Pytania krótkobrodego - stary temat

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

Zablokowany
smigol
Wałkarz
Posty: 99
Lokalizacja: Piaseczno k. Wa-wy

Re: Pytania krótkobrodego

Post autor: smigol »

Dokładnie... Ja ich wystawiam często tuż za oddziałem długobrodych, bo często nie przeżywają szarży orkowego rydwanu na przykład... :p
Tuitio Fidei et Obsequium Pauperum - Dewiza Joannitów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

kuby
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: kuby »

szkoda tez ich ruchu. Mogliby miec 4 a nie tylko 3. Są cali goli a ruch i tak jak ,,wypasiony" Ironbreaker;/

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Ale 4 ruchu to mają długonodzi ludzie. Jakkolwiek przydałaby się możliwość dodatkowego ruchu np. w fazie strzelania albo magii (niedużo-nawet ten jeden cal na turę już by coś dawał).
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Powinni mieć 4M i być skirmishem, bo to chore bydlaki imo. :D

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

O tak skirmish im się należy :!: Nigdy nie wybaczę GW że zabójcy nie mają tej formacji :x Gdyby go mieli to hasaliby po lasach, bagnach i polowali na bestie, a nie czekali aż ktoś łaskawie ich zaszarżuje #-o Może w 8 edycji [-o<

ps. ale 4 ruchu zostawmy ludzikom...

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Mnie bardziej śmieszy że rangersi nie maja skirmisza :evil:
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

rangerzy powinni byc w klockach ale miec forestera... ewentualnie powinni dzialac jak herdy co w sumie byloby lepsze :)

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Zwiadowcy mają być tak mobilni, żeby podejść do wroga i nie dać się zobaczyć.Tak? No to spróbuj nie zobaczyć wielkiego kloca wymachujących na lewo i prawo dwurakami krasnali 8) Dlaczego wszystkie jednostki skautujące w battlu mają sirmish, tylko krasnoludzcy rangerzy nie?
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Jedyny sposób, żeby ich poprawić to
- dać im tego cholernego skirmish'a
- oddział powinien być od 5+ modeli
- nie być ulepszeniem od innych corowych jednostek tylko pełnoprawną samodzielną jednostką
- w opcjach uzbrojenia powinny być gw i kusza jako opcjonalne a nie z góry narzucone

Ale co GW w swej nieskończonej mądrości zrobi z nimi i zabójcami to nikt nie wie. Pewno nawet GW nie wie. #-o

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Gw mogłoby dać zwiadowcom specjalną zasadę, która pozwalałaby im chodzić bez kar do ruchu po każdym trudnym terenie (wszak to górale więc po stromych zboczach, lasach, terenach podmokłych mogli by chodzić bez kar do ruchu) Wtedy nie musieli by być w skirmishu (zwiadowcy nadal byliby z nich kiepscy, ale spełnialiby rolę swoistych komandosów do zadań specjalnych) :P
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, o 18:38 przez Dźwiedź, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Czytałeś kiedykolwiek o komandosach walczących w zwartych formacjach? Bo ja jakoś nie. :roll:

Skirmish jest dla nich najlepszym rozwiązaniem chociażby z powodu -1 przy strzelaniu do nich.

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Dlatego też napisałem: "komandosów", a nie komandosów :wink: Cudzysłów znalazł się tam nieprzypadkowo...

ps. W sumie po sprawdzeniu w Internecie, antyfrazę czy też ironię powinno się zapisywać kursywą, wytłuszczeniem lub wielkimi literami, a nie cudzysłowem… Więc faktycznie mogłem zostać źle zrozumiany… (zawsze byłem słaby z polskiego) :oops:
pps. stosowny zapis już zmieniłem :wink:

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Grand Admiral Thrawn pisze:Skirmish jest dla nich najlepszym rozwiązaniem chociażby z powodu -1 przy strzelaniu do nich.
bzdura! najlepsza byłaby zasada raiders od beast herdów, zarówno dla slayerów jak i rangerów

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Dźwiedź --> he spoks :wink:

DawiZharr --> no ba, wiadomo, że lepsze ale trzeba by się liczyć ze zwiększonym kosztem kurdupli a oni i tak są drodzy. Mi osobiście by skirmish wystarczył (oni i tak nie mają wygrywać potyczek z wrogiem a raczej przetrzymać go, ewentualnie wspomóc już walczących kumpli)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

DawiZharr pisze:
Grand Admiral Thrawn pisze:Skirmish jest dla nich najlepszym rozwiązaniem chociażby z powodu -1 przy strzelaniu do nich.
bzdura! najlepsza byłaby zasada raiders od beast herdów, zarówno dla slayerów jak i rangerów

I przy ruchu 3" musieli byśmy mieć zasięg 25%+ oddziału do wroga by zaszarżować? To dopiero była by porażka

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

przeciez to tylko ze 4-5 modeli w oddziale musi miec zasieg... to nie jest duzo(zawsze mozna ustawiac skirmish model przy modely jak masz problem - wtedy bedzie praktyczie jak normalny klocek z -1 do strzelania do nich :-) )... poza tym szarza skirmishem wyglada tak ze jak zaszarzujesz a tylko 1 model mial zasieg to tylko on sie bije... to dopiero porazka... mimo wszystko na rangerach wolalbym juz normalny klocek zamiast skirmisha

Drachenfein
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Drachenfein »

rangerzy - normalny klocek
slayersi - skrimish na specialnej zasadzie ze jak jeden doszarżuje to np w 6 calach reszta też dobiega i leje :D
to by była masakra już :D 30 slayerów tak latających po stole i dosłownie mordujących co popadnie ^^
Podnosząc topór, przeklął przeciwnika i ruszył do ataku .....
Jeden cel .......
Może być ostatni ......
Pomścić Krzywdę Klanu z Karak Vlag .....
KU CHWALE KRASNOLUDZKIEJ POTĘDZE .......

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Gdyby zabójcy byli w skirmishu to zapewne byliby max 5-15 albo jakoś w tych granicach... Klocek 30 to byłoby przegięcie...

Drachenfein
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Drachenfein »

Czy ja wiem czy przegięcie na armie typu Demons czy VC akurat idealne rozwiązanie
:D
Podnosząc topór, przeklął przeciwnika i ruszył do ataku .....
Jeden cel .......
Może być ostatni ......
Pomścić Krzywdę Klanu z Karak Vlag .....
KU CHWALE KRASNOLUDZKIEJ POTĘDZE .......

kuby
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: kuby »

Mam pytanie. Najpierw sie maluje Zyrka czy skleja calego i maluje?

Zablokowany