Wielki Dracon 2009, 2250pts, 11-12 lipiec 2009

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Wielki Dracon 2009, 2250pts, 11-12 lipiec 2009

Post autor: esgaroth »

Wejherowski Klub Gier Bitewnych "Draconis" ma zaszczyt zaprosić na turniej Warhammer Fantasy Battle:
Wielki Dracon 2009

Termin i lokalizacja:

11-12 lipiec 2009
Wejherowo, Zespół Szkół Nr 1 przy ul. Śmiechowskiej
link do mapki: ► http://draconis.aplus.pl/dracon2009/mapka.jpg
mapa Wejherowa: ► http://www.wejherowo.pl/new/mapa.html
fotodroga: ► http://draconis.aplus.pl/dracon2009/fot ... droga.html

Strona internetowa turnieju: ► http://draconis.aplus.pl/dracon2009/index.htm
Oto jak wyglądał Wielki Dracon w 2008: ► http://draconis.aplus.pl/dracon2008/index.htm
Tak dwa lata temu: ► http://draconis.aplus.pl/dracon2007/galeria.htm
Trzy lata temu: ► http://draconis.aplus.pl/dracon/galeria.htm
A tak cztery lata temu: ► http://www.draconis.aplus.pl/draconis/dracon2005.htm

kontakt z organizatorem: Wojtek ”Scimitar” Łubkowski, ►gg4417905, kom508229765
sędzia techniczny: Tomasz "esgaroth" Stanik, ►gg3462994, kom661666757
sędzia główny: Jacek "JJ" Jedynak


Format turnieju:

Master, 2250 Singiel, Limited, Balancing Patch.
link do uściśleń sędziowskich: ► http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf
link do balancing patch'a: ► http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf

Na turnieju dopuszczamy możliwość brania dwóch Steam Tank'ów w armii Empire, ale połowa ran zadana czołgowi liczy się jako 50% VP. (na specjalne życzenie LS)

Na turnieju będą obowiązywać następujące ograniczenia dotyczące magii:

1. W związku z innym sposobem ograniczenia magii niektóre zapiski Balancing Patch do armi Daemons of Chaos i Vampire Counts tracą ważność. Są to następujące zapiski:
- Vanhal's Danse Macabre
- Fell Bats
- Master of the Black Arts
- Master of Sorcery

2. Każda rozpiska posiada 2 pule: Power i Dispel. Każda z nich może osiągnąć maksymalną wartość równą 12.
Do puli wliczamy następujące elementy i przedmioty:
- Każda kostka generowana przez magów i przedmioty (z poziomów magii, z puli armii, z przedmiotów i innych rzeczy) jest wliczana do limitu
- Każdy przedmiot dający +1 lub więcej do cast'a/dispela liczymy jako 1P (dotyczy tylko tych nie dających żadnych innych efektów dodatkowych - w takich przypadkach zastosowano koszt specjalny, lub jeśli go brak, to oznacza, że nie ma w tym przypadku żadnych ograniczeń)
- Power Stone liczymy jako 1P (każdy kolejny jako 2P)
- Dispel Scroll liczymy jako 1D (każdy kolejny jako 2D)
- Każdy bound spell niezależnie od poziomu oraz tego czy jest one use only, czy się wyczerpuje w jakiś okolicznościach liczymy jako 1P (także te przypisane do jednostki/modelu jak np. Treesigning u Treemana)

3. Specjalne koszty przedmiotów i zdolności w różnych armiach (dotyczy tylko tych które mają inne działanie niż zwykłe generowanie kostek, pozostałe liczymy wg. normalnego klucza):
a) Bretonnia
- Potion Sacre: 1P
- Chalice Malfleur: 1D
b) Daemons of Chaos
- Twin Heads: 1P
- Tzeentch Will: 1P
- Master of Sorcery: 1P
c) Dark Elves
- dla całej armii z racji posiadania Power of Darkness w przypadku wzięcia jakiegokolwiek maga: 1P
- Sacrificial Dagger: 1P (jeżeli na Supreme Sorceress: 2P )
- Ring of Hotek: 3D
d) Dwarfs
- Master Rune of Ballance: 1D
e) Empire
- Rod of Power: 1P + 1D
- Aldred's Cascet of Sorcery: 1P + 1D
f) High Elves
- Book of Hoeth: 3P
- Seerstaff of Saphery: 1P
- Banner of Sorcery: 2P
g) Skaven
- Eye of the Horned Rat: 1P
h) Wood Elves
- Wand of Wych Elm: 2D
- Calaignor's Stave: 1P
i) Vampire Counts
- każdy Wampir dodatkowo z racji posiadania recasta: 1P
- Forbidden Lore: 1P
- Skull Staff: 1P + 1D
- Balefire wykupiony na Corps Cart: 1D
j) Orcs and Goblins
- Morks Spirit Totem: 2D
- Staff of Sneaky Stealing: 1D
k) Lizardmen
- Focus of Mystery: 1P
- The Focused Rumination: 2P
- The Becalming Cogitation: 1D
- Diadem of Power: 1D
l) Tomb Kings
- Hieratic Jar: 1P
- Tomb King: 2P
- Tomb Prince: 1P
- Liche High Priest: 4P
- Liche Priest 2P
- Casket of Souls: 2P
m) Warriors of Chaos
- Infernal Puppet: 1P + 1D
- Black Tongue: 1D


Zgłoszenia graczy:

Koszt uczestnictwa w turnieju wynosi 35 PLN.

- Zgłoszenia prosimy przysłać na adres ► kgb_draconis@wp.pl
- Za dołączenie rozpiski (w formacie txt) przewidziane są dodatkowe punkty do klasyfikacji generalnej,
- Rozpiski prosimy przysyłać najlepiej do 5 lipca
- Za dotrzymanie terminu 5 lipca (niedziela do 23:59) gracz otrzyma 5 punktów do klasyfikacji głównej, za późniejsze przysłanie zgłoszenia do 7 lipca (wtorek do 23:59) gracz otrzyma 2 punkty.

Zmiany w zgłoszeniach (dosyłanie poprawionych rozpisek) pod względem otrzymywania dodatkowych punktów są traktowane jako nowe zgłoszenie.

Prosimy o przysyłanie zgłoszeń według schematu przedstawionego poniżej (znacznie ułatwi nam to pracę). Pełne dane potrzebne nam są do sprawnego wprowadzenia wyników turnieju do rankingu polskiej ligi wfb.

1. ID gracza ► http://www.adeon.livenet.pl/players.php
2. Imię
3. Ksywka
4. Nazwisko
5. Armia
6. Klub
7. Miasto
+
Rozpiska (w formacie txt)

Jeżeli ktoś zamierza wziąć ze sobą osobę towarzyszącą, to w zgłoszeniu powinien ten fakt zgłosić organizatorowi. Osoby towarzyszące ponoszą tylko koszty noclegu (jeżeli chcą z niego skorzystać) w wysokości 15 PLN za 1 nocleg. Osoby towarzyszące powinny się zgłosić podczas zapisów w celu otrzymania identyfikatora. Pierwszeństwo w razie braku miejsca mają osoby grające.


Harmonogram imprezy:

Sobota - 11 lipiec
8.30-9.45________zapisy
10.00 - 13.00_____I bitwa
13.30 - 16.30_____II bitwa
17.00 - 20.00_____III bitwa
Wieczorem impreza przy ognisku.

Niedziela - 12 lipiec
9.00 - 12.00_____IV bitwa
12.30 - 15.30____V bitwa
16.00___________ogłoszenie wyników


Scenariusze i punktacja z bitew:

Wszystkie bitwy rozegraną zostaną jako Pitched Battle.

Przed bitwą gracze rzucają D6, gracz z wyższym wynikiem decyduje, czy chce decydować o tym kto zaczyna, czy o tym kto którą stronę bierze. (Uwaga! Ten zapis zastępuje akapit "Who goes first?" ze strony 3 w Rulebooku), gracz który wygrał rzut wystawia pierwszy jakąś swoją jednostkę

różnica małych pkt.____wynik
0-200______________10-10
201-400____________11-9
401-600____________12-8
601-800____________13-7
801-1000___________14-6
1001-1200__________15-5
1201-1400__________16-4
1401-1600__________17-3
1601-1800__________18-2
1801-2000__________19-1
2001+ _____________20-0

W przypadku nieparzystej liczby graczy na turnieju, osoba pauzująca otrzymuje 15 pkt. dużych i 1001 pkt małych. Pauzować można tylko raz podczas turnieju. Postaramy się zorganizować dodatkową osobę w przypadku nieparzystej liczby grających.


Klasyfikacja główna i hobbystyczna:

W klasyfikacji głównej do zdobycia będzie 105 pkt.:
- Rozegrane Bitwy - 100 pkt (5x20),
- Zgłoszenie udziału w przewidzianym terminie - 5 pkt.

- Wyniki klasyfikacji głównej zostaną przesłane do rankingu polskiej ligi wfb. Ewentualne punkty karne są odejmowanie od klasyfikacji głównej.

- Malowanie armii oraz hobbystyka. Na turnieju obowiązuje wymóg pomalowania armii oraz zakaz proksowania. Wymagany jest WYSIWYG. Do turnieju nie zostaną dopuszczone "śmieciowe armie", "konwulsje" i inne "przeróbki" i pseudodzieła. Wszystkie armie zostaną poddane pod tym względem subiektywnej ocenie Organizatorów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do dopuszczenia jakiejś armii czy modeli należy skontaktować się bezpośrednio z Organizatorami odpowiednio wcześniej w celu uzyskania potwierdzenia o nie dopuszczeniu bądź dopuszczeniu w/w do turnieju.

- W przypadku modeli ewidentnie niepomalowanych sędzia może nakazać graczowi usunięcie ich ze stołu przyznając za nie pkt. przeciwnikowi jak za zniszczony oddział, lub jeśli ma to miejsce jeszcze przed pierwszą bitwą - nakazać zmianę rozpiski.

- Za modele niedorobione, pochlapane, nieestetyczne będą przyznawane punkty karne wliczane do klasyfikacji końcowej w wysokości od 1 do 10 w zależności od skali zjawiska; w przypadku wątpliwości co do oceny waszych armii pod tym kątem należy spytać Organizatorów przed turniejem.

- Pomalowana figurka oznacza model który ma nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialną powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki, oczy itp. mogą zostać pominięte), nie może na wierzch przebijać podkład.

- Na turnieju nie zostanie przeprowadzony test wiedzy ani ocena malowania, ale zostanie sprawdzone dokładnie czy wszystkie armie są pomalowane. Wszelkie próby ukrycia braków armii będą surowo karane punktami karnymi.


Noclegi:

Poza samym turniejem oferujemy dodatkowo:
- Nocleg z soboty na niedzielę wliczony w opłatę za turniej, w Bazie Harcerskiej "Cedron" ► http://wejherowo.zhp.pl/cedron/
- Nocleg z piątku na sobotę jest możliwy, ale w zakresie indywidualnym. Na nocleg piątkowy i sobotni trzeba zabrać śpiwór.
- Na nocleg zarezerwowaliśmy około 100 miejsc noclegowych. Sugerujemy dobierać się w grupki i wcześniej zgłosić ten fakt organizatorom mailowo lub na forum.
- Z soboty na niedzielę planujemy zabawę przy ognisku; w pewnym zakresie zapewniamy kiełbaski, chleb.
- Na terenie Bazy Harcerskiej "Cedron" będzie można zostawić samochód. Brama będzie zamknięta na noc.


Nagrody i wyróżnienia:

Puchary - otrzymają trzy osoby z największą ilością punktów w klasyfikacji głównej.

Nagrody rzeczowe - otrzymają je trzy osoby z największą ilością punktów w klasyfikacji głównej (bitwy i rozpiska).

Wyróżnienia w postaci dyplomów otrzymają gracze zajmujący dziesięć pierwszych miejsc w klasyfikacji głównej.

Dodatkowo rozlosowane zostaną nagrody pocieszenia dla osób które nie otrzymają innych nagród.


Punkty karne:

Punkty karne będą odejmowane od wyniku w klasyfikacji głównej.

1 pkt: dla obu graczy za oddanie wyników do 10 min po czasie zakończenia bitwy
3 pkt: dla obu graczy za oddanie wyników 10 do 20 min po czasie zakończenia bitwy
5 pkt: dla obu graczy za oddanie wyników 20 min i więcej po czasie zakończenia bitwy
10 pkt: celowe przeciąganie bitwy w celu osiągnięcia remisu
10 pkt: odmowa usunięcia ze stołu jakiegokolwiek niepomalowanego modelu

Gracz któremu do stołu nie zgłosił się przeciwnik może po pół godzinie zażądać od organizatorów przyznania 5 punktów karnych przeciwnikowi.


Regulamin przebywania na turnieju:

Turniej będzie odbywać się w placówce kulturalno-oświatowej jaką jest szkoła, w związku z czym na terenie całej placówki obowiązuje absolutny zakaz spożywania alkoholu i napojów alkoholowych. Przed budynkiem szkoły znajdować się będzie oznaczone miejsce, w którym wolno będzie palić papierosy. Każdy uczestnik jest zobowiązany do dbania o czystość w swoim otoczeniu, dlatego prosimy, by nie śmiecić, a ewentualne śmieci wrzucać do odpowiednich pojemników. Prosimy o kulturalne odnoszenie się do innych graczy, organizatorów jak również pracowników szkoły.

Prosimy zabrać ze sobą obuwie zamienne (lub klapki, kapcie).

Osoby niepełnoletnie powinny przedstawić na wejściu zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na uczestnictwo w turnieju, a także wskazać osobę pełnoletnią, która pełni nad nimi opiekę podczas turnieju. Opiekun takiej osoby ponosi pełną odpowiedzialność za swego podopiecznego.

W przypadku gdy gracz w rażący sposób będzie oszukiwał swojego przeciwnika, zachowywał się wobec niego wulgarnie, arogancko, to taki fakt powinien zostać niezwłocznie zgłoszony organizatorom - wykroczenia takie będą karane ostrzeżeniem oraz punktami karnymi.

Za szkody i ewentualne zniszczenia na terenie turnieju oraz Bazy Harcerskiej odpowiadają finansowo gracze. Ponadto uprasza się, aby każdy domek (góra + dół) wyznaczył po 1 osobie do porannego sprzątania śmieci.
W niedzielę rano, po noclegu grupy będą zdawać domki i zostanie sprawdzony ich stan - za ewentualne uszkodzenia nocujący z własnej kieszeni pokryją straty. Po zdaniu domku osoba odpowiedzialna za grupę otrzyma potwierdzenie z pieczątką. Jeżeli jakaś grupa nie dostarczy tego potwierdzenia do organizatorów w niedzielę przed 4tą bitwą turnieju (czyli nie rozliczy się z ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń), to cała grupa zostanie zdyskwalifikowana.

Każde naruszenie powyższego regulaminu skutkuje ostrzeżeniem i punktami karnymi a w ostateczności może oznaczać usunięcie z turnieju ( w takim przypadku punkty zdobyte przez gracza są anulowane, ale jego wyniki bitew zostają utrzymane).

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu. W takim przypadku zmiany zostaną wyraźnie oznaczone.

Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest akceptacja powyższego regulaminu.


Sponsorzy:
Obrazek



Patronat medialny:
Obrazek


Lista zgłoszonych graczy:
Obrazek

Obrazek

Zapraszamy, Członkowie Klubu Gier Bitewnych "Draconis"
Ostatnio zmieniony 7 lip 2009, o 23:57 przez esgaroth, łącznie zmieniany 11 razy.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

:/ dlaczego zmieniliscie termin?

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

tylko w 11-12 lipca baza harcerska była wolna

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

no ok... szkoda, ze tak pozno o tym dajecie znac :/

ale za to milo z waszej strony, ze nie musze scorpa malowac i moge przyjsc z radosnie spodkladowanym :*

Niedbal
Mudżahedin
Posty: 242
Lokalizacja: Bazyliszek - Warszawa

Post autor: Niedbal »

Fajnie wreszcie wystawie 2 steam tanki.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

esgaroth pisze: Przed bitwą gracze rzucają D6, gracz z wyższym wynikiem decyduje czy chce zaczynać grę czy wybrać stronę (Uwaga! Ten zapis zastępuje akapit "Who goes first?" ze strony 3 w Rulebooku), gracz który wygrał rzut wystawia pierwszy jakąś swoją jednostkę.
powinno byc to chyba troche inaczej... z tego co jest nie wynika mozliwosc oddania zaczynania przeciwnikowi
"Przed bitwą gracze rzucają D6, gracz z wyższym wynikiem decyduje czy chce decydowac o zaczeciu gry przez ktoregos z graczy czy chce wybrac dla siebie dogodną strone stołu, w przypadku wyboru jednego wybór drugiego przechodzi na gracza ktory przegral rzut (Uwaga! Ten zapis zastępuje akapit "Who goes first?" ze strony 3 w Rulebooku), gracz który wygrał rzut wystawia pierwszy jakąś swoją jednostkę."
esgaroth pisze:W przypadku nieparzystej liczby graczy na turnieju, osoba pauzująca otrzymuje 13 pkt. dużych i 601 pkt małych. Pauzować można tylko raz podczas turnieju.
powinno byc conajmniej 15-5, 13-7 w pierwszej bitwie na masterze dla teoretycznego 'pechowca' to za malo... chyba ze bedzie osoba rezerwao na 1sza bitwe turnieju

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Ale to dobrze z jednej strony, bo tydzień później ja będę wyjeżdźał na wakacje i przez to bym sie nie pojawił, a tak jest zajebiście :)

ps.
Takie pytanko, bo nie wiem czy dobrze rozkminiłem zasady.
Czy wskrzeszanie Ghuli kosztuje 1PD wiecej??
Wsesie ze Vampir 2 levelu ze wskrzeszaniem zabiera 3PD ??

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

- Każda generowana kostka magii (te z lvli magii oraz przedmiotów generowane na początku fazy magii) liczy się jako 1
Czyli dodatkowe kości ze slaana które dodają mu +1pd do czaru nie są wliczane do limitu 12pd? Czy źle kombinuje?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

MOŻLIWE JESZCZE PEWNE KOREKTY REGULAMINU - udało się w końcu wrzucić - na spokojnie jeszcze raz go przeczytamy i naniesiemy poprawki. Pewnie też w poniedziałek będzie rozpiska na domki, by se można zaklepywać nocleg.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Piotr P.
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Piotr P. »

Pozwoliłem sobie podkleić temat.

Pewnie się stawie.

Pozdro.
Skupuje 5 edycyjne modele Bretończyków.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14644
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jaksie licza kosci dodatkowo wygenerowane (np. z PoDa)? Wliczaja sie w 12 kostek limitu?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

dopiero teraz sie skumalem...

dlaczego furie i harpie zostaly ograniczone do 0-3 przy jednoczesnym braku jakiekogolwiek ograniczenia ilosci maszyn? to żart?

a drugie pytanko: czy kostki z MR wliczaja sie do 12 kosci DD?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16598
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

thurion pisze:dopiero teraz sie skumalem...

dlaczego furie i harpie zostaly ograniczone do 0-3 przy jednoczesnym braku jakiekogolwiek ograniczenia ilosci maszyn? to żart?

a drugie pytanko: czy kostki z MR wliczaja sie do 12 kosci DD?

Biedny Thurion tak przyciete demony... Tylko 3 oddzialy furii - tragedia , ze tak malo. Ty bys sie lepiej cieszyl , bo jak dla mnie to demony w ogole nie sa przyciete, takze bsb 0+ sejwa czy 2xflamery witamy was alleluja.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Ziemko pisze:

Biedny Thurion tak przyciete demony... Tylko 3 oddzialy furii - tragedia , ze tak malo. Ty bys sie lepiej cieszyl , bo jak dla mnie to demony w ogole nie sa przyciete, takze bsb 0+ sejwa czy 2xflamery witamy was alleluja.
Daemons of Chaos
- Każdy Greater Daemon liczy się jako 1 Lord + 1 Hero
- BSB z magicznym sztandarem liczy się jako 2 Hero
- Flamers of Tzeentch 0-1
- 0-2 Fleshhounds of Khorne ; limit ten można podnieść, ale na każdą jednostkę „piesków” powyżej 2 trzeba wystawić 1 oddział Bloodleterów o US 15+
- 0-3 Furie
przyciecie furii jest po prostu glupie :) wiecej niz 3x i tak w 90% nikt nie wystawia, ja kiedys chlapnalem ze chce wystawic 4 oddzialy i nagle siup, ogranicznie 0-3 furie... najwyzej zrobie wieksze oddzialy, ale nie rozumiem tego ograniczenia z punktu widzenia ogolno turniejowego
Ostatnio zmieniony 8 cze 2009, o 08:30 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16598
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Dobra nie zauwazylem , nie zmienia to faktu , ze demony sa zdecydowanie bardziej luzacko przyciete na WD niz w BP+R.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Ziemko pisze:Dobra nie zauwazylem , nie zmienia to faktu , ze demony sa zdecydowanie bardziej luzacko przyciete na WD niz w BP+R.
moja rozpa na WD a rozpa na BP+R rozni sie jednym modelem wartym 55 punktow :)

pzdr !!

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

jak się liczy dodatkowa kość do każdego czaru używana przez Slanna?

ps.: macie błąd w bannerze:-P

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16598
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

thurion pisze:
Ziemko pisze:Dobra nie zauwazylem , nie zmienia to faktu , ze demony sa zdecydowanie bardziej luzacko przyciete na WD niz w BP+R.
moja rozpa na WD a rozpa na BP+R rozni sie jednym modelem wartym 55 punktow :)

pzdr !!

To po cholere marudzisz o furiach i harpiach jak zwykle wszyscy wlasnie 3 oddzialy wystawiaja? Tak tylko zeby profilaktycznie pomarudzic?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Ziemko pisze: To po cholere marudzisz o furiach i harpiach jak zwykle wszyscy wlasnie 3 oddzialy wystawiaja? Tak tylko zeby profilaktycznie pomarudzic?
:mrgreen:
czym by byl dzien bez marudzenia
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Thurion tym, że marudzi nabija sobie posty:-P

ODPOWIEDZ