Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
zdrowe podejscie do hobby, ja tylko pisze ogolnikowo, nie biorac pod uwaga co kto ma i czego nie ma
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
niby ok, liczac ze ktos nie postanowi na takie punty wystawic 3 magow
strzelcow wymienil bym na kusznikow, ogolnie teraz sa bez dorzutu i kusznicy lepiej daja rade IMO,
pozostale punkty zainwestuj w powiekszenie lub dodanie 2 detachmentu bo teraz dostaniesz 5 strzal z fasta i caly plan zawodzi
strzelcow wymienil bym na kusznikow, ogolnie teraz sa bez dorzutu i kusznicy lepiej daja rade IMO,
pozostale punkty zainwestuj w powiekszenie lub dodanie 2 detachmentu bo teraz dostaniesz 5 strzal z fasta i caly plan zawodzi
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Ok, a takie coś na 2k?
1 General of the Empire @ 346 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Holy Relic; Griffon
1 Captain @ 129 Pts
Pegasus; Armour of Meteoric Iron; lance
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1; 2x DS
2x 10 Handgunners @ 170 Pts
Empire Handgun; Musician
25 Swordsmen @ 215 Pts
Light Armour; Shield
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
5 Detachment - Halberdiers @ [25] Pts
Halberd; Light Armour
2x5 Knightly Orders @ 246 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
6 Knightly Orders of the Inner Circle @ 221 Pts
Inner Circle; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; FCG
War Banner [25]
2xGreat Cannon @ 200 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1938
Zostaje, jak widac, sporo punktów. Nie mam pojęcia co z nimi zrobić. Jakieś propozycje?
1 General of the Empire @ 346 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Shield; Griffon
Holy Relic; Griffon
1 Captain @ 129 Pts
Pegasus; Armour of Meteoric Iron; lance
1 Battle Wizard @ 115 Pts
Magic Level 1; 2x DS
2x 10 Handgunners @ 170 Pts
Empire Handgun; Musician
25 Swordsmen @ 215 Pts
Light Armour; Shield
5 Detachment - Handgunners @ [40] Pts
Empire Handgun
5 Detachment - Halberdiers @ [25] Pts
Halberd; Light Armour
2x5 Knightly Orders @ 246 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
6 Knightly Orders of the Inner Circle @ 221 Pts
Inner Circle; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; FCG
War Banner [25]
2xGreat Cannon @ 200 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 85
Total Army Cost: 1938
Zostaje, jak widac, sporo punktów. Nie mam pojęcia co z nimi zrobić. Jakieś propozycje?
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
kapitana puscil bym w wersji minimalistycznej na pewno bez AoMI bo i tak wszystko zbierac bedzie pegaz, lepiej przezucic ja na elektora, reszta jes ok poza za malym walczacym detachmentem
punkty dal bym w magow, akurat moze cos wyczaruja, i na powiekszenie detki i ogolnie to wymienil bym halabrdnikow ktorzy moga pzreciwnikowi tylko dodac CR na miecznikow
punkty dal bym w magow, akurat moze cos wyczaruja, i na powiekszenie detki i ogolnie to wymienil bym halabrdnikow ktorzy moga pzreciwnikowi tylko dodac CR na miecznikow
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Total Army Cost: 2333 - Armia powoli szykowana na Mastera w Gorzowie, co sądzicie?
Wizard Lord @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery
Dispel Scroll
Rod of Power
Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll x2
Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder
Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstman's Speculum
Enchanted Shield
Biting Blade
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Handgunners @ 80 Pts
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
9 Reiksguard Knights @ 299 Pts
FCGWarhorse, War Banner
3x Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
21 Pikemen @ 240 Pts
FCG; Light Armour
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 7
Wizard Lord @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery
Dispel Scroll
Rod of Power
Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll x2
Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder
Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstman's Speculum
Enchanted Shield
Biting Blade
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Handgunners @ 80 Pts
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
9 Reiksguard Knights @ 299 Pts
FCGWarhorse, War Banner
3x Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
21 Pikemen @ 240 Pts
FCG; Light Armour
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 7
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Sorki że tak się wwalam, ale potrzebuje opinii na Koszalin, 1500 pts:
Unnamed1500 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 143 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour
Holy Relic [45]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 145 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Aldred's Casket of Sorcery [35]
1 Captain @ 115 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Might [15]
4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
24 Swordsmen @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts
Halberd; Light Armour
23 Swordsmen @ 209 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts
Halberd; Light Armour
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 83
Total Army Cost: 1497
Unnamed1500 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 143 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour
Holy Relic [45]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 145 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Aldred's Casket of Sorcery [35]
1 Captain @ 115 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Might [15]
4 Knightly Orders @ 155 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
24 Swordsmen @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts
Halberd; Light Armour
23 Swordsmen @ 209 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
8 Detachment - Halberdiers @ [40] Pts
Halberd; Light Armour
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 83
Total Army Cost: 1497
Raf, ostatnio coś takiego (tylko że bez ST) zjadłem dwa razy pod rząd masakrą grając na samych goblinach.
Jeden Great Cannon to żaden ostrzal jest, rzucasz jeden misfire i chlopaki zostaja z gołą d... bez żadnego wsparcia. Słabo to widze, zwłaszcza przeciwko defensom albo wyważonym rozpom ze strzelaniem i/lub magią. Może Steam Tank uratuje, ale równie dobrze może do końca bitwy utknąć w jakiejś kupie wartej kilka punktów na krzyż. Albo go jakiś skirmish przyblokuje.
Ja bym zrobił tak - zamienił kapłana na maga ze scrollami, jak mówił Reyki, a do tego wywalił jednych swordsmanów z dętką i dał dodatkowy Great Cannon i Pistolierów, żeby blokowali marsz wroga, niszczyli maszyny lub ewentualnie odginali szarże.
Jeden Great Cannon to żaden ostrzal jest, rzucasz jeden misfire i chlopaki zostaja z gołą d... bez żadnego wsparcia. Słabo to widze, zwłaszcza przeciwko defensom albo wyważonym rozpom ze strzelaniem i/lub magią. Może Steam Tank uratuje, ale równie dobrze może do końca bitwy utknąć w jakiejś kupie wartej kilka punktów na krzyż. Albo go jakiś skirmish przyblokuje.
Ja bym zrobił tak - zamienił kapłana na maga ze scrollami, jak mówił Reyki, a do tego wywalił jednych swordsmanów z dętką i dał dodatkowy Great Cannon i Pistolierów, żeby blokowali marsz wroga, niszczyli maszyny lub ewentualnie odginali szarże.
Myślałem o magu, ale wtedy ten cienias musiałby być gienkiem, a tego wolałbym uniknąć.
Esco, nie zapominaj, że działa mam dwa. A co do swordsmanów, to nie są to zwykli swordsmani, tylko nawaleni prosto z karczmy...
A tak na poważnie - pomyślę o jakichś zmianach...
Esco, nie zapominaj, że działa mam dwa. A co do swordsmanów, to nie są to zwykli swordsmani, tylko nawaleni prosto z karczmy...
A tak na poważnie - pomyślę o jakichś zmianach...
Trochę przemyślałem, i tak to widzę:
na 1500 p. przeciwnik nie będzie miał zadnych niepokojących large targetów. Jedyne co mnie będzie niepokoiło, to ewentualna liczna maszyn mogaca zagrozić czołgowi. Tu jest trochę ryzyka, ale mam nadzieje że 2 działa na to wystarczą.
Priest na koniu jest mi potrzebny do piątki rycerek. Hate tu jest koniecznością, wie to każdy, kto w szarży lanca z 6 ataków trafia 1-2...
Priest pieszy jest po to, żeby swordom zwiększyć ld do 8, czego nie zrobi mag, a ponadto dać dd, czego nie da kapitan.
Bsb to raczej klimatyczne zboczenie, bo w praktyce zadko mi się przydaje, ale zestawienie 1+sv, 3A5S sprawia, że nie każdy ładuje się w klocka szarżą.
na 1500 p. przeciwnik nie będzie miał zadnych niepokojących large targetów. Jedyne co mnie będzie niepokoiło, to ewentualna liczna maszyn mogaca zagrozić czołgowi. Tu jest trochę ryzyka, ale mam nadzieje że 2 działa na to wystarczą.
Priest na koniu jest mi potrzebny do piątki rycerek. Hate tu jest koniecznością, wie to każdy, kto w szarży lanca z 6 ataków trafia 1-2...
Priest pieszy jest po to, żeby swordom zwiększyć ld do 8, czego nie zrobi mag, a ponadto dać dd, czego nie da kapitan.
Bsb to raczej klimatyczne zboczenie, bo w praktyce zadko mi się przydaje, ale zestawienie 1+sv, 3A5S sprawia, że nie każdy ładuje się w klocka szarżą.
Maszyn to ty się nie masz co bać.
Na 1500 zazwyczaj pojawia się drzewo i gigant.
Kapłan w swordach nie jest ci potrzebny.Jeśli będziesz musiał oblać liderke to i tak ja oblejesz (mnie się zdarzyło kilka razy na ld9 z przerzutem).
Generała będziesz miał zazwyczaj w zasięgu(musisz skoncentrować siły).
Jak nie będzie maga ze zwojami to i tak ten kapłan nic nie zrobi.
Na 1500 zazwyczaj pojawia się drzewo i gigant.
Kapłan w swordach nie jest ci potrzebny.Jeśli będziesz musiał oblać liderke to i tak ja oblejesz (mnie się zdarzyło kilka razy na ld9 z przerzutem).
Generała będziesz miał zazwyczaj w zasięgu(musisz skoncentrować siły).
Jak nie będzie maga ze zwojami to i tak ten kapłan nic nie zrobi.