Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
OMG zależy od przeciwnika , terenu . W ogóle nie wiem skąd takie pytania .
może i na chybił trafił ,ale pewne jednostki mają postawione przed sobą pewne cele , cele które one właśnie osiągną najłatwiej , a każdy ma jakąś koncepcję ! Więc proszę o wyjaśnie mi zasady działania tej armii
I believe in Honour.!
Witam
Moja rozpiska na 1500 na Ogry. Nigdy nie gralem przeciw Ogrom wiec nie za bardzo wiem co sie moge spodziewac.
Wardancer Noble @ 150 Pts
General; Wardancer
Annoyance of Netlings
Merciw's Locus
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Calaingor's Stave
Dispel Scroll
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Glade Riders @ 153 Pts
Musician
6 Glade Riders @ 153 Pts
Musician
5 Scouts @ 85 Pts
6 Wardancers @ 129 Pts
Musician, Champion
6 Wild Riders @ 199 Pts
Standard; Musician
War Banner
6 Waywatchers @ 144 Pts
Pozdrawiam
Pelzak
Moja rozpiska na 1500 na Ogry. Nigdy nie gralem przeciw Ogrom wiec nie za bardzo wiem co sie moge spodziewac.
Wardancer Noble @ 150 Pts
General; Wardancer
Annoyance of Netlings
Merciw's Locus
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Calaingor's Stave
Dispel Scroll
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Glade Riders @ 153 Pts
Musician
6 Glade Riders @ 153 Pts
Musician
5 Scouts @ 85 Pts
6 Wardancers @ 129 Pts
Musician, Champion
6 Wild Riders @ 199 Pts
Standard; Musician
War Banner
6 Waywatchers @ 144 Pts
Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."
nie do końca się nie przydadzą,
mogą od 1 tury blokować marsz przeciwnika(szczególnie jeżeli to on zaczyna), gdyż ogry nie mają zbyt wielu jednostek widzących 360 stopni. ewentualnie mogą wpaść z boku w jakąś zranioną jednostkę i ją złamać(statystycznie ze 2W wbiją)
mogą od 1 tury blokować marsz przeciwnika(szczególnie jeżeli to on zaczyna), gdyż ogry nie mają zbyt wielu jednostek widzących 360 stopni. ewentualnie mogą wpaść z boku w jakąś zranioną jednostkę i ją złamać(statystycznie ze 2W wbiją)
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Witam, po ostatnich nie najlepszych wynikach z mojej strony, myślę trochę nad rozpiskami. Wymyśliłem "Bez-rarowe" WE.
Mam zamiar na jakiś lokal się z tym wybrać. Pozdrawiam, Jacek.
Unnamed 2250 Pts - Wood Elves Army BP+R
Spellweaver 330
General Magic Level 4
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger 175
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Alter Noble 158
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
Alter Noble 156
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Amaranthine Brooch [35]
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
7 Wardancers 165
Musician
Bladesinger
6 Wild Riders 199
War Banner [25]
5 Wild Riders 148
Standard; Musician
5 Wild Riders 148
Standard; Musician
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2247
Mam zamiar na jakiś lokal się z tym wybrać. Pozdrawiam, Jacek.
Unnamed 2250 Pts - Wood Elves Army BP+R
Spellweaver 330
General Magic Level 4
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger 175
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Alter Noble 158
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
Alter Noble 156
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Amaranthine Brooch [35]
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
10 Glade Guard 120
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
7 Wardancers 165
Musician
Bladesinger
6 Wild Riders 199
War Banner [25]
5 Wild Riders 148
Standard; Musician
5 Wild Riders 148
Standard; Musician
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2247
Daje radę, ale bym inaczej złożył herosów. Magia nie ma przebicia, więc może sobie ją bardziej darować dać dużego caddiego 3lvl 4DS, a małego maga w ogóle wywalić, a za to dodać jednych gladów i może jednak działko dow albo orła do rarów?
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
No, z tym orłem nie pomyślałem, a to dobry i tani odginacz, co do działa na LT dobre by było bo to boli moją/naszą armię.
Z drugiej strony może bym dał driadkę z 2DD i siatkami. Wtedy pociski by mi nie groziły. No nie wiem pogram to zobaczę.
Dzięki, Kalesoner.
Z drugiej strony może bym dał driadkę z 2DD i siatkami. Wtedy pociski by mi nie groziły. No nie wiem pogram to zobaczę.
Dzięki, Kalesoner.