O przegiętości TK i słabości biednych uciskanych VC
O przegiętości TK i słabości biednych uciskanych VC
Co by potwierdzić ograniczenie w recascie dla VC przejrzałem wszystkie chyba strony i jakoś końcowy wniosek mi uciekł - tyczy się czaru dla wszystkich wampirów czy dla każdego osobno? i co np z bound spellami przykład: rzucam VanHella z BookOfArkhan (wchodzi) a później chcę rzucić ten sam czar wampirem jaki jest poziom trudności? +2 czy normalnie, I jeszcze co z black periaptem, bo nigdzie nie znalazłem odejmuje od DD czy PD? tylko nie mów, że od obu. siedzę w robocie i kminie rozpiski i robi to różnicę jednak
pozwolę sobie również na uwagę, że nie podobają mi się takie ograniczenia w ogóle, gram od stosunkowo niedługo, podoba mi się klimat armii uczę się jej obsługi i ciągle kłody mi ktoś rzuca czegoś zabraniając. Rozumiem, że część graczy ma presje na punkcie punktów w lidze, PG i wygranych, ale to już mocno nie fair. Jak pogracie trochę na tych ograniczeniach to może warto zluzować z tym +2 na +1? a jeśli już to może właśnie dla wampira indywidualnie, a nie na całe lore. Ale to oczywiście tylko moje zdanie i prawo, że mi się nie podoba tak czy siak mam zamiar dobrze się bawić i tego życzę innym.
pozdrawiam
pozwolę sobie również na uwagę, że nie podobają mi się takie ograniczenia w ogóle, gram od stosunkowo niedługo, podoba mi się klimat armii uczę się jej obsługi i ciągle kłody mi ktoś rzuca czegoś zabraniając. Rozumiem, że część graczy ma presje na punkcie punktów w lidze, PG i wygranych, ale to już mocno nie fair. Jak pogracie trochę na tych ograniczeniach to może warto zluzować z tym +2 na +1? a jeśli już to może właśnie dla wampira indywidualnie, a nie na całe lore. Ale to oczywiście tylko moje zdanie i prawo, że mi się nie podoba tak czy siak mam zamiar dobrze się bawić i tego życzę innym.
pozdrawiam
Re misha: Wyzywanie od Power Gamerow 'innych', kiedy samemu gra sie jedna z dwoch najbardziej przegietych armii - i do tego domaga zniesienia/zmniejszenia jej ograniczen bo sa 'nie fair' - to gruba hipokryzja ;-> Skoro grasz armia od niedawna to pewnie narazie plewisz taktycznie i nierozumiesz skad wynikaja te ograniczenia. Ale pograj ta armia pare lat to zrozumiesz.
tak czy siak, jakie sa w koncu wnioski co do owych ograniczen.??
zostal miesiac, ale kazdy chyba sobie planuje wakacje troche szybciej. a faktem jest ze dla niektorych graczy wlasnie owe ograniczenia VC sa wykladnia tego czy beda na draconie.
zostal miesiac, ale kazdy chyba sobie planuje wakacje troche szybciej. a faktem jest ze dla niektorych graczy wlasnie owe ograniczenia VC sa wykladnia tego czy beda na draconie.
always Vampire
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Gąsior szkoda słów
Chłopaki z Pomorza. Z wielki żalem, ale ja np. nie będę na Draknie właśnie z racji, braku sensownych ograniczeń i kiepskiej organizacji. Wymyślanie następnych zasad to trochę za dużo po prostu w normalnych warunkach nie mam czasu na codzienne zagladanie na foru, aby sprawdzić czy nie muzę zmienić rozpiski. Pomijając już kompletnie ograniczenia vucetów czy czegokolwiek innego. Dlatego z żalem, ale bez stresu pojadę sobie dwa razy po koleji do wawy.
Inna sprawa tu konkretnie do Scimiego. Twój pomysł odnośnie jednego sędziego to chyba żart jakiś. Ktoś inny może mieć pomysł i zawnioskuje na LL odebranie Ci mastera np. Imho i bez urazy - przemyśl to.
W ogóle co się z Tobą chłopie dzieje?. Poznałem Cię, polubiłem bardzo, przez długi czas zajebiście moderowałeś. Bardzo sensownie wypowiadałeś się w kwestii zasad itd. No ale końcówka modowania(wyniki głosowania) no i to teraz??
Wake up man!!!!
Szczerze Ci tego życzę. 4K
P.S. Poza tym Kielon szuja nic nie pisze o ewentualnych wspólnych domkach, nikt mnie na nocleg nie zaprasza
Chłopaki z Pomorza. Z wielki żalem, ale ja np. nie będę na Draknie właśnie z racji, braku sensownych ograniczeń i kiepskiej organizacji. Wymyślanie następnych zasad to trochę za dużo po prostu w normalnych warunkach nie mam czasu na codzienne zagladanie na foru, aby sprawdzić czy nie muzę zmienić rozpiski. Pomijając już kompletnie ograniczenia vucetów czy czegokolwiek innego. Dlatego z żalem, ale bez stresu pojadę sobie dwa razy po koleji do wawy.
Inna sprawa tu konkretnie do Scimiego. Twój pomysł odnośnie jednego sędziego to chyba żart jakiś. Ktoś inny może mieć pomysł i zawnioskuje na LL odebranie Ci mastera np. Imho i bez urazy - przemyśl to.
W ogóle co się z Tobą chłopie dzieje?. Poznałem Cię, polubiłem bardzo, przez długi czas zajebiście moderowałeś. Bardzo sensownie wypowiadałeś się w kwestii zasad itd. No ale końcówka modowania(wyniki głosowania) no i to teraz??
Wake up man!!!!
Szczerze Ci tego życzę. 4K
P.S. Poza tym Kielon szuja nic nie pisze o ewentualnych wspólnych domkach, nikt mnie na nocleg nie zaprasza
Spoko spoko, jakoś tego wszystkiego nie zacząłem jeszcze ogarniać.4 karabiny pisze:P.S. Poza tym Kielon szuja nic nie pisze o ewentualnych wspólnych domkach, nikt mnie na nocleg nie zaprasza
Ale miejsca w domkach jest dużo, w zeszłym roku jak się w środku nocy Białystok do nas zwalił to w jednym domku z 20 osób spało, więc spokojnie wszyscy się pomieścimy.
Co do ograniczeń czarów VC, trochę to nieuczciwe.
Rozumiem przyciąć recasta, ale nie zupełnie nowy czar z nowego maga.
To tak jakby drugi mag rzucający fire balla w ten sam oddział, musiał go rzucać na 7+.
Ano srogie te ograniczenia przy vc. Niestety zupełnie nie mam czasu na regularne udzielanie się na forum i podjęcie dłuższej dyskusji ale myślę że dałoby się to lepiej zrobić.
Wraithy 0-1 rozumiem.
Ograniczenia recasta też zrozumiałe - powiem więcej moim zdaniem zwiększanie power levelu o +2 dla recastowanych czarów to bardzo ciekawy pomysł, do BP by się nadawał. Ale dla czarów recastowanych, a nie rzucanych przez innego maga, bo to już przegięcie w drugą stronę.
Zajmowanie hero slotów przez drakenhofa i hełm - wiadomo mocne są, szczególnie oba na raz, można coś z tym zrobić. Ale jak blokowanie bohaterów ma temu służyć, bo nie widzę związku... szczególnie że przy syrenkach hotekach i innych porównywalnych zabawkach tego nie ma. Innymi słowy nie podoba mi się że z uwagi na hełm/banner nie będę mógł wystawić wyraźnie gorszego nekromanty (bo to najsłabsi bohaterowie jak nekrusy polecą wtedy w pierwszej kolejności, a nie o to przecież chodzi prawda?). Czy nie lepiej napisać po prostu że nie można mieć obu tych przedmiotów jednocześnie w armii i tyle?
Wraithy 0-1 rozumiem.
Ograniczenia recasta też zrozumiałe - powiem więcej moim zdaniem zwiększanie power levelu o +2 dla recastowanych czarów to bardzo ciekawy pomysł, do BP by się nadawał. Ale dla czarów recastowanych, a nie rzucanych przez innego maga, bo to już przegięcie w drugą stronę.
Zajmowanie hero slotów przez drakenhofa i hełm - wiadomo mocne są, szczególnie oba na raz, można coś z tym zrobić. Ale jak blokowanie bohaterów ma temu służyć, bo nie widzę związku... szczególnie że przy syrenkach hotekach i innych porównywalnych zabawkach tego nie ma. Innymi słowy nie podoba mi się że z uwagi na hełm/banner nie będę mógł wystawić wyraźnie gorszego nekromanty (bo to najsłabsi bohaterowie jak nekrusy polecą wtedy w pierwszej kolejności, a nie o to przecież chodzi prawda?). Czy nie lepiej napisać po prostu że nie można mieć obu tych przedmiotów jednocześnie w armii i tyle?
-
- Chuck Norris
- Posty: 356
Ograniczenia recasta też zrozumiałe - powiem więcej moim zdaniem zwiększanie power levelu o +2 dla recastowanych czarów to bardzo ciekawy pomysł, do BP by się nadawał. Ale dla czarów recastowanych, a nie rzucanych przez innego maga, bo to już przegięcie w drugą stronę.
Bez przesady nie jest tak zle... jesli ogranizenie oslabia recasta to spelnia swoja funkcje.- Recast: Każde udane rzucenie czaru, który jest Necromantic Spell powoduje, że trudność czaru wzrasta o 2. Za udany czar rozumiemy taki, który został udanie rzucony i nie został skutecznie rozproszony (lub nawet nie był rozpraszany). Zasada ta nie dotyczy Necromantów.
I tak wskrzeszenie nie udaje sie zazwyczaj wiecej razy niz 3-4 na ture. Przy 3 udanych inwokacjach casting cost zwieksza sie stopniowo (4-6-8) co zmusza gracza vc do rzucenia czaru odpowiedzio z 1-2-3 kosci. Pamietajcie ze casting cost zwieksza sie TYLKO po udanym rzuceniu co nadal pozwala graczwi vc na efektywne wukorzystanie power dicow
Dziwi mnie wasze podejscie. Jak nagle okazuje sie ze nie macie wyraznej przewagi nad innymi armiami na starcie to rezygnujecie z przyjazdu na turniej... nc
No no, juz moze bez przesadyzmutwardochleb pisze: Dziwi mnie wasze podejscie. Jak nagle okazuje sie ze nie macie wyraznej przewagi nad innymi armiami na starcie to rezygnujecie z przyjazdu na turniej... nc
Mysle, ze generalnie niektorzy sie moga nie wyrobic ze zlozeniem armii wg nowych zasad. Pomijajac koszty, ktore na pewno dla wielu graja wazna role - fizycznie nie idzie sie wyrobic z malowaniem tego (przeciez trwa sesja!). Ja jestem w o tyle komfortowej sytuacji, ze mam jeszcze pomalowane Dwarfy i debiut moich VC na masterze poczekac (a odwleka sie i odwleka), ale nie kazdy ma dwie armie i jedzie for fun, wiec wyniki go nie wzruszaja .
prosta sprawa. jest nowe BP i to chyba ma na celu skutecznie obciac VC. szczegolnie ze jest to vol. 2.
kolejne ograniczenia to juz moim zdaniem nie potrzebna ingerencja, choc jak najbardziej sprobuje sie dostosowac do organizatorow. za stary jestem na to zeby jechac 400km po to zeby sie najebac. jade pograc i chcialbym miec szanse na wygranie takiego turnieju ale skoro ewidetnie ograniczenia beda temu przeszkadzaly to wole pojechac z kobieta na wywczas.
kolejne ograniczenia to juz moim zdaniem nie potrzebna ingerencja, choc jak najbardziej sprobuje sie dostosowac do organizatorow. za stary jestem na to zeby jechac 400km po to zeby sie najebac. jade pograc i chcialbym miec szanse na wygranie takiego turnieju ale skoro ewidetnie ograniczenia beda temu przeszkadzaly to wole pojechac z kobieta na wywczas.
always Vampire
Nie lepiej było zrobić zwykłe BP+R A nie wymyślać coś na siłę Scimi, efektem czego jest niemal całe 9 stron marudzenia i to że master, który dla większości z nas był jak dotąd obowiązkową pozycją w masterowym kalendarzu "małego battlowca" stał się wielką niewiadomą lub wydarzeniem w którym nie do końca ktokolwiek chce brać udział. Szkoda...
P.S. Hotek za 3DD - to jest dopiero dobry dowcip, bo inaczej chyba tego nie można nazwać
P.S. Hotek za 3DD - to jest dopiero dobry dowcip, bo inaczej chyba tego nie można nazwać
esgaroth pisze:- Hieratic Jar liczy się jako 1
-- Tomb Kings: Tomb King =2, Tomb Prince =1, High Liche =4, Liche =2
Swoją drogą, nie łatwiej byłoby napisać: "TK bez ograniczeń"?
Dziwi mnie, ze za kazdym razem w roznych zasadach jest to wymieniane, choc konkluzja jest jedna: dla TK to nie sa zadne ograniczenia - maja full magii a nawet nie zblizaja sie do wspomnianego ograniczenia. Podczas gdy wszyscy inni są cięci i gięci, TK poginają z 5 (+HJ) automatycznie udanymi i nie miskastowalnymi czarami na turę, co przy jednoczesnych ograniczeniach dispela sprawia, ze jest to magia nie do powstrzymania.
Realnym ograniczeniem byloby napisanie, ze:
Tomb King =3 Tomb Prince =1, High Liche =3, Liche =3
Przy zalozeniu, ze bazowe 2PDciagle są liczone.
Wtedy TK zaczynaja dokonywac trudnych wyborów - magie dalej maja mocną, ale juz nie na fulll opcji.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2009, o 23:02 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie powstrzymuj.co przy jednoczesnych ograniczeniach dispela sprawia, ze jest to magia nie do powstrzymania.
TK nie są specjalnie mocną armią, a ich "niepowstrzymana" magia sprawia, że są armią mocną, ale na pewno nie przegiętą.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
trudno tu sie odniesc... po rostu powinienes wytlumaczyc czemu liczka ma kosztowac wiecej pd niz sama generuje, krol tak samo...bless pisze:Shino, odnies sie merytorycznie.
to raczej t sie powinienes odniesc merytorycznie do tego co chcesz zrobic...
ciekawe... gralem juz nie raz, ze mi magie powstrzymywali... na prawde duzo nie trzeba. +2 do dispela wystarczy.co przy jednoczesnych ograniczeniach dispela sprawia, ze jest to magia nie do powstrzymania.
Pewnie dlatego (wlasnie ze wzgledu na takie jej traktowanie przez wszelkie ograniczenia magii) jest zelaznym punktem w kazdym teamie EURO?Jankiel pisze:To nie powstrzymuj.co przy jednoczesnych ograniczeniach dispela sprawia, ze jest to magia nie do powstrzymania.
TK nie są specjalnie mocną armią, a ich "niepowstrzymana" magia sprawia, że są armią mocną, ale na pewno nie przegiętą.
Zresztą nie mowie o przegietosci/nieprzegietosci, lecz o ograniczaniu magii. Magia welfow tez nie jest przegieta a jest ograniczona. Orkasy sa bardzo nieprzegieta armia a ich magia jest ograniczona.
Wiec bez wzgledu na to, czy tk sa przegiete, czy nie, mialbym prosbe o faktyczne ograniczanie magii we wszystkich armiach a nie tylko w niektorych.
mozliwe, ze dlatego... mozliwe tez, ze twoje myslenie jest bledne i nie jest zelaznym punktem w kazdym teamie euro...Pewnie dlatego (wlasnie ze wzgledu na takie jej traktowanie przez wszelkie ograniczenia magii) jest zelaznym punktem w kazdym teamie EURO?
Shino pisze: trudno tu sie odniesc... po rostu powinienes wytlumaczyc czemu liczka ma kosztowac wiecej pd niz sama generuje, krol tak samo...
to raczej t sie powinienes odniesc merytorycznie do tego co chcesz zrobic...
Bardzo jasno to opisałem powyzej. Takie punktowanie jak obecnie sprawia, ze nie masz mozliwości przekroczyć limitu magicznego. Nie musisz z niczego rezygnować (no, moze z HJ, jesli bierzesz HLP). Dla osob, ktore kilka razy graly z TK jest wiadomym, ze ich magia jest najbardziej niepowstrzymana magia w grze przy normalnych zasadach. Co dopiero mowic o grze przy ograniczanym dispelu przeciwnika.
Dlatego proponuje podwyzszenie punktacji za herosow TK - liczenie kostka za kostke tu po prostu nie dziala (to nie sa czary, ktore moga nie wyjsc, ktore mogą mieć miscasta - inkantacje sa lepsze od czarów i to uzasadniało by w mojej propozycji ich wyzsze puntowanie). TK sa nietkniete, choc w kolejnych regulaminach organizatorzy wypisuja TK-2, L-2,HLP-4, itd....
Zaproponowana przeze mnie punktacja sprawia, ze TK troche tracą. Przy Kingu mieszcza sie jeszcze tylko dwie liczki i albo HJ albo prince. Dalej jest to mocna magia, ale juz nie gniecie przeciwnika, bo inkantacja princa jest gorsza od licza a HJ jest jednorazowy. Tak ja widze zdrowe (nie kasujace tej armie) ograniczenia TK.
Demony i VC też.ewnie dlatego (wlasnie ze wzgledu na takie jej traktowanie przez wszelkie ograniczenia magii) jest zelaznym punktem w kazdym teamie EURO
Komunista się znalazłmialbym prosbe o faktyczne ograniczanie magii we wszystkich armiach a nie tylko w niektorych
W sumie za Scimitara nie będę odpowiadał, ale w BP magia Khemri przycięta nie będzie. Inkantacje zawsze wchodziły, bez względu na to, czy jest CS, czy nie. Ot, taka armia, która jest chyba najbardziej miękka w całym wfb. A do tego nie może się wskrzeszać ponad stan.
Ale co z tego? Jak rzucą 4 popychaczki na rydwany to i tak nie przegonią regenerujących się BK czy psów z heraldem. Choćby 3 liczki próbowały wskrzeszać gwardię krojoną przez BG z herosem, to i tak prawdopodobnie nie nadążą.Dla osob, ktore kilka razy graly z TK jest wiadomym, ze ich magia jest najbardziej niepowstrzymana magia w grze przy normalnych zasadach
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
a nie wpadle kiedys na pomysl, ze w tk nie chodzi tu o to zeby moc zdispelowac kazda faze magii grajac z tk? bo widze, ze chyba na tym ci zalezy... bo licz, licze i licze i widze, ze nie ma problemu z tym, zeby ich pozbawic jednej fazy magii...Dla osob, ktore kilka razy graly z TK jest wiadomym, ze ich magia jest najbardziej niepowstrzymana magia w grze przy normalnych zasadach. Co dopiero mowic o grze przy ograniczanym dispelu przeciwnika.
podoba mi sie twoje podejcie... z podobnych powodow moglbym postulowac obnizenie ich poziomow gdyz nie maja if. Co za tym idzie zeby sie przebic magia musze ja skoncentrowac w jednym pukcie a nie liczyc na to, ze mi sie uda czar z 4 kostek... jak to mozesz zrobic w innych armiachDlatego proponuje podwyzszenie punktacji za herosow TK - liczenie kostka za kostke tu po prostu nie dziala (to nie sa czary, ktore moga nie wyjsc, ktore mogą mieć miscasta - inkantacje sa lepsze od czarów i to uzasadniało by w mojej propozycji ich wyzsze puntowanie)
a nie widzisz kasujacego przypadkeiem tk ograniczenia? bo na prawde mam wrazenie, ze o to ci chodzi (chyba ze znasz jakies sukcesy tej armii ktorych ja nie widze)Wtedy widze zdrowe (nie kasujace te armie) ograniczenia TK.
ale w sumie podoba mi sie twoje ograniczenie... dlatego proponuje w orkach zrobic ograniczenie oddzialow. Popatrzcie na to ile ich maja... przeciez z tym sie nie da walczyc jak inn armie sa ograniczane punktowo a w orkach modele sa tansze...