INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Lokalna parówka
- Wielkość armii – 2 x 1300 punktów
- Data – 28.IV.2007 (sobota)
- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
- Gramy 3 bitwy
- Wpisowe – 5zł dla klubowiczów Strefy Zero, 10zł dla pozostałych graczy
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe proszę nadsyłać na adres: ataman@mail.icpnet.pl do dnia 25.IV. do godziny 0:00.
- Sędzia: Filip Ataman Formański
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ REWELACYJNY SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com
PLAN IMPREZY:
Sobota:
- 9.30 - 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00 - 12.45 I Bitwa
- 13.00 - 15.45 II Bitwa
- 16.00 - 18.45 III Bitwa
- ok. 19.00 – ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju
REGULAMIN:
x Wartość armii 2x1300 (min. 1275) lub 2600 (bez lorda, min. 2550 ). Max 4 herosow (SLOTY!!!).
x Można grać w następujących układach:
- jedna osoba jedną armią na 2600,
- dwie osoby jedną armią na 2600,
- jedna osoba dwiema armiami na 1300,
- dwie osoby dwiema armiami na 1300.
x Nie można łaczyć dwóch takich samych armii, ani takich, które się nienawidzą (jakikolwiek model z armii A, nie może mieć hate'a na jakikolwiek model armii B).
x Nie można dublować magicznych przedmiotów.
x Nie mozna rzucac na sojusznikow zadnych czarow. Nawet przerzutow nie mozna zuzywac jesli to sojusznik je rzucil.
x Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 6 poziomów (Sylvannia = 2 poziomy, Tomb Prince = 1 poziom, Liech Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom).
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie
× Chorążowie Armii nie mogą używać tarcz, magicznych łuków ani kusz dopóki posiadają sztandar. Chorąży Armii Czarny Ork nie może dodatkowo używać broni dwuręcznej ani dwóch chopp dopóki posiada sztandar.
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook O&G, Imperium i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
× wszystkie armie ze Storm of Chaos są dozwolone http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/chronicles/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dopuszczona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dopuszczeni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dopuszczone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dopuszczone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Mutacje Chaosu dopuszczone tylko dla czystej armii Beasts of Chaos http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dopuszczone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dopuszczone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dopuszczone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dopuszczone
× dopuszczone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
x Proxy dopuszczone po konsultacjach z sedzią turnieju
Ocena hobbystyczna:
1. malowanie:
*ilość: max 3 (1 - 50% pomalowanych modeli, 2 - 75% pomalowanych modeli, 3 - bezwzględne 100% pomalowanych modeli)
*jakość: max 3 (1 - ładnie i równo naniesione kolory, 2 - na modelacch widać zastosowanie podstawowych technik cieniowania np.: drybrush, inki, itp... , 3 - na modelach zastosowano bardziej zaawansowane techniki malarskie np.: mokry pędzel, nmm, etc...).
*podstawki: max 2 (1 - jak 100% jest pomalowane lub 60% pomalowane i wymodelowane, 2 - jak 100% jest pomalowane i wymodelowane)
*treje: max 1 (jak są pod wszystkie wymagające tego oddziały)
*WYSIWYG (bleah! ): max 2 (1 - jak jest na oddziałach + 1 - jak jest na bohaterach)
*WOW: max 3 (uznaniowo - w tej kategorii mieszczą się konwersje

2. rozpiski: max 3.
*przyniesiona na turniej - 1
*wcześniej na mailu - 2
3. historia armii\sojuszu umieszczona na forum najpóźniej 2 dni przed turniejem - 3
Scenariusze:
1. bitwa: 28.IV. - Cisza przed burzą.
W powietrzu wisi napięcie - nie da się ukryć, że nadchodzą dni pełne wydarzeń. Wszyscy starają się odgadnąć posunięcia wroga i jednocześnie jak najlepiej zataić swoje plany. Co przyniesie jutro - nikt nie wie...
W pierwszej bitwie obowiązują tajne rozpiski. Należy przygotować wersje bez magicznych przedmiotów etc...
2. bitwa: 1.V. - Święto pracy.
Na rozkaz władcy, wraz ze swoim wojskiem, wyruszyłeś na przymusowy przemarsz reprezentacyjny po ziemiach pana. Jednak wykazałeś się pewną nadgorliwością w marszu i nie wiadomo kiedy zbliżyłeś się do granic królestwa, gdzie spotkałeś pochód wrogiego sąsiada. Jako, że wszystko jest lepsze niż ta defilada, angażujecie się w przygraniczną bitwę...
Gra w tej bitwie rozgrywa się według scenariusza meeting engagment.
3. bitwa: 3.V. - Święto Konstytucji.
Przesadziłeś! Zbyt długo i wytrwale ignorowałeś głosy sprzeciwu swoich żołnierzy, jakie docierały do Ciebie oficjalnymi i nieoficjalnymi drogami. Miarka się przebrała, a buntownicy urośli w siłę. Na datę wybuchu tego wewnętrznego powstania, obrali sobie właśnie trwające święto konstytucji, której postanowień podobno nie przestrzegasz...
Przed bitwą, jeden losowo wybrany oddział (jeden na sojusz\stronę) o wartości punktowej nie przekraczającej 100 punktów, buntuje się przeciwko Tobie (W tej bitwie kontrolowany jest przez Twojego przeciwnika, który wystawia go razem ze swoją armią w swojej strefie rozstawienia). Jeśli Twoja elitarna armia nie posiada jednostek o tak nikłej wartości losowanie odbywa się pomiędzy trzema oddziałami o najniższej wartości. Niezależnie od wartości oddziału za zniszczenie buntowników otrzymujesz 150 VP (już bez wartości samego oddziału).
Lista zgłoszonych osób:
(R - oznacza wcześniej nadesłaną rozpiskę, h - zamieszczoną historię armii)
Robert Łuczkowski (DE+Bretonnia) - R
...
To (prawdopodobnie) ostatni turniej lokalny zaliczany do ligi ogólnopolskiej!!!
Nie przegap!!
