Taktyki i początki gry Tomb Kings
Moderator: Shino
Re: Taktyki i początki gry Tomb Kings
Jak jest latający Hiero, to dla mnie Cariony to podstawa. Jak nie ma to różnie, ale zawsze to oddział który maszyny od 1 tury może gnoić, a jak katapy wypaliły i nie ma na co pozostałych inkantacji użyć, to popchnięcie carionów zawsze jest dobrym pomysłem.
Poza tym mam wolnego speciala to zawsze biorę, niezależnie od hierka, a trzeciej ósemki tych pie#$%ych nóżek nie zamierzam kleić.
Poza tym mam wolnego speciala to zawsze biorę, niezależnie od hierka, a trzeciej ósemki tych pie#$%ych nóżek nie zamierzam kleić.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
dziekan - gram baaardzo długo mumiamii;p grywałem na 3 skorpach nawet funowo na 4;) jasne że są kozackie ale carriony = leap,łapanie magów, atak na maszyny, sciąganie fastów, wspomaganie masą, spowalnianie marszu itd itp;) skorp ma tylko 7"
moim zdaniem 2 skorpy to standard i spokojnie wystarczają na 2k. przykład z przedwczoraj:
chosen nurgla uciekają z combatu, przeciwnik mówi "uf 7 cali od krańca stołu" moja tura,
ruch carrionami
moim zdaniem 2 skorpy to standard i spokojnie wystarczają na 2k. przykład z przedwczoraj:
chosen nurgla uciekają z combatu, przeciwnik mówi "uf 7 cali od krańca stołu" moja tura,
ruch carrionami

tak sry chodziło mi o 8 ed
ja jestem troszkę zacofany jak na razie w świecie Wh ftb. Cariony opłaca się wystawiaś tak samo jak i skorpy ale to już kto co woli. Cariony mają gorsze staty no ale za to latają i to są jedyne latacze w TK więc musimy je szanować 


Mi się wydaje, że albo 5 carionów albo wcale bo nie ma sensu wystawiać trzech na stół. Wystawiasz 5 to masz te 5 us i zawsze jakiś bok albo tył w razie czego, a cariony w liczbie trzech ... to nie jest to co tygryski lubią najbardziej.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
5 carrionow to racezj jedyne dobre rozwiazanie, chyba ze 3 do wyciagania fanoli ;D ale jest za mala szansa ,ze trafisz na o&g na turze... 5 swarmow? troche by mi bylo szkoda pkt.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
to jest 225 pkt... ktore przy nie farcie moga sie nawet nie wykopac, nie bardzo to do mnie przemawia, wole pewna ,tania 2 

Eeee tam to jest bardzo możliwe, ja kiedyś szarżując 2 swarmami na savage biguns boar boys wbiłem 9 woundów po czym koleś zrobił 7 save'ów na 4+ i 2 wardy na 6+
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Wszystko tak naprawdę zależy od szczęścia. TK mają potencjał i to duży, ale daleko im (jeszcze) do samograjów typu Demony czy Vcety.ksuM pisze:A TK cisną ostro i niemiłosiernie.
Popieram kolegów
. Tk ma naprawdę duży potencjał, jeśli się myśli i umie grać to można zdziałać naprawdę dużo. Fakt faktem na początku na turniejach było ciężko ale jak się obczai co się przydaję itp to można sporo wycisnąć 

