2,5k DE opcje 2
2,5k DE opcje 2
Planuje zbierać DE jako swoją drugą armie ale że nadmiarem kasy niegrzesze będe kupował figsy pod konkretną rozpe.
Obie mi się podobają ale nie wiem która ma większy sens na turniejach tak więc prosze o rade.
OPCJA 1- I belive i can fly
Dreadlord 252p
terror, pedant, dwurak z AP, HA, SDC
Sorc 185p
lvl2, +1 PD, scroll
Sorc 180p
lvl2, lifetaker, +1 czar
Sorc 197p
lvl2, 2xscroll, koń
Assasin 171p
ahw, KB, +D3 A, bound latanie
3x5 harpii 165p
2x10 kuszników 220p
tarcze
5xDR 85p
18xBG 306p
FCG, ASF
12xBG 156p
6xShades 102p
ahw
6xShades 108p
GW
Hydra 175p
2xBolec 200p
2 czarki na shadowa, trzecia na dark magic albo death i sprawiamy że mój lord i assasin latają po całym polu bitwy gdy reszta oddziałów skupiona w jednym miejscu strzela do wszystkiego co się rusza.
OPCJA 2- Smok
Dreadlord 561p
save 1+, pedant, crimson death, 2x reapeter handbow
Hag 200p
CoB
Sorc 162p
koń, 2x scroll
3x5 DR 330p
3x5 harpii 165p
2x7 shades 252
GW
12xCoK 414p
FCG, banner AP, hotek
6xCoK 242p
FCG, WB, null talizman
Hydra 175p
Oporowo wszystkim do przodu, shadesi i DR niszczą fasty przeciwnika
OPCJA 3- fajnie byc pedałem
Supreme sorceress 373p
lv4, focus familiar, 2xscroll, PS, koń
Sorc 197p
lvl2, scroll, +1PD, koń
Sorc 180p
lvl2, lifetaker, +1 czar
Master 177p
koń, pedant, SoM, Ha, sh, sdc, BSB
Assasin 146p
ahw, gwiazdki, S=T+1
3x5 DR 330p
kusze
5 Dr 85p
3x5 harpii 165p
9 shades 162
GW
8 shades 144
GW
6xCoK 203p
chorąży,sztandar z AP
6xCoK 162p
Hydra 175
Rozpa w stylu "catch me if you can". Arcy z 5DR kampi po laskach, piesza czarka w jednych shadach.
Obie mi się podobają ale nie wiem która ma większy sens na turniejach tak więc prosze o rade.
OPCJA 1- I belive i can fly
Dreadlord 252p
terror, pedant, dwurak z AP, HA, SDC
Sorc 185p
lvl2, +1 PD, scroll
Sorc 180p
lvl2, lifetaker, +1 czar
Sorc 197p
lvl2, 2xscroll, koń
Assasin 171p
ahw, KB, +D3 A, bound latanie
3x5 harpii 165p
2x10 kuszników 220p
tarcze
5xDR 85p
18xBG 306p
FCG, ASF
12xBG 156p
6xShades 102p
ahw
6xShades 108p
GW
Hydra 175p
2xBolec 200p
2 czarki na shadowa, trzecia na dark magic albo death i sprawiamy że mój lord i assasin latają po całym polu bitwy gdy reszta oddziałów skupiona w jednym miejscu strzela do wszystkiego co się rusza.
OPCJA 2- Smok
Dreadlord 561p
save 1+, pedant, crimson death, 2x reapeter handbow
Hag 200p
CoB
Sorc 162p
koń, 2x scroll
3x5 DR 330p
3x5 harpii 165p
2x7 shades 252
GW
12xCoK 414p
FCG, banner AP, hotek
6xCoK 242p
FCG, WB, null talizman
Hydra 175p
Oporowo wszystkim do przodu, shadesi i DR niszczą fasty przeciwnika
OPCJA 3- fajnie byc pedałem
Supreme sorceress 373p
lv4, focus familiar, 2xscroll, PS, koń
Sorc 197p
lvl2, scroll, +1PD, koń
Sorc 180p
lvl2, lifetaker, +1 czar
Master 177p
koń, pedant, SoM, Ha, sh, sdc, BSB
Assasin 146p
ahw, gwiazdki, S=T+1
3x5 DR 330p
kusze
5 Dr 85p
3x5 harpii 165p
9 shades 162
GW
8 shades 144
GW
6xCoK 203p
chorąży,sztandar z AP
6xCoK 162p
Hydra 175
Rozpa w stylu "catch me if you can". Arcy z 5DR kampi po laskach, piesza czarka w jednych shadach.
Pedalska Ci sie szybko znudzi i nie bedziesz mial wiele radosci z grania nia mysle (przeciwnicy przewalajacy cala gre oczami to tez nie jest najprzyjemniejszy widok).
Na smoku armia jest bardzo radosna i zdecydowanie bym polecal.
Numer jeden jest natomiast najbardziej kombinacyjna oraz finezyjna...
Nie wiem szczerze mowiac, trudny wybor miedzy jedynka a dwojka.
Na smoku armia jest bardzo radosna i zdecydowanie bym polecal.
Numer jeden jest natomiast najbardziej kombinacyjna oraz finezyjna...
Nie wiem szczerze mowiac, trudny wybor miedzy jedynka a dwojka.
Jak bym miał wybierać to opcja nr. 1 - bo jest ciekawa
Po zastanowieniu stworzyłem jeszcze 1 rozpe która mi się chyba najbardziej podoba, co o niej sądzicie??
Dreadlord 569p
crimson death, regenka, społowiony BS i WS przy ataku w model, smok, sdc, sh
Master 185p
BSB, CO, sdc, ha, sh, Pedant, SoM
Sorc 162p
2xscroll, koń
3x5 DR 330p
kusze
5 DR 85p
3x5 harpii 165p
2x9 shades 324p
GW
6xCoK 252p
FCG, banner Ap, hotek
6xCoK 252p
FCG, banner ASF, MR(1)
Hydra 175p
Dreadlord 569p
crimson death, regenka, społowiony BS i WS przy ataku w model, smok, sdc, sh
Master 185p
BSB, CO, sdc, ha, sh, Pedant, SoM
Sorc 162p
2xscroll, koń
3x5 DR 330p
kusze
5 DR 85p
3x5 harpii 165p
2x9 shades 324p
GW
6xCoK 252p
FCG, banner Ap, hotek
6xCoK 252p
FCG, banner ASF, MR(1)
Hydra 175p
Banner ASF jest na prawde zbędny na cokach.. nawet przy tych HE. Dał bym im poprostu warbanner jak juz chcesz magiczny sztandar.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
w tej ostatniej rozpisce jest błąd...
3xDR z kuszami to jest 3x115... a więc 345 punktów:P
lordowi w pierwszej rozpie daj tarcze do ochrony przed strzelaniem... jeśli już koniecznie chcesz nim latać.
W pierwszej rozpie koniecznie bym zwiększył ilość shades.. do 2x8 i pomyślał o wstawieniu rydwanu jako oddziału wspomagającego kolcek BG.
W drugiej rozpie... 12 Cok... to jest przerost formy nad treścią (imo) ale jestem ciekaw jak by ci się sprawdzili. Ja więcej niż 6-7 bym nie wystawił. Nie lubię pakować dużej ilości punktów w oddziały.
Bohaterowi na smoku daj kuszę... by mógł takie śmieci jak ratingi ściągać, ot to.
3 rozpa jest przyjemna, ale osobiście uważam, że nóż i kolcek warriorów to jest podstawa, bo wtedy ta panienka jest wstanie wyciągnąć demoniczną liczbę kości
2x9 shades 324p
GW
kolejny błąd... 352 punkty przelicz te rozpy, jeszcze raz...
6xCoK 252p
FCG, banner ASF, MR(1)... kolejny błąd... na oko 262 punkty.
3xDR z kuszami to jest 3x115... a więc 345 punktów:P
lordowi w pierwszej rozpie daj tarcze do ochrony przed strzelaniem... jeśli już koniecznie chcesz nim latać.
W pierwszej rozpie koniecznie bym zwiększył ilość shades.. do 2x8 i pomyślał o wstawieniu rydwanu jako oddziału wspomagającego kolcek BG.
W drugiej rozpie... 12 Cok... to jest przerost formy nad treścią (imo) ale jestem ciekaw jak by ci się sprawdzili. Ja więcej niż 6-7 bym nie wystawił. Nie lubię pakować dużej ilości punktów w oddziały.
Bohaterowi na smoku daj kuszę... by mógł takie śmieci jak ratingi ściągać, ot to.
3 rozpa jest przyjemna, ale osobiście uważam, że nóż i kolcek warriorów to jest podstawa, bo wtedy ta panienka jest wstanie wyciągnąć demoniczną liczbę kości
2x9 shades 324p
GW
kolejny błąd... 352 punkty przelicz te rozpy, jeszcze raz...
6xCoK 252p
FCG, banner ASF, MR(1)... kolejny błąd... na oko 262 punkty.
2x9 shades 324p
GW
kolejny błąd... 352 punkty przelicz te rozpy, jeszcze raz...
6xCoK 252p
FCG, banner ASF, MR(1)... kolejny błąd... na oko 262 punkty
Stary, weź se zrób wieczorowo podstawówkę, zamiast na forum czas marnować.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.