Szwedzkie zasady kompozycji armii:
Moderator: Barbarossa
Szwedzkie zasady kompozycji armii:
Szperając po necie znalazłem takie oto ciekawostki:
http://atlantis.sverok.net/qfa2/kompmall.pdf i nowszą wersję http://atlantis.sverok.net/WPS/RT_WPS_Comp.pdf
Może pomoże w ujednoliceniu zasad w naszym kraju
http://atlantis.sverok.net/qfa2/kompmall.pdf i nowszą wersję http://atlantis.sverok.net/WPS/RT_WPS_Comp.pdf
Może pomoże w ujednoliceniu zasad w naszym kraju
Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, o 09:50 przez Uki, łącznie zmieniany 1 raz.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Buehehehehe!
Za zombie dragona jest -1000 punktów. (Za keepera / lord of change jest -600, dla porównania, a za blodzia -800)
Za to za oddziały ghuli i za grave guard są punkty bonusowe
Ten CS pisały dzieci błądzące we mgle.
Za zombie dragona jest -1000 punktów. (Za keepera / lord of change jest -600, dla porównania, a za blodzia -800)
Za to za oddziały ghuli i za grave guard są punkty bonusowe
Ten CS pisały dzieci błądzące we mgle.
Ja tam się zgubiłem gdzieś w połowie. I jakoś nie widzę logiki w tym systemie.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
ciekawy system ; ) ale wyważanie tego wszystkego to naprawde żmudne zadanie wymagajace masy testów
A mi się ten system wydaje fajny. Nie to, że jest lepszy niż nasz swojski BP+R ale jeden dwa turnieje zagrałbym na takich zasadach kompozycyjnych.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Ciekawe jak długo Szwedom zajmie dojście do podobnych wniosków.Shino pisze:warzywna inkwizycja byla na takie ograniczenia mniej wiecej byla robiona 4 lata temu. Jak wyszlo w praktyce nie jest to dobry system
Obawiam się, że nie pomożeoo_ki pisze:Może pomoże w ujednoliceniu zasad w naszym kraju
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jedyny turniej, z którego wyszedłem przed zakończeniem. Czara goryczy przelała się po tym, jak 2 razy starymi VCtami na Lahmiankach i szkieletach trafiłem na demoniczny legion tzeentcha, prawie nie ścięty przez zasady (czyli klasycznie złożony), bo system miał luki. Legion Tzeentcha miał więcej punktów za CS niż Lahmianki.
Ach, wspomnienia.
Ach, wspomnienia.
Z tego, co pamiętam, to ledwo się zmieścił.Legion Tzeentcha miał więcej punktów za CS niż Lahmianki.
System był o tyle beznadziejny, że zdobyłem 50/100 punktow z bitew i wygrałem turniej - dzięki maksymalnej ilości punktów z CS prawie nikt nie był w stanie mnie dogonić, a mnie wystarczyło tylko nie przegrywać.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
najładniej wyglądają ograniczenia takich armii jak Ogry, DoW, Beastmen...
chyba niektóre kombinacje musiał im zajść za skórę.
chyba niektóre kombinacje musiał im zajść za skórę.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Nie tak ledwo - umiarkowanie się mieścił. Wampiry jakiekolwiek też było mi ciężko zmieścić. Głównie dlatego, że nie miałem gwardii, która była superbonusowa, i musiałem brać szkielety, które - o ile pamiętam - były mniej bonusowe (chyba dlatego, że można było wskrzeszać).Jankiel pisze:Z tego, co pamiętam, to ledwo się zmieścił.Legion Tzeentcha miał więcej punktów za CS niż Lahmianki.
System był o tyle beznadziejny, że zdobyłem 50/100 punktow z bitew i wygrałem turniej - dzięki maksymalnej ilości punktów z CS prawie nikt nie był w stanie mnie dogonić, a mnie wystarczyło tylko nie przegrywać.
Natomiast co do obecnego stanu ich CSa - istotnie, przycięcia O&G są srogie. Musi ktoś kiedyś dostał 3 fanatykami i się zraził.