Spóźniona bitwa po Grunwaldem
to żeby wczuć się w klimat turnieju
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Lokal
- Wielkość armii : 1410 punktów
- Data : 18 lipca
- Miejsce - Bard Poznań ul. Św. Marcin 41,
- Wpisowe 5zł
- Zgłoszenia do dnia 16 lipca wysyłać na adres chamiprostak@wp.pl
Sędzia: prawdopodobnie Kudłaty chyba że znowu będzie nieparzyście, albo po prostu zagra,
- małe stoły
- makiety po 4-5 na stół (jak 4 to większe)
Rozpoczęcie turnieju 10.00
Gramy 3 bitwy po 2h i 15min
Planowany koniec 17.00
Obowiązują wszystkie oficjalne publikacje firmy GW z wyjątkiem special
charakterów z 6 edycyjnych podręczników jak również FAQ i uściślenia ligi sędziowskiej.
Ograniczenia kompozycyjne armii:
-max 3 sloty maszyn, 2 weapon teamy to maszyna, jezzaile to maszyna, engine of gods to dwie maszyny inny stegadon to jedna, czołg to dwie maszyny,
-nie powtarzamy speciali,
-co najwyżej 3 takie same cory,
-nie więcej niż dwa unity latające,
-bohater imienny kosztuje dodatkowy hero slot,
Zasady specjalne:
"Nie było magii pod Grunwaldem" - co nie zmienia faktu że tu będzie ale dużo słabsza, za każde rozpoczęte dwie kości które potencjalnie może wygenerować przeciwnik powyżej 4 otrzymuje on kumulatywny modyfikator -1 do czarowania i mocy bound spelli, bound spell liczy się jak jedna kość, przedmioty jednorazowe liczą się tak długo aż się ich nie zużyje,
"nikt zbytnio nie chce być Niemcem" - kto wygra rzut k6 na nie bycie Niemcem otrzymuje additional hand weapon dla generała, prometh ma -1 do tego rzutu, herosi ras nie mogących nosić broni nie mogą dostać tego bonusu (np. drycha, demon),
"tak jakoś wyszło że wtedy też Polacy nie kochali Niemców" - każdy oddział na początku combatu kula k6 i na 6 otrzymuje hatred, jeżeli już miał hatred to ma eterenal hatred, bardziej już nienawidzić nie można,
"tylko Krzyżacy przegrali do zera" - i tu już nikt nie przegra, maksymalny możliwy wynik to 19:1
"pod grunwaldem nie było ćwiartek" - nie ma punktów za kontrolowanie ćwiartek stołu, generał i sztandar armii są liczone podwójnie, brak sztandaru w rozpisce powoduje automatyczne zdobycie go przez przeciwnika,
Punktacja:
0-150 10-10
151-300 11-9
301-450 12-8
451-600 13-7
601-750 14-6
751-900 15-5
901-1050 16-4
1051-1200 17-3
1201-1350 18-2
1351+ 19-1