Pytania wszelakie ... ;)
Moderator: JarekK
Re: Pytania wszelakie ... ;)
czy jesli spawn dostanie mark korna to ma frezny i 5 siły, czy tylko 5 siły? i na jakiej zasadzie spawn moze gonic za oddzialami( iloma koscmi rzuca), i jesli ma frenzy to trzeba go ustawiac w strone oddzialu przeciwnika podczas ruchu czy mozna go ruszyc gdzie się chce?
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
czy z Bloodcurdling roar można zrobić stand and shoot ??
- cristobald
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 44
- Lokalizacja: Hindenburg/Bury St Edmunds
Rany które przeciwnik sam sobie zada dzięki father of blades liczą się do combatu?
Niby nic nie pisze, ale to nie znaczy że nie, no nie
Niby nic nie pisze, ale to nie znaczy że nie, no nie
- Kamil Kiwi
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 155
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Parę razy widziałem coś takiego w dziale rozpisek:
Pytam, bo nie czaje. Myślałem że można im dać albo flails albo hw albo axy, i nie można dwóch na raz.
Jak wtedy maruderzy działają? w combacie mają flaile a na dystans rzucają tymi toporami, np.: przy stand and shoot?5 maruder horsemen 65( mark of slaneesh 10, flail 10, throwing axes 10, musican 6)
Pytam, bo nie czaje. Myślałem że można im dać albo flails albo hw albo axy, i nie można dwóch na raz.
Mam takie pytanie odnośnie rozpiski jakia posiadam oraz parę innych pytań :
LORD/HERO
* Khorne Chaos Lord on Juggernaut czy to dobry wybór jeśli chcę opierać moja grę na Khornie z elementami magi Nurgla
* Chaos Sorcerer of Nurgle Czy magia Nurglowa jest dobra wiem ze Tzeneetch ma lepsza lecz chciałbym grac choc odrobinę klimatycznie
* Chaos Sorcerer of Nurgle
CORE
* 12 Warriors nie widzę bez nich gry co tu dużo mówić klimat czy naprawdę sa tak bezużyteczni jak niektórzy piszą
* 20 Maruders mięso armatnie co do nich nie mam wątpliwości
* 10 Piesków czy rozdzielić ich po dwa oddziały po 5
* 5 Marauder Horsemen
SPECIAL
* Chaos Knights
* Chaos Knights
* ???? zastanawiam sie nad Rydwanem mam w stosunku do niego wiele możliwości czy to dobry wybór
RARE
* ???? pierwsze co mi do głowy przyszło to gigant co o nim sadzicie
Ps: Mozę to dla was banały lecz po grze defensywnej (krasnoludy) zmieniłem armie na Woch czyli zwrot o 360* jestem właścicielem tej armii od tygodnia także proszę o wyrozumiałość POZDRO
LORD/HERO
* Khorne Chaos Lord on Juggernaut czy to dobry wybór jeśli chcę opierać moja grę na Khornie z elementami magi Nurgla
* Chaos Sorcerer of Nurgle Czy magia Nurglowa jest dobra wiem ze Tzeneetch ma lepsza lecz chciałbym grac choc odrobinę klimatycznie
* Chaos Sorcerer of Nurgle
CORE
* 12 Warriors nie widzę bez nich gry co tu dużo mówić klimat czy naprawdę sa tak bezużyteczni jak niektórzy piszą
* 20 Maruders mięso armatnie co do nich nie mam wątpliwości
* 10 Piesków czy rozdzielić ich po dwa oddziały po 5
* 5 Marauder Horsemen
SPECIAL
* Chaos Knights
* Chaos Knights
* ???? zastanawiam sie nad Rydwanem mam w stosunku do niego wiele możliwości czy to dobry wybór
RARE
* ???? pierwsze co mi do głowy przyszło to gigant co o nim sadzicie
Ps: Mozę to dla was banały lecz po grze defensywnej (krasnoludy) zmieniłem armie na Woch czyli zwrot o 360* jestem właścicielem tej armii od tygodnia także proszę o wyrozumiałość POZDRO
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Magia nurgla to jedna z najsilniejszych szkół w grze, czar nr 1 sieje postrach wśród wszystkich bohaterów. Khornowy heros świetnie spisuje się w walce, jednak z powodu swojego frenzy przeciwnik może łatwo go wymanewrować i zabić, nie jest to też najlepszy wybór dla lorda. W sumie sorcererzy są lepszym wyjściem od herosów walczących jeśli chodzi o stosunek cena/jakość.
Psy zdecydowanie rozdzielić na dwie piątki. Co trzeciego specjala, to najlepszym wyjściem były by ogry, lub dragon ogry. Rydwan jeśli już to pod herosa, bo wtedy kosztuje 20pkt taniej i nie zajmuje slota. Z rarów najlepsze są spawny, tanie i użyteczne, gigant zwykle szybko ginie i jest wysoce nieprzewidywalny w walce.
Psy zdecydowanie rozdzielić na dwie piątki. Co trzeciego specjala, to najlepszym wyjściem były by ogry, lub dragon ogry. Rydwan jeśli już to pod herosa, bo wtedy kosztuje 20pkt taniej i nie zajmuje slota. Z rarów najlepsze są spawny, tanie i użyteczne, gigant zwykle szybko ginie i jest wysoce nieprzewidywalny w walce.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
szkoda ze nie można tego czaru puszczać na generałów którzy znajdują się wewnątrz oddziału.
Powiedzcie mi jak dobierać bogów ze względu na przeciwnika z jakim gramy i jakie marki najbardziej pasują do Spawnow
oraz jak mówiłeś Hobbit co jest lepsza dragon ogry czy ogry (mam 1 meantera o wiele bardziej mi sie podoba niz te ogry z 5 ed ) A mag w rydwanie nada sie ???
Powiedzcie mi jak dobierać bogów ze względu na przeciwnika z jakim gramy i jakie marki najbardziej pasują do Spawnow
oraz jak mówiłeś Hobbit co jest lepsza dragon ogry czy ogry (mam 1 meantera o wiele bardziej mi sie podoba niz te ogry z 5 ed ) A mag w rydwanie nada sie ???
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Sęk w tym, że można Wystarczy tylko go widzieć.Hans pisze:szkoda ze nie można tego czaru puszczać na generałów którzy znajdują się wewnątrz oddziału
Maneater spokojnie może robić za zwkłego chaosowego ogra. Co to tego co lepsze wszystko zależy przeciwko komu grasz i na co ci starczy punktów. Ja (jako, że gram skavenami) bardziej boję się dragon ogrów, ale zwykłe ogry tez posiadają sporą siłę przebicia i to za niewielką cenę.Hans pisze:oraz jak mówiłeś Hobbit co jest lepsza dragon ogry czy ogry (mam 1 meantera o wiele bardziej mi sie podoba niz te ogry z 5 ed )
Spawny najlepsze są tanie, czyli bez marka
Co do marków:
Slaanesh - dobry tani mark, dający odporność na psychologię i nie zabierający możliwości dania flee za 10 punktów jest bardzo dobrą inwestycją. Zwykle widywany na maruderach (bo tani i dobry) lub ograch (bo tani i dobry)
Khorn - zamienia oddział w rzeźników, ale... grając z ogarniającym przeciwnikiem można ten oddział łatwo stracić. Nie polecam go dawać szybkim oddziałom (mimo, że aż korci żeby go dać chaos knightom) czy samotnym herosom w nie Khornowych oddziałach (żeby nie wyskoczył sam na klocek przeciwnika). Jednak może się przydać na Undeadów i demony, które mają problem z taktycznymi ucieczkami (nie wspominam o dawanej przez mark odporności na psychologię).
Nurgle - Niestety po erracie "by GW" nie jest już taki dobry. Jednak dalej świetnym wyborem dla sorcererów, dość często widywany tez na oddziałach chaosowej kawalerii. Sprawdza się głównie przeciwko armią posiadających spore ilości strzelców.
Tzeentch - Drugi słuszny wybór dla magów i kawalerii. Częsty wybór dla walczących herosów. Dawany jest również chosenom (bo a nuż wylosuje się 12). Przydaje się przeciwko armatom i magii, często też, jest kombinowany z innymi przedmiotami dającymi warda.
W każdym razie wszystko zależy jak kto lubi
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Spawny tez słyszałem ze dobre ale nie moglem ich w moim sklepie znaleźć az nie zobaczyłem ich w katalogu wh 40k
i chyba one sie one tylko podstawka różnią>
Jakie zadanie spełniają spawny ???
i chyba one sie one tylko podstawka różnią>
Jakie zadanie spełniają spawny ???
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Tak, są. To wolne ciapy, nie aż tak silne w walce, nie są nieśmiertelnym-trzymającym-punkty klockiem, nie biorą na klatę wszystkiego tak jak misie z ASF. W tej armii sa lepsze rzeczy.Hans pisze:
* 12 Warriors nie widzę bez nich gry co tu dużo mówić klimat czy naprawdę sa tak bezużyteczni jak niektórzy piszą
A propos spawnów - są blokerami. Wbijają się w jakiś oddział i go trzymają, aż nie zostaną zabite, bo są unbreakable.
Co do jedynki nurgla - jak najbardziej, możesz nią celować w bohaterów siedzacych w oddziałach. Dlatego jest nazywana snajperką. Nie da rady tak jedynie z bohaterami dosiadającymi mountów (stegadon, smok, rydwan) - wtedy normalnie rozlosowujesz, po czym idzie.
Naprawdę dzięki za wszelkie pomocne odpowiedzi.
Ale mam jeszcze kilka mam narazie mam 3 bohaterów 2 magow nurgla i herro na jugu od 2k pkt co bedzie naj bardziej trafnym wyjsciem dla lorda i czy dalej wystawiać jugernauta bo choć łatwo go niby wymanewrować to potężna bestyjka
a jesli nie to mag na smoku czy lord
Ale mam jeszcze kilka mam narazie mam 3 bohaterów 2 magow nurgla i herro na jugu od 2k pkt co bedzie naj bardziej trafnym wyjsciem dla lorda i czy dalej wystawiać jugernauta bo choć łatwo go niby wymanewrować to potężna bestyjka
a jesli nie to mag na smoku czy lord
Ostatnio zmieniony 6 cze 2009, o 22:25 przez Hans, łącznie zmieniany 1 raz.
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
Że najgorzej w życiu to,
To samotnym być, to samotnym być"
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
A co w corach jest lepsze od wojowników? I drugie pytanko. Sprawdzi sie taka taktyka? Hero lub Lord na juggu a tuż obok niego rycerze. Że hero ma frenzy to odmierzam czy jest zasięg szarży czy nie. Jak jest to szarżuje i od razu wiem czy rycerze zaraz za nim dojadą czy nie. Myślicie że sprawdziłoby sie w bitwie? Choseni sie sprawdzają? Warto wydać 19 pkt żeby byli z tarczami?
P.S. Witam wszystkich.
P.S. Witam wszystkich.
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
To się nie sprawdzi, ponieważ musisz najpierw zadeklarować szarżę rycerzami (w fazie deklaracji szarż), natomiast sprawdzenie zasięgu i deklaracja szarży z frenzy następuje później (w fazie ruchów wymuszonych). Lepiej weź herosa, zamiast lorda wsadź na jaggera, bo tego drugiego, żal tracić
Choseni są szalenie klimatyczną jednostką, w starciu sprawdzają się bardzo dobrze chociaż zależy też co wylosujesz, jednak z racji na swoją powolność są raczej słabi bo zwykle nie są w stanie do tej walki dojść. Jednak jeśli się na nich zdecydowałbyś polecam kombinację mark Tzeentcha + banner of rage + favour of the gods (na czempionie)
P.S. Witamy na forum
Choseni są szalenie klimatyczną jednostką, w starciu sprawdzają się bardzo dobrze chociaż zależy też co wylosujesz, jednak z racji na swoją powolność są raczej słabi bo zwykle nie są w stanie do tej walki dojść. Jednak jeśli się na nich zdecydowałbyś polecam kombinację mark Tzeentcha + banner of rage + favour of the gods (na czempionie)
P.S. Witamy na forum
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Kurde... To tu sie opłaca grać tylko na konnych marudach i rycerzach i DO? Opcjonalnie jeszcze rydwan pod hero? A jeżeli piechota to tylko z Helleną i czeka na przeciwnika? Da sie z tej armii PG wycisnąć czy schować ich do szafki i kupić demony albo wąpierze?
Edit: Mamy zagrać turniej na zasadach border patrol. Armie na 500 pkt. Czy moge wystawić w slotach rare Scyle Annfingrima i jeszcze bohatera w rydwanie? I do tego oddział marudek żeby wypełnić punkty. Chodzi o zabawe nie o wygraną. Czy też moja kminka to wałek jest bo Scyla zeżre slot bohatera mimo że w AB jest w rarach?
Edit: Mamy zagrać turniej na zasadach border patrol. Armie na 500 pkt. Czy moge wystawić w slotach rare Scyle Annfingrima i jeszcze bohatera w rydwanie? I do tego oddział marudek żeby wypełnić punkty. Chodzi o zabawe nie o wygraną. Czy też moja kminka to wałek jest bo Scyla zeżre slot bohatera mimo że w AB jest w rarach?
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash