Nowe jednostki do krasnoludów
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Nowe jednostki do krasnoludów
Ostatnio po zrobieniu army-booka dla nocnych goblinów(nemezis krasnoludów i viece versa) znajomy spytał się mnie czy nie mógłbym zmontować czego nowego dla krasnoludów, wczoraj się zgodziłem a oto efekt mojej chorej inwencji twórczej, daje wam dwie nowe jednostki specjalne(j troski) dla krasi:
Strażnicy run 16 punktów/ model
To pradawni wojownicy podróżujący po górach krańca świata w poszukiwaniu zaginionych run które mogą uratować ich rasę przed zagładą z rąk chaosu, nieumarłych i goblinów. Ich bronie i pancerze są pokryte tajemniczymi runami uważanych przez wielu kowali za zapomniane. Oni nie tylko poszukują zaginionych run ale również eksperymentują z tworzeniem nowych runów, lecz zgodnie z krasnoludzką tradycją wszystko jest tworzone powoli i dokładnie więc najpierw 100 lat zajmuje je stworzenie a kolejne sto by 100 by użyć je w walce.
Strażnicy wbrew wojowniczej naturze krasnoludów rzadko biorą oni udział w walce. Gdyby pchali się do każdej walki tak jak ich bracia już dawno wszyscy zginęli gdyż nawet w chwili ich największej świetności był jeden strażnik run na stu wojowników żelaznego bractwa. W obecnej chwili ta elitarna grupa zmierza ku zagładzie, każdego roku pozostaje ich coraz mniej i w przeciągu najbliższych kilku wieków strażnicy run przejdą jedynie do legend.
Dołączają do armii swych braci tylko wtedy gdy ci odbijają pradawne krasnoludzkie miasto z rąk goblinów lub gdy „górnicy” dokopią się do legendarnej zapomnianej warowni z czasów bogów-przodków. Każde miejsce które kryje tajemnice ich ludu przyciąga strażników jak ćmy do ognia. Pomimo że rzadko walczą stale utrzymują swoje umiejętności walki dzięki morderczemu treningowi. Pomimo że większość krasnoludów darzy ich nieufnością, zawsze na koniec walki wiwatują na ich cześć.
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Strażnik Run 3 5 3 4 4 1 2 1 9
Powiernik Run 3 5 3 4 4 1 2 2 9
Wielkość jednostki: 5+
Broń i Zbroja: Runiczny młot, tarcza i ciężka zbroja
Opcje:
-Można mianować jednego strażnika na Muzyka za +6p pkt.
-Można mianować jednego strażnika na Chorążego za +12p pkt.
-Można mianować jednego strażnika na Powiernika Run za +12p pkt.
-Można im dokupić jedną runę strażników za 50 pkt.
-Każda jednostka Strażników Run może nieść sztandar runiczny o wartości do 50 pkt.
Zasady specjalne:
Runa strażników, Odporność na magię(1), Runiczny młot
Runy strażników:
Runa odwetu
W turze walki zawsze oddaje tylu strażników ile styka się z wrogiem, bez względu ile modeli zabił wróg w tej turze w tej jednostce.
Runa Złamania
Strażnicy mają premię +2 do wyniku walki jeżeli przeciwnik w końcowym przeliczeniu walki przewyższył CR
Runa Dumy
Strażnicy otrzymują zasadę determinacja.
Runa umysłu
Strażnicy otrzymują odporność na psychologię.
Runiczny młot
Traktuje się je jak magiczną broń ręczną, z przerzutami trafień przeciwko jednostkom które posiadają magiczną ochronę lepszą niż 6+.
Kanonierzy 23 punktów/model
Kanonierzy to elitarni strzelcy krasnoludzkie armii wyspecjalizowani w walce z najgroźniejszymi jednostkami wroga. Do walki niosą specjalną broń przypominające muszkiety o niemal artyleryjskim kalibrze które określają mianem łamaczy. Dumnie niosą swój straszliwy oręż siejąc spustoszenie wśród wrogich szeregów. By dołączyć do tak elitarnej grupy trzeba wykazać wielkimi umiejętnościami strzeleckimi na polu walki. Na pole walki wchodzą ubrani w grube pancerne pancerze mające ich chronić nie tylko przed wrogiem ale również przed często nieprzewidywalną naturą ich broni.
Pociski jakimi strzelają łamacze są wielkości zaciśniętej krasnoludzkiej pięści, siła towarzysząca wystrzałowi jest tak duża że nawet ciężki krasnolud z pełnym pancerzem może zostać wyrzucony kilka metrów w powietrze. Potrzeba lat by opanować metodę skutecznego strzelania z tej broni. Pomimo że krasnoludy używają łamaczy zaledwie od 300 lat projekt tej broni ma siedem wieków. Pierwszy prototyp i zapiski zawierają sposób budowy tego oręża prawie 400 lat leżały w zdobytej przez gobliny warowni, zostały odzyskane gdy krasnoludy odbiły warownię, ponoć gobliński mag Shatic, który władał warownią i wielokrotnie dokonywał okrutnych napadów na ziemie krasnoludów padł od strzału właśnie z prototypu tego oręża. Niestety prototyp został zniszczony podczas walki z goblinami, oraz w zapiskach brakowało przynajmniej połowy stron. Ta broń po dziś dzień jest ulepszana przez krasnoludzkich inżynierów, i może kiedyś uda im się stworzyć broń o takiej samej skuteczności jaką miał pierwszy egzemplarz łamacza który ponoć jednym strzałem zabijał bandę trolli.
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Kanonier 3 4 4 4 4 1 2 1 9
Arcykanionier 3 4 5 4 4 1 2 2 9
Wielkość jednostki: 5+
Broń i zbroja: broń ręczna, łamacz, ciężka zbroja
Opcje:
-Można mianować jednego kanoniera na Muzyka za +6p pkt.
-Można mianować jednego kanoniera na Chorążego za +12p pkt.
-Można mianować jednego kanoniera na Arcykanoniera za +12p pkt.
-Każda jednostka Strażników Run może nieść sztandar runiczny o wartości do 50 pkt.
Zasady specjalne:
Łamacz, Zapora ogniowa
Zapora ogniowa
Jeżeli oddział który stracił 25% oddziału w wyniku tej broni nie może szarżować w swojej turze szarż.
Łamacz
Maksymalny zasięg: 24 + artyleryjska” ; Siła: 6;
Zasady: Stój i strzelaj , Nie strzela po ruchu, Przebijanie pancerza, Odrzut, Ciężki ostrzał;
Odrzut- gdy wypada nieudane trafienie na artyleryjskiej podczas obliczania zasięgu jednostka nie strzela i leci 1k6 cali do tyłu, jeżeli w oddziale jest Arcykanionier można przerzucić nieudane trafienie na kości artyleryjskiej.
Ciężki ostrzał- nawet jeżeli jednostka jest na górce nie może strzelać z dwóch szeregów.
Strażnicy run 16 punktów/ model
To pradawni wojownicy podróżujący po górach krańca świata w poszukiwaniu zaginionych run które mogą uratować ich rasę przed zagładą z rąk chaosu, nieumarłych i goblinów. Ich bronie i pancerze są pokryte tajemniczymi runami uważanych przez wielu kowali za zapomniane. Oni nie tylko poszukują zaginionych run ale również eksperymentują z tworzeniem nowych runów, lecz zgodnie z krasnoludzką tradycją wszystko jest tworzone powoli i dokładnie więc najpierw 100 lat zajmuje je stworzenie a kolejne sto by 100 by użyć je w walce.
Strażnicy wbrew wojowniczej naturze krasnoludów rzadko biorą oni udział w walce. Gdyby pchali się do każdej walki tak jak ich bracia już dawno wszyscy zginęli gdyż nawet w chwili ich największej świetności był jeden strażnik run na stu wojowników żelaznego bractwa. W obecnej chwili ta elitarna grupa zmierza ku zagładzie, każdego roku pozostaje ich coraz mniej i w przeciągu najbliższych kilku wieków strażnicy run przejdą jedynie do legend.
Dołączają do armii swych braci tylko wtedy gdy ci odbijają pradawne krasnoludzkie miasto z rąk goblinów lub gdy „górnicy” dokopią się do legendarnej zapomnianej warowni z czasów bogów-przodków. Każde miejsce które kryje tajemnice ich ludu przyciąga strażników jak ćmy do ognia. Pomimo że rzadko walczą stale utrzymują swoje umiejętności walki dzięki morderczemu treningowi. Pomimo że większość krasnoludów darzy ich nieufnością, zawsze na koniec walki wiwatują na ich cześć.
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Strażnik Run 3 5 3 4 4 1 2 1 9
Powiernik Run 3 5 3 4 4 1 2 2 9
Wielkość jednostki: 5+
Broń i Zbroja: Runiczny młot, tarcza i ciężka zbroja
Opcje:
-Można mianować jednego strażnika na Muzyka za +6p pkt.
-Można mianować jednego strażnika na Chorążego za +12p pkt.
-Można mianować jednego strażnika na Powiernika Run za +12p pkt.
-Można im dokupić jedną runę strażników za 50 pkt.
-Każda jednostka Strażników Run może nieść sztandar runiczny o wartości do 50 pkt.
Zasady specjalne:
Runa strażników, Odporność na magię(1), Runiczny młot
Runy strażników:
Runa odwetu
W turze walki zawsze oddaje tylu strażników ile styka się z wrogiem, bez względu ile modeli zabił wróg w tej turze w tej jednostce.
Runa Złamania
Strażnicy mają premię +2 do wyniku walki jeżeli przeciwnik w końcowym przeliczeniu walki przewyższył CR
Runa Dumy
Strażnicy otrzymują zasadę determinacja.
Runa umysłu
Strażnicy otrzymują odporność na psychologię.
Runiczny młot
Traktuje się je jak magiczną broń ręczną, z przerzutami trafień przeciwko jednostkom które posiadają magiczną ochronę lepszą niż 6+.
Kanonierzy 23 punktów/model
Kanonierzy to elitarni strzelcy krasnoludzkie armii wyspecjalizowani w walce z najgroźniejszymi jednostkami wroga. Do walki niosą specjalną broń przypominające muszkiety o niemal artyleryjskim kalibrze które określają mianem łamaczy. Dumnie niosą swój straszliwy oręż siejąc spustoszenie wśród wrogich szeregów. By dołączyć do tak elitarnej grupy trzeba wykazać wielkimi umiejętnościami strzeleckimi na polu walki. Na pole walki wchodzą ubrani w grube pancerne pancerze mające ich chronić nie tylko przed wrogiem ale również przed często nieprzewidywalną naturą ich broni.
Pociski jakimi strzelają łamacze są wielkości zaciśniętej krasnoludzkiej pięści, siła towarzysząca wystrzałowi jest tak duża że nawet ciężki krasnolud z pełnym pancerzem może zostać wyrzucony kilka metrów w powietrze. Potrzeba lat by opanować metodę skutecznego strzelania z tej broni. Pomimo że krasnoludy używają łamaczy zaledwie od 300 lat projekt tej broni ma siedem wieków. Pierwszy prototyp i zapiski zawierają sposób budowy tego oręża prawie 400 lat leżały w zdobytej przez gobliny warowni, zostały odzyskane gdy krasnoludy odbiły warownię, ponoć gobliński mag Shatic, który władał warownią i wielokrotnie dokonywał okrutnych napadów na ziemie krasnoludów padł od strzału właśnie z prototypu tego oręża. Niestety prototyp został zniszczony podczas walki z goblinami, oraz w zapiskach brakowało przynajmniej połowy stron. Ta broń po dziś dzień jest ulepszana przez krasnoludzkich inżynierów, i może kiedyś uda im się stworzyć broń o takiej samej skuteczności jaką miał pierwszy egzemplarz łamacza który ponoć jednym strzałem zabijał bandę trolli.
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Kanonier 3 4 4 4 4 1 2 1 9
Arcykanionier 3 4 5 4 4 1 2 2 9
Wielkość jednostki: 5+
Broń i zbroja: broń ręczna, łamacz, ciężka zbroja
Opcje:
-Można mianować jednego kanoniera na Muzyka za +6p pkt.
-Można mianować jednego kanoniera na Chorążego za +12p pkt.
-Można mianować jednego kanoniera na Arcykanoniera za +12p pkt.
-Każda jednostka Strażników Run może nieść sztandar runiczny o wartości do 50 pkt.
Zasady specjalne:
Łamacz, Zapora ogniowa
Zapora ogniowa
Jeżeli oddział który stracił 25% oddziału w wyniku tej broni nie może szarżować w swojej turze szarż.
Łamacz
Maksymalny zasięg: 24 + artyleryjska” ; Siła: 6;
Zasady: Stój i strzelaj , Nie strzela po ruchu, Przebijanie pancerza, Odrzut, Ciężki ostrzał;
Odrzut- gdy wypada nieudane trafienie na artyleryjskiej podczas obliczania zasięgu jednostka nie strzela i leci 1k6 cali do tyłu, jeżeli w oddziale jest Arcykanionier można przerzucić nieudane trafienie na kości artyleryjskiej.
Ciężki ostrzał- nawet jeżeli jednostka jest na górce nie może strzelać z dwóch szeregów.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Bardzo fajne jednostki, lecz w samej historii wykryłem mnóstwo błędów; narzucają się interpunkcyjne, powtórzenia lub takie zdania które zupełnie nie mają sensu.
Same pomysły imo świetne, lesz runy strażników powinny być trochę droższe, na mój gust ~70pkt. WS obniżyłbym im do 4, a koszt do 15. Jak sam wspominałeś, nie są zaprawieni w bojach.
Czy takie jednostki mają jakieś zastosowanie w grze?
Same pomysły imo świetne, lesz runy strażników powinny być trochę droższe, na mój gust ~70pkt. WS obniżyłbym im do 4, a koszt do 15. Jak sam wspominałeś, nie są zaprawieni w bojach.
Czy takie jednostki mają jakieś zastosowanie w grze?
Ostatnio zmieniony 23 maja 2009, o 11:47 przez tomasso, łącznie zmieniany 2 razy.
Mi się bardzo podobają te jednostki. Ale strażnicy run powinni być raczej w rzadkich i faktycznie mniejsze WS byłoby bardziej zgodne z opisem.
Czy za oddział kanonierów miało by się rzucać 1 artyleryjską kością, czy za każdego osobno?
Czy za oddział kanonierów miało by się rzucać 1 artyleryjską kością, czy za każdego osobno?
Chodzi Ci o tylko najbliższą turę, tak?Zapora ogniowa
Jeżeli oddział który stracił 25% oddziału w wyniku tej broni nie może szarżować w swojej turze szarż.
Zamiast tych kanonierów lepsi byliby jacyś snajperzy, albo coś w tym stylu.
W sumie to te jednostki co wymyśliłeś to jakaś specjalna nowość nie jest. Lepiej by było jakbyś umiał wymyśleć i dobrze uzasadnić jakąś szybszą jednostkę/kawalerię
W sumie to te jednostki co wymyśliłeś to jakaś specjalna nowość nie jest. Lepiej by było jakbyś umiał wymyśleć i dobrze uzasadnić jakąś szybszą jednostkę/kawalerię
to oddziały na prośbę mego kolegi
Rzucasz za cały oddział artyleryjską.
Skoro tak uważacie to będą mieć WW 4.
Szybkie jednostki nie pasują do krasi, prędzej jacyś kislevcy żołnierze na służbach krasi
Rzucasz za cały oddział artyleryjską.
Skoro tak uważacie to będą mieć WW 4.
Szybkie jednostki nie pasują do krasi, prędzej jacyś kislevcy żołnierze na służbach krasi
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
A kawa na kucykach albo na wieprzkach?
Tak na górskich kozach i świniach gigantach
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
To się nazywało squat riggers(jednsotka z autoskiego booka do 400000)
Co do jazdy można by było zrobić oddział krasnoludów w minaturowych czołgach parowych, takich jednosobowych(chociaż nie wiem czy to pasuje do fluffu krasi)
Co do jazdy można by było zrobić oddział krasnoludów w minaturowych czołgach parowych, takich jednosobowych(chociaż nie wiem czy to pasuje do fluffu krasi)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Zanim zaczniesz kogoś pouczać może najpierw upewnij się, czy sam nie robisz błędów.tomasso pisze:Bardzo fajne jednostki, lecz w samej historii wykryłem mnustwo błędów; narzucają się interpunkcyjne, powtórzenia lub takie zdania które zupełnie nie mają sensu.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Strasznie to razi, nie ?bless pisze:Zanim zaczniesz kogoś pouczać może najpierw upewnij się, czy sam nie robisz błędów.tomasso pisze:Bardzo fajne jednostki, lecz w samej historii wykryłem mnustwo błędów; narzucają się interpunkcyjne, powtórzenia lub takie zdania które zupełnie nie mają sensu.
Ty chyba nie grasz krasnoludami, co? Gdybyś grał, to wiedziałbyś, że w całym booku krasnoludów nie ma nawet jednego modelu z ws niższym niż 4.tomasso pisze:WS obniżyłbym im do 3, a koszt do 15. Jak sam wspominałeś, nie są zaprawieni w bojach.
Czy takie jednostki mają jakieś zastosowanie w grze?
Krasnoludy na misiach, hmm, można coś z tym zrobić skoro na misiach jeżdzą w Kislevie to czemu nie.
Dostałem maila by zrobić elitarny oddział krasnoludzkich pijaków
Dostałem maila by zrobić elitarny oddział krasnoludzkich pijaków
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Omsknęło mi się, każdemu może się zdarzyć.bless pisze:Zanim zaczniesz kogoś pouczać może najpierw upewnij się, czy sam nie robisz błędów.tomasso pisze:Bardzo fajne jednostki, lecz w samej historii wykryłem mnustwo błędów; narzucają się interpunkcyjne, powtórzenia lub takie zdania które zupełnie nie mają sensu.
Wyobraź sobie jednak, iż gram. Każda jednostka w armybooku jest zaprawiona w bojach, a poza tym dlaczego coś nie może odstawać od reguły kosztem innego bonusu? Nie dość, że może nieść sztandar, mega runę, mają oporność na magię, to jeszcze przerzuty trafień przeciwko wardom. "Gdyby strażnicy pchali się do każdej walki tak jak ich bracia" i "pomimo, że rzadko walczą stale utrzymują swoje umiejętności walki". Może i masz rację, bo cytując ten drugi fragment mówię przeciw sobie, ale nadal stoję przy swoim.Ty chyba nie grasz krasnoludami, co? Gdybyś grał, to wiedziałbyś, że w całym booku krasnoludów nie ma nawet jednego modelu z ws niższym niż 4.
W pierwszym poście chciałem powiedzieć do 4, ale mniejsza z tym, już się rozpisałem.
Wiecie nie mam jako takiego dostępu do księgi armii krasi, więc statystyki pisałem z pamięci(często z nimi gram). Masz rację strażnicy run powinni mieć WW 4. Jednostka będzie w Rare ale będzie można wziąść dwa oddziały na slot.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
A oto co ja wymyśliłem. Jak zauważycie, postawiłem na prędkość i Monty Pythona.
1.Motocykl (podstawka kawaleryjska)
R WW ZS S WT I Ż A ZP
9 - - 4 4 - - - -
#Szarża motocykla: przy szarży każdy motocykl mogący walczyć wręcz zadaje k3 trafień z uderzenia z S4.
#Metalowy: z racji swej konstrukcji motocykl dodaje +2 do Ochrony Pancerza, zamiast zwykłego +1.
#Trzymanie kierownicy: użytkownik motocykla nie może używać broni wymagającej obu rąk, jeśli szarżuje.
#Tan może używać motocykla za +25 pkt. Nie może mieć Kamienia Przysięgi, może posiadać natomiast sztandar armii.
#Mistrz Inżynier może posiadać motocykl za +20 pkt.
#Zabójca smoków może mieć motocykl za +20 pkt. i będzie podlegał zasadom dla lekkiej kawalerii.
#Zabójcy Trolli i Wojownicy oraz Strażnicy (ale nie Długobrodzi) mogą zostać wyposażeni w motocykle za +12 pkt./model, przy czym Zabójcy będą traktowani jako lekka kawaleria.
2.Grenadierzy: 12pkt./model
Podstawowe, liczebność 5+
R WW ZS S WT Ż A ZP
3 4 3 3 4 1 1 9
#Wyposażenie:
-ciężka zbroja
-broń ręczna
-granaty ręczne
#Opcje:
-jeden z nich może zostać Muzykiem (+5pkt.), Chorążym (+10pkt.) lub Weteranem(+10pkt.)
-mogą mieć tarcze (+1pkt./model)
-mogą otrzymać wyrzutnie granatów za +4 pkt./model
-Weteran może otrzymać 1 Święty Granat Ręczny za +10 pkt.
#Granaty
-broń do rzucania
-zasięg 8"
-każde udane trafienie powoduje k3 trafień z S5
-płonące ataki
#Święty Granat Ręczny
-broń do rzucania
-zasięg 8"
-każde udane trafienie powoduje k6 trafień z S7
-płonące ataki
-może zostać wystrzelony z wyrzutni granatów
#Wyrzutnia granatów
-zasięg: 16"
-wystrzeliwuje granaty, tracą one jednak właściwość broń do rzucania.
1.Motocykl (podstawka kawaleryjska)
R WW ZS S WT I Ż A ZP
9 - - 4 4 - - - -
#Szarża motocykla: przy szarży każdy motocykl mogący walczyć wręcz zadaje k3 trafień z uderzenia z S4.
#Metalowy: z racji swej konstrukcji motocykl dodaje +2 do Ochrony Pancerza, zamiast zwykłego +1.
#Trzymanie kierownicy: użytkownik motocykla nie może używać broni wymagającej obu rąk, jeśli szarżuje.
#Tan może używać motocykla za +25 pkt. Nie może mieć Kamienia Przysięgi, może posiadać natomiast sztandar armii.
#Mistrz Inżynier może posiadać motocykl za +20 pkt.
#Zabójca smoków może mieć motocykl za +20 pkt. i będzie podlegał zasadom dla lekkiej kawalerii.
#Zabójcy Trolli i Wojownicy oraz Strażnicy (ale nie Długobrodzi) mogą zostać wyposażeni w motocykle za +12 pkt./model, przy czym Zabójcy będą traktowani jako lekka kawaleria.
2.Grenadierzy: 12pkt./model
Podstawowe, liczebność 5+
R WW ZS S WT Ż A ZP
3 4 3 3 4 1 1 9
#Wyposażenie:
-ciężka zbroja
-broń ręczna
-granaty ręczne
#Opcje:
-jeden z nich może zostać Muzykiem (+5pkt.), Chorążym (+10pkt.) lub Weteranem(+10pkt.)
-mogą mieć tarcze (+1pkt./model)
-mogą otrzymać wyrzutnie granatów za +4 pkt./model
-Weteran może otrzymać 1 Święty Granat Ręczny za +10 pkt.
#Granaty
-broń do rzucania
-zasięg 8"
-każde udane trafienie powoduje k3 trafień z S5
-płonące ataki
#Święty Granat Ręczny
-broń do rzucania
-zasięg 8"
-każde udane trafienie powoduje k6 trafień z S7
-płonące ataki
-może zostać wystrzelony z wyrzutni granatów
#Wyrzutnia granatów
-zasięg: 16"
-wystrzeliwuje granaty, tracą one jednak właściwość broń do rzucania.
Te motocykle nawet fajne, ciekawe czy można skądś takie figurki dostać, powinny być takie stare, prowizorczyne itp.