Probably the best Warriors' roster in the world

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Re: Probably the best Warriors' roster in the world

Post autor: Manfred »

po co slanesh na rycerzach ?
mają strach i przerzut paniki

Awatar użytkownika
shabovy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Y.M.F.B.

Post autor: shabovy »

Morrok pisze:czytaj tematy, zmienilem z 10 na 12, bo dychę przekleiłem przez przypadek z poprzedniego regulaminu ;)
Czytaj tematy? Chyba raczej Ty ssij pałkę.
Teraz aktualna jest moja poprzednia rozpa która ciśnie wszystko co rusza się po niebie i ziemi. Chociaż ta na 10 kostek też jest najlepsza. W ogóle nie mogę się nadziwić jak warriorzy są przegięci, trzeba ich przyciąć.

A tak poważnie to nie wiem ile już dostałeś zgłoszeń :nie wydaje mi się, ale gdyby ich było dużo należałoby zostawić zsady turnieju tak jak się wklepało.

Ogólnie lekki fail.

Tak poza całym tematem czy w regulaminie nie jest prościej napisać które armie SoC są dopuszczone zamiast które niesą?

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

huhu, spokojnie

zgłoszenia jak zwykle będą dopiero nadesłane przez ludzi w piątek

A po co zmieniać na siłę coś co i tak jest dobre, choć może nie cisnie jak Twoja rozpa :lol:

Awatar użytkownika
shabovy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Y.M.F.B.

Post autor: shabovy »

No chyba rzeczywiście dyskowiec może bardziej dawać radę od demona, bo przerzut wlicza się do limitu a na tej kostce zawsze mogę zagrać jeszcze małą strzałkę z tzeentcha. Skoro Manfred tak mówi, to kawa musi się obejść bez marków. Nie wiem tylko czy dobrze złożyłem itemy na lordzie.

Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Enchanted shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Spell Familiar [15]
BloodCurdling Roar [20]
Disc of Tzeentch

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 191 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Barded Chaos Steed

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

6 Chaos Knights @ 295 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
War Banner [25]

6 Chaos Knights @ 270 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts

1 Hellcannon @ 205 Pts


Total Army Cost: 2246

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

IMO bdb
troche brakuje tylko jakiegos klocka maruderow vs armie defensywne, bez nich albo tracisz magow w dosc glupi sposob albo ograniczasz cala swoja magie do rzucenia jednej bramy :)

pzdr

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

Oprócz tego, że mi się rozpiska bardzo podoba mam jedno pytanie. Czy to jest BPR?
King of the Slayers, and the Slayer of Kings

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

IMO sztandary na chaosiakach niepotrzebne, dają sobie spokojnie rady bez nich, szczególnie szóstka. Wywaliłbym sztandary i tak jak mówił Thurion jakiś porządny klocek maruderow slanesha pieszych chocby po to zeby magowie mieli gdzie siedziec. Albo wywalić jeszcze jednego fasta to moze i nawet 2 male klocki sie zmieszcza. Masz wtedy 156 Ptk wiec wchodzi 2x 17 maruderów z marką.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

myślę, że muzycy z knightów to już 20 pts, i marki z maruderów to kolejne punkcisze na piechotę

może mi ktoś powiedzieć czy mark of slaanesh sprawdza się na fastach, gdy same z siebie mają przerzut paniki? Rozumiem, że fear, terror i te sprawy, ale chodzi mi o to czy nie jest to wyrzucanie punktów

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Morrok pisze: ale chodzi mi o to czy nie jest to wyrzucanie punktów
nie jest, sa zajebisci do omiatania z furii, nawet szarza w zablakane horrory daje wiecej radosci niz kiedys... podstawiasz pod ST bez obawy ze nie zdasz terroru a ten poleci sobie 15 cali dalej... zupelnie inny komfort gry

to samo dotyczy muzykow na tak duzych knightach, za duzo pkt zeby wtopic przez to ze ktos inny zainwestowal te 10 pkt ;)

ja bym tutaj po prostu sciagnal jednych maruderow konnych i zamiast nich wrzocil 20 z muzykiem i MoS (94 pkt) a ze jest 4 pkt zapas to akurat, IMO wtedy wychodzi praktycznie najlepsza turniejowo rozpa WoCh jaka da sie zlozyc

pzdr

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

Popieram, w tą niedziele na turnieju 3 razy knightami przegrałem combata o muzyka bo poskąpiłem te 10 ptk. Za to jeszcze raz powiem że dla mnie sztandary to wyrzucanie ptk w błoto. Co do MoS na fastach to bardzo się przydają. :)

Nie chciałem zakładać osobnego tematu z ropiską bo nie odbiega jakos bardzo ale wydaje mi sie ze jest propably as good as the best warriors' roster in the world :P

1 Sorcerer Lord @ 765 Pts
No Mark; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Spell Familiar [15]
Power Stone [20]
Word of Agony [40]

1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 165 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]

14 Chaos Marauders of Slaanesh @ 70 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 81 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 81 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knights @ 210 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

5 Chaos Knights @ 210 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts

Casting Pool: 11

Dispel Pool: 6

Models in Army: 55


Total Army Cost: 2247

Po kilku turniejach zrezygnowalem z marki tsincza na duzym magu, wydaje mi sie ze magie ktore mam do wyboru bez marki i tak sa mocne. Word of agony na smoczku po to zeby zabijac czempionow zanim wciągną mnie do czelendża. Chaos knighci wydają mi sie najmocniejszą jednostką dlatego az 3 oddziały.

shabovy jak sadzisz? As good as your roster? :D

Awatar użytkownika
shabovy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Y.M.F.B.

Post autor: shabovy »

@ Kosmo:

Grałem bardzo podobną rozpiską w Wejherowie i jednak mam pewne wątpliwości do maga na smoku. Pomijając to, że źle go złożyłem, to jest on trochę taki ni w kij ni w oko. Nie chcę tu powiedzieć że to słaba opcja ale jest strasznie drogi, terror w czasach demonów i wampirów jest małym bonusem, niezbyt chętnie zaszarżuje na coś mocnego bo jeszcze mięczakowi z góry się stanie krzywda i przede wszystkim zajmuje slot małego nurglątka a 2 czy 3 snajperów robi dużą różnicę. Chociaż w Twojej wersji ziomek się wydaje bardziej sensowny.

@ Morrok:

Nigdy w życiu nie pozbyłbym się muzyków z żadnej jednoski a tym bardziej z knightów. To najważniejszy i najbardziej przydatny element command grupy.

@ Kozisyn:

Jak najbardziej BPR : 12 pd, 11 dd. Nie czytałem jeszcze dokładnie nowego bp ale wydaje mi się że ta rozpa dalej będzie aktualna.

@ Thurion:

W sumie zawsze zaczynam rozpiskę od 3 x horsemeni a szczególnie w takiej nie do końca ofensywnej to chyba nie jest konieczne. Rzeczywiście wymienię jednych konnych na piechotę. Często nie mam gdzie trzymać magów chociażby dlatego, że knighci chcą szarżować.

Zaraz wkleję ostateczną (mam nadzieję) wersję.

Awatar użytkownika
shabovy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Y.M.F.B.

Post autor: shabovy »

Poza zamianą konnych na pieszych maruderów postanowiłem wypróbować moim zdaniem niedoceniany przedmiot death's head. W połączeniu z roarem może być niezłym straszakiem na single characterów a z nurglitami może zapolować na coś większego. Prawdopodobnie wieczorem przetestuję z demonami.

Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 405 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Enchanted shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Spell Familiar [15]
BloodCurdling Roar [20]
Death's Head [20]
Disc of Tzeentch

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed

Chaos Sorcerer of Nurgle @ 191 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Barded Chaos Steed

15 Marauders of Slaanesh @ 74 Pts
Mark of Slaanesh; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

6 Chaos Knights @ 295 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
War Banner [25]

6 Chaos Knights @ 270 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts

1 Hellcannon @ 205 Pts


Total Army Cost: 2249

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Mimo ze zostalem zjechany przez Wielkich tego forum za propagowanie shaggotow ( :roll: ), to udziele sie raz jeszcze. Death's head + roar wyglada calkiem sensownie, ale z tego co mi wiadomo to mozesz uzyc tylko jednego naraz, wiec kombo raczej srednie. Rozpa ktora teraz wrzuciles Shabovy jest duzo lepsza. Wymien jeszcze tylko lvl na jednym nurglicie na ksiazke - przynajmniej bedziesz mial pocisk gratis, jak nie bedzie w co rzucic snajpa.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Bardzo fajne combo, nie chciałbym go na swojej kawalerii... A gdzie napisane, że nie można użyć dwóch na raz ? Jakiś FAQ był or smth ?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

możesz tylko z jednej broni strzeleckiej skorzystać na turę

Awatar użytkownika
shabovy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Y.M.F.B.

Post autor: shabovy »

A czy Bloodcurdling Roar jest bronią strzelecka? Nie widzę takiego zapisu, tylko działa w shooting phase, jak na przykład kowadło. Przy Death's Head jest dokładnie napisane że to broń rzucana :D . Jeśli nie moge ich obu odpalić, głowa może pójść na nurglitę.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

RAFIX pisze:możesz tylko z jednej broni strzeleckiej skorzystać na turę
to nie jest broń strzelecka mająca odpowiednik mundane

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

faq do woch - nie mozna uzyc obu w jednej turze

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

też kombinowałem deth hedem, rykiem i rzygnięciem ale pewna osoba wyprowadziła z błędu

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

odgórna siła widzę, na FAQ-i nic nie poradzisz

ODPOWIEDZ