Po ostatnim turnieju naszlo mnie kilka watpliwosci:
1. Jak bardzo nielegalne jest wystawienie chariota bokiem i darmowy pivot w 1-szej turze tak, by miec przod o ten cal czy poltora przed linia wystawienia.
2. Jak mierzyć zasięg ruchu? czy dzieki pivotom może moj przod ruszyc sie o wiecej niz Move (2xMove w marszu)
3. Kiedy sa możliwe wirtualne pivoty? Tylko jesli zetkne sie z impassable terrain, czy przez wrogie blokujace modele w 1'' tez? A wlasne modele?
4. Czy jesli normalny pivot wiedzie przez las to niesie to jakies konsekwencje dla zasiegu ruchu? (bo domyslam sie ze chariot dostaje hity z samego faktu pivotowania przez las).
Z gory dziekuje za odpowiedzi z zaznaczonym, czy to wasza opinia, czy cos gdzies w zasadach jest co niedoczytalem/niedointerpretowalem.
Stedzie tanki i charioty - ruch
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
1)bardzo,idea jest taka ze manewry nie zwiekszaja realnej odleglosci ruchu
2)pivot i marsz-brzmi jak monster.te maja juz kwadratowe podstawki i najczesciej nie ma tego problemu
3)problem czysto sytuacyjny:
a)po pogoni rydwan znalazl sie na krawedzi wszechswiata-strikte wg zasad RB nie moglby sie juz odkleic od krawedzi -ja bym nie stwarzal zadnych problemow
b)przeciwnik dla wlasnej korzysci sciesnil max armie-niechaj przezyje wszystkie tego konsekwencje
2)pivot i marsz-brzmi jak monster.te maja juz kwadratowe podstawki i najczesciej nie ma tego problemu
3)problem czysto sytuacyjny:
a)po pogoni rydwan znalazl sie na krawedzi wszechswiata-strikte wg zasad RB nie moglby sie juz odkleic od krawedzi -ja bym nie stwarzal zadnych problemow
b)przeciwnik dla wlasnej korzysci sciesnil max armie-niechaj przezyje wszystkie tego konsekwencje
1. worst play
2. wlasciwie to liczysz od srodka podstawki bo masz multum pivotow podczas ruchu.
3. a] jesli blokuje teren to mozna wirtualnie spivotowac
b] jesli jednostka jest 1" od wroga tudziez sam sobie wystawiles rydwan w kanpce to masz pech i zadnych wirtualnych nie ma.
4. tylko rydwan ma pecha [D6 s6] i zdaje sie ze tank tego nie moze zrobic bo to dla niego impassible jest. reszta bez konsekwencji.
IMHO
2. wlasciwie to liczysz od srodka podstawki bo masz multum pivotow podczas ruchu.
3. a] jesli blokuje teren to mozna wirtualnie spivotowac
b] jesli jednostka jest 1" od wroga tudziez sam sobie wystawiles rydwan w kanpce to masz pech i zadnych wirtualnych nie ma.
4. tylko rydwan ma pecha [D6 s6] i zdaje sie ze tank tego nie moze zrobic bo to dla niego impassible jest. reszta bez konsekwencji.
IMHO
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned