Cloying Quagmire vs Engine of the Gods

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Cloying Quagmire vs Engine of the Gods

Post autor: Lidder »

#4 czar WoCh lore Nurgla: kazdy model w jednostce musi zdac test inicjatywy, nastepnie, te(modele), ktorym sie nie powiodlo zdaja armor save, jesli uda im sie to sa usuwane poza gre.

Teraz moje pytanie. Jak to jest w przypadku np EotG, ktory ma 2 rozne wspolczynniki inicjatywy i 2 rozne wartosci AS?
Jasne, ze inicjatywe zdaje na najwyzszej, skinkowej, ale co z AS? ma do wyboru 2+ lub 3+. Idac dalej wg. podrecznika zdaje na najwyzszym(najlepszym) wspolczynniki(czyli 2+), ale to oznacza dla niego dwa razy wieksza szanse na to ze obleje ten test. Moze wybrac ze zdaje na 3+?
A moze zupelnie inny scenariusz, gdzie kazdy w modelu zdaje kolejno test I a potem AS? (nie wiem niestety, jak ten czar zachowuje sie w przybadku modelu skladajacego sie z paru elementow).

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Engine to jeden model, więc na pewno wykonuje się jeden test.

Testy wykonuje się na wartości która daje największe szanse na zdanie (takie zdanie było chyba w faq do rulebooka) więc bierzesz najwyższą inicjatywę, i najgorszy armour save.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Furion pisze:Engine to jeden model, więc na pewno wykonuje się jeden test.
Nigdy nie mów na pewno, bo można się przejechać.

Wiesz, że destroyer robi dobrze na stedzia, dla mnie sytuacja analogiczna

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Dla mnie sytuacja analogiczna do pitki, tyle że tam było na korzyść stedzia, a tu nie.

A poza tym, im więcej rzeczy może łatwo ściągnąć tak popularny oddział, tym lepiej dla warhammera.

ODPOWIEDZ