Lord 447pkt
-sztylet Hoteka
-naszyjnik Khaeleth
-eliksir siły
-mantikora
mistrz 214pkt
-BSB
-sztandar Hydry
-zimnokrwisty
czarodziejka 150
-2xzwój rozproszenia
kociołek 200pkt
2x10 kuszników 220pkt
-tarcze
14 korsarzy 190pkt
-fcg
-sztandar z "szałem"
7 Rycerzy na zimnokrwistych 230 pkt
-Hotek
-rycerz strachu
-6 Rycerzy na zimnokrwistych
-fcg
-dręczyciel dusz (jeśli można,nie jestem pewien)
-Sztandar z ASF
Hydra 175pkt
3x5 harpie 165pkt
koszt całej armi:2243pkt
Pierwsza rozpa na tak duże punkty w moim wykonaniu...pół roku śledziłem to forum i analizowałem rozpy na tak duże punkciory...krytyka pewnie będzie,ale co sądzicie?
2250 DE Solkana
Hej. Skoro wrzuciłeś rozpę to oceny, to pozowlisz, że się wypowiem.
Bohaterowie:
- sztylet Hoteka to dość dziwny wybór, masz co prawda ASF, ale Twoje cztery ataki z S 4 mało robią. Rozumiem, że jest jeszcze eliksir siły, ale to opcja jednorazowa. Poza tym, co najważniejsze - to Ty szarżujesz! Masz 20 cali zasięgu i nie przyjmujesz wroga na klatę, tylko się w niego wbijasz i go rozszarpujesz !
- mantikora to plewa. Za 120 punktów więcej dostajesz dużo, dużo lepszego w walce i bardziej przeżywalnego smoka, który na dodatek zieje i mu nie odbija znienacka (statystycznie, raz na bitwe mantikora sfrenzuje).
- do kociołka warto dopisać, że jest haga, bo to trochę wygląda tak jakby był on samopas.
Jednostki:
- czempioni na rycerzach są nieopłacalni, dajesz strasznie dużo punktów za ten dodatkowy atak, soulrender - podobnie.
- korsarze, w takiej formiej jak podałeś, są właściwie do niczego nieprzydani (poza tym, że oni są zazwyczaj nie przydatni i stanowią najsłabszy core tej armii).
- sztandar ASF na coldach - po co?! One są od szarżowania, a nie przyjmowania szarż (w tej drugiej sytuacji dużo lepiej sprawia się Czarna Straż). Szczególnie, że Dark Elfy mają tanie i świetne dla kawalerii sztandary, jak ten dający armor piercing, cold-blooded albo war banner .
To byłaby spora ingerencja w rozpę, ale ja bym zrobił tak: dał lorda na smoku z pendantem i crimson death i coś tam jeszcze (np. enchanted shield), bsb z hotekiem i np. AS 1+ na steedzie/pegazie (albo na coldzie z czymś innym), magiczkę bez zmian, haga wylatuje - bo jest do defensów. Coldy obcięte do dwóch szóstek z jakimiś sensownymi sztandarami i muzykami, hydra i dalej jak lubisz - shade'y, bolce, więcej coldów, więcej fastów - tak aby armia była szybka i wchodziła we wroga w 2/3 turze. I będzie git.
Bohaterowie:
- sztylet Hoteka to dość dziwny wybór, masz co prawda ASF, ale Twoje cztery ataki z S 4 mało robią. Rozumiem, że jest jeszcze eliksir siły, ale to opcja jednorazowa. Poza tym, co najważniejsze - to Ty szarżujesz! Masz 20 cali zasięgu i nie przyjmujesz wroga na klatę, tylko się w niego wbijasz i go rozszarpujesz !
- mantikora to plewa. Za 120 punktów więcej dostajesz dużo, dużo lepszego w walce i bardziej przeżywalnego smoka, który na dodatek zieje i mu nie odbija znienacka (statystycznie, raz na bitwe mantikora sfrenzuje).
- do kociołka warto dopisać, że jest haga, bo to trochę wygląda tak jakby był on samopas.
Jednostki:
- czempioni na rycerzach są nieopłacalni, dajesz strasznie dużo punktów za ten dodatkowy atak, soulrender - podobnie.
- korsarze, w takiej formiej jak podałeś, są właściwie do niczego nieprzydani (poza tym, że oni są zazwyczaj nie przydatni i stanowią najsłabszy core tej armii).
- sztandar ASF na coldach - po co?! One są od szarżowania, a nie przyjmowania szarż (w tej drugiej sytuacji dużo lepiej sprawia się Czarna Straż). Szczególnie, że Dark Elfy mają tanie i świetne dla kawalerii sztandary, jak ten dający armor piercing, cold-blooded albo war banner .
To byłaby spora ingerencja w rozpę, ale ja bym zrobił tak: dał lorda na smoku z pendantem i crimson death i coś tam jeszcze (np. enchanted shield), bsb z hotekiem i np. AS 1+ na steedzie/pegazie (albo na coldzie z czymś innym), magiczkę bez zmian, haga wylatuje - bo jest do defensów. Coldy obcięte do dwóch szóstek z jakimiś sensownymi sztandarami i muzykami, hydra i dalej jak lubisz - shade'y, bolce, więcej coldów, więcej fastów - tak aby armia była szybka i wchodziła we wroga w 2/3 turze. I będzie git.
po pierwsze 3 ataki (sztandar hydry),po drugie jeśli dostane szarże na Cok to nie wale z bazową siłą 4 a z 6 + przebicie pancerza IMO świetne.(ASF)Drako pisze:Mantysia niebieże hero a smok tak.
co do rozpy to wywaliłbym yyy soulrendera ?? bo to jest dręczyciel dusz ?? Przy 2 atakach championa się nieopłaca lepiej dać talizmanik z MR(1) a z 14 korszarzy zrobiłbym dwie 5 dr
korsarze po pierwsze że...mam i gram z kociołkiem (KB) (22 ataki z przerzutem na trafienie)
- Andronicus
- Chuck Norris
- Posty: 566
- Lokalizacja: Warszawa
Masz tu na myśli championa z soulrenderem?? Bo jeśli tak to z silą 5. Dwurak daje kawalerzystom tylko +1 do siły....po drugie jeśli dostane szarże na Cok to nie wale z bazową siłą 4 a z 6
Faktycznie,masz racje.Ale i tak daje to sporego kopa pomimo tego.Andronicus pisze:Masz tu na myśli championa z soulrenderem?? Bo jeśli tak to z silą 5. Dwurak daje kawalerzystom tylko +1 do siły....po drugie jeśli dostane szarże na Cok to nie wale z bazową siłą 4 a z 6
myślałem żeby wymienić na Lordzie naszyjnik na pierścień mroku,wtedy mógłby ewentualnie
ochrone z kotła na 5+ brać jeśli była by taka potrzeba.
starałem sie aby ta rozpa nie była schematyczna,żeby było w niej coś "ode mnie"
a zarazem była silna.