Rozpiska może i nie najlepsza ale przecież nie zawsze chodzi o to żeby się spinać, jest plan żeby coś powalczyć dwarficką elitą.. :]
Characters:
Lord @ 298 pts.
- Shield
- Shieldbearers
- Master Rune of Skalf Blackhammer
- Master Rune of Spite
- Rune of Stone
Thane BSB @ 160 pts.
- Master Rune of Gromril
- Rune of Cleaving
- Rune of Fury
Runesmith @ 137 pts.
- Shield
- Rune of Stone
- Master Rune of Challange
- Rune of SpellBreaking (x1)
Runesmith @ 132 pts.
- Shield
- Rune of Stone
- Rune of SpellBreaking (x2)
- Rune of Fire
Core:
Longbeards x19 @ 278 pts.
- Shield
- FCG
- Rune of Courage
Thunderers x10 @ 155 pts
- Shield
- Musician
Thunderers x10 @ 155 pts
- Shield
- Musician
Special:
Hammerers x17 @ 251 pts
- FCG
- Shield
(Runesmith z MoC, Lord)
Ironbreakers x19 @ 265 pts
Musician
Champion
(BSB)
Grudge Thrower @ 100 pts.
- Engineer
- Rune of Burning
Bolt Thrower @ 65 pts.
- Engineer
- Rune of Burning
Rare:
Organ Gun @ 120 pts.
Organ Gun @ 120 pts.
No i w sumie mamy 2246 pts.
Walczące Dwarfy 2250 pts! ;d
4 fun ok na poważnie bez szans z większością armii. Brak poważnego strzelania , brak manewrowości a i klocki elitarne są takie ... niedokończone bez magicznych bannerów a nawet bez FCG - jak ironi. Moim zdaniem da się to lepiej przemyśleć tylko trzeba się na czymś oprzeć. Chcąc mieć wszystko na raz tracisz na jakości ... tym samym czynisz oddziały nie grywalnymi
Kosztem 1 klocka wzmocnić 2 pozostałe oraz podrasować maszynki. Na katapulcie koniecznie re roll scatera ... oplaca się też +1 siły (wtedy ranisz maszyny wroga na 2+ a nie 3+ oraz lepiej siekasz regimenty) (potrzeba na to 45pkt) , Dokupić bolca (bolcom opłaca się dać siłe 7). Koszt 2 bolców z siłą 7/ siła 7 ogniem - 175 pkt (trzeba 105 pkt). Szmitów złożył bym nieco inaczej : M.rune of balance i scroll / 2x scroll i challange (wtedy nie dosc ze masz 7 DD to przeciwnik ma -1 pd i masz 3 DS więc magia juz szkodzi duzo mniej). Musisz pokombinować.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
hmm...To tak jak powiedział gogol, ale ta rozpa jest nielegalna iż nie masz zwykłych warriorów a masz longbeardsów
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
That's the point. Swoją drogą nie mogę jakoś obczaić jaki to rodzaj armii. Na defensa za mało maszyn. Czyli ofens-ale bez Strolli? Będziesz całą bitwę szedł do przeciwnika i nic nie powalczysz. No i jak powiedział Gogol- albo kupuj dwa bolki, albo żadnego. Jednego zdecydowanie się nie opłaca.
Pomyśl nad wywaleniem Ironów, a wstawieniem rudych. Ironi poza dobrym sejwem za dużo nie podziałają, a są kapkę drogawi. Rudzielce dobrze użyci spokojnie przetrzymają przeciwnika dwie-trzy tury, więc będzie okazja dopaść ich Hamcami czy dziadkami.
Swoją drogą, widzę że krasnoludzcy gracze coraz częściej kminią rozpiski z tarczownikiem. Miło, bo kowadło już mi się trochę przejadło
Pomyśl nad wywaleniem Ironów, a wstawieniem rudych. Ironi poza dobrym sejwem za dużo nie podziałają, a są kapkę drogawi. Rudzielce dobrze użyci spokojnie przetrzymają przeciwnika dwie-trzy tury, więc będzie okazja dopaść ich Hamcami czy dziadkami.
Swoją drogą, widzę że krasnoludzcy gracze coraz częściej kminią rozpiski z tarczownikiem. Miło, bo kowadło już mi się trochę przejadło
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Ja też uważam że tarczownik jest git. Szkoda tylko, że inni gracze krasnoludzcy tak nie uważają (przecież kowale to doradcy, a nie dowódcy... dlaczego wszyscy robią z nich gienków? ).
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
A jak dawno temu na turnieju widziałeś lorda na tarczy?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.