
Problemy początkującego
Moderator: KrzysiekW
Problemy początkującego
Mam ogólnie problem z jaszczurkami na silnikach i stedziach. Nie wiem jak to ugryźć, zwłaszcza na 1500 pts na turnieju, a jak znam swojego pecha to pewnie trafię na nie od razu w pierwszej bitwie.Lubię grać na tzeentchu , więc planuje wystawić full magiczną rozpę + psy i je zamagować jakby co, ale jakoś mi się nie wydaje zbyt dobrym pomysłem. Ten turniej jestm bez BP, więc planowałem 2*herald z MoS + scroll, 1 herald z power vortex i lataniem(BSB) i do niego może jeszcze hellfire banner
oczywiście reszta standardowo. Wyjdzie 11PD+bound, ale muszę przyciąć psy/flamery, warto? A może macie jakiś lepszy pomysł?

Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
Ja jeszcze nie miałem okazji zagrać na lizaki. Jedyny co bym wystawił a pewnie nie będzie to idealna opcja to: Dwój herlaków khorna (jugger, armor i blade) Jeden z nich bsb. Herlaka slanesha na żmijce i z syreną. 10 letterów i 10 demonic. fcg(letterom d6 do szarży a demonetką dać stubborn). 3x5 psiarnie i 6 furii.
Albo się uda albo kicha. Nie grałem jeszcze na lizaki ale jak bym miał już grać to max offence. Bez zabawy w bronienie się czy strzelanie.
Albo się uda albo kicha. Nie grałem jeszcze na lizaki ale jak bym miał już grać to max offence. Bez zabawy w bronienie się czy strzelanie.
hmn... problem jest w figsach bo gram na tzeentchu i nie mam ani khornity na jugerku, ani bloodkow, ani demonetek
a to chodzi o turniej na 1500, po prostu na te kilkanaście osób będą z tego co wiem przynajmniej 4 stegomanie. 


Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
To musisz liczyć na dużego farta w kościach jeśli chcesz grać czinczem na nie
Lizaki są dobrą anty demoniczną armią chociaż to nie znaczy że nie da się ich pokonać. One mają 5+ warda od strzelania niestety.

Stedziów nie zamagujesz, za duży T i armour, do tego Ward na 5+ a on będzie miał sporo DD
Ja jak bym grał z lizakami to całą magie, strzelanie skupił bym na jednym enginie licząc na zniszczenie/ osłabienie go. W drugiego wbiłbym się 6 piesków starząc się zabić priesta. Nie sądzę aby na 1500 było więcej stegadonów
Chyba jak zginie kapłan to engin nie dział, jeżeli się mylę to poprawcie mnie bo z nowymi lizakami jeszcze nie grałem, a kodeks tylko przerzuciłem.
Najgorsze co można zrobić to się cofać i unikać walki. Z szarży mamy poza szansą zabicia priesta też to, iż stedzo nie wypłaci nam impaktów a bez nich w walce z psami raczej nie da rady.
Ja jak bym grał z lizakami to całą magie, strzelanie skupił bym na jednym enginie licząc na zniszczenie/ osłabienie go. W drugiego wbiłbym się 6 piesków starząc się zabić priesta. Nie sądzę aby na 1500 było więcej stegadonów
Chyba jak zginie kapłan to engin nie dział, jeżeli się mylę to poprawcie mnie bo z nowymi lizakami jeszcze nie grałem, a kodeks tylko przerzuciłem.
Najgorsze co można zrobić to się cofać i unikać walki. Z szarży mamy poza szansą zabicia priesta też to, iż stedzo nie wypłaci nam impaktów a bez nich w walce z psami raczej nie da rady.
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale on te silniki w walce też odpala i to w fazie magii czy tam strzelania, w każdym razie przed walką wręcz, tak? Więc te psy dostaną prawdopodobnie 2x2d6 z siła 5, bo lizardy zawsze je trzymają blisko siebie, jak niby maja po czymś takim coś mu zrobić w kombacie, statystycznie zostają 3 psy
A muszę i chcę grać na tzeentchu, bo uważam, że jest mocny, zwłaszcza bez BP
tylko lizaki to dla mnie kompletna masakra, nie wiem jak na to grać, kiedyś się nauczę, ale pewnie drogo zapłacę za te lekcje 



Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
Enginy można odpalać tylko w swojej tj. Lizardmenów turze. Jeżeli zaszarżujesz psami i w tej samej turze zabijesz priesta to dostaniesz tylko z tego drugiego engina, ten zaszarżowany już nie będzie działał.
Sam Tzeentch nie jest za mocny i poza lizakami będziesz miał problemy z armiami mogącymi w zasadzie wyłączyć Ci magie na turę ( Serce piekieł ) lub na stałe ( Hotek ) oraz z armiami odpornymi częściowo na ogień ( HE )
Sam Tzeentch nie jest za mocny i poza lizakami będziesz miał problemy z armiami mogącymi w zasadzie wyłączyć Ci magie na turę ( Serce piekieł ) lub na stałe ( Hotek ) oraz z armiami odpornymi częściowo na ogień ( HE )
Tzeentch nie jest aż tak mocny żeby się tylko na nim grało lub tylko na nim wspomagając się psami
Dobrze jest mieć dużo figurek do demonów żeby można było jak największe przemieszanie zrobić
Horrory to przegięty core unit który czaruje, ma własną kostkę PD i DD. W walce się kompletnie nie liczą. Screamery się nigdy nie liczą, przynajmniej dla mnie
No i flamery... One nie magują ale strzelają i walczą tak że szkoda gadać...(mam tu na myśli że są zbyt mocne) Wroną na 1500pkt nie po czarujesz a po za tym ona nie umie walczyć 




To może wrzucę heralda khorna bsb+d3 CR i niech z psami lata, będzie do tego 2 heraldów z MoS i scrolami reszta wiadomo, furie horrory psy i flejmery. Mocne? Da rade zjeść stedzia?
EDIT
Aha i co to jest duża torpeda Manfred?
EDIT
Aha i co to jest duża torpeda Manfred?

Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
Wrzuć heralda khorna ( mieczyk, zbroja) BSB + D3 do CR, na pewno się spłaci. To chyba najsilniejszy bohater obecnie. Tylko weź więcej psów jako obstawę 6-7 żeby za szybko z jakiegoś działa nie oberwał. Chyba ze przeciwnik nie ma w ogóle strzelania/magii to niech lata osobno.
Priesta z engina zje raczej na pewno.
Priesta z engina zje raczej na pewno.
wpasc, challenge, ciachac priesta tylko. bsb ci tu duzo nie da, bo stedzio ma stubborn. wiec lepiej wpasc z bladem i armorem.
To jest turniej bez bp, chyba już każdy wie gdzie jeśli chodzi o krk
więc takie przegięcia jak bsb+gifty można wystawiać. Już mi się wszystko wyklarowało, nie boję się już tak stedzi
byle wybić priestów


Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
GD są traktowane jako Monster-charakter? czy tylko jako charakter?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Na potrzeby ruchu, dolaczania do jednostek, podliczania ich US - monster.
Jako cel zaklec - charakter.
Jako cel zaklec - charakter.
Jako charakter.GarG pisze:GD są traktowane jako Monster-charakter? czy tylko jako charakter?
Tak jak Lidder powiedział jedynie ruszają się jak monstery i nie dołączają do oddziałów a ich us=wound czyli 5.
W Balancing Patch'u jest garstka przedmiotów które nie powinny działaś na GD. Biorąc pod uwagę fakt że te restrykcje zmieniają zasady warto sprawdzić czy tam czegoś nie ma co może zadziałać na GD.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkiech, mam problem z doborem Greater deamona do mojej armii...posiadam:
heralda tzeentcha, khornite na juggerze, 20 horrorow, 10 demonetek, 3 screamery, 6 flamerow i fienda, dokupie jeszcze pieski. jak myslicie, ktory demon najlepiej by pasowal do tej armii?? zastanawiam sie nam bloodziem i keeperem...pozdrawiam, z gory dzieki
heralda tzeentcha, khornite na juggerze, 20 horrorow, 10 demonetek, 3 screamery, 6 flamerow i fienda, dokupie jeszcze pieski. jak myslicie, ktory demon najlepiej by pasowal do tej armii?? zastanawiam sie nam bloodziem i keeperem...pozdrawiam, z gory dzieki
to co posiadasz w tej armii to standard w demonach i każdy z wyżej wymienionych demonów będzie pasował
keeper daje ci magie blodzio power
pytanie jest takie lubisz latać czy biegać???
keeper daje ci magie blodzio power
pytanie jest takie lubisz latać czy biegać???