Witam,
Po testach skłaniam się do obecnego kształtu rozpiski:
Spellwaver 4 lvl
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Ranu's Heartstone lub Power Stone lub Lamenation of Despairs (Tu ciężko wybrać bo wszystko ciekawe)
Alter Noble
- GW, Shield, Light Armour
- Helm of Hunt
- Stone of The Crystal Mare
Alter Noble
- GW, Shield
- Briarhearh
- Amaranthine Brooch
Noble BSB
- Asyendi's Bane
- Hail of Doom Arrows
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
10 Glade Guards
5 Glade Riders
5 Glade Riders
6 Wild Rider
- War Banner
- Musician
5 Wild Riders
- Musician
Great Eagle
Treeman
Rozpiska nastawiona na mobilny offens. Co prawda nie ma gwardzistów w postaci tancerzy dla maga i BSB, ale to już pewne ryzyko, które jestem wstanie wkalkulować w przebieg bitwy.
WE - 2250 (na format EURO 20 Czerwca)
Sugeruję jakieś inne przedmiot/y na dużym magu.
w euro
Lementation jest bardzo kiepskim przedmiotem, musisz czekać aż jakiś model o niskim LD wyjdzie poza LD generała, po za tym magia nie jest wymaksowana więc, raczej nie wejdzie..
Chyba już nawet deepwood sphere byłby lepszy
Power stone też raczej szału przy takiej magii nie robi.
Co do reszty to standard plus Twój odchył na biegaczy.
Pytanko: Gdzie siedzi duży mag?
w euro
Więc o ile się nie mylę wsadzenie heartstone'a zabiera Ci jednego DD, bo przekraczasz limit.Możliwość przerzucenia dd jest liczona jako 2 dd użyte w fazie.
Lementation jest bardzo kiepskim przedmiotem, musisz czekać aż jakiś model o niskim LD wyjdzie poza LD generała, po za tym magia nie jest wymaksowana więc, raczej nie wejdzie..
Chyba już nawet deepwood sphere byłby lepszy
Power stone też raczej szału przy takiej magii nie robi.
Co do reszty to standard plus Twój odchył na biegaczy.
Pytanko: Gdzie siedzi duży mag?
Hmmm dziwne, ten przedmiot nie powinien tyle zjadać, zwłaszcza że jest jednorazowy i przerzuca jedną kość. No ale jeśli tak to dam Befuddlemet of Mischiests. Wtedy magia będzie wymaksowana do 9 powerów (6 kostek + 2 Stałe Boundy, czyli razem 3 kości). Albo poprostu zostawię 3 scrolle. Przydadzą się te punkty jeśli bym zamieniał jakiś regiment na nieco droższy.
A mag siedzi zwykle w lesie. Jak nie w lesie to w jakimś regimencie blisko lasu. Wszystko w zależności co jest w rozpisce przeciwnika. Czasem jest to ryzyko z uwagi na terrory i czasem magii. Nad tancerzami się jeszcze zastanawiam, ale jeśli ich wstawiać to byle nie kosztem mobilnych jednostek, czyli WR, GR, alterów, orła. Do ew. obcięcia jest sztandar na jednych WR i driady. W pierwszej kolejności skłaniam się do poszukania punktów na 3 oddział GR (co pozwoli osiągnąć magiczne full 45 jednostek strzelających i łącznie aż 8 mobilnych jednostek w szybkiej ofensywie). W drugiej kolejności są tancerze.
Narazie ze zmianą jedynie przedmiotu na magu rozpa by wyglądała tak:
Spellwaver 4 lvl
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Befuddlemet of Mischiests
Alter Noble
- GW, Shield, Light Armour
- Helm of Hunt
- Stone of The Crystal Mare
Alter Noble
- GW, Shield
- Briarhearh
- Amaranthine Brooch
Noble BSB
- Asyendi's Bane
- Hail of Doom Arrows
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
10 Glade Guards
5 Glade Riders
5 Glade Riders
6 Wild Rider
- War Banner
- Musician
5 Wild Riders
- Musician
Great Eagle
Treeman
A mag siedzi zwykle w lesie. Jak nie w lesie to w jakimś regimencie blisko lasu. Wszystko w zależności co jest w rozpisce przeciwnika. Czasem jest to ryzyko z uwagi na terrory i czasem magii. Nad tancerzami się jeszcze zastanawiam, ale jeśli ich wstawiać to byle nie kosztem mobilnych jednostek, czyli WR, GR, alterów, orła. Do ew. obcięcia jest sztandar na jednych WR i driady. W pierwszej kolejności skłaniam się do poszukania punktów na 3 oddział GR (co pozwoli osiągnąć magiczne full 45 jednostek strzelających i łącznie aż 8 mobilnych jednostek w szybkiej ofensywie). W drugiej kolejności są tancerze.
Narazie ze zmianą jedynie przedmiotu na magu rozpa by wyglądała tak:
Spellwaver 4 lvl
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Dispel Scroll
- Befuddlemet of Mischiests
Alter Noble
- GW, Shield, Light Armour
- Helm of Hunt
- Stone of The Crystal Mare
Alter Noble
- GW, Shield
- Briarhearh
- Amaranthine Brooch
Noble BSB
- Asyendi's Bane
- Hail of Doom Arrows
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guards
10 Glade Guards
10 Glade Guards
5 Glade Riders
5 Glade Riders
6 Wild Rider
- War Banner
- Musician
5 Wild Riders
- Musician
Great Eagle
Treeman
znajdz punkty na konika dla BSB skoro nie ma tancerzy, dla maga tez by się w takim wypadku przydal.