BP - R wersja 1.03 opublikowana
Moderator: Barbarossa
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Re: BP - R wersja 1.03 opublikowana
Hmm pokminiłem trochę i zrobiłem na szybko z 10 rospisek.
Imho najbardziej jednak przemawia do mnie opcja. Ołtarz zajmuje rara.
Czyli albo dwa czołgi i duży mag pewnie. Albo ołtarz i czołg. Zastrzegam tylko, że to imho opcje na bank niedoskonałe i wyjdą w praniu.
Duży mag to prawie taka sama magia, mniejsza liderka za to, dwa czołgi ale problem, że nie ma się kontry - w sensie czelandża priesta - na jakieś smoki itd. Jak tego niewystrzelasz to może być ciepło. W zamian za to 2 tanki dobra kontra na większość innych rzeczy.
Priest na ołtarzu zajmujący rara, magia podobna dobra kontra, o jeden mniej czołg, wiadomo.
Specjale i w jednym i w drugiej opcji imho do oporu.
Obawiam się tylko jednej rzeczy book impajer jest tak zjebany imho, że jest tylko opcja 4+2.
Imho najbardziej jednak przemawia do mnie opcja. Ołtarz zajmuje rara.
Czyli albo dwa czołgi i duży mag pewnie. Albo ołtarz i czołg. Zastrzegam tylko, że to imho opcje na bank niedoskonałe i wyjdą w praniu.
Duży mag to prawie taka sama magia, mniejsza liderka za to, dwa czołgi ale problem, że nie ma się kontry - w sensie czelandża priesta - na jakieś smoki itd. Jak tego niewystrzelasz to może być ciepło. W zamian za to 2 tanki dobra kontra na większość innych rzeczy.
Priest na ołtarzu zajmujący rara, magia podobna dobra kontra, o jeden mniej czołg, wiadomo.
Specjale i w jednym i w drugiej opcji imho do oporu.
Obawiam się tylko jednej rzeczy book impajer jest tak zjebany imho, że jest tylko opcja 4+2.
jakas nowa armie zaczales zbierac? OoFisch pisze: Ale moim zdaniem przy mizernych ograniczeniach DE i Demonów nie powinno się zabraniać wystawiania dwóch tanków zwłaszcza, że tak rzadko widuję Imperium na stole (a najczęściej jest to promocja dla mojej armii;))
Karlee to samo pomyslałem, bedziemy sie musieli podłożyć jakoś strasznie w 5 bitwie
To są pierwsze zasady na które mozna cos zdziałac czolgiem. Wg. mnie Altar zajmujący speciala albo zajmujący rare ma sens

na drakonie bede mogl na spkojnie porozmawiac z jankielem i markiem jesli beda i to najbardziej wplynie na moje zdaniekarlee pisze: A na Draconie jesli bede jedynym graczem imperium i kiepsko zagram = empire nalezy sie boost to dacie booosta ?![]()
![]()

- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Uważam że ograniczenia VC są jak najbardziej w porządku. Sam nimi gram.
Proponowałbym (IMHO) kilka zmian:
1. Fell Bats powinny tylko 1 wounda odzyskiwać.
2. Ghoule 0-2 także przy mocy ghoulkin.
3. Drakenhoff doadtkowo większy koszt - 150?
mam 2 pytania:
1- popychaczka nie może być recastowana? - chodzi o udane rzucenie?
- tzn. jeżeli ktoś mi zdispeluje popychaczkę to mogę ponownie ją rzucić?
- ew. jeśli popchnę oddział to mogę recastować na niego żeby mu dać przerzuty?
2- jaki ma cel ograniczenie wrightów powyżej 2k jako 2sloty rare? czy one są jakoś bardziej groźne na większe punkty niż na mniejsze? Moim zdaniem na większe są dużo mniej opłacalne bo każdy już jakąś magię będzie miał a one spadają od 1-2 czarów bojowych. ?
Proponowałbym (IMHO) kilka zmian:
1. Fell Bats powinny tylko 1 wounda odzyskiwać.
2. Ghoule 0-2 także przy mocy ghoulkin.
3. Drakenhoff doadtkowo większy koszt - 150?
mam 2 pytania:
1- popychaczka nie może być recastowana? - chodzi o udane rzucenie?
- tzn. jeżeli ktoś mi zdispeluje popychaczkę to mogę ponownie ją rzucić?
- ew. jeśli popchnę oddział to mogę recastować na niego żeby mu dać przerzuty?
2- jaki ma cel ograniczenie wrightów powyżej 2k jako 2sloty rare? czy one są jakoś bardziej groźne na większe punkty niż na mniejsze? Moim zdaniem na większe są dużo mniej opłacalne bo każdy już jakąś magię będzie miał a one spadają od 1-2 czarów bojowych. ?
Jak nie może być recastowana to nie może być wcale rzucana drugi raz, nieważne czy Ci wczesniej wejdzie czy nie.White Lion pisze:mam 2 pytania:
1- popychaczka nie może być recastowana? - chodzi o udane rzucenie?
- tzn. jeżeli ktoś mi zdispeluje popychaczkę to mogę ponownie ją rzucić?
- ew. jeśli popchnę oddział to mogę recastować na niego żeby mu dać przerzuty?
Może dlatego że na mniejsze punkty nie masz 2 slotów rare ??White Lion pisze:2- jaki ma cel ograniczenie wrightów powyżej 2k jako 2sloty rare? czy one są jakoś bardziej groźne na większe punkty niż na mniejsze? Moim zdaniem na większe są dużo mniej opłacalne bo każdy już jakąś magię będzie miał a one spadają od 1-2 czarów bojowych. ?

Co do Wrathów, ja bym proponował by poniżej 2k można wziąść max 3 unity. czyli 3 lub 2+1.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm w sumie co do wrightów to też bym tak proponował.
jak je ograniczymy do maks 3 poniżej 2k i maks 6 powyżej to nie będą przegięte.
ale 2 sloty rare?
chyba to jest jedyna rzecz która mi się nie podoba w ograniczeniach do VC ponieważ nie rozumiem jej celu.
ale w sumie to powyżej 2k turnieje nie są zbyt często więc nie jest to tragedia.
jak je ograniczymy do maks 3 poniżej 2k i maks 6 powyżej to nie będą przegięte.
ale 2 sloty rare?
chyba to jest jedyna rzecz która mi się nie podoba w ograniczeniach do VC ponieważ nie rozumiem jej celu.
ale w sumie to powyżej 2k turnieje nie są zbyt często więc nie jest to tragedia.

Altar jako rare nic by nie zmienił bo i tak:
- albo gracze będą grać tak samo bo priest na oltarzu lepszy od STanka
- albo dalej nie będą grać wcale imperium i na turniejach będzie to nadal armia na wymarciu...
- albo gracze będą grać tak samo bo priest na oltarzu lepszy od STanka
- albo dalej nie będą grać wcale imperium i na turniejach będzie to nadal armia na wymarciu...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
ja rok temu na DMP gralem przeciwko Imperium RS prowadzonemu przez Szmaje, nie mial Altara tylko dużego maga, armia dawala rade, jesli twoim zdaniem full magii + jakis typ na pedziu + 4 dziala + 2 ST jest slabe, to no cóz... pozostaje napisac tylko pozdrowienie Furionakarlee pisze:Altar jako rare nic by nie zmienił bo i tak:
- albo gracze będą grać tak samo bo priest na oltarzu lepszy od STanka
- albo dalej nie będą grać wcale imperium i na turniejach będzie to nadal armia na wymarciu...

Też o tym myślałem, lecz we współczesnych realiach nei można już grać na full magii, a magia empire zła nie jest lecz nie wymiata jak np VC, HE czy chaosu...
Choć oczywiście jak by nie było to zawsze znajdą się tacy zapaleńcy co będą grać empire choćby i trzeba było grać samymi halabarnikami
Choć oczywiście jak by nie było to zawsze znajdą się tacy zapaleńcy co będą grać empire choćby i trzeba było grać samymi halabarnikami

Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
być może, jak słusznie zauważył karlee, warlater-jako rare, nie spowoduje, że ludzie nagle wrócą do imperium...gdyż nadal pod ręką są armie o większym potencjale. ale na pewno poprawi sytuację tych, którzy wciąż grają imperium na turniejach. będzie to zawsze jakaś alternatywa.
Altar jako rare to wcale niezgorszy pomysl, jako special to jedynie jedna armata mniej, a 3 czy 4 przy oltarzu i 2 czolgach to nie jest az TAK wielka roznica.
Kilka pomyslow z glowy na bohaterow:
a) mag lord na piechote z wardem 4+ i zwierciadlem + 2 magow + pegazista/warrior priest w kawie
b) archlector na koniu z s6, 1+ savem i zwierciadlem w kawie + 3 magow
c) mistrz zakonny w kawie + 3 magow (wtedy moze wejsc tez rod of power oprocz orb of thunder np. bo jest wiecej miejsca na PD niz w wersji drugiej)
d) mistrz zakonny z 0+ savem i 4+ wardem i S6 w kawie, warrior priest z 1+ przerzucalnym sejvem i slomka w drugiej kawie i 2 X caddie
Nie mowcie mi, ze takie zestawienia herosow + 2 tanki i 4 armaty daja armie, ktora nie moze cisnac.
Kilka pomyslow z glowy na bohaterow:
a) mag lord na piechote z wardem 4+ i zwierciadlem + 2 magow + pegazista/warrior priest w kawie
b) archlector na koniu z s6, 1+ savem i zwierciadlem w kawie + 3 magow
c) mistrz zakonny w kawie + 3 magow (wtedy moze wejsc tez rod of power oprocz orb of thunder np. bo jest wiecej miejsca na PD niz w wersji drugiej)
d) mistrz zakonny z 0+ savem i 4+ wardem i S6 w kawie, warrior priest z 1+ przerzucalnym sejvem i slomka w drugiej kawie i 2 X caddie
Nie mowcie mi, ze takie zestawienia herosow + 2 tanki i 4 armaty daja armie, ktora nie moze cisnac.
Eee...taaakk...to teraz moze wszystko co jest źle z tym tokiem myślenia:ksuM pisze:Altar jako rare to wcale niezgorszy pomysl, jako special to jedynie jedna armata mniej, a 3 czy 4 przy oltarzu i 2 czolgach to nie jest az TAK wielka roznica.
Kilka pomyslow z glowy na bohaterow:
a) mag lord na piechote z wardem 4+ i zwierciadlem + 2 magow + pegazista/warrior priest w kawie
b) archlector na koniu z s6, 1+ savem i zwierciadlem w kawie + 3 magow
c) mistrz zakonny w kawie + 3 magow (wtedy moze wejsc tez rod of power oprocz orb of thunder np. bo jest wiecej miejsca na PD niz w wersji drugiej)
d) mistrz zakonny z 0+ savem i 4+ wardem i S6 w kawie, warrior priest z 1+ przerzucalnym sejvem i slomka w drugiej kawie i 2 X caddie
Nie mowcie mi, ze takie zestawienia herosow + 2 tanki i 4 armaty daja armie, ktora nie moze cisnac.
po.1 nikt nie wystawi 4 dział, wystawi najwyzej 3 jak nie 2 bo i tak 4 sie juz nie opłaca. I tak jest to wielka różnica. Ponadto wszyscy herosi których wymieniłes i ich różnorakie kombinacje nie mają nawet jak startować do potęgi herosów wampirów, demonów czy 90% innych armii. Co z tego ze mozna zrobic twardych herosów skoro prawie nic nie robią? No i Twoje ostatnie stwierdzenie : ze imperium może Cisnąć... A nie chcielibysmy przeciez zeby mialo szansę na wygranie czegokolwiek prawda?



PS. mam pytanie : czemu Tk moga miec 3 scorpiony a ja nie moge miec 3 dzial? sadze ze skorpion jest znacznie lepszy od działa
