Jako że zostałem "potępiony" za wystawienie lorda na mantysi w poprzedniej
rozpisce,zrobiłem znaczne zmiany...
czarodziejka poz 4 360 pkt
-trzecie oko
-oko precyzji
-2x zwój rozproszenia
-poziom 4
mistrz 214pkt
-BSB
-sztandar Hydry
-zimnokrwisty
czarodziejka 150
-2xzwój rozproszenia
czarodziejka poz 2 150 pkt
-tom furiona
-poziom 2
10 kuszników 100pkt
15 kuszników 165 pkt
-tarcze
13 korsarzy 180pkt
-fcg
-sztandar z "szałem"
6 Rycerzy na zimnokrwistych 213 pkt
-chorąży
-sztandar rzezi
-6 Rycerzy na zimnokrwistych 272 pkt
-fcg
-dręczyciel dusz
-Sztandar z ASF
Rydwan 100 pkt
Hydra 175pkt
3x5 harpie 165pkt
koszt całej armi:2244pkt
2250 DE
jak dla mnie rozpiska w miarę ok, z tym, że:
1) za tych korsarzy mógłbyś 5 dark riderów wstawić i jeszcze 5 harpii, i zrobi to więcej ( według mnie ) bo jest bardziej mobilne
2) nie lepiej zrobić klasycznego bsb z SoM ( miecz +1 do siły ) i pendant of khaeleth??? jest trochę tańszy i już nie taki miętki
3) po co ci 15 kuszników w jednym oddziale i to z tarczami??? jeśli chcesz nimi walczyć to spoko
ale do strzelania to jak dla mnie beznadzieja... zrób czystą 10, bo 15 i z domku wszyscy na większości turniejów nie strzelą ( ograniczenia ), a w jednym szeregu zajmą za dużo miejsca
4) daj jednym coldom war banner albo banner +d3 do cr w szarży, daje rade jak cholera
to minusy, teraz plusy:
1) masz rozpiskę którą możesz pójść do przodu i nie bać się przyjąć na klate większych wrogów, a i w magii nie próżnujesz, za to +
jak napiszesz jaka jest koncepcja tej rozpiski to skomentuje jakoś dokładniej
pzdr
kamelot
1) za tych korsarzy mógłbyś 5 dark riderów wstawić i jeszcze 5 harpii, i zrobi to więcej ( według mnie ) bo jest bardziej mobilne
2) nie lepiej zrobić klasycznego bsb z SoM ( miecz +1 do siły ) i pendant of khaeleth??? jest trochę tańszy i już nie taki miętki
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
3) po co ci 15 kuszników w jednym oddziale i to z tarczami??? jeśli chcesz nimi walczyć to spoko
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
4) daj jednym coldom war banner albo banner +d3 do cr w szarży, daje rade jak cholera
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
to minusy, teraz plusy:
1) masz rozpiskę którą możesz pójść do przodu i nie bać się przyjąć na klate większych wrogów, a i w magii nie próżnujesz, za to +
jak napiszesz jaka jest koncepcja tej rozpiski to skomentuje jakoś dokładniej
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
pzdr
kamelot
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
15 kuszników jest po to aby jak coś "dużego" mnie zaszarżuje to dostanie na klate 30 strzałów z przerzutem na trafienie.Jest w nich duża magiczka i są w dwóch szeregach.
sztandar rzezi to właśnie ten co daje + d3 do CR
Co do taktyki to zależy od przeciwnika czym by grał,jeśli miałby rozpe opartą na magi to bym nie ryzykował i cisnął go,zaś jeśli defensy lub oparte na smoku to bym wyczekiwał.
w sumie mam 4 dość silne oddziały do walki oraz silną magie i antymagie (4DS i 6DD)
sztandar rzezi to właśnie ten co daje + d3 do CR
Co do taktyki to zależy od przeciwnika czym by grał,jeśli miałby rozpe opartą na magi to bym nie ryzykował i cisnął go,zaś jeśli defensy lub oparte na smoku to bym wyczekiwał.
w sumie mam 4 dość silne oddziały do walki oraz silną magie i antymagie (4DS i 6DD)