Clan Skryre
Moderator: Hoax
Re: Clan Skryre
Jeśli traci poziom, przestaje być magiem. A jeśli nie jest magiem, to nie może rzucać czarów.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Przy tym miskaście jest wyraźny zapisek, że jeśli mag straci ostatni poziom, to nie moze juz uzywac zadnych "arcane items" ktore posiada. Czyli scrolle też się, niestety, marnują.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
-
- Chuck Norris
- Posty: 487
Mógłby mi ktoś dokładniej przybliżyć działanie elektryka, globków i innego szczurastwa? Bo AB mam tylko z angielskim u mnie ciężko( radze sobie, tylko w tym akrat nie mogę się połapać, no może jeszcze w kadzielnicach)
Elektryk - jest magiem 1lv bez żadnego czaru. Zależnie od kupionych techno-arkanów może: rzucać czary na dodatkowej kostce (czyli na 3), generować dodatkowego PD do ogólnego poola albo/i znać czar nr 2 z lora skavenów.Rogatyszczur pisze:Mógłby mi ktoś dokładniej przybliżyć działanie elektryka, globków i innego szczurastwa? Bo AB mam tylko z angielskim u mnie ciężko( radze sobie, tylko w tym akrat nie mogę się połapać, no może jeszcze w kadzielnicach)
Globki - broń rzucana, 8'' zasięgu, zawsze wounduje na 4+ bez ASv. Przy "1" na trafieniu globek trafia sam w siebie, woundując się na 5+ (z racji na ochronny gear)
Kadzielnice - posiadacz oraz każdy model który się z nim styka (BtB) w fazie walki przed normalnymi atakami, jednak po impaktach musi zdać test na toughnes lub otrzymać 1 wound bez ASv. Modele klanu pestylance oblewają tylko na "6".
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Nie chce być wredny ale kadzielnice nie należą do klanu skyre chyba
-
- Chuck Norris
- Posty: 487
Szybki jesteś Wiem. Dlatego napisałem może. Z elektryk ma kostki 3, czy jwedną od tego jednego levelu? I te 3 czary rzucam osobno?
Wróć i przeczytaj dokładnie co napisałem Elektryk z pełnym osprzętem (nie licząc pistola) zachowuje się jak pełnoprawny 2lvlowy mag z wyjątkiem tego, że zna TYLKO jeden czar - lightinga. (Może wybrać czy rzuca czar na 5+ czy na 9+, ale nie może rzucić obu wersji w tej samej turze) W przeciwieństwie tez do standardowych magów, tylko jedna z tych 2 kostek które generuje jest przypisana do niego, druga ląduje w ogólnym poolu. Jaśniej tego już nie napiszę, understood?Rogatyszczur pisze:Szybki jesteś Wiem. Dlatego napisałem może. Z elektryk ma kostki 3, czy jwedną od tego jednego levelu? I te 3 czary rzucam osobno?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Tak, jest bronią. Daje: możliwość rzucania błyskawic, +1S i magiczne ataki, chociaż ortodoksyjni RAWowcy mogli by się kłócić
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Czy przy sztormówce latarki strzelają na 4+?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Tak, "All non-magical missile attacks that don't use Bs... need roll 4+"
te ataki są magiczne ale polega to na tym że chodzi o ataki od maga
Mam małą wątpliwość co do charakteru gry warlock engineerkiem Zastanawiam się między trzema różnymi kombinacjami wyposażenia. I teraz powiedzccie która waszym zdaniem optymalna (jeśli używacie całkiem innych to powiedzccie):
opcja 1. Lvl 1 Wizard + 2xDispel scroll (15+50+25+25 =115p)
opcja 2. LvL 2 Wizard + Warpmusket + Foul pedant (15+85+15+30 =145p)
opcja 3. Warlock-Augmented Weapon + Tail weapon (15+45+8 =68p)
3 wyłącznie do trzymania w jakimś oddziale (tak myśle )
opcja 1. Lvl 1 Wizard + 2xDispel scroll (15+50+25+25 =115p)
opcja 2. LvL 2 Wizard + Warpmusket + Foul pedant (15+85+15+30 =145p)
opcja 3. Warlock-Augmented Weapon + Tail weapon (15+45+8 =68p)
3 wyłącznie do trzymania w jakimś oddziale (tak myśle )
''opcja 1. Lvl 1 Wizard + 2xDispel scroll (15+50+25+25 =115p) ''
-wchodzi w grę tylko wtedy gdy ma się 2lvl i wzięło się również elektryka z kondeserem,rakietą
''opcja 2. LvL 2 Wizard + Warpmusket + Foul pedant (15+85+15+30 =145p)''
nie ma sensu brać muszkietu ani warda na 5+
''opcja 3. Warlock-Augmented Weapon + Tail weapon (15+45+8 =68p)''
-skoro do bicia to wyobraź sobie że za 45pts. masz cheftaina który się lepiej bije bez wyposażenia niż elektryk z.
opcja 4 jet najlepsza
-wchodzi w grę tylko wtedy gdy ma się 2lvl i wzięło się również elektryka z kondeserem,rakietą
''opcja 2. LvL 2 Wizard + Warpmusket + Foul pedant (15+85+15+30 =145p)''
nie ma sensu brać muszkietu ani warda na 5+
''opcja 3. Warlock-Augmented Weapon + Tail weapon (15+45+8 =68p)''
-skoro do bicia to wyobraź sobie że za 45pts. masz cheftaina który się lepiej bije bez wyposażenia niż elektryk z.
opcja 4 jet najlepsza