Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

te 2 sa dla niego grozne ale reszta strzalek nawet te bez sava nie wydaje sie taka straszna, ryzyko wliczone w koszta
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

szczegolnie, ze na niektore armie jest niezbedny, a na jeszcze inne rewelacyjny.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

No ale co ja zrobię skoro czołgu nie mam?

Jadę na EEGT pobawić się.W końcu po to mam figsy.

Nie jadę wygrać tego turnieju.

Jadę pograć z grupka zagranicznych gości.

No i oczywiście spić się z kumplami z kraju.

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

zdrowe podejscie do hobby, ja tylko pisze ogolnikowo, nie biorac pod uwaga co kto ma i czego nie ma :)
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ubolewam tylko nad tym że inni nie mają tak "zdrowego" podejścia.

Patryk
Wodzirej
Posty: 715

Post autor: Patryk »

Moja pierwsza rozpiska, mniej więcej wychodzi koszt punktowy - ewentualnie dołożę jeszcze Huntsmenów :)


Kapitan na pegazie
BSB na koniu

2x10 Handgunnerów
25 swordsmenów z detachmentem 5 hand~
2x5 Knightów
2x Great Cannon
Hellstorm/Hellblaster

1.2k

Co sądzicie?

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

niby ok, liczac ze ktos nie postanowi na takie punty wystawic 3 magow :|
strzelcow wymienil bym na kusznikow, ogolnie teraz sa bez dorzutu i kusznicy lepiej daja rade IMO,
pozostale punkty zainwestuj w powiekszenie lub dodanie 2 detachmentu bo teraz dostaniesz 5 strzal z fasta i caly plan zawodzi
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Patryk
Wodzirej
Posty: 715

Post autor: Patryk »

Ok, a takie coś na 2k?

1 General of the Empire @ 346 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Holy Relic; Griffon

1 Captain @ 129 Pts

Pegasus; Armour of Meteoric Iron; lance

1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1; 2x DS


2x 10 Handgunners @ 170 Pts
Empire Handgun; Musician

25 Swordsmen @ 215 Pts
Light Armour; Shield
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
5 Detachment - Halberdiers @ [25] Pts
Halberd; Light Armour

2x5 Knightly Orders @ 246 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


6 Knightly Orders of the Inner Circle @ 221 Pts
Inner Circle; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; FCG
War Banner [25]

2xGreat Cannon @ 200 Pts


1 Steam Tank @ 300 Pts



Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1938

Zostaje, jak widac, sporo punktów. Nie mam pojęcia co z nimi zrobić. Jakieś propozycje?

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

kapitana puscil bym w wersji minimalistycznej na pewno bez AoMI bo i tak wszystko zbierac bedzie pegaz, lepiej przezucic ja na elektora, reszta jes ok poza za malym walczacym detachmentem
punkty dal bym w magow, akurat moze cos wyczaruja, i na powiekszenie detki i ogolnie to wymienil bym halabrdnikow ktorzy moga pzreciwnikowi tylko dodac CR na miecznikow
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Total Army Cost: 2333 - Armia powoli szykowana na Mastera w Gorzowie, co sądzicie?

Wizard Lord @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery
Dispel Scroll
Rod of Power

Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll x2

Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder

Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstman's Speculum
Enchanted Shield
Biting Blade

10 Crossbowmen @ 80 Pts

10 Handgunners @ 80 Pts

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician

9 Reiksguard Knights @ 299 Pts
FCGWarhorse, War Banner

3x Great Cannon @ 100 Pts

Steam Tank @ 300 Pts

21 Pikemen @ 240 Pts
FCG; Light Armour

Casting Pool: 10
Dispel Pool: 7
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Sorki że tak się wwalam, ale potrzebuje opinii na Koszalin, 1500 pts:

Unnamed1500 Pts - Empire Army

1 Warrior Priest of Sigmar @ 143 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour
Holy Relic [45]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 145 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse

Aldred's Casket of Sorcery [35]

1 Captain @ 115 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Might [15]

4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Preceptor @ [16] Pts

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

24 Swordsmen @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Duellist @ [10] Pts

8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts
Halberd; Light Armour

23 Swordsmen @ 209 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Duellist @ [10] Pts

8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts
Halberd; Light Armour

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 83


Total Army Cost: 1497

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Kurka--->> ja zabieram coś podobnego.
Raf--->> modlitwy ci nie wejdą,zamień jednego kapłana na maga ze scrollami bo masz słabą ochronę magiczną.Reszta raczej w prządku.

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Raf, ostatnio coś takiego (tylko że bez ST) zjadłem dwa razy pod rząd masakrą grając na samych goblinach.
Jeden Great Cannon to żaden ostrzal jest, rzucasz jeden misfire i chlopaki zostaja z gołą d... bez żadnego wsparcia. Słabo to widze, zwłaszcza przeciwko defensom albo wyważonym rozpom ze strzelaniem i/lub magią. Może Steam Tank uratuje, ale równie dobrze może do końca bitwy utknąć w jakiejś kupie wartej kilka punktów na krzyż. Albo go jakiś skirmish przyblokuje.

Ja bym zrobił tak - zamienił kapłana na maga ze scrollami, jak mówił Reyki, a do tego wywalił jednych swordsmanów z dętką i dał dodatkowy Great Cannon i Pistolierów, żeby blokowali marsz wroga, niszczyli maszyny lub ewentualnie odginali szarże.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Myślałem o magu, ale wtedy ten cienias musiałby być gienkiem, a tego wolałbym uniknąć.

Esco, nie zapominaj, że działa mam dwa. A co do swordsmanów, to nie są to zwykli swordsmani, tylko nawaleni prosto z karczmy... :)

A tak na poważnie - pomyślę o jakichś zmianach...

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Raf, to olej tego maga jak nie chcesz, ale bierz jeszcze jedną armate, mówie Ci ! :D

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Trochę przemyślałem, i tak to widzę:

na 1500 p. przeciwnik nie będzie miał zadnych niepokojących large targetów. Jedyne co mnie będzie niepokoiło, to ewentualna liczna maszyn mogaca zagrozić czołgowi. Tu jest trochę ryzyka, ale mam nadzieje że 2 działa na to wystarczą.

Priest na koniu jest mi potrzebny do piątki rycerek. Hate tu jest koniecznością, wie to każdy, kto w szarży lanca z 6 ataków trafia 1-2...

Priest pieszy jest po to, żeby swordom zwiększyć ld do 8, czego nie zrobi mag, a ponadto dać dd, czego nie da kapitan.

Bsb to raczej klimatyczne zboczenie, bo w praktyce zadko mi się przydaje, ale zestawienie 1+sv, 3A5S sprawia, że nie każdy ładuje się w klocka szarżą.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Maszyn to ty się nie masz co bać.

Na 1500 zazwyczaj pojawia się drzewo i gigant.

Kapłan w swordach nie jest ci potrzebny.Jeśli będziesz musiał oblać liderke to i tak ja oblejesz (mnie się zdarzyło kilka razy na ld9 z przerzutem).

Generała będziesz miał zazwyczaj w zasięgu(musisz skoncentrować siły).

Jak nie będzie maga ze zwojami to i tak ten kapłan nic nie zrobi.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Tylko że magi to ja się raczej nie boje: albo sv1+, albo masa, której nawet 2d6 niewiele szkód narobi. A te 4 dd to się przytrzyma na coś najgroźniejszego.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ostatnim postem pokazałeś że jesteś albo twardy i odważny, albo nie grasz za często Imperium.

W sumie to Twoja rozpiska.My tylko doradziliśmy co można zmienić.A co zrobisz to już Twoja sprawa.

Powodzenia.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Hehe, od 9 lat gram tylko Imperium...

Zablokowany