OGROWE CHŁOPACZKI

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

OGROWE CHŁOPACZKI

Post autor: Kedziorson »

Kedziorson2333 Pts - Ogre Kingdoms Army

1 * Tyrant @ 332 Pts
General; Luck Gnoblar (x1);Ogre Club; Brace of Handguns;
Heavy Armour
Tenderiser [50]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider [25]

1 Butcher @ 185 Pts
Tooth Gnoblar (x1);
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Bangstick [25]

20 Gnoblars @ 40 Pts

3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician

4 Ironguts @ 227 Pts
Look-Out Gnoblar;Standard;Musician

4 Ironguts @ 227 Pts
Look-Out Gnoblar;Standard;Musician

3 Ironguts @ 154 Pts
Musician

3 Ironguts @ 154 Pts
Musician

3 Yhetees @ 195 Pts

1 Rhinox Riders @ 173 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
1 Bull Rhinox @ [45] Pts

1 Rhinox Riders @ 173 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
1 Bull Rhinox @ [45] Pts

1 Scraplauncha @ 165 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46


HE mają 3 magów+comandera, a ja mam 3 Rinoxy i Tyranta:D
tej rozpiski chyba nie odpuszcze....chyba, że w niedziele będzie się ciężko grało tym:P
Ostatnio zmieniony 30 mar 2007, o 16:20 przez Kedziorson, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

Ja bym tyrantowi dal raczej thunderisera co zadaje D3W. Na monstery rewelacyjne bo moze sciagnac giganta w jednym przerjsciu. Jak zada rane herosowi czy lordowi jest prawdopodbienstwo ze nie trzeba bedzie poprawiac-co przewaznie nie wychodzi. Lub thundermance na wieksze odzialy ale to juz loteria na 3+ :)

Ja bym dal butcherowi bangsticka. Niby strzaly z nikad ale jest to zdecydowanie lepsze niz hednguny tyrantowe. No i jak przeciwnik nie bedize sispelowal tylko poczeka na jakic ogrowy konkret to moze i fascik zejsc. Naprawde zawsze uzywam z powodzeniem.

TRapersi. Tak szczerze to nie polecam. sporo pk a jednak jedna salwa czy pociski i odzialu nie ma. zadko kiedykolwiek mi sie wzrocil. Ja bym wywalil.
Gorger jak dla mnie to strata pk lepiej zanwestowac w kolejnego rhinosa.
Scraplauncher- na tyle pk moze latwo zejsc jak i sie sprawdzic. Koszt podobny do rhinoxa wiec wybierasz albo watpliwe strzelanie albo duza sile. Co prawda taki malenstwo jednym strzalem polozylo 11 Ironbrakerow... Mozna sie zastanowic jezeli nie chcesz powielac rozpisek i zaskoczyc czyms przecinwika.
Ironguci ktorzy trzymaja herosow na te pk MUSZA meioc loock out gnoblara! Jak dostaniesz canonem, katapulta czy nawet odzialem handanerow to hero sie posklada bo moga go "wyjac" z odzialu.
Ja jakis czas temu sie przekonalem po wielu bledach. Po za tym odzial 4 chlopa i tyrantem + sztandar to nawet jak zaatakuja jekis konrketniejszy klocek (od forntu) to beda mieli w konsekwencji przewage liczebna wygraja combata i przeciwnk tylko na1,1 sie ratuje. Bardzo czesto sie tak zdaza. A jak dostanie czenisj z katapulty to juz prawdopodbienstwo przeqagi i wygrania combatu jest znacznie wieksze.
Czasami butcherowi jeszcze daje sord of might lub skullmate, nawet kosztem dispela.
Troche dlugo ale to raczej tyle mam do dodania.

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

dzięki za wypowiedź, pomyśle jeszcze nad doborem jednostek:D

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

Ja bym wywalil gorgera, dodal po sztandarze do ironow i gnoblara. ewentualnie jeszcze dodac jednego do 3 i zorbic kombinacje jak wyzej kosztem traperow.

Kolejna rzecz to zamiana ewentualna broni na tyrancie kosztem Belta, ktoryt zadko sie spisuje.

Scrap to prawie takei same pk co rhinox bez muzyka.
Szkoda ze tak malo osob gra orgami i sie wypowiada na ich temat...

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

Misiek bedziesz w świebodzinie?
w pierwszym poście nowa rozpiska:D

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

No teraz fajnie to wyglada. Co prawda zmniejszyla sie liczba jednostek ale za to herosow cie tak altwo nie zdejma no i 2 rhinoxy to jest niezla sila..

Co do obecnosic na turnieju to nie da rady zabardzo. Troche termin nie ten a po za tym turlac sie tak daleko to tez mi sie nie chce :) to juz do wawy mam mniej km.

Ale moja rozpiska roznila by sie chyba tylko scrap launcherem na ironow. Bo jej nie mam pomalowanej.. :( Tak wogole to niedlugo nowa porcja ogrow w moim wykonaniu. Moze przez weekend skoncze :D

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

pytanie może troche nie na poziomie:
czy moge mieć(używać) GW i tenderaizera?
bo niby AB nic nie pokazuje ale chyba nie można..?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Kedziorson pisze:pytanie może troche nie na poziomie:
czy moge mieć(używać) GW i tenderaizera?
bo niby AB nic nie pokazuje ale chyba nie można..?
Jesli masz magiczna bron to zawsze jej musisz używać :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

dzięki bardzo:D

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

Kedziorson pisze:pytanie może troche nie na poziomie:
czy moge mieć(używać) GW i tenderaizera?
bo niby AB nic nie pokazuje ale chyba nie można..?
Nie wiem do kocna do czego zmierzasz ale:
1Mozesz wykupic magicznego thunderisera oraz zwykly GW Chociaz nie widze przyczyny.
2Thunderiser jest GW podlega zasada GW tylko ze jako rozszerzenie magiczne zadaje d3W.
3Nigdy na raz :)

Gdzie jest adnostacja ze zawsze musze uzyc magicznej broni? Prosze o jakis cytat
w RB jest ze " Postac ktora uzywa magicznej borni do walki nie mzoe uzyc inne zwyklej broni" Ale gdzie jest napisane ze musze uzyc tej magicznej - decyduje ze uzywam zwyklej a magiczna olewam i nia nie walcze...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Misiek pisze:Gdzie jest adnostacja ze zawsze musze uzyc magicznej broni? Prosze o jakis cytat
w RB jest ze " Postac ktora uzywa magicznej borni do walki nie mzoe uzyc inne zwyklej broni" Ale gdzie jest napisane ze musze uzyc tej magicznej - decyduje ze uzywam zwyklej a magiczna olewam i nia nie walcze...
no sorry..ale jak Ty interpretujesz ten cytat ktory sam podales? masz magiczna bron - zadna inna walic nie mozesz :)

poza tym, jesli bron magiczna nie ma w opisie ze liczy sie jako dwurak to dwurakiem nie jest :) - ale ten temat to nie jest o zasadach tylko o rozpie Ogrow - jak juz to mozesz zalozyc temat w kwestii zasad - choc te sprawy byly walkowane juz na forum wiele razy :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

Chodzi mi o to ze wybierasz jakiej broni uzywasz w danym starciu. Wezmy pod uwage dodatkowe bronie, ironfisty, Pistolet ktory daje dodatkowy atak.... JA bym bral to w tym kontekscie. Nie mam ang. podrecznika wiec nie wiem co tam dokladnie napisali. Moze ktos zarzucic cytatem?

Tak przy okazji Thunderiser ma w opisie ze podlega zasada GW i ma dodatkowo te d3w. Przeciez nie hcodzi o to ze masz bron ktora dodaje np 3 ataki a uzywasz GW i dostajesz ten bonus. Podobnie z thundermance ogrowa Jest w opisie wyszczegolnione ze te przedmioty podlegaja zasada GW z Mance mozna uzywac jako zwyklego GW.

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

więc mam nadal +2 dosiły i D3W ??

acha w rozpisce zmienilem jednak katapulte na oddzial Ironow i jakies tam dodatki nie bede zmienial w 1 poscie:D

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

Jezeli chozi o thunderisera to w opisie masz:
Ogre armybook str62 pisze: T. is tho-handed weapon that follows all the rules of GW. a model woundsed by the T. loses not one but d3 wonds
Zasady GW to => +2S % strike last
Podobna wzmianka jest przy ogrowej thundermancy

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Ja posilkowalbym sie angielskim podrecznikiem - tam jasno jest napisane:
jesli masz mag bron to innej nie mozesz urzywac
tyczy sie to w strzelaniu:
mag luk sikania
pisolet, kusza itp
w walce:
mag noz wymiocin
noz, miecz itp
nie jest napisne, ze nie mozesz dokupic
przynajmniej nie zauwazylem takiej adnotacji
(moze byc na wypadek jakby ktos zniszczyl Ci mag bron)

Awatar użytkownika
Misiek
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?

Post autor: Misiek »

Masz racje dostalem wlasnie cytacik z ang podrecznika.
Jest tam wyraznie zaznaczone ze jezeli POSIADA bron magiczna do walki nie moze uzywac innej. W polskim jest " jezeli uzywa". Sa to dwie rozne rzeczy. Moze uzywac takiej lub innej....
Szkoda ze nie zatrudnili jakiegos prawnika do tlumaczenia podrecznika :)
Tak czy inaczej rozpa ciekawa. Sam bym takiej uzywal. :twisted:

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

Mi brakuje warbannera na irongutach. I osobiscie bez traperów sie z domu nie ruszam. Kosztuja bardzo mało. Moga wyciagac fanoli do lasu, blokowac marsz, robic za screena, w skrajnych przypadkach szarzowac na machine. Jesli ktos strzela do nich nie do ogrow to ja sie ciesze. Ogólnie oddzial ten nie raz ustawial mi gre - 48 punktow u ogrow to zadne punkty.
Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Hmm armia dobra, dużo w niej siły, a niektóre unity to nawet szybkie są :P heh, sądzę Kedzio że z tą rozpa troche u nas poniszczysz. Tylko pamietaj czarcie zapadki musisz stawiać by ludzie w nie wpadali. Tylko wtedy uda ci się użyc tych ironów :P

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

Bogins fajnie powiedziane...

rozpiskę zmieniłem minimalnie zamieniając katapulte na ironów+dodatki, no i pocisnęłem Krasnalki na 16:4, nie wiem tylko jak sobie poradzę z innymi armiami bo np. z bretką nie grałem nigdy...a podobno albo się wklepuje maske ale dostaje innych opcji nie ma:D terroryści nie zrobili wiele na psychicznie...ale trochę namącili:D ogólnie to bardzo fajny zestaw na flankach
1) Tyrant +2*3 ironi+rinox
2)środek 2*4 ironi<buczerzy>+3bule
3)yeti+ rinox:D:D

naprawdę gra się tym dobrze polecam:D
no i oczywiście na WARCON IV się z tym pokaże

ODPOWIEDZ