1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 409 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Barding
Biting Blade [5]
Power Familiar [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Enchanted Shield [15]
Book of Secrets [25]
Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 191 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 215 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35]
Bloodcurdling Roar [20]
Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Hero of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Chaos Runesword [50]
Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
18 Chaos Marauders of Slaanesh @ 130 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Standard, Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 330 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 285 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Banner of Wrath [45]
5 Chosen of Tzeentch @ 175 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour; Standard
Banner of Rage [35]
1 Chaos Warshrine of Slaanesh @ 140 Pts
Mark of Slaanesh
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2350
Założenie jest proste: nadkruszyć magią, a potem dobić Knightami i Chosenami
Znając życie w praktyce okaże się to dużo trudniejsze, ale pomarzyć zawsze można
Woch 2350 na MB
Woch 2350 na MB
Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, o 15:32 przez Miszcz T, łącznie zmieniany 1 raz.
Za miast konia - dysk, owszem nie wjedziesz do regimentu, ale jesteś odporny na strach no i latasz...pancerz za miast 0+ będzie 1+...
Małych magów lepiej z marką nurgla - psychicznie wykańczają wrogich herosów dzięki zaklęciu nr 1...
Piechota to tylko po to aby trzymać magów jak sądzę, bo do niczego wiecej się nie nadają
Małych magów lepiej z marką nurgla - psychicznie wykańczają wrogich herosów dzięki zaklęciu nr 1...
Piechota to tylko po to aby trzymać magów jak sądzę, bo do niczego wiecej się nie nadają
Czy Golden Eye of Tzeentch nie lepiej dać na gościa na dysku? Nie bardzo też do nie przemawia ta 5 chosenów. Po pierwsze brakuje tam favour of the gods na czempionie, po drugie to tylko 5 gości z savem na 4+ i wardem na 6+. Jedna salwa z jakichkolwiek strzelców i przestają stwarzać zagrożenie, dodając do tego frenzy i sztandar stają się tylko źródłem punktów dla przeciwnika. Albo z nich zrezygnuj albo zrób z nich porządny oddział.
I ten korniszon psuje klimat rozpiski
I ten korniszon psuje klimat rozpiski
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Dzięki za rady.
Dysk wrzucony pod generała, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Co do Nurglowych magów to raczej sobie daruję. Nie pasują mi klimatem
Jugger w sumie też nie, ale niech mu będzie... powiedzmy że akurat przypadkiem przejeżdżał w pobliżu pola bitwy i zwietrzył zapach krwi
A jeśli chodzi o Chosenow to nie za bardzo mam pomysł co wrzucić zamiast ich, a dopakowanie jest niemożliwe bo punktów brakuje. Zawsze zajmą czymś jakiś ostrzał, a jeśli uda im się dojść to zawsze mogą trochę namieszać.
Dysk wrzucony pod generała, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Co do Nurglowych magów to raczej sobie daruję. Nie pasują mi klimatem
Jugger w sumie też nie, ale niech mu będzie... powiedzmy że akurat przypadkiem przejeżdżał w pobliżu pola bitwy i zwietrzył zapach krwi
A jeśli chodzi o Chosenow to nie za bardzo mam pomysł co wrzucić zamiast ich, a dopakowanie jest niemożliwe bo punktów brakuje. Zawsze zajmą czymś jakiś ostrzał, a jeśli uda im się dojść to zawsze mogą trochę namieszać.