Jak radzicie sobie z ...?

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

mati.pl pisze:no raczej bedzie mial Khorne`a, wiec spoko :)
Ja bym wystawił:

Arcylektor na ołtarzu (do challange'a z supertwardymi bohaterami)

2 x kapitan na pegazie do łapania lataczy (wystawiaj w pobliżu lektora, by brali Ld przed szarżą i by w razie czego wspomógł ich bound spellami)

Kapłan do któregoś z walczących oddziałów (z odpornością na strach).

Dwie duże kawy (małe będą miały problem z pieskami)

2 działa

Czołg

Resztę uzupełniasz w zależności od punktów

Na strzelanie się raczej nie nastawiaj, on bardzo szybko będzie u Ciebie.

mart2in
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Katowice - Centrum

Post autor: mart2in »

Jak sobie radzicie z doom diverem w o&g i w ogóle z ichniejszymi maszynami - mam z nim straszne problemy bo z tym swoim no armour save ukatrupia mi kawalerie zanim do niego dojade - w dodatku kumpel ma miarkę w oku i raczej zawsze trafia;)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Hmmm, doom diver jest pierwszym celem dla moich armat zazwyczaj (chyba że grozi mi gościu na wywernie). Katapulty są znośne. Nie lubię za to spamu balist, na szczęście one za dobrze nie trafiają, więc źle nie jest. Jak już odstrzelę doom divera to spokojnie można jechać na park maszynowy kawą, tylko trzeba patrzeć, żeby nie pokazać swojego boku którejś z balist. W ogóle teren i rozstawienie daje dużo, jeśli jest za czym to można się ukryć i nie dać się wystrzelać tak łatwo.

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

pistoliersi i wjazd na tył lub capitan na pegazie. Taka wersja jest dobra jak przeciwnik orkowski ma dużo maszyn.

mart2in
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Katowice - Centrum

Post autor: mart2in »

no ale pistolersami to ciezko dojechac chyba że mam dobry teren to sie udaje....musze spróbowac z tym kapitanem na pegazie... dzieki za rade

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

pistoliersami mozesz pojechać fasty i przecisnąć się miedzy jednostkami aby ustawić sie na boku

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Jak dla mnie pistoliers to najlepszy fast w grze... No nie licząc Wild Riderów wood elfów...
Ale na pewno najlepsi jako fast, która ma strzelać. Chłopaki fajnie prują z pistolecików, a to że mogą zawsze odpowiedzieć strzałem na szarżę jest bardzo przydatne, gdy inny fast chce w nich wjechać... Jak nie spanikuje od ostrzału to w walce wręcz ma zmniejszone znacznie szanse.

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Blaesus pisze:No nie licząc Wild Riderów wood elfów...
.

Mi koledzy mówili , że na jakiejś erracie gw zniesiono koniom WE zasade fast ? ale ja tam nie wiem ; ]

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Mają zniesioną zasadę Fast Cavarly, ale nie wiem, czy jednostka Wild Riders sama w sobie nie ma tego napisanego... Poczytałem sobie erratę i kliku ciekawych rzeczy się dowiedziałem :)
Wild Riders jako forest spirity mają rółnierz magiczne ataki...

Jeśli faktycznie są fastem, to są bardzo silną konkurencją dla Pistolierów...
Ale i tak pistolierzy to prawdziwi wkurzacze :)

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

proszę o pomoc, w niedzielę będę miał na przeciwko demonki (głównie Khorne), czym to cholerstwo ugryść ? dzięki
Obrazek

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

post na gorze strony ; ]

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

;) dzieki, cos nie zobaczylem, a Ty widze podwojnie jedziesz :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

oO moj koputer jest zadziwiajacy ; ]

Jajan1
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Jajan1 »

Możesz zrobić edytuj i wykasować cały tekst

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Jajan1 pisze:Możesz zrobić edytuj i wykasować cały tekst
=.= I po co > ? lepiej odrazu cały post.... jak mod przyjdzie to niech od razu cala dyskusje wykasuje ; ] bedzie lepiej

Sa!nt: Mod jest, proszę nie spamować więcej bo zostanie to wycięte

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Steam tank jako cel.

Jak poradzić sobie z warzywionym ST?? W ostatnich bitwach nawet nie mogę ruszyć go z miejsca jak nie zaczynam. Przykładowo dostaje 3-4 woundy w pierwszej i drugiej turze i zostaje mi posąg na środku. Jakaś taktyka? 1 steam point i po trochu do przodu czy ma trzymać pkt.?
Ostatnio jego zastosowanie w mojej armii sprowadza się do zbierania ostrzału lub trzymania punktów. Zaczynam zastanawiać się czy nie zmienić tych pkt w coś bardzo użytecznego.

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ale wlasnie o to chodzi, przeciwnik wali w niego czym moze i zapomina o innych celach, a nawet stojacy na 1wo nic przeciwnikowi nie daje, do tego blokuje cwiartke i terroryzuje okoliczne jednostki wroga. przyklad z ostatniej mojej walki z DE: stal st na 3 wo, ja podlecialem IC na jedna baliste, z drugiej strony szarzowalem na druga baliste altarkiem, balisty mialy pecha, nie dobrze strzelily, dostaly szarze koni, altar nie dolecial, poslal kuleczko z magii swiatla, rozwalilo mu obsluge drugiego bolca, dwoch magow (jedynych zreszta) i do tego 4 BG, a czolg sobie stal, poza tym overrunujaca lekka jazda DE zatrzymala sie 3" od ST i nie zdala terroru i wypadla za stol :) a ST zebral w pierwszych 3 turach te 7 wo, ale przezyl, co znaczy, ze jednak warto go trzymac nawet jako warzywo
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Szkoda że maszyna która z założenia powinna niszczyć grindowac i miażdżyc pole bitwy jest ograniczona jej rola do trzymania ćwiartki i dawania terroru vel ściągania ognia..cóż są o wiele tańsze wersje takiego zastosowania:p Trudno żyje się dalej .
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Jak grać przeciw TK na 1200 opartej na 2 wielkich klocach TG, 2 lichami i tomb princem? Jak już się wbiję w jeden z nich (czołg, duży kloc inner circle z warbannerem i priestem) to oddział sobie po chwili bez problemu wstaje w stanie prawie nie naruszonym, po czym powolutku rozkręca kawalerię, a czołg utyka. grać na remis?
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

sztandarowy z griifon bannerem i 20 jazdy z warbannerem- 10 CR na wejście. Do tego wjazd czołgu i powinni się posypać. Do tego mag z rod of power- nic nie czarujesz ale wszystkie kostki na dispela. Na undedy się sprawdza coś podobnego

ODPOWIEDZ