Estamerra jest uczenniecą Remwiusa. Już za młodu wyczutu u niej niesamowitą aurę, która wyczuwalna jest jeydnie przy narodzinach potężnych magów. Na początku uczyła się od wędrownych druidów, potem poszła do szkoły magii im”Królowej Knieji”. Ukończywszy w niesamowitym tempie akademię, przydzielono jej mentora Remwiusa Dzikiego. Po pierwszych kilku latach opanowała do perfekcji komunikowanie z knieją, a dzięki podarowanej lasce Calaingor potrafi obudzić nawet drzewca.
Aleinor trzyma bojowy sztandar 3 chorągwi “Jeleniego Rogu”. Jest to ogromny zaszyt dla każdego elfa. Aleinor jest szlachcicem średniej klasy. Jednak nieraz udowodnił swą odwagę jako kapitan oddziału łuczników “Szponu Kruka”. Jego rodzina od wieków próbowała dostać się do stanu szlacheckiego. Ale to właśnie Aleinorowi się udało. Kilka razy za pomocą swoich porad udało się wygrać Asrai bez straty elfiej duszy. Za wstawiennictwem Remwiusa, książe Qimple mianował go na szlachcica. Razem z nominacją otrzymał Kryształ Mere. Uzbrjony w miecz ojców spokojnie czeka na sposobność zatopienia ostrza w sercach wrogów. Na swym wiernym rumaku Ethelionie, jeździ wokół walczących obrońców by dodawać im odwagi w beznadziejnych chwilach.
Oddział “Szpon Kruka” składa się z zaprawionych w boju łuczników, poszukiwanych wśród najlepszych strzelców Asrai. Ich nieomylność i niesamowite opanowanie sprawiły, że o regimencie tym zaczęy krążyć legendy. Jedna z nich głosi, iż stary dowódca oddziału Aleinor za pomocą ostatniej strzały zabił dowódcę sił Zwierzoludzi, który stał wśród cały czas przemieszczającego się hordy dzikusów.
Oddział “Orli Pazur” choć mniej sławny, stanowi bardzo ważną część 3 chorągwi. Ich salwy sprawiały nieraz niesamowte spustoszenie wśród wrogich oddziałów. Regiement ten może się pochwalić imponującą statystyką zabitych wrogów. Na sto czarnopiórych strzał pada dziewiędziesięciu napastników!
Fauny. Choć spokrewnione ze zwierzoludźmi, one stoją na straży knieji. Stawiają się na każdy rozkaz Remwiusa, który jako jeden z niewielu opanował fauni dialekt. Fauny zwykle chodzą na flankach by niespodziewanie zaatakować w raz z Centaurami.
Driady te były egzaminem wstępnym Estammerry na uczenicą Remwiusa. Towarzyszą jej już od 100 lat. Zawsze spełniały rozkaz czarodziejki, nawet kiedy był szalony lub bezsennsowny. Jednak oddanie sprawie i lojalność wobez Estammery sprawiały, że drady te walczył ze zdwojoną zaciętością.
Centaury, są pobłogosławione przez Króla Knieji swoim szałem i upartością. Nieraz uczestniczyły na Dzikim Gonie. Pomimo że są bliskimi kuzynami Centigorów, nienawidzą ich z całego serca. Za każym razem kiedy trzeba było walczyć, Centaury stawiały się aby powstrzymać nadciągajacyh bluźnierców.
Dzicy Jeźdcy są oficjalnymi wysłannikami gniewu Pana Knieji. Ich determinacja i upór odmieniły losy niejednej bitwy. Raz walczyli blisko pół dnia na przedpolach knieji, by spokojnie można było zorganizować obronę. Orion jedynie kilka razy wezwał ich na Dziki Gon. Są oni przecież nosicielami jego gniewu pod nieobecność Króla.
Jastrzębi jeźdcy są zwiadowcami armii 3 Chorągwi. Wykazali się oni niejednokrotnie ogromną odwagą, która wzmacniana jest aurą roztaczaną przez Remwiusa. Wiele razy narażali życie by odwrócić uwagę przeciwnika, który nie mógł dogonić ty majestatycznych bestii. Są mistrzami szybkich ataków na flanki wroga.
Tancerze Wojny ci poprzysięgli Remiusowi, że ani razu go nie opuszczą. Jak narazie spełniają ta obietnicę. Za każdym gdy wróg ma tyle szczęścia by dojść do arcymaga, tancerze rzucają się na niego by uratować go przed trudami walki. Wiedzą jaką ważną rolą odgrywa Remwius wśród obrońców i wiedzą jak jego strata mogła by im zaszkodzić.
Strażnicy Ścieżek zwani również “Tropicielami” są uczniami Scarloca, legendy wśród Asrai. Ich precyzja, prędkość strzału sprawiają, iż napastnik nie ma szans zauważyć elfa, który go zgładził. “Tropiciele” kilkukrotnie siali zamęt wśród szeregów wroga. Zanim wróg stawał przed 3 chorągwią, zostawał dziesiątkowany przez pułapki i grady strzał Strażników. Czasami załamany przciwnik uciekał za nim dotarł do polany, na którym już czekali przygotwani Asrai. Pomimo że jest ich tylko garstka stanowią bardzo ważny element “Jeleniego Rogu”
Wentro jest drzewcem. Po raz pierwszy obudziła go Estammerra, która żarliwie błagając Ishę o przysłanie pomocy, wyrwała enta z drzemki trwającej tysiące lat. Wentro jest cennym sprzymierzeńcem w walce z narastającym niebezpieczeństwem, które cały czas krąży nad knieją. Estammerra dowiedziała się o tym, iż to ona przebudziła drzewca od Remwiusa, który wyczuł ogromną moc płynnać z modlitwy czarodziejki.
A teraz Rospa:
3 Chorągwia "Jeleni Róg" - Wood Elves Army
1 Spellweaver (Remwius) @ 320 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Ranu's Heartstone [20]
1 Spellsinger (Estammerra) @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Noble @ 154 Pts (Aleinor)
Longbow; Light Armour; Battle Standard
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
Elf Steed @ [0] Pts
7 Dryads @ 108 Pts (Fauny)
1 Branch Nymph @ [12] Pts
7 Dryads @ 108 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard (Orli Pazur) @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard (Szpon Kruka) @ 126 Pts
Longbow; Musician
5 Wild Riders (Centaury) @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
4 Warhawk Riders @ 160 Pts
Spear; Longbow
6 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
1 Treeman (Wentro) @ 285 Pts
6 Waywatchers (Tropiciele) @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 75
Total Army Cost: 2245
CZekam na konstuktywne komentarze (rónierz dotyczące flufu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)