Nurglowe WiPy
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
o i za to lubie dobrych malarzy - nie pokazuja figurki na 2milimetrowym polu - poprostu sie nie boja
przejscia na zielonym troszeczke roznołamiacymi sie kolorami albo zdjecie - ale wyglada dobrze wiec nie bede sie czepial.
rdza zmniejsza objetosc metalu ale tez "pecznieje" calos
moze nie na blaszce od samochodu ale przyjzyj sie czolgom, ktore pokryla rdza.
Zgadzm sie co do pojazdu to nie rdza a jakas narosl
rdze widac na nodze, raczkach z drugiej strony i obok czaszkochelmu.
To jest rdza.
btw Swietnie ma pomalowane czaszki ten drednoth
przejscia na zielonym troszeczke roznołamiacymi sie kolorami albo zdjecie - ale wyglada dobrze wiec nie bede sie czepial.
rdza zmniejsza objetosc metalu ale tez "pecznieje" calos
moze nie na blaszce od samochodu ale przyjzyj sie czolgom, ktore pokryla rdza.
Zgadzm sie co do pojazdu to nie rdza a jakas narosl
rdze widac na nodze, raczkach z drugiej strony i obok czaszkochelmu.
To jest rdza.
btw Swietnie ma pomalowane czaszki ten drednoth
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2007, o 21:42 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Mnie tam rdza taka pasuje
ale kazdy robi jak chce
ale kazdy robi jak chce
Nie no kolo przegial z iloscia i gruboscia ziaren piasku na drednocie.
@MuK
Z drobnym piaskiem z powodzeniem moglbys uzyc tego tricku na swoich modelach. Wygladalo by na pewno lepiej niz ta wyciekajaca zadka sraczka jak teraz. I zanim nazwiesz jakis pomysl durnym, uzyj troche wyobrazni. To na prawde nie boli.
@MuK
Z drobnym piaskiem z powodzeniem moglbys uzyc tego tricku na swoich modelach. Wygladalo by na pewno lepiej niz ta wyciekajaca zadka sraczka jak teraz. I zanim nazwiesz jakis pomysl durnym, uzyj troche wyobrazni. To na prawde nie boli.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
z innego tematu o nurglowcach, ale co tam, specjalnie dla thralla92:
Pozdrawiam
Pomysły są dobre, wykonanie ogólnie też, jak widać nie tylko w jego oczachMuk pisze:Dzięki wielkie za wszystkie komentarze, a szczególnie za ostatni Smile Generalnie w tym już nic nie zmienię, bo jest polakierowany, ale mam jeszcze 20 do zrobienia wiec wszystkie sugestie sie przydadzą Smile
Pozdrawiam
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
wszystko swietnie
Łatwo i przyjemnie jest wyciągać tak daleko idące wnioski na podstawie jednego zdania, nie ?muk nie przyjmuje zdania innych do wiadomosci i tyle. najlepiej nic tu nei komentowac bo i tak wszystko co zostanie powiedziane bedzie do dupy i idiotyczne a pierwotne pomysly muka sa bez zarzutu i wogole genialne- chyba tylko w jego oczach.
Nie mam problemów z używaniem wyobraźni. Jednak nie potrafię sobie wyobrazić dobrze wyglądającego piasku przyklejonego do figsy. Udowodnij, jakimś zdjęciem, że Twój pomysł sprawdza się w praktyce.Z drobnym piaskiem z powodzeniem moglbys uzyc tego tricku na swoich modelach. Wygladalo by na pewno lepiej niz ta wyciekajaca zadka sraczka jak teraz. I zanim nazwiesz jakis pomysl durnym, uzyj troche wyobrazni. To na prawde nie boli. Razz
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
a ja będę namolny, nie ma pęcherzyków rdzy, może wytwarza się jakiś nalot grubości powiedzmy maksymalnie 5mm, w jaki sposób oddać to na figurce? w nijaki, tylko poprzez pomalowanie danego miejsca
Sytuacja taka sama jak w wypadku uszkodzeń na pancerzach, nikt nie robi dziur i sznyt tylko maluje, jak zrobi to dobrze to efekt jest jak tutaj
P.S to moja inspiracja do Cygnaru który mam nadzieję niedługo się u mnie pojawi
Sytuacja taka sama jak w wypadku uszkodzeń na pancerzach, nikt nie robi dziur i sznyt tylko maluje, jak zrobi to dobrze to efekt jest jak tutaj
P.S to moja inspiracja do Cygnaru który mam nadzieję niedługo się u mnie pojawi
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Nie sa to dokladnie pecherzyki rdzy, ale bable jakie tworzy odlazaca od skorodowanego metalu farba. Na tym poprzednim drednocie bylo to widac w miare ok. Ciezko mi wytlumaczyc bez zdjecia, zatem postaram sie w wolnej chwili pomalowac jakis pordzewialy model i wrzucic fotke, na razie jednak mam priorytety w postaci figurek na GTEE.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Widzę że szybko zmieniacie koncepcje, teraz teoria że piasek to farba:P
Widać na dreda nie żałowali że takie bąble się porobiły
Zresztą po co nurglowcy mieli by malować dreda na zielono
Pozdro, kombinujcie dalej
Widać na dreda nie żałowali że takie bąble się porobiły
Zresztą po co nurglowcy mieli by malować dreda na zielono
Pozdro, kombinujcie dalej
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
jedyne zastosowanie jaki mi przychodzi do głowy dla tego pomysłu to metal polany kwasem, od rdzy wara!
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
nie każdy kwas od razu przeżera, najpierw może "bąblować" na powierzchni i o to mi chodziło, ale jeśli nie mam racji, to tym bardziej wychodzi że piasek jest do niczego
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
W sumie to ja złomiarzem nie jestem to skąd mam wiedzieć Ale jak jakiegoś spotkam to zasięgnę języka u eksperta
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash