Wielki Dracon 2009, 2250pts, 11-12 lipiec 2009
Re: Wielki Dracon 2009, 2250pts, 11-12 lipiec 2009
Skoro nie ma ilości możliwych do użycia PD na turę, to każdy mag DE powinien zabierać 1 kość z limitu.
A u VC, to Lord powinien zajmować 2 kości, mały mag 0 kości.
pozdrawiam
Furion
A u VC, to Lord powinien zajmować 2 kości, mały mag 0 kości.
pozdrawiam
Furion
a nie lepiej było by dać +R a nie Limited, by się te utarczki słowne skończyły
Tak i wykastrowalibyśmy DE do używania jedynej słusznej opcji magicznej na 3 małych magiczkach lub skazali na granie na smoku - do tego prowadził właśnie stare R.Furion pisze:Skoro nie ma ilości możliwych do użycia PD na turę, to każdy mag DE powinien zabierać 1 kość z limitu.
A u VC, to Lord powinien zajmować 2 kości, mały mag 0 kości.
pozdrawiam
Furion
Z kolei jaka różnica jest, czy recasta na wskrzeszanie użyje lord czy mały wampir ? Zważywszy, że nie przycinamy summonów ?
Każdy tu tylko patrzy przez pryzmat swojej armii i jak tylko zobaczy, że coś podobnego u jednej jest np. za 2 pkt. a u jego za 3, to już podnosi się raban. Rozegraliśmy trochę bitew testowych różnymi armiami na te zasady i na prawdę nie jest tak strasznie. Oczywiście turniej zgodnie z naszymi ustaleniami z LS ma być też niejako poligonem do przetestowania tej formy ograniczeń magii, gdyż przyszłe restricted ma być zbliżone do tego. Niech chłopaki z LS mają materiał poglądowy i na tej podstawie będą mogli lepiej wycenić przedmioty i zdolności w swojej propozycji.
Tak więc takie a nie inne koszty mają za zadanie ograniczać pewne komba w poszczególnych armiach, a nie działać na zasadzie dobrej babci, która wszystkim rozdaje kasę po równo.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Baza nie jest z gumy i ograniczoną liczbę miejsc ma, tak więc w ostateczności po prostu trochę więcej osób do domków będzie musiało wejść - tak więc proszę to mieć na uwadze.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
uzasadnij dlaczego calaingor kosztuje 1 PD a Focus familiar nic...
jakie jest uzasadnienie?
wydaje mi sie ze efektywnosc obu przedmiotow jest nieporownywalna...
jakie jest uzasadnienie?
wydaje mi sie ze efektywnosc obu przedmiotow jest nieporownywalna...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
ehh ogolnie niektore rzeczy sa przegieciem... np ograniczenia w magii mialy byc bo jedyne sluszne de byly na smoku, wiec zrobili tak ze teraz jedyne sluszne HE sa na smoku bo arcy 4lvl z ksiazka i Bos robi tyle kostek ze miesci sie jedynie jeszcze caddy... normalnia magia ze o ja jej 3 czary na ture w tym 1 z 1 kostki caddiego...
Chyba w tym ustawieniu chodzi o to zeby 1-2 czary napewno wchodziły co ture , ale moze sie nie znamRelosu pisze:ehh ogolnie niektore rzeczy sa przegieciem... np ograniczenia w magii mialy byc bo jedyne sluszne de byly na smoku, wiec zrobili tak ze teraz jedyne sluszne HE sa na smoku bo arcy 4lvl z ksiazka i Bos robi tyle kostek ze miesci sie jedynie jeszcze caddy... normalnia magia ze o ja jej 3 czary na ture w tym 1 z 1 kostki caddiego...
ciekawe tylko dlaczego jedne armie pod pretekstem unikania tworzenia rozpisek jedynie slusznych sa faworyzowane kosztem innych zmuszajac je do tworzenia jedynych slusznych...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
zgoda ale lore of dark wybiorę tylko w grze z mirrorem i na pewno nie na lordzie, brak czaru 2d6 to duza wada.To wszystko prawda, ale bardzo poważnym atutem DE jest jedynka z dark magic.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Skoncz pitolic Robson o slabosci DE. Skoro sa takie slabe to czemu nimi grasz? Na dodatek mowienie ze magia DE jest slaba zas strzelanie na 5+ shadsami takie sobie zas pok do niczego do pelna HIPOKRYZJA. Z tego co pamietam to w ture prawie ze rozstrzelaels i wyczarowales 20 gg z vampirem. -.- Gracze DE sa zelowi na maksa
podpis nieregulaminowy - administracja
Bo DE to bardzo armia wymagająca nieprzecietnego skilla w prowadzeniu. Czołówka ligi ją wybiera bo lubią wyzwania.Malal pisze:Skoncz pitolic Robson o slabosci DE. Skoro sa takie slabe to czemu nimi grasz? Na dodatek mowienie ze magia DE jest slaba zas strzelanie na 5+ shadsami takie sobie zas pok do niczego do pelna HIPOKRYZJA. Z tego co pamietam to w ture prawie ze rozstrzelaels i wyczarowales 20 gg z vampirem. -.- Gracze DE sa zelowi na maksa
Nie to co gracze np. Ogrów. Ci wybierają armię, w której większość modeli ma 4T i 3W i sieje feara. DE to słabiutka armia z masowym T3 i bez zbroi.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
No i wszystko jasne teraz :D:D
I jedyne co pisałem, to że magia DE, w wersji z magiem Lordem dla uściślenia, nie powala, jest poniżej przeciętnej w WFB.
jezeli ktos ma inne zdanie to niech wytłumaczy dlaczego, i malal sam nie pitol, byłes 40-sty na MB i wylewasz swoje żale
Tak jak już kiedyś pisałem De to czwarta armia w tej chwili pod względem siły, a obecny BP zbliża do niej Empire i TK.
Jestem pewien ze De wypadną na Drakonie jeszcze słabiej niz w Gorzowie i słuch po tej armii zaginie, tak samo jak rok temu zaginął po imperium De są zbyt mało stabilne aby mogły być topową armią,
za jakiś czas Crus, Malal, dorośniecie do tej prawdy ^^ a na razie grajcie tymi swoimi plewnymi lizzardami
jezeli ktos ma inne zdanie to niech wytłumaczy dlaczego, i malal sam nie pitol, byłes 40-sty na MB i wylewasz swoje żale
Tak jak już kiedyś pisałem De to czwarta armia w tej chwili pod względem siły, a obecny BP zbliża do niej Empire i TK.
Jestem pewien ze De wypadną na Drakonie jeszcze słabiej niz w Gorzowie i słuch po tej armii zaginie, tak samo jak rok temu zaginął po imperium De są zbyt mało stabilne aby mogły być topową armią,
za jakiś czas Crus, Malal, dorośniecie do tej prawdy ^^ a na razie grajcie tymi swoimi plewnymi lizzardami
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
O o o, dokładnie mi to z ust wyjąłeś! Są niezłe, lecz zbyt łatwo u nich zdejmować jednostki, i tak co turę schodzą jakieś harpie, DR, jakieś CoK z 2D6 hitów itd. Potrafią przyjebać, ale brak u nich Uber pancernych oddziałów do brania na klatę, wszystko w miarę łatwo można ustrzelić/wymagować. Ale za to takie właśnie miały być, i dzięki temu trzymają klimat, i są grywalneRobson pisze: De są zbyt mało stabilne aby mogły być topową armią,
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!