dosyć nietypowe orki 2250 :D
dosyć nietypowe orki 2250 :D
1 Black Orc Warboss @ 278 Pts
Heavy Armour; Shield; boar
Battleaxe of the Last Waaagh! [100]
1 Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2; wolf
Dispel Scroll [25]
Triksy Trinket [25]
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
29 Night Goblins @ 172 Pts
Netters; Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
30 Night Goblins @ 175 Pts
Netters; Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
23 Orc Boar Boyz @ 577 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 85 Pts <------------------ albo cannon do zestrzelenia wrogich maszyn
Bully
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2249
pomysł jest raki, warbos siedzi oczywiście w boar boyzach bez żadnego warda, tylko ze swoim toporkiem dającym +1 A i S za szereg, więc jest szansa że przez większość gry będzie miał 7+ S i 6+ A ,obok niego jest szaman , który zdejmuje warda przeciwnikowi, tak aby ork mógł zrobić rzeź , no i mam też totema, który wzmacnia ochronę magiczną , orkowi szamani chowają się w nocnikach, czarują tu i tam
ochrone magiczną myślę, że mam niezłą 4DS + 5DD + 3 DD z totema
magia równie niezła 8PD + BS
sporo modeli, jeden wielki klocek robiący rzeź
6 maszyn
boar boyz big'unsów nie biorę z uwagi na zwiększony koszt, ma być jak nataniej
martwi mnie troche, że wielki klock boar boyzów jest podatny na ostrzał(szczególnie z katapult ), no i nie mają 360 pola widzenie, jak fasty ;(
co myślicie o takim dziwadle? :]
Heavy Armour; Shield; boar
Battleaxe of the Last Waaagh! [100]
1 Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2; wolf
Dispel Scroll [25]
Triksy Trinket [25]
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
29 Night Goblins @ 172 Pts
Netters; Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
30 Night Goblins @ 175 Pts
Netters; Shield
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
23 Orc Boar Boyz @ 577 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 85 Pts <------------------ albo cannon do zestrzelenia wrogich maszyn
Bully
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2249
pomysł jest raki, warbos siedzi oczywiście w boar boyzach bez żadnego warda, tylko ze swoim toporkiem dającym +1 A i S za szereg, więc jest szansa że przez większość gry będzie miał 7+ S i 6+ A ,obok niego jest szaman , który zdejmuje warda przeciwnikowi, tak aby ork mógł zrobić rzeź , no i mam też totema, który wzmacnia ochronę magiczną , orkowi szamani chowają się w nocnikach, czarują tu i tam
ochrone magiczną myślę, że mam niezłą 4DS + 5DD + 3 DD z totema
magia równie niezła 8PD + BS
sporo modeli, jeden wielki klocek robiący rzeź
6 maszyn
boar boyz big'unsów nie biorę z uwagi na zwiększony koszt, ma być jak nataniej
martwi mnie troche, że wielki klock boar boyzów jest podatny na ostrzał(szczególnie z katapult ), no i nie mają 360 pola widzenie, jak fasty ;(
co myślicie o takim dziwadle? :]
Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, o 11:25 przez Unicorn, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz duzo maszyn i reszta armii jest bardzo wolna, a ten jeden oddzial za 1000 punktow jak wybiegnie sam na wroga to zostanie zmasakrowany (ta pseudo ciezka kawaleria jest potwornie podatna na strzelanie), a jak bedzie stal to tez beznadziejnie.
Jak dla mnie to zrobiles mocno uposledzony defens bo tylko z jedna kontra, stracisz fasty, maszyny a dziki beda sie krecic w kolko az w koncu dostaniesz kanapke i maska do tylu.
A poza tym czy robi az taka rzez to nie wiem...
Duzy plus natomiast za magie, zarowno w aspekcie ofensywnym jak i defensywnym.
Jak dla mnie to zrobiles mocno uposledzony defens bo tylko z jedna kontra, stracisz fasty, maszyny a dziki beda sie krecic w kolko az w koncu dostaniesz kanapke i maska do tylu.
A poza tym czy robi az taka rzez to nie wiem...
Duzy plus natomiast za magie, zarowno w aspekcie ofensywnym jak i defensywnym.
zastanawiam się nad 2canonem.... służyłby do zestrzelenia wrogich maszyn( zwłaszcza klop)
w tej rozpie trzeba robić wszystko żeby nie strzacić boar boyzów
myślę jednak że jakąś rzeź tam zrobi ten warboss, 7A z S8(w nalepszym wypadku) i na dodatek bez WS takie złe nie jest, jeszcze może do tego dołączyć 3 czar orczej magii, z przerzutami trafień i do tego dodamy ataki boar boyzów...
fakt oprócz te ednostki nie ma nic co może dobrze powalczyć, przdałby się akiś herd luuub coś w tym stylu
i zapomniałem zaznaczyć, rozpiska 4funowa, nie na żadnego dracona
w tej rozpie trzeba robić wszystko żeby nie strzacić boar boyzów
myślę jednak że jakąś rzeź tam zrobi ten warboss, 7A z S8(w nalepszym wypadku) i na dodatek bez WS takie złe nie jest, jeszcze może do tego dołączyć 3 czar orczej magii, z przerzutami trafień i do tego dodamy ataki boar boyzów...
fakt oprócz te ednostki nie ma nic co może dobrze powalczyć, przdałby się akiś herd luuub coś w tym stylu
i zapomniałem zaznaczyć, rozpiska 4funowa, nie na żadnego dracona
(po chwili oszołomienia)
No..., niezły oddział BoarBoyz!
Oczywiscie zdajesz sobie sprawę z kruchości tej konstrukcji? Jeden terror albo panika i 1000 pkt w piach.
W dodatku niewiele trzeba, by oddział stracił szereg (a przez to DD i dopakowanie herosa).
Smiechowa rozpa. Niezły ubaw będzie, jak cos tym zdziałasz.
były już rozpiski z 30 szejdami, to dlaczego ma nie być 23 BBbless pisze:
(po chwili oszołomienia)
No..., niezły oddział BoarBoyz!
Oczywiscie zdajesz sobie sprawę z kruchości tej konstrukcji? Jeden terror albo panika i 1000 pkt w piach.
tak na serio, właśnie się te psychologii obawiam , fanie by było, gdyby do BP przeszłedł przerzut psycho jeśli w oddzile siedzi Black orc boss (tak ak miało być na Draconie) dodam, że rano(wtedy doznałem olśnienia jak wykorzystać boar boyzów ) był też plan dodania do oddziału BSB z warbannerem
po za tym wszystko trzeba robić żeby szarżować, a nie być zarżowanym
To w takim razie moze lepiej BSB z Gork's Bannerem. Masz wtedy 14"+ 2D6 do szarzy (banner + Waaagh). To juz pozwala liczyc na to, ze faktycznie szybko dojedziesz do walki.Jednorożec pisze:był też plan dodania do oddziału BSB z warbannerem
po za tym wszystko trzeba robić żeby szarżować, a nie być zarżowanym
zostanie raczej tak jak jest, chociaż może... , ale w takmi wypadku nie miałbym pewnie szamana z kasacją warda, po za tym DD, 2PD i DS w plecy, tak jak jest teraz, też dobrze
o BSB możnaby się pokusić na 3000, bo na takie punkty nie ma ciśnienia
EDIT chiwla, przecież można dać wilkom tarcze i przestaną być fastem, taki klocek byłby może jeszcze słabszy od boar boyzów, bo sejw 4+ i T3 i bez spirit totema, ale za to o ile tańszy i wolny slot special , ale zostanę przy dzikach, lepszy klimat... i 4T
EDIT2 przy Battleaxe of the Last Waaagh! pisze że S i A wzrasta o liczbe szeregów w danym oddziałe, czy jeśli wstawie warbosa do fasta, będzie miał premię do S i A za każdy szereg, pomimo że fasty nie maą bonusów za ranki?
o BSB możnaby się pokusić na 3000, bo na takie punkty nie ma ciśnienia
EDIT chiwla, przecież można dać wilkom tarcze i przestaną być fastem, taki klocek byłby może jeszcze słabszy od boar boyzów, bo sejw 4+ i T3 i bez spirit totema, ale za to o ile tańszy i wolny slot special , ale zostanę przy dzikach, lepszy klimat... i 4T
EDIT2 przy Battleaxe of the Last Waaagh! pisze że S i A wzrasta o liczbe szeregów w danym oddziałe, czy jeśli wstawie warbosa do fasta, będzie miał premię do S i A za każdy szereg, pomimo że fasty nie maą bonusów za ranki?
S i A wzrasta o "rank bonus" więc jak będzie w lekkiej jezdzie to nic mu nie daje. Wilkom możesz dokupic tarcze, wtedy przestaja byc fastem i juz masz bonus. Podobnie w walce jak ktos ci wpadnie od boku w oddzial i zetnie szeregi to tez nic bron nie daje.EDIT2 przy Battleaxe of the Last Waaagh! pisze że S i A wzrasta o liczbe szeregów w danym oddziałe, czy jeśli wstawie warbosa do fasta, będzie miał premię do S i A za każdy szereg, pomimo że fasty nie mają bonusów za ranki?
Dziwna rozpiska, sukcesu jej nie wróżę ale 4fun napewno sie będzie przyjemnie grało.
ehh... tego się spodziewałem, ak zwykle w polskim booku inacze
za pare dni wakacje, a jak wiadomo wakacje=czas, więc przetestuje przeciw równie luźnej rozpie i może jakiś raporcik ze zdęciami wstawie? jestem ciekaw jak taki klocek się sprawdzi nie na papierze ;p
za pare dni wakacje, a jak wiadomo wakacje=czas, więc przetestuje przeciw równie luźnej rozpie i może jakiś raporcik ze zdęciami wstawie? jestem ciekaw jak taki klocek się sprawdzi nie na papierze ;p
Twój klocek jazdy to przy odrobinie szczęścia może pogonić z boku piątka Dark Riderów. Wpadną zabijają statystycznie dwie świnki, ty możesz nic nie zrobisz bo zostaje ci mało ataków z siłą 3 i moczysz breja. Jedna oblewka na LD 8 i narta.
Moim zdaniem jedyna kawaleria, która obecnie się sprawdza z rzędami to BK i Bretońskie lance, choć te ostatnie też już coraz mniej (ja gram teraz na jednaj dużej lancy grali (8 z magiem lordem w środku) i masie małych oddziałów.
Jak chcesz by twój lord coś zrobił to go posadź na wiwernę. Daj mu jakąś tańszą pałę, 5+ warda, enchanted schield i może Killing Blowa. Jazda może zostać, ale big-unsi i w liczbie 6 chłopa z war bannerem i na dziko. Wtedy spróbowałbym jeszcze wcisnąć 20 pieszych Big-unsów z totemem (punkty możesz mieć z reszty boar boyzów, triksy trinket, jednago Dispel scrolla , wilka z pod szamana, dzika z pod lorda).
Zwróć uwagę, że na tej zamianie zyskujesz:
- latającego terrorystę
- 3 unity zamiast jednego
- jedno wystawienie więcej
- lorda odpornego na strach i terror
- więcej oddziałów do kontry
i rozpa zacznie mieć ręce i nogi.
Uważam, ze O&G mają obecnie wystarczająco ciężko, wiec nie warto sobie dodatkowo utrudniać życia wystawianiem mało grywalnych oddziałów.
Moim zdaniem jedyna kawaleria, która obecnie się sprawdza z rzędami to BK i Bretońskie lance, choć te ostatnie też już coraz mniej (ja gram teraz na jednaj dużej lancy grali (8 z magiem lordem w środku) i masie małych oddziałów.
Jak chcesz by twój lord coś zrobił to go posadź na wiwernę. Daj mu jakąś tańszą pałę, 5+ warda, enchanted schield i może Killing Blowa. Jazda może zostać, ale big-unsi i w liczbie 6 chłopa z war bannerem i na dziko. Wtedy spróbowałbym jeszcze wcisnąć 20 pieszych Big-unsów z totemem (punkty możesz mieć z reszty boar boyzów, triksy trinket, jednago Dispel scrolla , wilka z pod szamana, dzika z pod lorda).
Zwróć uwagę, że na tej zamianie zyskujesz:
- latającego terrorystę
- 3 unity zamiast jednego
- jedno wystawienie więcej
- lorda odpornego na strach i terror
- więcej oddziałów do kontry
i rozpa zacznie mieć ręce i nogi.
Uważam, ze O&G mają obecnie wystarczająco ciężko, wiec nie warto sobie dodatkowo utrudniać życia wystawianiem mało grywalnych oddziałów.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ahahahaa DobreLukaszxx pisze:bardzo fajny oddział boar boysów, formacja 6x4 sprawia że oddział jest rozmiaru kartki A5 i możesz go sproksować zeszytem - super pomysł.
Kiedyś grałem podobnie moimi HE 20 Dragon princów z WB, BSB z battle bannerem i lord. Ale był fun miałem ze startu 7+D6 do Cra