Nocne gobliny cóś kombinują

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Amdor
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Re: Nocne gobliny cóś kombinują

Post autor: Amdor »

AMDOR ;] gram w 40 i w batla :P

dla mnie armia już prawie bez gięć, no może poza tym że nie wyobrażam sobie ujeżdżania smoka przez goblina i w tipi bym bardzej przeskalował na obronę magiczną (ward) niż fizyczną (duży T i woundy)

finalną wersję ze specialami będzie robił Eiko, tia? :D

Szrapnel
Plewa
Posty: 9

Post autor: Szrapnel »

Jednak to ty
Mnie się tipi podoba, ma wt6 czyli jest najdelikatniejszą z machin wojennych, dwa nikt w walce wręcz nie będzie go atakował(bo będzie bił się z lunatykiem i gwardią). A ze strzelania byle imperialne działo może je zdjąć lub inne machiny oblężnicze strzelające.
Gazgar(likaon) całkiem nieźle to wyjaśnił czemu smoki dają im się ujeżdźać. W booku elfów jest powiedziane że smoki śpią w górach więc fluff się zgadza.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Zapraszam wszystkich do testowania mojej twórczości oraz umieszczania na forum wyników walk i najciekawszych sytuacji. Tak ostateczną wersję robi Eiko Andorze. Zastanawiam się na wardem(3+) od strzelania, trzema woundami, Wt 6, ochrona pancerza 5+ oraz odpornością magiczną(3).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

W najbliższych trzynastu postach przedstawie po jednym za każdego z członków tak zwanej parszywej trzynastki. Nie jest to żadna organizacja, czy sojusz, wręcz przeciwnie jej członkowie są samotnikami, i nie rzadko knują przeciwko innym. Tym mianem określa byty które mają największy wpływ lub największą sławę(niesławę) pośród nocarzy.
Należą do niej:
1Skrarsnik
2 Gorak i Morak, czyli dwóch takich co ukradło księżyc
3 Jaggor
4 Gongar Waligóra
5 Jadowity Jax
6 Shinik, seryjny samobójca
7 Xintos cesarz sieci
8 Somen, Nocny Gigant
9 Largo Maszkaron Goken, Książe goblinów
10 Generał Knypers(muszę zmienić mu imię)
11 Maad, wielki odkrywca
12 Luna
13 miejsce bez przerwy się zmienia, mało kto się na nim utrzymał mówi się teraz o goblinie zakutym w demoniczną zbroję(to miejsce na bohatera Andora lub Eiko)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

hinik, Seryjny samobójca

Koszt: 135p

Shinika można określić jako seryjnego samobójcę, bo jak inaczej nazwać goblina który przeżył więcej niż jeden raz jako fanatyk na polu walki. Jest jedynym weteranem bycia fanatykiem, również jako jedyny fanatyk potrafi częściowo kontrolować kierunek i odległość „lotu”(gdyż fanatyk podczas miotania kulą częściej jest w powietrzu niżeli na ziemi), ale nie znaczy to że nie zdarzają się nieszczęśliwie wypadki(czyli przejechanie kulą po swoich). Ten wyjątkowo parszywy goblin trzyma kulę na łańcuchu tylko prawą ręką gdyż gdy pierwszy raz robił za fanatyka kula wyrwała mu lewą. Jego ulubionym narzędziem mordu jest trzy razy większa od niego pokryta ostrymi kolcami z wyrytym złowieszczym uśmiechem kula którą określił mianem Hegona.

R WW US S Wt Żyw I A ZP
Shinik 2k6 - - 6 4 3 5 2k6 10

Ja szefem? POGIĘŁO CIĘ!

Weteran fanatyzmu
Dublety na kościach ruch nie zabijają Shinika, jedynie otrzymuje jedno trafienie z siłą 5. Jeżeli w wyniku ruchu zderza się z terenem robi się drugi rzut na ruch od miejsca w którym miał się z nim zderzyć, oznacz to że się odbił nogami od przeszkody i poleciał w drugą stronę lub że przebił się kulą na wylot(siła Shinika pod wpływem szalonego kapelusznika jest przerażająca, może on bez przeszkód kruszyć mury i głazy). Jeżeli wrogi oddział zakończy na nim ruch oddział ten otrzymuje 3k6 trafień, po czym robi się rzut na ruch Shinika, wie on doskonale że zostanie w środku wrogiego oddziału może go zabić. Shinik robi dwa rzuty na ruch(2k6 i rozrzutu) i wybierasz jeden z rezultatów. Podobnie jak zwykłego fananatyka shinika wprowadza się do oddziału nocnych goblinów tylko gracz ma do wyboru wypuścić go na 10, 8 lub 6 calach od przeciwnika.

Fankub
Wszystkie gobliny marzą by zyskać taką sławę i poważanie jak on, gdy jest w pobliżu wszyscy starają się go naśladować i usługiwać we wszelki możliwy sposób. Fanatycy którzy wyskakują z tego samego oddziału co on mogą przez 1k3+1 rund korzystać z zasady weteran fanatyzmu oraz szaleńczy taniec.

Szaleńczy taniec
Wszystkie strzały wyprowadzane w shinka ma dodatkową karę -1 do trafienia, co razem z tym że jest pojedynczym modelem daje karę -2 do strzelania.

Hegon
Przy każdym zderzeniu z wrogim oddziałem hegon zamiast normalnych 1k6 trafień jak zwykły fanatyk zadaje 2k6 trafień. Oprócz tego siła tej broni to 6, a zadane nią rany nie podlegają ochronie pancerza.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

z tego co rozumiem to Shinik zostaje zadeptany, jak każdy fanatyk, kiedy oddział z nim ucieka?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Taaaak! :D
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Nie wydaje ci się, że ta armia ma trochę zbyt dużo jednostek?
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Jednostek jako takich jest mniej niż u O&G. Bohaterów imiennych jest za dużo i zamierzam z parszywej 13 zrobić 6 może 7. Wybór daje dla forumowiczów będę dawał po kolei bohaterów, a wy będziecie ich oceniać i wybierać które odpadną, taki casting taki "Taniec z Orkami" albo "Jak oni Łaaa!".
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Gongar Waligóra

475 punktów- zajmuje pozycję lorda lub dwie rzadkie.

Jeden z najpotężniejszych trolli jaskiniowych jaki kiedykolwiek żył. Zniszczył samodzielnie wiele krasnoludzkich miast, został pokonany dopiero w na przełęczy Szaleńców. Kiedyś wielki krasnoludzki król Mordun II odciął bestii obie ręce i łeb, ale i tak przerażające moce regeneracyjne tego stworzenia uniemożliwiały zabicie go normalną bronią i ogniem. Król kazał przybić bestię łańcuchami do ogromnego głazu i zrzucić do Paszczy Smoka, wielkiej rozpadliny która według krasnoludzkich legend nie miała dna. Pomimo to tych zabiegów ta bestia jakieś 30 lat temu pojawiła się ponownie w górach krańca świata terroryzując krasnoludzkie szlaki. Podróżuje z od jednej fortecy krasnoludów do drugiej ciągnąc ogromny głaz przybity łańcuchami do jego ciała w poszukiwaniu pokurczy których mógłby zabić. Podczas walki chwyta przybite do jego kości łańcuchy i wymachuje ogromnym głazem na ich końcu we wszystkie strony.
R WW US S Wt Żyw I A ZP
Gongar 6 6 0 6 5 5 3 6 8

Podstawka rydwanowa.

Terror, Duży cel

Runa uziemienia- runy wyryte na głazie co prawda uniemożliwiają mu użycie pełnej potęgi oraz czynią sam głaz i łańcuchy praktycznie niezniszczalnymi, ale część tej mocy chroni samego Gongara. Przeciwko atakom bronią dystansową ma on ochronę magiczną na 5+ oraz z uwagi że Gongar uderza w przeciwników tym głazem traktuje się jakby miał siłę większą o 1. Jeżeli w jakiś sposób ten magiczny przedmiot przestanie działać Gongarowi siła rośnie do 7 ruch do 8 oraz wytrzymałość do 6 ,a także otrzymuje zasadę szał którego nie może stracić.

Płomień gór
Gongar przetrwał w wypełnionych ogniem podziemiach górach krańca świata, więc jakim cudem jakieś śmieszne płomyczki ludzkich magów i krasnoludzkich dział miały mu zrobić krzywdę. Gazgaz może regenerować rany spowodowane ogniem, ale wtedy zamiast przerażającej regeneracji na 3+ ma normalną regenerację na 4+.

Cwany inaczej(patrz trolle jaskiniowe)

Przerażająca regeneracja
Ma on regenerację na 3+ i może ją przerzucać pierwszej turze każdej walki wręcz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

jak już tworzysz spec herosów to nie musisz jak GW robić ich "turboniezbalansowanych". Temu Twojemu trollowi to brakuje tylko MR(3) i ASF.

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Moon dragon ma lepsze staty, też budzi terror i jest dużym celem.
Poza tym:
lata
zieje
łuskowata skóra(kiepski argument troll ma regenkę)
W jego przypadku 175p kosztuje
-jego zajebista regenka
-runa uziemienia która jest użyteczna tylko jak się ją wyłączy
-oprócz tego ma głupotę(ale co prawda z przerzutem)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Eiko2
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Eiko2 »

To Wy się kłóćcie o staty, a ja się pozachwycam możliwościami konwersji, jakie ten model ze sobą niesie ;) podoba mi się flufficznie :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Likaon, jestem pod mega wrazeniem Twojej kreatywnosci. Wprawdzie czasem nie masz wyczucia przegiec, ale wyboraznie masz jak rzadko kto. Respekt.

Wciagnalbym sie bardziej w Twoj projekt gdyby nie to, ze fanowskie army listy praktycznie nigdy nie sa wykorzystywane. Sens dzialania bylby wtedy, gdyby te zasady dostaly pieczatke GW, staly sie oficjalne. Wtedy bylby sens kupowania modeli, konwertowania ich, malowania i nastepnie wykorzystania do stworzenia armii wg Twojego pomyslu. Bez oficjalnego zatwierdzenia kazdy traktuje to zaledwie jako ciekawostke do poczytania. A to wielka szkoda.
Obrazek

Awatar użytkownika
Eiko2
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Eiko2 »

Zawsze można rozpowszechnić kodeks, i postarać się, by był dopuszczony na mniejszych turniejach (niesankcjonowanych przez GW). W końcu nie każdy jeździ od razu na mistrzostwa ;) a przyznaj sam - jest mnóstwo fajnych armybooków "home-made", którymi by się pograło ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Trzeba wiele czasu by armia została zaakceptowana. Wpierw trzeba zrobić porządny podręcznik, z oprawą graficzną itp. Potem zrobić akcję ze sprzedarzą(za symboliczne 10zł), nie będę mógł brać z tego ani grosza, wszystko pójdzie na wydruk, transport i marżę sklepową. Lub akcję ze zbieraniem popisów(armie autroskie w Anglii z niego korzystają), takie 500 lub więcej popisów może przekonać nawet naszą ligę sędziowską. W Anglii i USA zakceptowano na różnych obszarach(turnieje lokalne) wiele armii autorskich(chyba pierdylion zakonów SM i CSM, prawie same d 40-stki ale parę batlowych też jest).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

A może wpierw trzeba zrobić zbalansowany i sensowny armylist ? I to taki który siłą zbytnio się nie wybija ponad przeciętność bo inaczej większość go nie uzna.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ale parę batlowych też jest
na przyklad jakie?

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Na przykład Cathay? Jest on używany na paru turniejach lokalnych(na świecie), różne wersje Kislevu. Za granicą społeczność graczy jest bardziej liczna i rozbudowana, i zawsze znajdą się chęci i możliwości. Nie mówię że wszytkie armie autorskie doczekują się takich przywilejów, jedynie niektóre wyjątkowo ciekawe klimatycznie i perfekcyjne wykonane armybooki. W Polsce liga sędziowska jest rygorystyczna i trudno będzie ją przekonać do pozwolenia na grę nawet w małych turniejach lokalnych. Dlatego najpierw ten projekt musi zyskać poparcie odpowiedniej liczby osób, by przekonać Ligę do czegokolwiek, w sumie nie ma co się dziwić, decyzja o akceptacji takiego projektu jest trudnym wyborem, jeżeli coś pójdzie nie tak polecą czyjeś głowy, więc łatwiej powiedzieć po prostu nie.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Eiko2
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Eiko2 »

Deather pisze:A może wpierw trzeba zrobić zbalansowany i sensowny armylist ? I to taki który siłą zbytnio się nie wybija ponad przeciętność bo inaczej większość go nie uzna.
Do tego dążymy :) po to teraz jest pokazywany, by można było wytykać błędy i sugerować poprawki :)

A skoro o tym mowa:
http://rapidshare.com/files/246009225/n ... 8.pdf.html
I zasady Zgrai Fanatyków, które zeżarł chochlik ;)
http://rapidshare.com/files/246351818/n ... a.pdf.html
Kolejna wersja do pobrania
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, o 18:19 przez Eiko2, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek

ODPOWIEDZ