Wood Elves 1500 Pts
Wood Elves 1500 Pts
Czesc!Co myslicie o takiej rozpie? Zamierzam nią jutro grac .
1500 Pts - Wood Elves Army
Noble @ 132
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
* Wardancer Noble @ 130 PTS
Annoyance of Netlings [25]
Glade Guard @ 120 PTS
Glade Guard @ 120 PTS
9 Dryads @ 108 PTS
9 Dryads @ 108 PTS
9 Dryads @ 108 PTS
6 Wild Riders @ 217 PTS
War Banner [25]
Wild Hunter [18]
Elf Steed
8 Wardancers 165 @ PTS
Bladesinger ; Musican
Treeman @ 285 PTS
Total Army Cost: 1491
1500 Pts - Wood Elves Army
Noble @ 132
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
* Wardancer Noble @ 130 PTS
Annoyance of Netlings [25]
Glade Guard @ 120 PTS
Glade Guard @ 120 PTS
9 Dryads @ 108 PTS
9 Dryads @ 108 PTS
9 Dryads @ 108 PTS
6 Wild Riders @ 217 PTS
War Banner [25]
Wild Hunter [18]
Elf Steed
8 Wardancers 165 @ PTS
Bladesinger ; Musican
Treeman @ 285 PTS
Total Army Cost: 1491
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, o 21:39 przez Janiszek, łącznie zmieniany 2 razy.
bsb to czym wystrzeli tego haila? bo traci łuk jezeli robisz go bsb.... mozesz dac mu magiczny
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Ja mam. Nie może. NO i po drugie-rzeczywiście nie masz czym HoDA wystrzelićz tego BSB.Kalesoner pisze:Gracie bez magii?
Nie mam podręcznika przy sobie, ale czy wardancer noble może wziąć sword of might?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Czempion na Wildach jest na prawdę zbędny...
Nie opłacało by Ci się dać gienkowi merciw's Locus?
Nie opłacało by Ci się dać gienkowi merciw's Locus?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Nie wiem ale ta rozpiska trochę ni w kij ni w oko
Bez obrazy, mi po prostu się nie podoba
Może spróbujesz czymś takim?
Mag 2lvl Generał:
-2xDS lub DS i calaingor
Alter Noble
-GW, Sh, LA
-Amarantine Brooch
-Zbrojka minus jeden do hita
BSB
-HoD, Asyndeis Bane
2x10 Glade Guardów
5xGlade Ridersów, muzyk
8xdriady
5xWild Ridersów z szmatą i warszmatą
6xWD z muzyczkiem
Treeman
Wywaliłem moim zdaniem zbędne dwie ósemki driad (jedna w tych czasach IMO styka, do screenowania WD np. ), obciąłem wardancerów, zamiast WD nobla, który IMO jest kijowo złożony wcisnąłem biegacza, mam jeszcze to czego mi brakuje u Ciebie, czyli fast do odginania, a także caddiego, który z drzewcem przesunie też las (z wardencerami)
pozdro



Bez obrazy, mi po prostu się nie podoba

Może spróbujesz czymś takim?
Mag 2lvl Generał:
-2xDS lub DS i calaingor
Alter Noble
-GW, Sh, LA
-Amarantine Brooch
-Zbrojka minus jeden do hita
BSB
-HoD, Asyndeis Bane
2x10 Glade Guardów
5xGlade Ridersów, muzyk
8xdriady
5xWild Ridersów z szmatą i warszmatą
6xWD z muzyczkiem
Treeman
Wywaliłem moim zdaniem zbędne dwie ósemki driad (jedna w tych czasach IMO styka, do screenowania WD np. ), obciąłem wardancerów, zamiast WD nobla, który IMO jest kijowo złożony wcisnąłem biegacza, mam jeszcze to czego mi brakuje u Ciebie, czyli fast do odginania, a także caddiego, który z drzewcem przesunie też las (z wardencerami)
pozdro
Ostatnio zmieniony 26 cze 2009, o 10:25 przez Dzidzia, łącznie zmieniany 1 raz.
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
Jak to bez magi
Jak tak, to za magiczkę wchodzi drugi oddział WR ze szmatą i dodatkowo czempion wardencerów.
Pozdrawiam


Jak tak, to za magiczkę wchodzi drugi oddział WR ze szmatą i dodatkowo czempion wardencerów.
Pozdrawiam
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Po prostu-nie dolewają tej czarnej przyprawy i mają mniej słoną zupęDzidzia pisze:Jak to bez magi![]()
![]()
Jak tak, to za magiczkę wchodzi drugi oddział WR ze szmatą i dodatkowo czempion wardencerów.
Pozdrawiam

Szmata na WR tylko jeżeli dajesz im WB-a że możesz mieć tylko jeden, wtedy druga szmata to tylko niepotrzebna strata punktów.
Osobiście na takie małe punkty wolałbym dwa oddziały tancerzy i dwa oddziały driad. GR raczej się nie sprawdzą. No i jak jest drzewiec, to BSB byłby przydatny (może nie niezbędny, ale napewno ułatwia życie).
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
O kurde, zapomniałem o BSB, który jest w tej rozpisce, ale go nie zamieściłem. GR się przydają, musi coś dawać flee.
Rzeczywiście, jak masz dwa oddziały tancerzy to 2x9 driad styknie.
Rzeczywiście, jak masz dwa oddziały tancerzy to 2x9 driad styknie.
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
Kolejna rozpa na empire ..
Spellsinger 140
General
2xDispel Scroll [50]
Alter Noble 154
la;sh
Helm[20]
Spear z kb [30]
Noble 132
BSB
HODA[30]
Magiczny luk [10]
2x8 Dryad 192
10 Glade Guards 120
6 Wild Riders 199
Musican;Standard
War banner[25]
3 Warhawk Riders 120
8 Wardancers 151
Muzyk
Treeman 285
Prosze o komentarze .
Spellsinger 140
General
2xDispel Scroll [50]
Alter Noble 154
la;sh
Helm[20]
Spear z kb [30]
Noble 132
BSB
HODA[30]
Magiczny luk [10]
2x8 Dryad 192
10 Glade Guards 120
6 Wild Riders 199
Musican;Standard
War banner[25]
3 Warhawk Riders 120
8 Wardancers 151
Muzyk
Treeman 285
Prosze o komentarze .
Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, o 20:01 przez Janiszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
1. Jastrzębie kosztują 40 pts/model, więc za 120 to góra 3.
2. Jeżeli masz magiczną broń na biegaczu to nie możesz używać dwuraka czy dwóch hw (trochę nie rozumiem tego co napisałeś). A ponadto zwykły dwurak i ward przeciwko strzelaniu byłby lepszym rozwiązaniem niż włócznia z kb.
2. Jeżeli masz magiczną broń na biegaczu to nie możesz używać dwuraka czy dwóch hw (trochę nie rozumiem tego co napisałeś). A ponadto zwykły dwurak i ward przeciwko strzelaniu byłby lepszym rozwiązaniem niż włócznia z kb.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.