Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Re: Rozpiski Imperialne

Post autor: Rzymek »

Przede wszystkim nie 4 cannony.
Po drugie drugi schemat pewnie brzmi Duzy mag. zamiast altara :wink:

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Zaraz ten schemat wprowadzicie do legend.
Jest trzecia droga :P

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

tia moze od razu weźmy 6 dział;)

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Czego dusza zapragnie.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

ale działa z dow są słabe : P tylko d3 i mniejszy zasięg...

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Rozpiska na 6 działach to plew. Mówimy o czymś innym.

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Nie mowie o działach DoW za 85p....
A co np masz na mysli Xet?

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

W niedziele na lokalu grałem z Tadzikiem z młodych BWT i miał lorda na gryfie.
ps: dostał maske w 3 turze :wink:

Tak na poważnie to za wiele się zmienić nie da. Rożne konfiguracje z dużym magiem i ewentualnie zamiana jednego czołgu.

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

No tak, jest ta trzecia droga- kloce piechoty- masa chętnych na ich wystawienie.

Awatar użytkownika
Birkart Grellenort
Plankton
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Birkart Grellenort »

To jest zarys rozpiski ( bez pkt) uwględniający moje przyszłe warunki finansowe :roll:
Prosiłbym o ocene i poprawe rozpy ( bo to 1 projekt rozpy)

1. Heroes
Kapitan Imperium
- full plate armour
- shield
- magiczne itemy
================
2. Core Units
2x Knightly Orders ( 5ciu)
bearer,musican,preceptor
----------------------------
Swordsmen ( 10 ciu)
musican,bearer
----------------------
Handgunners ( 10ciu)
musican,bearer
----------------
Crossbowmen ( 10ciu)
musican,bearer
=========================
Special Units
----------------
Mortar
------------
Helltorm Rocket Battery
======================
Rota Śmierci - Zlikwidować Wroga!

Adsuuuuuuuuuuuumuuuuuuuuuss

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

10 swordmanów z sztandarem to mega łatwy łup dla przeciwnika, taki odział nic absolutnie nie zrobi a za sztandar przeciwnik dostaje 100 VP jak taki odział pokona to samo w kusznikach i strzelcach. Mortar to raczej okazjonalna broń bo jest normalnie cieki. Przy tworzeniu rozpiski imperialnej trzeba zastanowić sie nad kilkoma rzeczami np z kim chcesz zagrać, czy grzeje ci klimat i chcesz coś ugrać albo lubisz klimat i chcesz prawdopodobnie z hukiem dostać w tyłek bo taka prawda jest o imperium że niby tych jednostek mamy w AB zatrzęsienie ale większość to plewy i nawet klimatyczna armia takich tam VCtów czy innych DE jest mocniejsza od naszej bo tam nie ma mega plew. Cóż nie każdy dostanie w tej edycji wszechstronny, przyjemny i przemyślany AB.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

- rycerze tylko z muzykami
- miecznicy goli (opcjonalnie muzyk może się ostać)
- strzelcy i kusznicy to samo
- lepsze działo
- rakietnica to rare, w sumie jest tak samo kiepska jak helka (chyba, że są dwie to wtedy już jest ciekawiej), jeśli możesz kup dwa zestawy i nie sklejaj górnych części z podwoziami, będzie mógł sobie zamieniać bez problemu i zaoszczędzisz pieniądze.

Awatar użytkownika
maciek_89
Chuck Norris
Posty: 420
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: maciek_89 »

mam pytanie, składam i maluję swordsmenów. Do tej pory wystawiałem 25 w oddziale z f.c.g, ale zastanawiam się nad włożeniem tak jedynie muzyka, rozważam jeszcze sztandar z jednej strony plus do combat resulta, ale po stracie szmatki 100 pkt. w plecy. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Opłaca się sztandar bo to zawsze + 1 do cr. A oni mają save 4+ w cc , 4 I i 4 WS , więc dają rade piechocie. Bierz sztandar :D

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Dają rade jakiej Piechocie? tej co jest wystawiana? Swordmasterom/Black Guardom? moze Long beardom albo chociaz warriorom? Moze Temple Guard, Grave Guard?

Awatar użytkownika
Zbyslaw
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Zbyslaw »

Żadnej z tych :wink: Phoenix Guardom też nie dają :lol2: Brzmi to co najmniej nietypowo :p

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Rzymek pisze:Dają rade jakiej Piechocie? tej co jest wystawiana? Swordmasterom/Black Guardom? moze Long beardom albo chociaz warriorom? Moze Temple Guard, Grave Guard?
Chodziło mi o szczury i gobliny :twisted:

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Tak, ugrzęzną w niewolnikach i rozkręcą ich fanole :D
Obrazek

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Kokesz pisze:Tak, ugrzęzną w niewolnikach i rozkręcą ich fanole :D
A cicho tam :wink: :wink:
Nie no tak szczerze to w ogóle nie wystawiaj piechoty , bierz samą kawalerię . :twisted:

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Janek dobrze radzi chodzi to bardzo smutna i tragiczna prawda. A co do szczurów to po reedycja nie wiadomo jak z nimi będzie sprawa wyglądała.

Zablokowany