Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Skoro gro armii na turniejach, to DoCh, VC, DE, to powiedz mi co tam zdziała Treeman ??
Bo pokonać Orki, Bestie czy parę innych armii można bez niego
Bo pokonać Orki, Bestie czy parę innych armii można bez niego
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Zdecydowanie sie nie zgadzam. Treeman jest dalej swietnym wyborem. To ze nie jest niezniszczalny nie znaczy, ze jest slaby.Scimitar pisze: Co do namów innych graczy odnośnie Treemana - nie słuchaj Czas Treemanów minął. Chyba, że chcesz być dobrym wujkiem i darmowe punkty rozdawać. Za dużo jest ognistych ataków, jakiś katapult, mocnych czarów u demonów z S6+. Treeman nie ma łatwego życia. Owszem, może pomóc, ale po co ten stres i martwienie się czy schować go za las, bo tu może zebrać 2 ogniste klopy A latające LT to dalej dla WE problem nie do przeskoczenia niezależnie w jakiej konfiguracji.
Obiektywnie. Jak można powiedzieć o czymś, co:
- ma 6T
- ma 6W
- ma Sv3+
- ma Ward 5+
- ma ruch 5 i może chodzić przez las
- ma strzał bez LoS, ktory zadaje Art.Dice hitów z S4/S5
- rzuca bounda z power level 3
- budzi terror
- ma 5AS6 z Ws 5
- ma stubborna na 8
że jest słabe?
To jeden z bardziej przepakowanych zasadami specjnymi modeli w grze.
Treeman się zawsze przydaje, trzeba tylko umiec go uzyć i nie wystawiac go na (mimo wszystko rzadkie!) zagrozenia.
Ależ nie przeczę, że jest mocny, ale:
- ma flameable (co to oznacza każdy wie)
- ward jest na ataki niemagiczne (czyli nie ochroni przed magią, klopami kraśków, magicznymi brońmi z ognistymi atakami, czyli tym co w dużej mierze nas najbardziej boli)
To właściwie nieliczne wady, ale:
- jak grałem z WE moimi DE, to wystarczyło mieć Fire Magic, albo wylosować Kuźnię (choćby nawet małą, choć w tym wypadku to taki mega kłopot nie był) i Treeman pilnował lasu
- owszem w lesie jest sobie bezpieczny, ale no jak tam stoi to nie zarabia na siebie, a jego koszt to prawie 300 pkt.
- ma flameable (co to oznacza każdy wie)
- ward jest na ataki niemagiczne (czyli nie ochroni przed magią, klopami kraśków, magicznymi brońmi z ognistymi atakami, czyli tym co w dużej mierze nas najbardziej boli)
To właściwie nieliczne wady, ale:
- jak grałem z WE moimi DE, to wystarczyło mieć Fire Magic, albo wylosować Kuźnię (choćby nawet małą, choć w tym wypadku to taki mega kłopot nie był) i Treeman pilnował lasu
- owszem w lesie jest sobie bezpieczny, ale no jak tam stoi to nie zarabia na siebie, a jego koszt to prawie 300 pkt.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
wstępny projekt rozpy na dmp
Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Amaranthine Brooch [35]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade guards @ 120 Pts
10 Glade guards @ 120 Pts
10 Glade guards @ 120 Pts
5 Wardancers @ 139 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Treeman @ 285 Pts
10 Waywatchers @ 240 Pts
Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Amaranthine Brooch [35]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade guards @ 120 Pts
10 Glade guards @ 120 Pts
10 Glade guards @ 120 Pts
5 Wardancers @ 139 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Treeman @ 285 Pts
10 Waywatchers @ 240 Pts
a 6 lvl ci wystarczy zeby cos poczarowac? lvle magom bym obciął, zamienil calingor na scrolla i w to miejsce cos dolozyl, ale nie wiem co ;] no i 10 WW to taki gruby cel
Spellweaver @ 340 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 144 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Elf Steed
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
niby tez mam 2lvle, ale mam jednego wiecej
Spellweaver @ 340 Pts
Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 144 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Elf Steed
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
11 Glade Guard @ 132 Pts
5 Scouts @ 85 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
8 Waywatchers @ 192 Pts
niby tez mam 2lvle, ale mam jednego wiecej
wymienił bym jednego scrolla na calingora i tak masz przerzuty nieudanego dispela a masz 6 DD, scoutów i jendego łucznika wymienił bym na driady 1 oddział to troche mało do screenowania, nawet tych 2óch oddziałów tancerzy. Poza tym kosztem 2WW wrzucił bym 2 dodatkowych łuczników do dziesiatek ( badz kosztem jednego WW) jak dodajesz maga masz ich 13, czyli dopiero 4 trupki potrzebne sa do paniki. A tak w ogóle to zrobił bym zupełnie inna rozpe na DMP .to jakoś nei moj styl, anyway milego testowania. W tym roku jade ze szczurami na DMP
Nie było mnie 9h a tu takie bagno... Nie spodziewałem sie, panowie, ze tak łatwo Was sprowokować. Poprosiłem admina o permanentnego bana dla Grodaga.
Ogólnie pls o panowanie nad sobą. Na forum jestem kilka razy dziennie wiec przedzej czy pozniej (raczej prędzej) zamiotę śmieci i wyrwę chwasty.
Ogólnie pls o panowanie nad sobą. Na forum jestem kilka razy dziennie wiec przedzej czy pozniej (raczej prędzej) zamiotę śmieci i wyrwę chwasty.
a co u mnie jest nie BPR-owe? bo nie moge sie dopatrzeć...scrolle obcinajace DP?
moj bsb nie bedzie w tancerzach, oni sa dla czarodziejek. BSB bedzie sie krecil po lasach no i przy 9/18" ladniej ucieka albo wystawia sie pod wystrzal HODA
moj bsb nie bedzie w tancerzach, oni sa dla czarodziejek. BSB bedzie sie krecil po lasach no i przy 9/18" ladniej ucieka albo wystawia sie pod wystrzal HODA
no fakt ze troche duzo mi te scrolle zjadaja, ale nie az 15, chyba ze sie machnąłem, odejmuje jednego scrolla, tzn zamieniam go na calingor i mam:
12
-1 za wand
-1 DS
-2 DS
-2 DS
wiec moge uzyc 6, a w poolu mam wlasnie tyle
cos przeoczyłem?
12
-1 za wand
-1 DS
-2 DS
-2 DS
wiec moge uzyc 6, a w poolu mam wlasnie tyle
cos przeoczyłem?
ja na punky ok 1,5k to jedna "wieszczka" z 2ma scrollami wystarczy : P, BSB i alter/ WW noble jest ok ; ) ( przynajmniej ja bym tak kupił)