Pierwsze w zyciu Dwarfy na 2250 BP+R
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
Pierwsze w zyciu Dwarfy na 2250 BP+R
To moja pierwsza w zyciu rozpa Dwarfow, prosze o rady i komenty
Lord:
Runelord(general) @338
+kowadlo
+rune of stone
+rune of preservation
+tarcza
Hero:
Thane @165
+BSB
+rune of challenging
+rune of Gromril
+runa +1S
Runesmith @127
+shield
+2x spellbreaking
+rune of stone
Core:
Warriors x20+shields+FCG @205
Longbeards x20+shields+FCG+rune of determination @285
Thunderers x10+shields @150
Thunderers x10+shields @150
Special:
Bolec + Engeinier+flamingi @65
Bolec +Engeinier @60
Cannon+rune of forging @125
Katapulta +Engeinier+rune of accuracy@120
Miners x15+Prospector+steam drill @200
Rare:
Organki @120
Gyrocopter @140
Razem jest rowno 2250 pkt, dispell pool to 8 DD + 2 scrolle
Lord:
Runelord(general) @338
+kowadlo
+rune of stone
+rune of preservation
+tarcza
Hero:
Thane @165
+BSB
+rune of challenging
+rune of Gromril
+runa +1S
Runesmith @127
+shield
+2x spellbreaking
+rune of stone
Core:
Warriors x20+shields+FCG @205
Longbeards x20+shields+FCG+rune of determination @285
Thunderers x10+shields @150
Thunderers x10+shields @150
Special:
Bolec + Engeinier+flamingi @65
Bolec +Engeinier @60
Cannon+rune of forging @125
Katapulta +Engeinier+rune of accuracy@120
Miners x15+Prospector+steam drill @200
Rare:
Organki @120
Gyrocopter @140
Razem jest rowno 2250 pkt, dispell pool to 8 DD + 2 scrolle
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, o 18:16 przez dziekanotr, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Kowadło za drogie- zostaw tylko na nim +1as, daj tarczę i odpornośc na killing blowa i poison.
BSB za miękki- daj mu save na 1+ z rerolem i +1S/ albo czelendża.
Szmitowi przyda się runka +1sv.
11 warriorów całkowicie zbędna.
Na longach koniecznie sztandar ItFaT i 1 brejk na 1d6.
Thundom koniecznie tarcze. Warto też pomyśleć na zamianą jednych na kusze z tarczami- zawsze to większy zasięg i oszczędzasz 30pkt.
Bolce gołe są imo spoko- na jednym można dać jeszcze flamingi- zawsze to magiczne pociski i hydrę łątwiej ubić.
Cannonowi dać runkę kucia- przerzut artyleryjki.
Klopie przerzut scattera i ewentualnie +1S/ flamingi .
Na minersach żadko gram, ale to kwestia indywidualnych upodobań.
Zamiast jednych organek pomyśl nad żyrosem. Zawsze może odginać nieporządane szarże i spowalniać przeciwnika.
A poza tym graj i testuj. To co podałem to moje osobiste przemyślenia po wielu stoczonych bitwach, ale myślę też że sporo graczy się z tym zgodzi.
BSB za miękki- daj mu save na 1+ z rerolem i +1S/ albo czelendża.
Szmitowi przyda się runka +1sv.
11 warriorów całkowicie zbędna.
Na longach koniecznie sztandar ItFaT i 1 brejk na 1d6.
Thundom koniecznie tarcze. Warto też pomyśleć na zamianą jednych na kusze z tarczami- zawsze to większy zasięg i oszczędzasz 30pkt.
Bolce gołe są imo spoko- na jednym można dać jeszcze flamingi- zawsze to magiczne pociski i hydrę łątwiej ubić.
Cannonowi dać runkę kucia- przerzut artyleryjki.
Klopie przerzut scattera i ewentualnie +1S/ flamingi .
Na minersach żadko gram, ale to kwestia indywidualnych upodobań.
Zamiast jednych organek pomyśl nad żyrosem. Zawsze może odginać nieporządane szarże i spowalniać przeciwnika.
A poza tym graj i testuj. To co podałem to moje osobiste przemyślenia po wielu stoczonych bitwach, ale myślę też że sporo graczy się z tym zgodzi.
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Osobiście zgodzę się ze wszystkim prócz:marcus_cheater pisze:To co podałem to moje osobiste przemyślenia po wielu stoczonych bitwach, ale myślę też że sporo graczy się z tym zgodzi.
wystarczy zamienić na 10 z tarczami i staje się bardzo przydatnamarcus_cheater pisze: 11 warriorów całkowicie zbędna.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
6dd? Mi się wydaje, że
4 + 2 za lorda + 1 za kowadło + 1 za smitha = 8
Zgadzam się z przedmówcą, BSB za mietki, ja zwykle daje mu 1+, przerzut i ASF.
I tak ja przedmówca stwierdził, przydałyby się jakieś runki na maszynach. I gyro, ale to już niekonieczne, lecz przydatne.
4 + 2 za lorda + 1 za kowadło + 1 za smitha = 8
Zgadzam się z przedmówcą, BSB za mietki, ja zwykle daje mu 1+, przerzut i ASF.
I tak ja przedmówca stwierdził, przydałyby się jakieś runki na maszynach. I gyro, ale to już niekonieczne, lecz przydatne.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
wielkie, dzieki, jutro wsadze update rozpy gyro taki dobry jest? ja chyba zostane na 2xorgankach.. masz racje policzylem 2dd z bazy zamiast 4
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
dobra, sugerujac sie waszymi uwagami poszedl edit rozpy
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Podstawowe pojęcia:
Runa 1+ sv to master rune of gromril- kosztuje 25pkt, która możesz mieć tylko jedną w armii!!!
Runa +1 do sv to rune of stone- kosztuje 5pkt, której możesz mieć wiele.
Na kowalach ma być ta runa +1do sv bo z tarczami wyciągają oni w combacie save 1+. Na BSB ma być master rune of gromril, żeby miał dobrą ochronę. A poza tym to co misha napisał- nie możesz mieć jednakowej kobminacji run na bolcach- albo wywal flamingi z jednego albo daj mu zamiast nich penetrację. Na klopie zamiast penetracji koniczenie przerzut scattera!!
Runa 1+ sv to master rune of gromril- kosztuje 25pkt, która możesz mieć tylko jedną w armii!!!
Runa +1 do sv to rune of stone- kosztuje 5pkt, której możesz mieć wiele.
Na kowalach ma być ta runa +1do sv bo z tarczami wyciągają oni w combacie save 1+. Na BSB ma być master rune of gromril, żeby miał dobrą ochronę. A poza tym to co misha napisał- nie możesz mieć jednakowej kobminacji run na bolcach- albo wywal flamingi z jednego albo daj mu zamiast nich penetrację. Na klopie zamiast penetracji koniczenie przerzut scattera!!
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
o ja pierd**e... poprawie juz wieczorem dzieki..
Grałem już kilka razy na minnersach i 10 to za mało, żeby coś zdziałali.
Daj 15 i będzie git.
Daj 15 i będzie git.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
dobra jest edit nareszcie... mam nadzieje ze teraz jest bez bledow idac za rada Antego dodalem jeszcze 5 minersow
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Wcale nie. Po pierwsz primo żadko kto gra na 2x thundach. Po drugie sekundo żadko kto gra na cannonie. Po trzecie tertio żadko kto nie gra na hamcach.ksuM pisze:No i brawo wreszcie rozpiska wygląda tak jak każda inna
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
No i nie grają ludzie na Minnersach, ale jak dla mnie są fajni.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
niewiem kto jak gra ,bo to moja pierwsza rozpa, jak z reszta na poczatku bylo widac, opcja z cannonem mi sie podoba, tak samo minnersi, bardzo klimatyczni i IMO w polaczeniu z dodatkowym ruchem z kowadla moga namieszac i to ostro z sila 5.. na hammerersi troche za drodzy moim zdaniem
Ksum, nie chodzilo mi o to, zeby rozpa byla wyzylowana i taka jak kazda inna, chodzilo mi bardziej o dobor odpowiednich runow oraz sprawdzajacej sie "ilosci i itemow" na danych jednostkach/oddzialach, gdbym dazyl do tego o czym mowisz to nie mialoby sensu...
Ksum, nie chodzilo mi o to, zeby rozpa byla wyzylowana i taka jak kazda inna, chodzilo mi bardziej o dobor odpowiednich runow oraz sprawdzajacej sie "ilosci i itemow" na danych jednostkach/oddzialach, gdbym dazyl do tego o czym mowisz to nie mialoby sensu...
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
to moj blad, przepraszam Cie ksum ,ale nie zauwazylem zebys mowil o bohaterach tak jak juz mowilem, nie wiem czy to standard czy nie ;p pogram troche ta rozpa, najwyzej pozmieniam troche na tak jak to mi pasuje, ale ogolnie moja armie widzialbym w przyszlosci wlasnie tak napewno kowadlo, minersi thundow jak najwiecej, 0 kusznikow (IMO nie bardzo klimat 3maja) ;/ cannon to mus ;d dzieki wszystki za rady
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Kusznicy do klimatu są jak się gra na klopie i bolcach, bo to nie zużywa prochu. Thundzi pod tym względem pasują do organek i dział..
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
ale Krasnale z kuszami jakos mi tam nie pasuja wogole ;p Imperium tak, ale Dwarfy? na samym poczatku mialem w rozpie drugie organy, ale jestem ciekawy tego gyro, a pozatym spora ilosc turnieju zabrania czesto podwajania slotow rare, wiec moim zdaniem jedynym sensownym oprocz organek bedzie gyros a penetracja spoko, tylko ta klopa jakac w h.u.i droga wyjdzie...;/