2250 DE

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
solkan
Wałkarz
Posty: 51

2250 DE

Post autor: solkan »

Jako że zostałem "potępiony" za wystawienie lorda na mantysi w poprzedniej
rozpisce,zrobiłem znaczne zmiany...


czarodziejka poz 4 360 pkt
-trzecie oko
-oko precyzji
-2x zwój rozproszenia
-poziom 4

mistrz 214pkt
-BSB
-sztandar Hydry
-zimnokrwisty

czarodziejka 150
-2xzwój rozproszenia

czarodziejka poz 2 150 pkt
-tom furiona
-poziom 2

10 kuszników 100pkt


15 kuszników 165 pkt
-tarcze

13 korsarzy 180pkt
-fcg
-sztandar z "szałem"

6 Rycerzy na zimnokrwistych 213 pkt
-chorąży
-sztandar rzezi


-6 Rycerzy na zimnokrwistych 272 pkt
-fcg
-dręczyciel dusz
-Sztandar z ASF

Rydwan 100 pkt

Hydra 175pkt

3x5 harpie 165pkt


koszt całej armi:2244pkt

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

jak dla mnie rozpiska w miarę ok, z tym, że:

1) za tych korsarzy mógłbyś 5 dark riderów wstawić i jeszcze 5 harpii, i zrobi to więcej ( według mnie ) bo jest bardziej mobilne

2) nie lepiej zrobić klasycznego bsb z SoM ( miecz +1 do siły ) i pendant of khaeleth??? jest trochę tańszy i już nie taki miętki :D

3) po co ci 15 kuszników w jednym oddziale i to z tarczami??? jeśli chcesz nimi walczyć to spoko :lol2: ale do strzelania to jak dla mnie beznadzieja... zrób czystą 10, bo 15 i z domku wszyscy na większości turniejów nie strzelą ( ograniczenia ), a w jednym szeregu zajmą za dużo miejsca

4) daj jednym coldom war banner albo banner +d3 do cr w szarży, daje rade jak cholera :twisted:

to minusy, teraz plusy:

1) masz rozpiskę którą możesz pójść do przodu i nie bać się przyjąć na klate większych wrogów, a i w magii nie próżnujesz, za to +

jak napiszesz jaka jest koncepcja tej rozpiski to skomentuje jakoś dokładniej 8)

pzdr
kamelot
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

15 kuszników jest po to aby jak coś "dużego" mnie zaszarżuje to dostanie na klate 30 strzałów z przerzutem na trafienie.Jest w nich duża magiczka i są w dwóch szeregach.

sztandar rzezi to właśnie ten co daje + d3 do CR

Co do taktyki to zależy od przeciwnika czym by grał,jeśli miałby rozpe opartą na magi to bym nie ryzykował i cisnął go,zaś jeśli defensy lub oparte na smoku to bym wyczekiwał.

w sumie mam 4 dość silne oddziały do walki oraz silną magie i antymagie (4DS i 6DD)

ODPOWIEDZ