weź 9 kostek i rzuć na 3+, udało się? wchodzisz :)
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
weź 9 kostek i rzuć na 3+, udało się? wchodzisz :)
witam, czemu taki dziwny tytuł(?) bo trzeba będzie poczwiczyć rzuty na 3+ taki ward, chcę teraz przestawić wam, kolejną rospe piechoty która w najbliższym czasie będzie przekształcana przez wszystkich chaosnickich graczy którzy lubią grać na piechocie a, przynajmniej będą mieli jeden klocek (tak się zdaje), pomoże w tym nasz Tzeentch dając nam 84% (około) 12 w tabelce oko bogów, żeby niebyło łatwo będzie po polsku.
czarnoksiężnik, piętno tzeentcha, poziom 4, demoniczny wierzchowiec, plugastwo, runiczna tarcza chaosu, talizman ochrony
czarownik, piętno tzeentcha, pozom 2, demoniczny wierzchowiec, zaklęta tarcza, kąsające ostrze, księga tajemnic, łaska bogów
błogosławiony bohater, piętno tzeentcha, złote oko tzeentcha, dysk tzeentcha, sztandar armii, tarcza, cep
20x grasanci chaosu, piętno tzeentcha, wieka broń, wódz, muzyk
20x grasanci chaosu, piętno tzeentcha, wieka broń, wódz, muzyk
20x grasanci chaosu, piętno tzeentcha, wieka broń, wódz, muzyk
11x wybrańcy, piętno tzeencha, pełna grupa dowodzenia, sztandar gniewu, miecz potęgi, tarcza
11x wybrańcy, piętno tzeencha, pełna grupa dowodzenie, wojenny sztandar, miecz bojowy, tarcza
bitewny ołtarz chaosu, piętno tzeencha
bitewny ołtarz chaosu, piętno tzeencha
teraz wam przectawie dlaczego 84% na 12 na oko bogów.
1. magowie są na demonicznych wierzchowcach by dawać nam strach, dzięki czemu odział będzie przerzucał 10 efekt i zawsze to strach
2. ważny jest ten mały mag ma przebiegać z oddziału od do oddziału wybrańców, polecam też dać go czasem do grasantów, ma "łaskę bogów" co daje zmienianie winniku o 1.
3. grasanci w tak dużym otdziale z markiem są naprawde przydatni a to tylko 132pkt.
4. czemu wybrańcy a nie wojownicy, pomimo że są drożsi to jednak mają przerzucane 2 i 7 z bazy
5. dlaczego nie 100% na 12(?), bo nie znalazłem sposobu żeby przerzucać 4 i 5
6. już "kumacie"?????.........
tabelka i przykład
2. głupota ---------------------------------------- zawsze przerzucamy aż do 11 lub 12
3. +1T -------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden do góry i re-roll aż do 11 lub 12
4. +1S-------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden do góry bo wole mieć +1T
5. +1A-------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół bo wole mieć +1SV
6. +1SV------------------------------------------ zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół i re-roll aż do 11 lub 12
7. wielkie nic ------------------------------------ zawsze przerzucamy aż do 11 lub 12
8. 3MR ------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden do góry i re-roll aż do 11 lub 12
9. +1LD ----------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół i re-roll aż do 11 lub 12
10. strach, dzięki temu że magowie są na demonicznych wierzchowcach przerzucamy
11. terror, -------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół bo wole mieć 3+WS i determinacje
12. 3+WS i determinacje
mam nadzieje iż jest to dość ciekawe kombo. starałem się napisać to wmiare czytelnie i bez większych błędów.
ps.: czemu jeszcze tego nikt nie z kumał ( ) tego komba, bo nigdzie go nie znalazłem na innych forach, przeglądnełem około 20.
pozdrawiam
czarnoksiężnik, piętno tzeentcha, poziom 4, demoniczny wierzchowiec, plugastwo, runiczna tarcza chaosu, talizman ochrony
czarownik, piętno tzeentcha, pozom 2, demoniczny wierzchowiec, zaklęta tarcza, kąsające ostrze, księga tajemnic, łaska bogów
błogosławiony bohater, piętno tzeentcha, złote oko tzeentcha, dysk tzeentcha, sztandar armii, tarcza, cep
20x grasanci chaosu, piętno tzeentcha, wieka broń, wódz, muzyk
20x grasanci chaosu, piętno tzeentcha, wieka broń, wódz, muzyk
20x grasanci chaosu, piętno tzeentcha, wieka broń, wódz, muzyk
11x wybrańcy, piętno tzeencha, pełna grupa dowodzenia, sztandar gniewu, miecz potęgi, tarcza
11x wybrańcy, piętno tzeencha, pełna grupa dowodzenie, wojenny sztandar, miecz bojowy, tarcza
bitewny ołtarz chaosu, piętno tzeencha
bitewny ołtarz chaosu, piętno tzeencha
teraz wam przectawie dlaczego 84% na 12 na oko bogów.
1. magowie są na demonicznych wierzchowcach by dawać nam strach, dzięki czemu odział będzie przerzucał 10 efekt i zawsze to strach
2. ważny jest ten mały mag ma przebiegać z oddziału od do oddziału wybrańców, polecam też dać go czasem do grasantów, ma "łaskę bogów" co daje zmienianie winniku o 1.
3. grasanci w tak dużym otdziale z markiem są naprawde przydatni a to tylko 132pkt.
4. czemu wybrańcy a nie wojownicy, pomimo że są drożsi to jednak mają przerzucane 2 i 7 z bazy
5. dlaczego nie 100% na 12(?), bo nie znalazłem sposobu żeby przerzucać 4 i 5
6. już "kumacie"?????.........
tabelka i przykład
2. głupota ---------------------------------------- zawsze przerzucamy aż do 11 lub 12
3. +1T -------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden do góry i re-roll aż do 11 lub 12
4. +1S-------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden do góry bo wole mieć +1T
5. +1A-------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół bo wole mieć +1SV
6. +1SV------------------------------------------ zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół i re-roll aż do 11 lub 12
7. wielkie nic ------------------------------------ zawsze przerzucamy aż do 11 lub 12
8. 3MR ------------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden do góry i re-roll aż do 11 lub 12
9. +1LD ----------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół i re-roll aż do 11 lub 12
10. strach, dzięki temu że magowie są na demonicznych wierzchowcach przerzucamy
11. terror, -------------------------------------- zmieniamy wynik "łaską bogów" o jeden w dół bo wole mieć 3+WS i determinacje
12. 3+WS i determinacje
mam nadzieje iż jest to dość ciekawe kombo. starałem się napisać to wmiare czytelnie i bez większych błędów.
ps.: czemu jeszcze tego nikt nie z kumał ( ) tego komba, bo nigdzie go nie znalazłem na innych forach, przeglądnełem około 20.
pozdrawiam
oddział musi wzbudzać strach/terror aby móc przerzucać, no chyba że będziesz te moce rzucał na bohaterów
poza tym armie masz kompletnie wolna i nie odporna na psychologie
11 wybrańców to za mało lepiej zrobić z nich 15 wtedy będą samodzielni
no i największa głupota to walczący duży mag
wystarczy zabić kociołki i armia ginie bo poza 5 klockami z 4M nie masz nic czym mógłbyś powalczyć
i jeszcze jedno nie przyszło ci do głowy że nikt tego nie wymyślił bo jest to porostu słabe
poza tym armie masz kompletnie wolna i nie odporna na psychologie
11 wybrańców to za mało lepiej zrobić z nich 15 wtedy będą samodzielni
no i największa głupota to walczący duży mag
wystarczy zabić kociołki i armia ginie bo poza 5 klockami z 4M nie masz nic czym mógłbyś powalczyć
i jeszcze jedno nie przyszło ci do głowy że nikt tego nie wymyślił bo jest to porostu słabe
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
no cuż co to feara się mylicie.... czytałem zasadye jak działa hero z czymś co daje feara lub terror w odziale... jak sam RAFIX powiedział odział ma feara ale nie robi fear out nubera.... wiec wszystko jest wpożontku
co do favour of the gods działa na regiment, a tak pozatym niepisałem że rospa jest mega tylko zam fakt że mają wadra i że to duzo pomaga, czytanie ze zrozumieniem panowie
co do favour of the gods działa na regiment, a tak pozatym niepisałem że rospa jest mega tylko zam fakt że mają wadra i że to duzo pomaga, czytanie ze zrozumieniem panowie
mala poprawka.
jak masz kolesia z fear/terror w unicie to unit nie ma tej zasady a jedynie jest odporny na fear/terror...
teraz juz "wporzadku"?
jak masz kolesia z fear/terror w unicie to unit nie ma tej zasady a jedynie jest odporny na fear/terror...
teraz juz "wporzadku"?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Co oznacza, że w przypadku kiedy do zwykłego oddziału wbija ziomek z fearem oddział robi się immune to fear a terror działa na niego jak fear ale sam go nie wywołuje o czym czytamy dalej:Rulebook str. 78 pisze:...enemy unit of ordinary troops is led by a mighty character that causes Fear or Terror. Such units gain the same IMMUNITIES as the character...
Rulebook str. 78 pisze:If an enemy wishes to charge a unit containing Fear/Terror causing character, test for Fear/Terror only if a charge will result in the unit fighting the character in question.
Wynika stąd że fear/terror to nie rzecz nabyta, trzeba się z tym urodzić. Ale piszę to tylko na podstawie rulebooka, jeśli jest coś o czym nie wiem, oświeć mnie.Rulebook str. 78 pisze:In the case of Terror, a unit must also test if it is within 6" of a Terrifying character at the start of its turn, but not necessarily because it is within 6" of a unit that the Terrifying character is in.
Podręcznik Warriorów str.114 pisze:Favour of the Gods -
After rolling on the Eye of the Gods table the bearer may add or substract one from his roll.
Jak dla mnie również krótka piłka.Podręcznik str. 47 pisze:The result applies to the whole unit. Note that the characters joining the Chosen unit will NOT benefit from this specal rule
A może by zadziałało gdyby Favour of the Gods dać na championa? W sumie nie wiem...
To jest w ogóle 2250 czy jakieś inne punkty?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
widze że dalej myślicie o rospie a, to tylko chodziło o sam fakt warda nic wiecej, a favoret możesz przekręcać rzut na tabelke od ołtarz więc wyluzka, tak to na 2250
w taki razie RAFIX wprowadził mie w błąd, no nic w takim razie zmiejsza szanse tego wszystkiego pokombinuje coś jeszcze
w taki razie RAFIX wprowadził mie w błąd, no nic w takim razie zmiejsza szanse tego wszystkiego pokombinuje coś jeszcze
w którym to zdaniu napisałem że oddział wzbudza strach i że jak rzucisz 10 na oko to przerzucasz efekt
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
na forum warrior/pytania wszelakie, pytałem się czy odział miejący bochatera ze strachem to czy odział budzi (czy ma chyba było) strachRAFIX pisze:w którym to zdaniu napisałem że oddział wzbudza strach i że jak rzucisz 10 na oko to przerzucasz efekt
odpowiedziałeś że tak i to że nierobią fear out number, ale przecie nic się z tego powodu nie stało? z mojej strony to troche pokrzyżowało plany, bo zamiast 2 kombinacji których niemogę przerzucić mam 4 bywa i tak poprubuje coś w tą strone
twoje pytanie
w którym momencie wydedukowałeś ze oddział wzbudza strach??
moja odpowiedzczy jak wkładam maga np.: na palanqin do warriorsów to czy oni też sieją strach ?
tak, ale fear outnumber nie zrobisz, bo cały oddział musiał by wzbudzać strach
w którym momencie wydedukowałeś ze oddział wzbudza strach??
jak tak to przepraszam, postaram się następnym razem bardziej wymownie pisać
Ej, wydaje mi się to jak najbardziej logiczne, że regiment kolesi z fear-causing characterem nie powinien przerzucać feara z tabelki oka ale czytając piąte pytanie z drugiej strony
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... eb2009.pdf
można to rozumieć na kilka sposobow. Przyznam się że nie czytalem dokładnie uściśleń LS na ten temat czytając tego faqa dosłownie rozumiem, że możesz przeżucić wynik fear na unit jeżeli character w środku ma feara spowodowanego przez uprzedni rzut Eye of the Gods. I w sumie tylko w takim przypadku, czyli fear z oka jest lepszy od takiego normalnego . Mam nadzieję że jest to jakoś uściślone tylko tego nie wiem.
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... eb2009.pdf
można to rozumieć na kilka sposobow. Przyznam się że nie czytalem dokładnie uściśleń LS na ten temat czytając tego faqa dosłownie rozumiem, że możesz przeżucić wynik fear na unit jeżeli character w środku ma feara spowodowanego przez uprzedni rzut Eye of the Gods. I w sumie tylko w takim przypadku, czyli fear z oka jest lepszy od takiego normalnego . Mam nadzieję że jest to jakoś uściślone tylko tego nie wiem.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jeśli ktoś z LS nie zaprzeczy, to bęnde przeżucał jak coś pisać proszę
z tym że gorszy fear to pewnie chodzi o to że nie robi się fear out number, a leprzy że jusz jest pełny z wszystkimi zasadami
z tym że gorszy fear to pewnie chodzi o to że nie robi się fear out number, a leprzy że jusz jest pełny z wszystkimi zasadami