Magiczne przedmioty
Moderator: Kołata
Odnalazłem gdzieś podręcznik do Imperium i już sobie sam odpowiedziałem:) Cołg zdaje wszytskie testy poa testem inicjatywy.
Narodziło mi się natomiast kolejne pytanie odnośnie Wielkiego ołtarza i ogólnie rydwanów. Czerep K. powoduje że model musi zdawać na własnej niemodyfikowanej Ld czyli jak dobrze rozumiem taki DE noble na COC nie daje LD jeśli decyduje się bić po rydwanie a rydwan używa tylko Ld załoganta?
To samo z Wielkim Ołtarzem ponieważ może być osobno trafiany a najwyższym Ld jest Ld konia (=5) to testuje on się tylko na te 5.
Czy zgadzacie się z moją logiką?
Narodziło mi się natomiast kolejne pytanie odnośnie Wielkiego ołtarza i ogólnie rydwanów. Czerep K. powoduje że model musi zdawać na własnej niemodyfikowanej Ld czyli jak dobrze rozumiem taki DE noble na COC nie daje LD jeśli decyduje się bić po rydwanie a rydwan używa tylko Ld załoganta?
To samo z Wielkim Ołtarzem ponieważ może być osobno trafiany a najwyższym Ld jest Ld konia (=5) to testuje on się tylko na te 5.
Czy zgadzacie się z moją logiką?
Skoro tak jest napisane to oczywiście masz rację.
A licky boom boom down!!!
Witam,
pytanie odnosnie Triksy Trinket - kasuje warda calemu oddzialowi czy tylko modelom z ktorymi sie styka ?
i jeszcze jedno: Basha`s Bloodaxe - wszyscy pisza ze jest plewna. A ja sie zastanawiam czy jest jakas mozliwosc jej zastosowania ? moze jako oslona dla naszych maszynek (na scorpiony, latacze) ? jak myslicie ?
pytanie odnosnie Triksy Trinket - kasuje warda calemu oddzialowi czy tylko modelom z ktorymi sie styka ?
i jeszcze jedno: Basha`s Bloodaxe - wszyscy pisza ze jest plewna. A ja sie zastanawiam czy jest jakas mozliwosc jej zastosowania ? moze jako oslona dla naszych maszynek (na scorpiony, latacze) ? jak myslicie ?
opis przedmiotu mówi wyraźnie. tylko modele w kontakcieKetman pisze:Witam,
pytanie odnosnie Triksy Trinket - kasuje warda calemu oddzialowi czy tylko modelom z ktorymi sie styka ?
nie ma zadnej mozliwosci zastosowania. oslona dla maszynek? koles jest mieciutki jak kaczuszka. strzelanie/fast+contra/ a do tego marne 4 mv. na scorpiony nie ma co isc bo go poskladaja, a lataczy nie złapie. i tak cos go wyciagna na to jego frenzy i padnie nim się obejrzyKetman pisze:i jeszcze jedno: Basha`s Bloodaxe - wszyscy pisza ze jest plewna. A ja sie zastanawiam czy jest jakas mozliwosc jej zastosowania ? moze jako oslona dla naszych maszynek (na scorpiony, latacze) ? jak myslicie ?
DaBossa pisze:Odnalazłem gdzieś podręcznik do Imperium i już sobie sam odpowiedziałem:) Cołg zdaje wszytskie testy poa testem inicjatywy.
Narodziło mi się natomiast kolejne pytanie odnośnie Wielkiego ołtarza i ogólnie rydwanów. Czerep K. powoduje że model musi zdawać na własnej niemodyfikowanej Ld czyli jak dobrze rozumiem taki DE noble na COC nie daje LD jeśli decyduje się bić po rydwanie a rydwan używa tylko Ld załoganta?
To samo z Wielkim Ołtarzem ponieważ może być osobno trafiany a najwyższym Ld jest Ld konia (=5) to testuje on się tylko na te 5.
Czy zgadzacie się z moją logiką?
Niestety, modelem jest Lektor+ołtarz, a nie sam ołtarz, także 9 ld zaaplikujesz
generalnie nie ma opcji, żeby jakoś sensownie sobie poradzić z altarem poza oczywistymi spearchukkami
Czy kolego chce przez to powiedzieć że jak się zabije lektora to ołtarz rozwala się także czy może ten fakt że jak lektor zginie a ołtarz jeździ sam to dalej ma Ld9?.
Pytam bo już nie pamiętam zasad ołtarza, zostało mi natomiast przeświadczenie (może mylne) że ołtarz ma Ld koni.
Pytam bo już nie pamiętam zasad ołtarza, zostało mi natomiast przeświadczenie (może mylne) że ołtarz ma Ld koni.
Jeśli ołtarz dostanie ze skull staff'a to używa swojego LD (w tym wypadku koni). Jest oddzielną częścią od kapłana i można go zabić oddzielnie (analogicznie jest w przypadku smoków, rydwanów na których jada bohaterowie. Herosi nie przekazują liderki wierzchowcom w tym przypadku.
Witam,
jestem sobie na stronie GW i czytam o taktykach zielonych. Doszedłem do momentu gdzie koles opisuje skład swojego Generała - tutaj cytat:
Link: http://www.games-workshop.com/gws/conte ... d=13500004
Gorgoth Badblud
Goblin Warboss + Great Weapon + Armour of Gork + Amulet of Protectyness + Tricksy Trinket + Wolf Chariot
I knew going into the tournament that I wanted a General who could fight well against Daemons of Chaos and the infamous Wood Elf 'Treemonic Legion' (i.e. an all Treemen, Treekin and Dryad army) as these armies seem to be popular (not to mention extremely potent) choices in the Grand Tournament scene right now. Gorgoth is designed for just that! He charges with D6+1 Strength 5 impact hits and he swings with an impressive (for a Goblin, anyway!) 4 Strength 5 attacks, all at -2 armour save, and no Ward saves can be taken in base contact with him, due to the Tricksy Trinket. When charging a unit of Trees or Daemons in particular, not only does Gorgoth inflict a series of Strength 5 hits, but ignoring the ward saves of these troops makes for a nasty surprise. For greater insult he can use the armour and Ward saves of his attackers (because he has the Amulet of Protectyness and the Tricksy Trinket doesn't effect the bearer, only models in base contact) and the Armour of Gork makes him as tough as an Orc Warboss (Toughness 5)!
na czarno zaznaczyłem tekst który mnie zainteresował - nie pamietam dokladnie, ale czytalem tutaj na forum ze nie mozna łączyc tych przedmiót - tzn ktos pisal ze nie kradne tego warda ktorego kasuje ?
co o tym sadzicie ?
EDIT: już znalazłem
a tutaj kolejny myk
Zappgut
Goblin Shaman + Dispel Scroll + Brimstone Bauble + Wolf Chariot
I dislike 'scroll caddies' (which are, essentially, Wizards that most tournament players bring to help deal with magic-heavy armies); I feel they are ultimately a waste of points and I'd rather use such precious points for something that hurts the enemy. Yet I did want some magic defense, so I decided that if I was going to 'waste' points on a Level 1 Shaman I was going to make him useful. To this end, I mounted him on a chariot and armed him with the Brimstone Bauble. This means I get another free chariot (i.e. no special choice), which is very important so I can charge in and cause some nice damage with impact hits. But what happens when you charge into combat with a Wizard? Your opponent wants to attack and kill him and, in this case, that's what I want to have happen too! After I get my impact hits, my opponent will hopefully kill my Shaman and take a further D6 S6 hits from the exploding Bauble. Being mounted on a chariot base also means I have the potential to contact more enemy units (each unit in base contact takes the D6 S6 hits). This turns my 'scroll caddy' into a very deadly weapon indeed!
I kolejny ! tylko trochę nie kumam może ktos mi wytłumaczy ?
Nog's Banner & the Squigs
Adam Troke: A cunning little tactic that my mate Henry used to use involved giving an Orc Battle Standard Bearer Nog's Banner of Butchery and adding him into a unit of Cave Squigs - in the turn that the banner is used, the Squigs each have a staggering 3 Strength 5 Attacks!
jestem sobie na stronie GW i czytam o taktykach zielonych. Doszedłem do momentu gdzie koles opisuje skład swojego Generała - tutaj cytat:
Link: http://www.games-workshop.com/gws/conte ... d=13500004
Gorgoth Badblud
Goblin Warboss + Great Weapon + Armour of Gork + Amulet of Protectyness + Tricksy Trinket + Wolf Chariot
I knew going into the tournament that I wanted a General who could fight well against Daemons of Chaos and the infamous Wood Elf 'Treemonic Legion' (i.e. an all Treemen, Treekin and Dryad army) as these armies seem to be popular (not to mention extremely potent) choices in the Grand Tournament scene right now. Gorgoth is designed for just that! He charges with D6+1 Strength 5 impact hits and he swings with an impressive (for a Goblin, anyway!) 4 Strength 5 attacks, all at -2 armour save, and no Ward saves can be taken in base contact with him, due to the Tricksy Trinket. When charging a unit of Trees or Daemons in particular, not only does Gorgoth inflict a series of Strength 5 hits, but ignoring the ward saves of these troops makes for a nasty surprise. For greater insult he can use the armour and Ward saves of his attackers (because he has the Amulet of Protectyness and the Tricksy Trinket doesn't effect the bearer, only models in base contact) and the Armour of Gork makes him as tough as an Orc Warboss (Toughness 5)!
na czarno zaznaczyłem tekst który mnie zainteresował - nie pamietam dokladnie, ale czytalem tutaj na forum ze nie mozna łączyc tych przedmiót - tzn ktos pisal ze nie kradne tego warda ktorego kasuje ?
co o tym sadzicie ?
EDIT: już znalazłem
Ketman pisze:Witam,
jestem nowy wiec prosze sie nie smiac.
1. ochronca za 25 pkt - czy jezeli korzystam z magicznej ochrony vampira ktory ma dodatkowo glupote tez musze ja zdawac ?
2. teraz combo: mam ochronce i zmyslna blyskotke (ktora kasuje wardy) - podjezdzam do vampira i co sie dzieje ? korzystam z jego warda i jednoczesnie mu ja kasuje ?
to tyle narazie
pozdrawiam
no i sie okazuje że jednak możnaLeszczu pisze:1. nie. masz poprostu na moment sv i wsv taki jak model, który zadał ci rane.
2. nie. nie ma warda vampir to nie masz i ty.
a tutaj kolejny myk
Zappgut
Goblin Shaman + Dispel Scroll + Brimstone Bauble + Wolf Chariot
I dislike 'scroll caddies' (which are, essentially, Wizards that most tournament players bring to help deal with magic-heavy armies); I feel they are ultimately a waste of points and I'd rather use such precious points for something that hurts the enemy. Yet I did want some magic defense, so I decided that if I was going to 'waste' points on a Level 1 Shaman I was going to make him useful. To this end, I mounted him on a chariot and armed him with the Brimstone Bauble. This means I get another free chariot (i.e. no special choice), which is very important so I can charge in and cause some nice damage with impact hits. But what happens when you charge into combat with a Wizard? Your opponent wants to attack and kill him and, in this case, that's what I want to have happen too! After I get my impact hits, my opponent will hopefully kill my Shaman and take a further D6 S6 hits from the exploding Bauble. Being mounted on a chariot base also means I have the potential to contact more enemy units (each unit in base contact takes the D6 S6 hits). This turns my 'scroll caddy' into a very deadly weapon indeed!
I kolejny ! tylko trochę nie kumam może ktos mi wytłumaczy ?
Nog's Banner & the Squigs
Adam Troke: A cunning little tactic that my mate Henry used to use involved giving an Orc Battle Standard Bearer Nog's Banner of Butchery and adding him into a unit of Cave Squigs - in the turn that the banner is used, the Squigs each have a staggering 3 Strength 5 Attacks!
Ten 'myk' to nielegalny jest, nie można dołączać bohaterów do squigów. Ale na stronkach GW jest kilka nielegalnych kombosówNog's Banner & the Squigs
Adam Troke: A cunning little tactic that my mate Henry used to use involved giving an Orc Battle Standard Bearer Nog's Banner of Butchery and adding him into a unit of Cave Squigs - in the turn that the banner is used, the Squigs each have a staggering 3 Strength 5 Attacks!
Chyba jednak nie. na rydwanie sie rany nabija i breakuje goblina. BOWB na świni lepszy od takiego goblina imo ma T5 z bazy i dobrego save'a zawsze i co ważniejsze liderkeKetman pisze:ok ale ten z amuletem i trinketem ? to chyba stawia takiego goblinka w innej sytuacji co ?
pajonka uzywam tylko w celu lepszej mobilnosci-> doklada swoje ataki,latwiej sciagnac maszynke czy cos w ten desenNerull pisze:jak już analizujemy głupotki to co powiecie na gobbo bsb na spiderze z pajenczym sztandarem w otoczeniu większej gromadki spider-riderów z bowami?
gteneralni zadna zabawka "goblins only" nie rekompensuje doopiastych statsow