Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
a ja podejrzewałem powstanie jakiegoś uber-elfa-killera - oczyma wyobraźni zobaczyłem powstanie duszków z KB
luuzik - pytanie czym strzelają WW (pewnie strzałami) i czy po dołączeniu duszka stają się sie one magiczne czy też nie ? ale co tam RAW jest RAW
w każdym razie mnie Weje z magicznymi atakami nie przeszkadzają
pzdrówki,
Ż.
luuzik - pytanie czym strzelają WW (pewnie strzałami) i czy po dołączeniu duszka stają się sie one magiczne czy też nie ? ale co tam RAW jest RAW
w każdym razie mnie Weje z magicznymi atakami nie przeszkadzają
pzdrówki,
Ż.
Ostatnio, kiedy przeglądałem ,,gotowce'' rozpisek do WE zauważyłem, że wystawia się coraz mniej driad. Zamiast 3x8 jest 2x8. Czy ktoś mógłby Mi wyjaśnić czym to jest spowodowane? Bo jak dla Mnie driady są dobrą jednostką.
Oraz chciałbym się dowiedzieć, czy warto w grach towarzyskich i turniejowych wystawiać Great Eagle ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Oraz chciałbym się dowiedzieć, czy warto w grach towarzyskich i turniejowych wystawiać Great Eagle ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
,,Cynikiem jest być łatwo... ale nie każdy się na to odważy.''
spadek ilości driad w rozpiskach jest spowodowany:
- obecnymi zasadami dotyczącymi szarż taktycznych(pozwalających dogodnie "obracać" jednostki skirmirsherów)
- możliwością obcinania marszu skirmirszerom (przez to łatwiej ich złapać itp.)
- brakiem możliwości zareagowania na szarżę ucieczką (ITP bywa bronią obosieczną)
- mnogością magicznych ataków (a jak wiadomo ward save forest spiritowy jest, co do zasad, edycje do tyłu)
Pomimo wszystko driady to dobra jednostka, mająca swoje zastosowania.
Co do great eagle - mają one według mnie dwie główne zalety:
- pierwsze primo, kosztują bardzo mało - zdecydowanie warte są swych punktów
- drugie primo, latają, dzięki czemu mogą znakomicie uprzykrzyć życie przeciwnikowi - a w sprzyjających warunkach wyeliminować jakąś maszynę
- obecnymi zasadami dotyczącymi szarż taktycznych(pozwalających dogodnie "obracać" jednostki skirmirsherów)
- możliwością obcinania marszu skirmirszerom (przez to łatwiej ich złapać itp.)
- brakiem możliwości zareagowania na szarżę ucieczką (ITP bywa bronią obosieczną)
- mnogością magicznych ataków (a jak wiadomo ward save forest spiritowy jest, co do zasad, edycje do tyłu)
Pomimo wszystko driady to dobra jednostka, mająca swoje zastosowania.
Co do great eagle - mają one według mnie dwie główne zalety:
- pierwsze primo, kosztują bardzo mało - zdecydowanie warte są swych punktów
- drugie primo, latają, dzięki czemu mogą znakomicie uprzykrzyć życie przeciwnikowi - a w sprzyjających warunkach wyeliminować jakąś maszynę
Ja gram na orle tylko w kombinacji bsb socm+słomka. W innych przypadkach wg mnie jest nieopłacalny. Wole oddział WW od smiesznego orła ( gdyby były 2 na slot) moznaby sie zastanowić.
xYz
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Optymalne jest wystawianie GE bez bohatera
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Ewentualnie BSB na Orle ze słomka (sword of might) oraz SoCM ( Stone of the Crystal Mere).Nicpoń pisze:A czy są jakieś ogólne schematy kombinacji orła z bohaterami, albo coś takiego ?
Mis ie taka kombinacja naprawde świetnie sprawdza w grach powyżej 2k.
xYz
Orzeł to bardzo przydatna rzecz, tyle tylko, że jak wspomniał Misza, nie wytrzymuje porównania z kontrpropozycjami. Chociaż jeśli brakuje nam punktów to można w niego śmiało inwestować. Odgina szarże, tnie marsz, zjada maszyny - jest spoko.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Fakt-ma swoje zalety. Gdyby jeszcze były dwa na slot...
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Hmm... HoDA na white lionów to chyba nie jest najlepszy pomysł
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Dlaczego, nie najlepszy? Hail jest magiczny, a oni mają save 3+ od niemagicznego ostrzału. Po hailu zostaje im 6+, tak? Czy wałowałem kolegęHmm... HoDA na white lionów to chyba nie jest najlepszy pomysł
Runepriest-Na bolca alterem biegnę zawsze.