2250 Szczury + Gobosy

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

2250 Szczury + Gobosy

Post autor: Hobbit »

Zasadniczo rozpiska miała być hordowa, jednak niestety z powodu nie wystarczającej ilości modeli (a miałem taką fajową rozpe z 13 klockami piechoty) musiałem zdecydować się na wsparcie zielonymi.
Szczury - 1607 pts pisze:Warlord + General; Heavy Armour; Shield @ 194 Pts
Warpstone Amulet
Bands of Power
Weeping Blade

Chieftain + Heavy Armour; Battle Standard @ 149 Pts
Storm Banner

Warlock Engineer @ 135 Pts
Storm Daemon
Warpstone Charm

24 Stormvermin + Shield; FCG @ 266 Pts
War Banner
+ Ratling Gun @ 60 Pts

25 Clanrats + Standard; Musician @ 140 Pts
24 Clanrats + Musician @ 125 Pts

21 Clanrat Slaves + Mu @ 46 Pts
21 Clanrat Slaves + Mu @ 46 Pts

24 Plague Monks + Standard; Musician @ 184 Pts
Banner of Burning Hatred [25]
6 Plague Censer Bearers @ 102 Pts

2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts

5 Gutter Runners Tunnelling Team + PHW @ 85 Pts
5 Night Runners + 2HW @ 35 Pts
O&G - 642 pts pisze:Orc Shaman + General; Magic Level 2 @ 140 Pts
Horn of Urgok

30 Night Goblins + Musician; Standard; Netters; 1 Fanatic @ 162 Pts
25 Night Goblins + Musician; 1 Fanatic @ 104 Pts
25 Night Goblins + Musician; 1 Fanatic @ 104 Pts

1 Wolf Chariot + Wolf; Crew @ 66 Pts
1 Wolf Chariot + Wolf; Crew @ 66 Pts
W sumie 250 modeli, niesamowite strzelanie (rattling i łuki na rydwanie) i jeśli trafimy na HE to można nawet nie wyciągać figsów z torby ;)

A jak ktoś chce to tutaj trochę troszkę fluffu zrobionego pod rozpiskę.
fluffowe pierdzenie pisze:Siedziba klanu Virax znajdowała się o pięć dni drogi na zachód od Karak Varn. Pod wodzą starego Lorda Uqin'sila spokojnie rośli w siłę eksploatując pobliskie złoża spaczenia. Udało mu się wygrać już kilka wojen, co przyniosło mu wiele niewolników oraz spore wpływy wśród okolicznych klanów. Jednak pewnego dnia, gdy Lord Uqin'sil nadzorował dolne kopalnie nieoczekiwanie jedna z tam pękła zatapiając sporą część szczurzych tuneli i powodując gigantyczne straty w całej populacji klanu. Niestety Lordowi Uqin'silowi nie udało wydostać się z niższych poziomów.

Szef Quiu'knez - zwany Rdzawym Ostrzem - uciekał z całych sił. Miał nadzieje, że ładunek zakupiony od inżyniera klanu Skyre - Firs'tinka 'Osmalonego Karku' - nie eksploduje przedwcześnie. Quiu'knez musiał wydać niemal cały spaczeń, który podkradał od miesięcy aby pozwolić sobie na ten cud techniki. Co prawda Lord Uqin'sil coś wietrzył, ale Quiu'knezowi udało się skierować podejrzenia na jednego z nadzorców dolnych kopalń i przekonać Lorda do osobistego wymierzenia kary.
Głuchy huk rozległ się w tunelu. Na szczęście Quiu'knez był już na wyższym poziomie i rozkoszował się szumem wody, który przygłuszał niezliczone piski dobiegające z dołu.

Dwa dni później, po tym jak jego główny konkurent "niespodziewanie" zatruł się jedzeniem, Quiu'knez wreszcie zajął należne mu miejsce Wodza.

Klan był zdziesiątkowany, a większość tuneli i szybów zalana dlatego Wódz Quiu'knez, zaraz po urządzeniu małej czystki postanowił, że wyruszy na powierzchnię w celu zdobycia nowych niewolników i odbudowania ich rękoma swojej potęgi. Wiedział, że czasu ma niewiele, nim okoliczne klany dowiedzą się o katastrofie i zorganizują się przeciwko Viraxowi. Quiu'knez zebrał naprędce pozostałości armii i ruszył na rajd.

Po dwóch dniach marszu na północ wynajęci przez Lorda Quiu'kneza zwiadowcy z klanu Eshin donieśli o na wpół opustoszałej wiosce zielonoskórych. Gdy główna część sił klanu dotarła do wioski, stacjonowała tam niewiele ponad setka goblinów. Po tym jak nadzorujący całą wioskę Szef Twarda Stopa udusił się tej nocy we śnie, gobliny nie przejawiały chęci do walki i przekonanie ostatniego orka w wiosce, szamana Starego Szpika, do poddania się, nie było trudne. Jak się okazało niemal wszystkie orki z wioski wyruszyły na Waaaaagh! Sztywnemu już szefowi Twardej Stopie nakazano trzymać gobliny za pyski podczas nieobecności tych ważniejszych spośród szefów. Stary Szpik natomiast był tak leciwy, że przespał dzień w którym armia wyruszała. Szczuroludzie nie namyślając się długo, zakuły wszystkich w łańcuchy po czym złupiły i puściły z dymem wioskę. Wódz Quiu'knez zadecydował, że ruszyły śladami Waaaaagh! widząc łatwą okazję do zdobycia setek nowych rąk do odbudowy potęgi Viraxu.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Cześć!

Nie napisałeś, jaki cel ma ta rozpiska. Pozwole więc sobie skomentować ją z punktu widzenia przydatności:

- stormvermini są za drodzy i zbyt plewiaści
- banner na monkach nie będzie zbyt przydatny, w dobie dzisiejszych armii to one i tak nic nie zabiją (zwłaszcza bez 2nd weapon), a tak na dodatek musza gonić i wykonywać dziwne ruchy :)
- taki warlord się nie sprawdza, harry go testował kilka razy i zawsze dostawał w czoko. Po prostu bijący lord nigdy się nie sprawdza, jeśli nie ma mounta/teleportacji jak master asasyn, bo każdy go omija albo panikuje z ostrzału/magii
- nie masz właściwie ochrony antymagicznej
- nie wykupywanie ratlingów na clanratach to grzech :)

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Się kurde rozpędziłem i zapomniałem. To jest "klimatyczna" rozpiska na turniej w Kozłowie. :) Lorda zasadniczo chciałbym przetestować, dość rzadko się nim bawię (bo to plewa). xHW rzeczywiście mi brakuje na tych monkach, ale niespecjalnie mam z czego zabrać punkty, żeby tam dorzucić.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

ODPOWIEDZ