Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Żaba w tym temacie to ja nabijam posty!
Generalnie jest tak jak napisał Żaba. Pozdro.
Generalnie jest tak jak napisał Żaba. Pozdro.
immune maja wlasnie z zasady forest spirit i to jest minus dla mnie (mimo worda na +5 na niemagiczne bronie itp) bo ne moga robic flee, a co do tego ze maja kopa hm to wlasnie sie dziwie bo sila 5 w szarzy to tak srednio wymiata, i do tego z tego co widze gracze wystawiaja zregoly tlyko 5-tke a to w starciu kawa vs kawa nie pomaga.
Ale tutaj masz racje musze pograc i tymi i tymi i sam ocenie co mi lepiej pasuje do mojego stylu gry .
Dzieki za odpowiedzi.
Ale tutaj masz racje musze pograc i tymi i tymi i sam ocenie co mi lepiej pasuje do mojego stylu gry .
Dzieki za odpowiedzi.
Zgadzam sie z Toba, jednakze popatrz na tak sytuacje ze koles na ktorego szarzujesz robi flee, palisz szarze wsytawiasz mu sie na inna klawe z czego Ty flee zrobic juz nie mozes, a ataku innej klawy to oni z light armorem i w 5-ciu nie przezyja i tracisz caly oddzial zazwyczaj. Poprostu gryzie mi sie pojecie fast cavalery i "niemożność" robienia odwrotu. Fasty odzawsze jak gralem kojazyly mi sie wlasnie z taka podjazdowa gra tak smao gralem z imperialna (tylko sie skubancy nie mogli zebrac ) a tutaj WR poniekad sa uzywane jak pseudo ciezka.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
GR i WR służą do innych celów. I to nieprawda, żę nie są w stanie przetrzymać szarży ciężkiej kawy (moi w gołą piątkę przetrzymali szarzę stedzia z silnikiem, po czym przy pomocy driad pogonili go). Najważniejsze to nie puszczać ich samopas. To nie są rycerze Khorne'a czy klin Graali-nie przebiją się przez wszystko samojedni. Ale majądużę szanse przebicia się do spółki z driadami czy tancerzami. Jednym słowem: UŻYWAMY ICH Z GŁOWĄ.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
cóz za błyskotliwa dyskusja wałkowana chyba od początku tego podręcznika do we...
To chyba była akcja Twojego życia bo to przeczy prawom battla. Elfy z tafem trzy wytrzymuja wybuch w fazie magii, w walce D6+1 impactów z sila 6, 3 ataki z sila 6, 5 ataków z sila 3 i nie dostaja fear outnumber (mowie o GR)(moi w gołą piątkę przetrzymali szarzę stedzia z silnikiem, po czym przy pomocy driad pogonili go).
I tak ich ward +6 duzo nie uratuje.
śmierdzi wałem z tym wardem
Fakt maja warda na 5+ ale tylko przy zwyklych atakach (nie magicznych) w innym przypadku maja warda na 6+, a uratowac na wordzie 6+ to trzeba miec niezle rzuty .
Chociaz jasne lepiej miec worda na 6+ niz wogole go nie miec jak u GR-ow.
Chociaz jasne lepiej miec worda na 6+ niz wogole go nie miec jak u GR-ow.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
A od kiedy to stedź w HtH ma magiczne ataki? No i nie zapominajmy, że WR mają jeszcze zwykłego sejwa na 5+ (co jest nie do przecenienia)
A co WR-stali cztery cale przed stedziem, a przeciwnik na silniku wyrzucił 2 No i to ja szarżowałem, więc impaktów też nie było
Akcja mojego życia była w VI ed. kiedy to pojedynczy BSB Brety ustał i pogonił szarżę 8 rycerzy KhorneaTo chyba była akcja Twojego życia bo to przeczy prawom battla. Elfy z tafem trzy wytrzymuja wybuch w fazie magii, w walce D6+1 impactów z sila 6, 3 ataki z sila 6, 5 ataków z sila 3 i nie dostaja fear outnumber (mowie o GR)
A co WR-stali cztery cale przed stedziem, a przeciwnik na silniku wyrzucił 2 No i to ja szarżowałem, więc impaktów też nie było
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
NIe twierdze ze maja magiczne ataki ale tylko dodalem ze maja worda na +5 poza magicznymi bo to jest ogolnie dosc istotne i warte dodania
Ale tak jak ktos wpomnial najlepiej poprostu pograc i tym i tym i samemu ocenic co komu lepiej pasuje. Po tych odpowiedziach wiem ze przetestuje i jedna i druga bo byc moze bede uzywal w jednej armi obydwoch kawalerii.
Dzieki za odpowiedzi.
Ale tak jak ktos wpomnial najlepiej poprostu pograc i tym i tym i samemu ocenic co komu lepiej pasuje. Po tych odpowiedziach wiem ze przetestuje i jedna i druga bo byc moze bede uzywal w jednej armi obydwoch kawalerii.
Dzieki za odpowiedzi.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Teraz już silnik ma magiczne
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
przepraszam że przerywam tak interesujący temat ale mam pytanie: co sądzicie o takiej rozpisce:
Bohaterowie:
1 lord wspólnota zmienno kształtnych łuk z loren zaklęta tarcza kamień z kryształowej toni zaklęte szpile lekka zbroja bron wielka = 289
1 wieszczka 2 zwoje rozproszenia = 140
1 wieszczka 2 zwoje rozproszenia = 140
1 szlachcic leśnych elfów wspólnota tancerzy wojny księżycowy kamień skrytych ścieżek =140
Jednostki podstawowe:
8 driad = 96
8 driad = 96
8 driad = 96
Jednostki specjalne:
10 tancerzy wojny = 180
10 tancerzy wojny = 180
5 dzikich jeźdźców kurnousa z chorążym = 148
5 dzikich jeźdźców kurnousa z chorążym posiadającym sztandar wojny = 173
Jednostki rzadkie
1 drzewiec = 285
1 drzewiec = 285
RAZEM: 2248
Bohaterowie:
1 lord wspólnota zmienno kształtnych łuk z loren zaklęta tarcza kamień z kryształowej toni zaklęte szpile lekka zbroja bron wielka = 289
1 wieszczka 2 zwoje rozproszenia = 140
1 wieszczka 2 zwoje rozproszenia = 140
1 szlachcic leśnych elfów wspólnota tancerzy wojny księżycowy kamień skrytych ścieżek =140
Jednostki podstawowe:
8 driad = 96
8 driad = 96
8 driad = 96
Jednostki specjalne:
10 tancerzy wojny = 180
10 tancerzy wojny = 180
5 dzikich jeźdźców kurnousa z chorążym = 148
5 dzikich jeźdźców kurnousa z chorążym posiadającym sztandar wojny = 173
Jednostki rzadkie
1 drzewiec = 285
1 drzewiec = 285
RAZEM: 2248
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Szczerze? Trochęcienko to widzę. Masz dwa drzewce, ale nie masz BSBka. Niby masz dużo mobilnych oddziałów, ale jedyną jednostką, która może coś zrobić kawie z sejwem 1+ jest lord (bo nikt, kto nie jest warzywem nie będzie szarżował w drzewce). Więcej strzelania, więcej strzelania zdecydowanie nie zaszkodzi.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
Jak grasz taki ofens, to zmień jednego maga na bsbka z hail of doom arrow i łukiem na "a" za 10 pkt, którego nazwy nigdy nie mogę zapamiętać. Za duże oddziały tancerzy, więcej niż 7 i tak do walki się nie dostawi. Postaraj się też o angielskie nazwy jednostek jeśli to nie problem, bo czytanie tych tłumaczeń to straszna męczarnia.
No i gdzie są łuki?
No i gdzie są łuki?