Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
lord_t71
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Re: Rozpiski WE

Post autor: lord_t71 »

Jak dla mnie się opłaca bo mają 3 ataki z siłą 5 i ws 4. Mają też 5to 3wo 4+ save i 5+ward więc jak dla mnie są ok

Awatar użytkownika
lord_t71
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: lord_t71 »

Ok doszedłem do wniosku że lordowi na butach opłaca się dawać ward'a na 3+ od niemagicznych ataków. A oto finałowa wersja (nareszcie :D )

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 * Highborn @ 249 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35]
Arcane Bodkins [25]
Amaranthine Brooch [35]

1 Noble @ 144 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Elf Steed @ [0] Pts

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

6 Wild Riders @ 156 Pts
Spear; Light Armour; Musician

6 Elf Steed @ [0] Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
#Dance 1 - Storm of Blades [0]
#Dance 2 - Woven Mist [0]
#Dance 3 - Shadows Coil [0]
#Dance 4 - Whirling Death [0]

3 Treekin @ 195 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

5 Waywatchers @ 152 Pts
2ndWeapon; Longbow

1 Shadow Sentinel @ [8] Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 69


Total Army Cost: 2250

Awatar użytkownika
RinoWar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 185

Post autor: RinoWar »

a glade ridersi dobrzy są w miarę ? czy raczej nie gracie na nich bo stosujecie Wild Riders... ?
Forza Milan !!!

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Glade Ridersi mają zupełnie inne zadanie niż Wild Ridersi. GR służą do dawania taktycznego flee (czego przez swoje immune to psychology wildzi robić nie mogą), screenowania szybkich i cennych jednostek, czasem też przydają się ich długie łuki. Ogółem jednostka bardzo fajna i niezwykle przydatna (bo jako nieliczna z naszych jednostek mówi flee), ale za to co oferuje powinna kosztować 22 pkts/model.

Wystawiaj 5 z muzykiem koszt to 129 pkts, da się przeżyć.

Pozdro

Awatar użytkownika
RinoWar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 185

Post autor: RinoWar »

spoko rady się przydadzą...
Forza Milan !!!

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

Ostatnio grywam zbliżoną rozpiską, i nawet się spisuje.

Z moich zmian, to 2x15 łuczników z pełną grupą dowodzenia - do dużych celów mogą strzelać będąc zrankowanymi, a wtedy żaden paść ich raczej nie dopadnie a najpewniej się odbije. Jedne oddział ma sztandar strzelania w rekacji na szarżę z dowolnej odległości.

1 wild riderów jako glade riderów - coby te lżejsze jednostki mogło coś ukruszyć (inne fasty, chowajace się za skałami/domkami harpie itp)

7 waywatcherów - a to tylko dlatego, że statystycznie wchodzi 1 killing blow :-)

z bohaterów lordowi daję przedmiot, gdzie wszyscy w B2B uderzają ostatni - wiele razy się przydało (pan oczywiście siedzi z oddziałem łuczników)

zamiast treekinów mam więcej driad, ale co kto lubi już. Armia przyjemna do grania.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

Lord:

Spellweaver(general)+4lvl+Wand of wych Elm+Ranu's heart stone+dispel scroll= 350pkt



HERO:

Noble+great weapon+light armor+shield+alter+Amarantchine brooh+briarsheath= 156pkt

Spellsinger+2lvl+dispel scroll+dispel scroll= 175pkt

Branchwraitch+1lvl+ A cluster of radiance+bound PL3 18cali stupidity, nazwy nie pamiatam= 165



CORE:

Glade Guards x10= 120pkt

Glade Guards x10= 120pkt

Dryads x8= 96pkt

Dryads x8= 96pkt



SPECIAL:

Wardancers x7 + musican= 133pkt

Wardancers x6 + musician = 115pkt

Wild Riders x5 z muzykiem= 130pkt

Wild Riders x5 z muzykiem= 130pkt


RARE:

Treeman= 285pkt

Waywatchers x7 wraz z shadow sentinel =176 pkt


RAZEM: 2249


PD:9+bound Treemana+bound branchwraitcha

DD:7+3scrolle

Mam pytanie, czy branchwraitch daje 1 DD ze jest 1lvl wizzard i jeszcze 1 za cluster of radiance, czy tylko 1? bo jesli tak to mialbym 7DD,

czekam na komenty i porady ;), poszedl EDIT
Ostatnio zmieniony 15 cze 2009, o 09:21 przez dziekanotr, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Mam pytanie, czy branchwraitch daje 1 DD ze jest 1lvl wizzard i jeszcze 1 za cluster of radiance, czy tylko 1? bo jesli tak to mialbym 7DD,
No pewnie, a czemu by nie?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Dziekan, jak na pierwszą rozpę... to dobra rozpa, ale brakuje mi hody...



Postanowiłem dla odmiany wyczesać rozpę na alterach. :D
Bardzo ważny w niej jest ASF - czyli ASL dla przeciwników i pan z netlingami, co by przytrzymać jakiegoś koksa, kiedy pozostała 2ka będzie czesać po oddziale.
Zawsze biegają flanką we trzech, zasłaniani lasami lub wildami, centrum trzyma drzewo.

KOMANDO FOKI


Mag z obstawą

1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

6 Wardancers @ 108 Pts

FOKI
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]

1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Amber Pendant [35]

1 * Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Annoyance of Netlings [25]
Talisman of Protection [15]
Enchanted Shield [10]

1 Great Eagle @ 50 Pts

5 Wild Riders @ 173 Pts
War Banner [25]

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts


szara piechota

1 Treeman @ 285 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2248
Obrazek

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

dzieki ;) hody..czyli?

Awatar użytkownika
mikadorus
Mudżahedin
Posty: 232

Post autor: mikadorus »

Hoda - hail of doom arrows
na Polski - Kołczan strzał zagłady. Zamiatacz fastów, większości machin czy innych niemilców.
3k6 strzałów z siłą 4 oczywiście magicznych. Tylko jednokrotne użycie :mrgreen:
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

aaa nie rozkminilem tego skrotu:P zasade znam dzieki ;) a komu w mojej rozpie i zamiast czego to dac? raczej nie widze miejsca dla niego ale moze da sie cos wykminic?

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Kalesoner nie poznaje Cię ;)

Alterzy bardzo fajni chociaż ja nadal preferuję wszystkich z wardami, tak aby w razie czego móc nimi zdobywać górki/krawędzie strzeleckie lub jeśli ich nie zdołają zdobyć to ściągną cały ostrzał, co daje szanse reszcie armii. Masz 12 wystawień co daje już samo w sobie dużą przewage. 3xWildzi + War banner to jest to z czym lubią biegać alterzy :).

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

mam pewne pytanie, moze nawet dwa, myslalem nad wrzuceniem 3 warhawk ridersow zamiast jednych wardancerow, czy oplaca mi sie to? i jeszcze probowalem wsadzis hode za warda 3+, sam niewiem czy znajde miejsce na hode..jednak ward ten wydaje mi sie duzo bardziej przydatny na altera, a z drugiej strony nobla trudno przez ten drugi przedmiot ,szczegolnie jak jest w lesie...ogolnie biegac ma z wildami,ale w walce wrecz bak jakiegokolwiek sava boli.. co wam sie bardziej sprawdza na alterze?

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Zależy jakim alterze, chociaż najpopularniejszy jest z HoDA, hełmem i dwurakiem.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Nie prawda, najpopularniejszy to chyba HoH + SocM. Z resztą nie pamiętam kto, ale ktoś grywał na 2 aterach z wardami (Ksch?), sam to przetestowałem i jest rozwiązanie na prawdę fajne.

pozdro

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Przejrzyj jeszcze raz forum rozpisek ;)
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.


Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Po obejrzeniu powyzszych rozpisek nasuwa mi sie pytanie, dlaczego tak duzo stosujecie WR zamiast GR, gdyz no fakt sa mocniejsi WR ale jednak jedno z waznych zastosowan lekkiej jest taktyczny odwrot czego WR robic nie moga, a pakerami jakimis to oni nie sa i raczej wrazie zaszarzowania pzrez inna kawe sie polamia. Zastanawiam sie wiec czemu tak czesto jest stosowana?

Ja osobiscie wole GR gdyz jest to piekny przyklad kawy lekkiej. A WR to ani to lekka ani ciekza kawaleria tak naprawde.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

bo mają immune to psychology, dużego kopa, zasady forest spirytów :D i generalnie są duużo lepsi - pograj na jednych i drugich to zobaczysz różnicę :wink:

miłego,
Ż.

Zablokowany