Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Rozpiski WE

Post autor: Kalesoner »

Żaba [-X w tym temacie to ja nabijam posty!

Generalnie jest tak jak napisał Żaba. Pozdro. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

immune maja wlasnie z zasady forest spirit i to jest minus dla mnie (mimo worda na +5 na niemagiczne bronie itp) bo ne moga robic flee, a co do tego ze maja kopa hm to wlasnie sie dziwie bo sila 5 w szarzy to tak srednio wymiata, i do tego z tego co widze gracze wystawiaja zregoly tlyko 5-tke a to w starciu kawa vs kawa nie pomaga.

Ale tutaj masz racje musze pograc i tymi i tymi i sam ocenie co mi lepiej pasuje do mojego stylu gry :).

Dzieki za odpowiedzi.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jak masz 18 cali ruchu to starcie kawa vs kawa raczej Ci nie grozi, chyba że na Twoich warunkach.
Obrazek

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Zgadzam sie z Toba, jednakze popatrz na tak sytuacje ze koles na ktorego szarzujesz robi flee, palisz szarze wsytawiasz mu sie na inna klawe z czego Ty flee zrobic juz nie mozes, a ataku innej klawy to oni z light armorem i w 5-ciu nie przezyja i tracisz caly oddzial zazwyczaj. Poprostu gryzie mi sie pojecie fast cavalery i "niemożność" robienia odwrotu. Fasty odzawsze jak gralem kojazyly mi sie wlasnie z taka podjazdowa gra tak smao gralem z imperialna (tylko sie skubancy nie mogli zebrac :)) a tutaj WR poniekad sa uzywane jak pseudo ciezka.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Prosta rada: nie daj się łapać w pułapki. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

GR i WR służą do innych celów. I to nieprawda, żę nie są w stanie przetrzymać szarży ciężkiej kawy (moi w gołą piątkę przetrzymali szarzę stedzia z silnikiem, po czym przy pomocy driad pogonili go). Najważniejsze to nie puszczać ich samopas. To nie są rycerze Khorne'a czy klin Graali-nie przebiją się przez wszystko samojedni. Ale majądużę szanse przebicia się do spółki z driadami czy tancerzami. Jednym słowem: UŻYWAMY ICH Z GŁOWĄ.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

cóz za błyskotliwa dyskusja wałkowana chyba od początku tego podręcznika do we...

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

(moi w gołą piątkę przetrzymali szarzę stedzia z silnikiem, po czym przy pomocy driad pogonili go).
To chyba była akcja Twojego życia bo to przeczy prawom battla. Elfy z tafem trzy wytrzymuja wybuch w fazie magii, w walce D6+1 impactów z sila 6, 3 ataki z sila 6, 5 ataków z sila 3 i nie dostaja fear outnumber (mowie o GR) :shock:
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Lasti pisze:(mowie o GR) :shock:
A Bananovitch chyba o WR ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

I tak ich ward +6 duzo nie uratuje.
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

może nie, ale oni mają Ward na 5+
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

śmierdzi wałem z tym wardem ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Fakt maja warda na 5+ ale tylko przy zwyklych atakach (nie magicznych) w innym przypadku maja warda na 6+, a uratowac na wordzie 6+ to trzeba miec niezle rzuty :).

Chociaz jasne lepiej miec worda na 6+ niz wogole go nie miec jak u GR-ow.

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

A od kiedy to stedź w HtH ma magiczne ataki? ;) No i nie zapominajmy, że WR mają jeszcze zwykłego sejwa na 5+ (co jest nie do przecenienia) ;)
To chyba była akcja Twojego życia bo to przeczy prawom battla. Elfy z tafem trzy wytrzymuja wybuch w fazie magii, w walce D6+1 impactów z sila 6, 3 ataki z sila 6, 5 ataków z sila 3 i nie dostaja fear outnumber (mowie o GR)
Akcja mojego życia była w VI ed. kiedy to pojedynczy BSB Brety ustał i pogonił szarżę 8 rycerzy Khornea ;)
A co WR-stali cztery cale przed stedziem, a przeciwnik na silniku wyrzucił 2 :D No i to ja szarżowałem, więc impaktów też nie było :P
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie wiem jak jest w nowym faq/uściśleniu do lizaków ale jeszcze do niedawna ataki z silnika nie były magiczne, więc ward był na 5+ jak coś.
Obrazek

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

NIe twierdze ze maja magiczne ataki ale tylko dodalem ze maja worda na +5 poza magicznymi bo to jest ogolnie dosc istotne i warte dodania :)

Ale tak jak ktos wpomnial najlepiej poprostu pograc i tym i tym i samemu ocenic co komu lepiej pasuje. Po tych odpowiedziach wiem ze przetestuje i jedna i druga bo byc moze bede uzywal w jednej armi obydwoch kawalerii.

Dzieki za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Teraz już silnik ma magiczne :evil:
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

przepraszam że przerywam tak interesujący temat ale mam pytanie: co sądzicie o takiej rozpisce:

Bohaterowie:

1 lord wspólnota zmienno kształtnych łuk z loren zaklęta tarcza kamień z kryształowej toni zaklęte szpile lekka zbroja bron wielka = 289

1 wieszczka 2 zwoje rozproszenia = 140

1 wieszczka 2 zwoje rozproszenia = 140

1 szlachcic leśnych elfów wspólnota tancerzy wojny księżycowy kamień skrytych ścieżek =140

Jednostki podstawowe:

8 driad = 96

8 driad = 96

8 driad = 96

Jednostki specjalne:

10 tancerzy wojny = 180

10 tancerzy wojny = 180

5 dzikich jeźdźców kurnousa z chorążym = 148

5 dzikich jeźdźców kurnousa z chorążym posiadającym sztandar wojny = 173

Jednostki rzadkie

1 drzewiec = 285

1 drzewiec = 285

RAZEM: 2248

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Szczerze? Trochęcienko to widzę. Masz dwa drzewce, ale nie masz BSBka. Niby masz dużo mobilnych oddziałów, ale jedyną jednostką, która może coś zrobić kawie z sejwem 1+ jest lord (bo nikt, kto nie jest warzywem nie będzie szarżował w drzewce). Więcej strzelania, więcej strzelania zdecydowanie nie zaszkodzi.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jak grasz taki ofens, to zmień jednego maga na bsbka z hail of doom arrow i łukiem na "a" za 10 pkt, którego nazwy nigdy nie mogę zapamiętać. Za duże oddziały tancerzy, więcej niż 7 i tak do walki się nie dostawi. Postaraj się też o angielskie nazwy jednostek jeśli to nie problem, bo czytanie tych tłumaczeń to straszna męczarnia.

No i gdzie są łuki?
Obrazek

Zablokowany