Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Re: Rozpiski WE

Post autor: JANEK »

Kalesoner pisze:Jak dla mnie można by poprawić wszystko, od corów, przez speciale i rary, aż do składu herosów i przedmiotów na nich.

Ale grajcie jak lubicie. :D
Dokładnie :roll:

Zaczniemy od Herosów
Na sranie ci regenka i ward 3 + na biegaczu?!On ma zabijac potwory , straszyc np. demony . To nie smok ktory musi sie utrzymac bo kosztuje kupe punktow , jak go stracisz to trudno . . Netlingi , ward 3+ wyczerpywalny , gw , helm , i 25 pts ci zostaje .(inni dają hode , ale ja wole 1+ do ataku za hełm , a hode na bsb . )

1 Alter Noble @ 150 Pts
Alter; Longbow
Stone of Rebirth [30]
Helm of the Hunt [20]

:roll: :roll: - i wszystko jasne .
A tak nie oftopem , to zamien na bsb i hode .

7 Wardancers @ 126 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician

Stanowczo za mała ilosc . Lepiej jedna 9 niz 2 malutkie oddzialy . Byle głupie D6 St 4 i nie ma .

5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow

Stanowczo za mało . Ja wystawiam 7 , ale 6 to takie optimum .

Szczerze naprawdę , rozpa kiepska . A lord to w ogóle kupa , przepraszam za szczerosc ale widac ze jestes poczatkujący , więc przemysl nasze pomysły .

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Dokładnie :P Dla altera widze dwie kombinacje; Bow of Loren, Arcane Bodkins i Amarantine Brooch, albo Helmet of the Hunt, Stone of the crystal Meere, Netlingi (6+ trafianie w czelendżu) i róg co daje odp na psychologię na turę.

Mały alter też z dupki trochę, fajniejszy znacznie w kombinacji Briarsheart i Amarantine Brooch. Tudzież helmet of the hunt i stone of the crystal meere.

Akurat 7 wardencerów styka, 6 jest ok jak się tam trzyma magów i niezabardzo wchodzi się nimi w kombat.

Wayów rzeczywiście 6-7 powinno być, żeby mieć statystyczną pewność na tego jednego killing blowa : :lol2:

I driady to w obecnych czasach też lekkie dno zastanów się czy nie styka 1 oddział?

Pozdro
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Dawno nie robiłem rozpy WE na duże punkty, bo ostatnio grywam TK, ale jakbym miał zagrać na turnieju jakimś na 2250 BPR to bym wystawił coś takiego. Bow-line :wink:, dużo wystawień, defensywna magia loren, 3/4 oddziały do omiatania tyłów, grubas do trzymania klocków, działo do straszenia hierofantów, generałów itd.

1 Spellweaver @ 305 Pts
General; Lore of Athel Loren; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 179 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20] (lub sword of might)
1 Great Eagle @ [50] Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2250
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

dałbym jednemu magowi zamiast DS bound spella z głupotą - fajna rzecz - powinno kostki zgarniać przeciwnikowi.

osobiście nie leży mi taka armia - jak obronisz się żeby smok czy inne badziewie nie pozjadało Ci magów?

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Mi sie nie podoba taka rozpiska, gdyz nie gralbym armia WE na lordzie magu, ta ich magia dla mnie ejst srednia dla lorda wole dac np lorda biegacza lub na orle z Bow of Loren, Arcane Bodkins, i Gl... (to co daje worda na magiczne i zwykle pociski zapomnialem nazwy a nie mam AB przy sobie) o wiele lepiej sie wg mnie spisuje. Do tego nie stawialbym na canona uwazam ze mozna sobie bez niego poradzic.
Pitul pisze:sorry ja nie umiem ukryć 2250 pkt. w 6' lasku
No wiadomo pzreciez ze jak nie masz gdzie no to nie wukrywasz w czyms czego nie masz, ale jesli grasz armia WE i nie masz na stole lasu tlko ten swoj no to juz jestes w plecy bo akurat WE jest dosc mocno iod tego zalezne i ja osobiscie jak mam grac bez lasu to mnie ku.....ca trafia bo to jest mega nie klimatyczne bo lesne elfy nie walcza tam gdzie nie ma lasu bronia tylko swojego ALoren i tyle :), wiec jak widze pole bitwy bez lasu to juz mi sie grac odechciewa.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

i dotego grasz z 4 canonami 2 steamtankami lordem czarodziejem i 2 magami 4 klockami KNIGHTÓW
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Lord biegacz to plewnia. Na turniejach sprawdzają się rozpy WE tylko na dużym magu. Taka prawda. Magia loren nie wymaga LOS, spokojna głowa żaden smok nie będzie ruszał moich magów. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

sorry kalesoner ale chyba w tej rozpie chyba są 3 rare (treemen,orzeł,cannon)
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

są dwa


orzeł jest pod noblem
Obrazek

biludred
Warzywo
Posty: 19

Post autor: biludred »

Dzięki za pomoc, chyba najlepiej będzie jak potestuję różne ustawienia. Driady - im dłużej gram tym bardziej sie przekonuję w stronę wardancerów. Waye - też mi się wydawało, że 6 będzie optymalna ale nie mogłem się jakoś punktowo zmieścić. Chyba wyrzucę oddział driad, z wardancerów zrobie jedną dziewiątkę i dorzucę jeszcze jedną szóstkę WR bo nimi mi się bardzo dobrze gra. Alterami nie grałem więc zupełnie nie wiedziałem co im dać, dzięki jeszcze raz.

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Kalesoner pisze:Lord biegacz to plewnia. Na turniejach sprawdzają się rozpy WE tylko na dużym magu. Taka prawda. Magia loren nie wymaga LOS, spokojna głowa żaden smok nie będzie ruszał moich magów. :D
Czemu lord plewi? :), wiesz bardzo mobilny, cos tam tez potrafi zorbic przy dobrych rzutach :), a jak trafisz wlasnie z tyloma magami na stol gdzie lasow albo wogole czegos gdzie sie mozna przekampic nie ma to nie wiem jak poukrywsz tych magow pzred jakimis np lataczami.

W sumie kazdy gra jak lubi, moze poprobuje tez pograc na lordzie magu bo moze rzeczywiscie sie myle :).

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Po jaki xuj 9 wardancerów? #-o
7 jest naprawdę optymalne, 9 to marnotrawstwo punktów.

Helkar: lord mag zawsze coś zrobi, a lord biegacz żeby coś robił musi widzieć, a jeśli widzi to znaczy, ze może być widziany, zdjęty ze snajperek, dział itp. Przy okazji na niektóre armie lord biegacz może sobie tymi bodkinsami najwyżej w zębach podłubać (demony, we, lizaki).
Obrazek

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

wybieram sie na turniej na 1410 pkt. zasady specjalne: brak powtarzania specjali i pocięta magia.
wykminiłem takie 3 rozpy:

wersja 1

1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 61
Total Army Cost: 1407



wersja 2

1 Spellsinger @ 150 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

7 Wardancers @ 126 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1409



wersja 3

1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]

1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 126 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

3 Warhawk Riders @ 120 Pts

1 Halfling Hot Pot @ 50 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 68


która najfajniejsza? albo co pozmieniać żeby bylo dobrze?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

wersja 1 IMO najlepsza
Obrazek

biludred
Warzywo
Posty: 19

Post autor: biludred »

Hej, kolejna odsłona mojej rozpiski - w takim kształcie już mi się podoba - są 2 razy WR i raz WW, bo lubię grać tymi jednostkami. Nie wiem do końca czy alter i bsb są ok i czy magowie dadzą rady - trochę szkoda niewykorzystanych punktów ze Spellweavera. Czy wstępnie nadaje się to do grania?

1 Spellweaver @ 275 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Helm of the Hunt [20]

1 Alter Noble @ 155 Pts
Alter; Longbow; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician

6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Treeman @ 285 Pts

6 Waywatchers @ 144 Pts
2ndWeapon; Longbow

Casting Pool: 7
Dispel Pool: 5
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1999

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Bardzo dobrze, ze duży mag nie jest zapchany punktami, będzie mniejsza strata jeśli ci wybuchnie albo coś. Claingor lepszy na małego maga, bo są sytuacje kiedy duży woli wziąć beasta albo lifa zamiast loren, a wtedy przedmiot się marnuje. Scorl na dużego claingor na małego.

Alter nie może być bsb.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

nie zgodzę się że bodkinsy ssą na lizaki np. - zawsze można kawę kosić, ewetnualnie priesta ściągnąć...

to samo z demonami - gościa na juggerze ściąga świetnie a i BT może zadrapać...

z tym widzeniem - gościa jest dość łatwo ukryć - może lekko wystawać zza lasu i wtedy jest bezpieczny już

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

taaa, bo gość na jugerze nie jeździ w psach i nie ma warda, podobnie jak skink i mało kto wystawia kawe w lizakach :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Kalesoner pisze:Lord biegacz to plewnia. Na turniejach sprawdzają się rozpy WE tylko na dużym magu. Taka prawda.
Cóż, ja się nie zgodzę. Lord challenger i do tego 2 caddych caly czas dają radę. (ostatni turniej - DMW i zagrałem 5 bitew - 2 wygrane, 3 remisy).
Także tutaj bym polemizował.

Co do większej ilości tancerzy niż 7. To nie zawsze marnotrawstwo. Dla mnie zawsze 8 to optymalnie. Bo gdy zginie 3 z pocisku (np. ktory wejdzie na IF), to zawsze z bsb i lordem jest 7 i to styka.

Co do ropiski Kalesonera, w sumie luuźna, ale nie widzę tego na żadne "grube świnie".

Pozdro

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Piotras pisze:
Kalesoner pisze:Lord biegacz to plewnia. Na turniejach sprawdzają się rozpy WE tylko na dużym magu. Taka prawda.
Cóż, ja się nie zgodzę. Lord challenger i do tego 2 caddych caly czas dają radę. (ostatni turniej - DMW i zagrałem 5 bitew - 2 wygrane, 3 remisy).
Także tutaj bym polemizował.

Co do większej ilości tancerzy niż 7. To nie zawsze marnotrawstwo. Dla mnie zawsze 8 to optymalnie. Bo gdy zginie 3 z pocisku (np. ktory wejdzie na IF), to zawsze z bsb i lordem jest 7 i to styka.

Co do ropiski Kalesonera, w sumie luuźna, ale nie widzę tego na żadne "grube świnie".

Pozdro
Dokładnie.Zgadzam się w 100 % .
Biegacz , drogi Kalesonerze(?) nie jest zły . Fakt trzeba miec do niego ogrania troszke ale jest naprawdę fajny , no ale duzy magus napewno przy nim nie ssie . Ale Alter to jakiś odskok ;]

A tak z innej beczki , co myslicie o mengilach u WE?Czy nie mozna ich brac do naszej armii? No i czy wystawiacie dziala DoW ?Tak wiem to nie jest klimatyczne , ale klimat to kwestia sporna i jak o gustach , to o nim się nie dyskutuje (przynajmniej tak powinno byc imho ) :mrgreen: .

Zablokowany