DMP Łódź 29-30 sierpnia 5x2250

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

DMP Łódź 29-30 sierpnia 5x2250

Post autor: b_sk »

Data: 29-30.VIII.2009

Miejsce: Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki POLCON 2009 Hala Sportowa MOSiR ks. Skorupki 2, 190-532, Łódź

Dojazd:
Z Dworca Kaliskiego:
autobusem linii 50 cztery przystanki, wysiąść i zapytać o halę sportową, albo jeden przystanek tramwajem linii 10 lub 14 w kierunku centrum, a potem przesiadka i jeden przystanek tramwajem linii 15 lub 46 żeby dojechać do Radwańskiej, potem wysiąść i zapytać o halę sportową.
Z Dworca Fabrycznego:
Autobusem linii 57 przejechać 8 przystanków do ulicy Skorupki, tam wysiąść i zapytać się o halę sportową.

Wejściówka: http://www.polcon2009.pl/site,pages,72.html Przy grupowych pełnych akredytacjach grupa dla nad to 5 osób.

Ranga: Master

Format: 5x2250p

Wymagania: Wymagana w pełni pomalowana armia, bez proksów. W pełni pomalowana oznacza że każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp.)

Zgłoszenia i rozpiski: Należy wysłać na dmp.2009.zgloszenia@gmail.com, ale spójrzmy prawdzie w oczy ja to mogę skontrolować jak dostanę mailowo, ale potem na turnieju nie skontroluję inaczej niż wyrywkowo więc postarajcie się ogarnąć te rozpiski porządnie.

Zgłoszenia należy nadesłać do 26.08.2008 r. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę drużyny, dane 5 graczy (razem z numerami ID graczy - patrz http://www.ligawfb.prv.pl), 5 rozpisek i wyznaczonego spośród nich kapitana, prosilibyśmy również o telefon kontaktowy. Prosiłbym też o plik .txt z wszystkimi rozpiskami na raz, żeby łatwo można to wydrukować.

Limit miejsc: 300 (60 drużyn)

Sędziowie: Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów, którzy będą do dyspozycji graczy.

Ocena malowania: Brak. Nie istnieje możliwość grania modelami nie spełniającymi wymogów. Proszę więc nie zapominać o przywiezieniu armat znad morza. "Shit happens" więc proszę o zgłaszanie nam awarii, zgubionych modeli itp. - czas na usunięcie ZGŁOSZONYCH braków - do niedzieli rano, gdy zrobimy obchód stołów

Obostrzenia dot. składu drużyn: W drużynie nie można powtarzać armii.

Klub a drużyna: Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.

Tajne rozpiski: Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.

Scenariusze: Brak

Rozstawienie graczy: W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca. Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.

Dopuszczone listy armii: tak jak w uściśleniach sędziowskich

Ograniczenia kompozycyjne: Balancing Patch + Restricted

System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 punktów
Progi pojedynczej bitwy co 200p.
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.


Rozkład jazdy: sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali

niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników

Regulamin zerżnąłem bezczelnie z poprzedniego DMP, ale chyba się chłopaki nie obrażą :) .

Co do pytań, które się pojawiały:
Akredytować się trzeba bo to część Polconu. Wszystkie informacje tutaj http://www.polcon2009.pl , ale jeszcze spróbuje z nimi pogadać jak to wygląda dokładnie, czy jest możliwość akredytacji na miejscu i obcięcia kosztów i czy z waszych akredytacji uda się nam wyrwać coś dla siebie.

Nocleg na wspólnej sali albo w akademikach info też na stronie Polconu z Hostelami to chyba w Łodzi ciężko, ale mogę się popytać jak ktoś będzie miał wyraźną niechęć do akademików, tyle, że te akademiki to są po drugiej stronie ulicy od hali, w której gramy więc nie wiem czy ma to sens.

Z jedzeniem to nie wiem co oni wymyślą, ale w okolicy są pizzerie, chińskie dziury, uczelniane barki itp. sprawy więc nie powinno być problemu.

Pomysł ze stołami z ETC dobry, ogarnę je i dam znać co i jak.

Zgłoszenia:
1. Ordin
2. Córy Górników
3. Front Wschodni-Popper Rangers
4. Poznań Łor Tim
5. SPIDERGAMES
6. Miscast
7. Team Chodzież
8. Front Wschodni "Dywersanci"
9."Szalejące Szypułki Nurgle'a"
10. Inkwizytor
11. Klubu Woja Wciska Alfa
12. Klubu Woja Wciska Beta
13. Snot Gamma
14. Klubu Woja Wciska Omega
15. Córy Trupanka
16. Rogaty Szczur - Turlacze Kostek
17. Ad Astra
18. Rogaty Szczur - Young Blood Gang
19. BWT
20. Moria Green Team
21. Kult I
22. Animosity Alfa
23. Animosity Beta
24. Animosity Gamma
25. Animosity Delta
26. Animosity Epsilon
27. Animosity Omega
28. Animosity Womenosity
29. Manikunatasataderopastelama Squad
30. Strefa Zero Alfa
31. Eartshaker
32. Strefa Zero "Mityczne Stfory"
33. SNOT-"Pomorze Error Squad"
34. 42-200
35. Nemezis
36. Wilcze Szpony
37. Szybki Szpil- Silesia Miners
38. Zielony Smok
39. Jeźdźcy Hardkoru DT
40. Jeźdźcy Hardkoru II
41. Moria Śmoria
42. Komandos Strong Team
43. Moria-Czerstwa Śledzie
44. FreeLancers
45. Dzikie Bobry
46. MSWiA
47. XIII Kohorta Alfa
48. XIII Kohorta Beta
49. SNOT
50. Ósma Bila
51. Kult II
52. Vendetta Alpha
53. Zad Trolla
54. Bastion
55. Art. Madrin
56. AA Team
57. Pavulon Team
58. Ośmiornica Suma Summarum
59. Mroczni Wojowniczy Łódzkiej Ośmiornicy
60. Strefa Zero Gamma
61. Wszystkie robocopy z Poznania
62. Legion Kraków
63. Monolit
64. True Deadly Sausages
65. Silesian Extremists
66 Rogaty Szczur - Kretozordy

Rospiski OK
Rospiski do poprawy
Otrzymane nie spradzone
Ostatnio zmieniony 28 sie 2009, o 06:40 przez b_sk, łącznie zmieniany 52 razy.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1880
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Sprobujcie zwiekszyc limit osob... 250 bedzie na bank IMO.
Klub a drużyna: Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Moze wywalimy ten zapis o LL... nikt na to nigdy nie zwracal uwagi prawde mowiac, wydaje mi sie on troche sztuczny i nierespektowany.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Co do limitu to jak macie w Legionowie stoły+tereny, które moglibyśmy wziąć ewentualnie to się pomyśli bo miejsca raczej będzie odpowiednio dużo ale wszystko się rozbija o ilość stołów i terenów, które mamy do dyspozycji i ich ewentualnego transportu.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

fajnie by bylo jakbyscie stargowali koszt akredytacji grupowej do 5 osob dla battlowcow
dawaloby sie robiac rezerwacje grupowa (i tak trzeba na maila) dopisek np 'DMP'... koszt na 1 os by byl wtedy 35zl chyba
10 osob to juz troche sporo jesli chodzi o ogarniecie tego a tak kazdy by moglby zadbac tylko o swoja druzyne bez potrzeby szukania innych chetnych do znizki :)

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

myślę ze w kolejce do kasy na lajcie znajdziesz 9 battlowców ;)
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Robson pisze:myślę ze w kolejce do kasy na lajcie znajdziesz 9 battlowców ;)
ale akredytacje grupowa mozna robic tylko do 15 sierpnia, to samo z tanszymi akademikami

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Jedno pytanie: sala wspólna jest osobna dla battlowców i reszty tałatajstwa Polconowego, czy lateksowe elfy "mode: on"?

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Raczej to drugie, ale się jeszcze popytam bo może jest kilka takowych.
A licky boom boom down!!!

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

aha ;p
czyli avatar ze względów finansowych nie przyjedzie? :D
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

NIe wiem jak Avatar, Snot przyjedzie w 3 składach :roll:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Robson pisze:aha ;p
czyli avatar ze względów finansowych nie przyjedzie? :D
jak mozesz zaoszczedzic biorac pod uwage wyjazd calego klubu 100-150 zl to czemu tego nie zrobic?

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Avatar , Snot jeden pies :mrgreen:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Malal pisze:Avatar , Snot jeden pies :mrgreen:
Moria, Ordin, jeden pies :mrgreen:

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Ba Ordin nawet suka :mrgreen:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Rzymek pisze:NIe wiem jak Avatar, Snot przyjedzie w 3 składach :roll:
tak samo jak Kohorta

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

hehe a Lublin może przyjedzie w 5 squadach jak sie uda ostatni skompletowac:D

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

200 miejsc to naprawde bardzo malo. O ile mnie pamiec nie myli to rok temu w Zielonej Górze bylo 210 osob. A dojazd do ZG i do Łodzi to kazdy wie jaki jest.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Zobaczymy. Po negocjuję i obadam jak to wygląda. Jest szansa na zwiększenie limitu.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Malal pisze:Ba Ordin nawet suka :mrgreen:
ta malal wlacz tryb internetowego wojownika... dawno go nie bylo widac :mrgreen:

Siimson
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Siimson »

Istnieje dość duże prawdopodobieństwo że szczecin wystawi 6-7 składów .... a przy 40 miejscach to może być lipa z miejscem.

Postarajcie się chłopaki załatwić trochę więcej miejsc :)
You never know how Strong you are ... until being Strong is the only choice you have ...

ODPOWIEDZ