DMP Łódź 29-30 sierpnia 5x2250
DMP Łódź 29-30 sierpnia 5x2250
Data: 29-30.VIII.2009
Miejsce: Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki POLCON 2009 Hala Sportowa MOSiR ks. Skorupki 2, 190-532, Łódź
Dojazd:
Z Dworca Kaliskiego:
autobusem linii 50 cztery przystanki, wysiąść i zapytać o halę sportową, albo jeden przystanek tramwajem linii 10 lub 14 w kierunku centrum, a potem przesiadka i jeden przystanek tramwajem linii 15 lub 46 żeby dojechać do Radwańskiej, potem wysiąść i zapytać o halę sportową.
Z Dworca Fabrycznego:
Autobusem linii 57 przejechać 8 przystanków do ulicy Skorupki, tam wysiąść i zapytać się o halę sportową.
Wejściówka: http://www.polcon2009.pl/site,pages,72.html Przy grupowych pełnych akredytacjach grupa dla nad to 5 osób.
Ranga: Master
Format: 5x2250p
Wymagania: Wymagana w pełni pomalowana armia, bez proksów. W pełni pomalowana oznacza że każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp.)
Zgłoszenia i rozpiski: Należy wysłać na dmp.2009.zgloszenia@gmail.com, ale spójrzmy prawdzie w oczy ja to mogę skontrolować jak dostanę mailowo, ale potem na turnieju nie skontroluję inaczej niż wyrywkowo więc postarajcie się ogarnąć te rozpiski porządnie.
Zgłoszenia należy nadesłać do 26.08.2008 r. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę drużyny, dane 5 graczy (razem z numerami ID graczy - patrz http://www.ligawfb.prv.pl), 5 rozpisek i wyznaczonego spośród nich kapitana, prosilibyśmy również o telefon kontaktowy. Prosiłbym też o plik .txt z wszystkimi rozpiskami na raz, żeby łatwo można to wydrukować.
Limit miejsc: 300 (60 drużyn)
Sędziowie: Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów, którzy będą do dyspozycji graczy.
Ocena malowania: Brak. Nie istnieje możliwość grania modelami nie spełniającymi wymogów. Proszę więc nie zapominać o przywiezieniu armat znad morza. "Shit happens" więc proszę o zgłaszanie nam awarii, zgubionych modeli itp. - czas na usunięcie ZGŁOSZONYCH braków - do niedzieli rano, gdy zrobimy obchód stołów
Obostrzenia dot. składu drużyn: W drużynie nie można powtarzać armii.
Klub a drużyna: Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Tajne rozpiski: Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.
Scenariusze: Brak
Rozstawienie graczy: W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca. Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
Dopuszczone listy armii: tak jak w uściśleniach sędziowskich
Ograniczenia kompozycyjne: Balancing Patch + Restricted
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 punktów
Progi pojedynczej bitwy co 200p.
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
Rozkład jazdy: sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników
Regulamin zerżnąłem bezczelnie z poprzedniego DMP, ale chyba się chłopaki nie obrażą .
Co do pytań, które się pojawiały:
Akredytować się trzeba bo to część Polconu. Wszystkie informacje tutaj http://www.polcon2009.pl , ale jeszcze spróbuje z nimi pogadać jak to wygląda dokładnie, czy jest możliwość akredytacji na miejscu i obcięcia kosztów i czy z waszych akredytacji uda się nam wyrwać coś dla siebie.
Nocleg na wspólnej sali albo w akademikach info też na stronie Polconu z Hostelami to chyba w Łodzi ciężko, ale mogę się popytać jak ktoś będzie miał wyraźną niechęć do akademików, tyle, że te akademiki to są po drugiej stronie ulicy od hali, w której gramy więc nie wiem czy ma to sens.
Z jedzeniem to nie wiem co oni wymyślą, ale w okolicy są pizzerie, chińskie dziury, uczelniane barki itp. sprawy więc nie powinno być problemu.
Pomysł ze stołami z ETC dobry, ogarnę je i dam znać co i jak.
Zgłoszenia:
1. Ordin
2. Córy Górników
3. Front Wschodni-Popper Rangers
4. Poznań Łor Tim
5. SPIDERGAMES
6. Miscast
7. Team Chodzież
8. Front Wschodni "Dywersanci"
9."Szalejące Szypułki Nurgle'a"
10. Inkwizytor
11. Klubu Woja Wciska Alfa
12. Klubu Woja Wciska Beta
13. Snot Gamma
14. Klubu Woja Wciska Omega
15. Córy Trupanka
16. Rogaty Szczur - Turlacze Kostek
17. Ad Astra
18. Rogaty Szczur - Young Blood Gang
19. BWT
20. Moria Green Team
21. Kult I
22. Animosity Alfa
23. Animosity Beta
24. Animosity Gamma
25. Animosity Delta
26. Animosity Epsilon
27. Animosity Omega
28. Animosity Womenosity
29. Manikunatasataderopastelama Squad
30. Strefa Zero Alfa
31. Eartshaker
32. Strefa Zero "Mityczne Stfory"
33. SNOT-"Pomorze Error Squad"
34. 42-200
35. Nemezis
36. Wilcze Szpony
37. Szybki Szpil- Silesia Miners
38. Zielony Smok
39. Jeźdźcy Hardkoru DT
40. Jeźdźcy Hardkoru II
41. Moria Śmoria
42. Komandos Strong Team
43. Moria-Czerstwa Śledzie
44. FreeLancers
45. Dzikie Bobry
46. MSWiA
47. XIII Kohorta Alfa
48. XIII Kohorta Beta
49. SNOT
50. Ósma Bila
51. Kult II
52. Vendetta Alpha
53. Zad Trolla
54. Bastion
55. Art. Madrin
56. AA Team
57. Pavulon Team
58. Ośmiornica Suma Summarum
59. Mroczni Wojowniczy Łódzkiej Ośmiornicy
60. Strefa Zero Gamma
61. Wszystkie robocopy z Poznania
62. Legion Kraków
63. Monolit
64. True Deadly Sausages
65. Silesian Extremists
66 Rogaty Szczur - Kretozordy
Rospiski OK
Rospiski do poprawy
Otrzymane nie spradzone
Miejsce: Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki POLCON 2009 Hala Sportowa MOSiR ks. Skorupki 2, 190-532, Łódź
Dojazd:
Z Dworca Kaliskiego:
autobusem linii 50 cztery przystanki, wysiąść i zapytać o halę sportową, albo jeden przystanek tramwajem linii 10 lub 14 w kierunku centrum, a potem przesiadka i jeden przystanek tramwajem linii 15 lub 46 żeby dojechać do Radwańskiej, potem wysiąść i zapytać o halę sportową.
Z Dworca Fabrycznego:
Autobusem linii 57 przejechać 8 przystanków do ulicy Skorupki, tam wysiąść i zapytać się o halę sportową.
Wejściówka: http://www.polcon2009.pl/site,pages,72.html Przy grupowych pełnych akredytacjach grupa dla nad to 5 osób.
Ranga: Master
Format: 5x2250p
Wymagania: Wymagana w pełni pomalowana armia, bez proksów. W pełni pomalowana oznacza że każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp.)
Zgłoszenia i rozpiski: Należy wysłać na dmp.2009.zgloszenia@gmail.com, ale spójrzmy prawdzie w oczy ja to mogę skontrolować jak dostanę mailowo, ale potem na turnieju nie skontroluję inaczej niż wyrywkowo więc postarajcie się ogarnąć te rozpiski porządnie.
Zgłoszenia należy nadesłać do 26.08.2008 r. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę drużyny, dane 5 graczy (razem z numerami ID graczy - patrz http://www.ligawfb.prv.pl), 5 rozpisek i wyznaczonego spośród nich kapitana, prosilibyśmy również o telefon kontaktowy. Prosiłbym też o plik .txt z wszystkimi rozpiskami na raz, żeby łatwo można to wydrukować.
Limit miejsc: 300 (60 drużyn)
Sędziowie: Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów, którzy będą do dyspozycji graczy.
Ocena malowania: Brak. Nie istnieje możliwość grania modelami nie spełniającymi wymogów. Proszę więc nie zapominać o przywiezieniu armat znad morza. "Shit happens" więc proszę o zgłaszanie nam awarii, zgubionych modeli itp. - czas na usunięcie ZGŁOSZONYCH braków - do niedzieli rano, gdy zrobimy obchód stołów
Obostrzenia dot. składu drużyn: W drużynie nie można powtarzać armii.
Klub a drużyna: Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Tajne rozpiski: Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.
Scenariusze: Brak
Rozstawienie graczy: W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca. Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
Dopuszczone listy armii: tak jak w uściśleniach sędziowskich
Ograniczenia kompozycyjne: Balancing Patch + Restricted
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 punktów
Progi pojedynczej bitwy co 200p.
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
Rozkład jazdy: sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników
Regulamin zerżnąłem bezczelnie z poprzedniego DMP, ale chyba się chłopaki nie obrażą .
Co do pytań, które się pojawiały:
Akredytować się trzeba bo to część Polconu. Wszystkie informacje tutaj http://www.polcon2009.pl , ale jeszcze spróbuje z nimi pogadać jak to wygląda dokładnie, czy jest możliwość akredytacji na miejscu i obcięcia kosztów i czy z waszych akredytacji uda się nam wyrwać coś dla siebie.
Nocleg na wspólnej sali albo w akademikach info też na stronie Polconu z Hostelami to chyba w Łodzi ciężko, ale mogę się popytać jak ktoś będzie miał wyraźną niechęć do akademików, tyle, że te akademiki to są po drugiej stronie ulicy od hali, w której gramy więc nie wiem czy ma to sens.
Z jedzeniem to nie wiem co oni wymyślą, ale w okolicy są pizzerie, chińskie dziury, uczelniane barki itp. sprawy więc nie powinno być problemu.
Pomysł ze stołami z ETC dobry, ogarnę je i dam znać co i jak.
Zgłoszenia:
1. Ordin
2. Córy Górników
3. Front Wschodni-Popper Rangers
4. Poznań Łor Tim
5. SPIDERGAMES
6. Miscast
7. Team Chodzież
8. Front Wschodni "Dywersanci"
9."Szalejące Szypułki Nurgle'a"
10. Inkwizytor
11. Klubu Woja Wciska Alfa
12. Klubu Woja Wciska Beta
13. Snot Gamma
14. Klubu Woja Wciska Omega
15. Córy Trupanka
16. Rogaty Szczur - Turlacze Kostek
17. Ad Astra
18. Rogaty Szczur - Young Blood Gang
19. BWT
20. Moria Green Team
21. Kult I
22. Animosity Alfa
23. Animosity Beta
24. Animosity Gamma
25. Animosity Delta
26. Animosity Epsilon
27. Animosity Omega
28. Animosity Womenosity
29. Manikunatasataderopastelama Squad
30. Strefa Zero Alfa
31. Eartshaker
32. Strefa Zero "Mityczne Stfory"
33. SNOT-"Pomorze Error Squad"
34. 42-200
35. Nemezis
36. Wilcze Szpony
37. Szybki Szpil- Silesia Miners
38. Zielony Smok
39. Jeźdźcy Hardkoru DT
40. Jeźdźcy Hardkoru II
41. Moria Śmoria
42. Komandos Strong Team
43. Moria-Czerstwa Śledzie
44. FreeLancers
45. Dzikie Bobry
46. MSWiA
47. XIII Kohorta Alfa
48. XIII Kohorta Beta
49. SNOT
50. Ósma Bila
51. Kult II
52. Vendetta Alpha
53. Zad Trolla
54. Bastion
55. Art. Madrin
56. AA Team
57. Pavulon Team
58. Ośmiornica Suma Summarum
59. Mroczni Wojowniczy Łódzkiej Ośmiornicy
60. Strefa Zero Gamma
61. Wszystkie robocopy z Poznania
62. Legion Kraków
63. Monolit
64. True Deadly Sausages
65. Silesian Extremists
66 Rogaty Szczur - Kretozordy
Rospiski OK
Rospiski do poprawy
Otrzymane nie spradzone
Ostatnio zmieniony 28 sie 2009, o 06:40 przez b_sk, łącznie zmieniany 52 razy.
A licky boom boom down!!!
Sprobujcie zwiekszyc limit osob... 250 bedzie na bank IMO.
Moze wywalimy ten zapis o LL... nikt na to nigdy nie zwracal uwagi prawde mowiac, wydaje mi sie on troche sztuczny i nierespektowany.Klub a drużyna: Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Co do limitu to jak macie w Legionowie stoły+tereny, które moglibyśmy wziąć ewentualnie to się pomyśli bo miejsca raczej będzie odpowiednio dużo ale wszystko się rozbija o ilość stołów i terenów, które mamy do dyspozycji i ich ewentualnego transportu.
A licky boom boom down!!!
fajnie by bylo jakbyscie stargowali koszt akredytacji grupowej do 5 osob dla battlowcow
dawaloby sie robiac rezerwacje grupowa (i tak trzeba na maila) dopisek np 'DMP'... koszt na 1 os by byl wtedy 35zl chyba
10 osob to juz troche sporo jesli chodzi o ogarniecie tego a tak kazdy by moglby zadbac tylko o swoja druzyne bez potrzeby szukania innych chetnych do znizki
dawaloby sie robiac rezerwacje grupowa (i tak trzeba na maila) dopisek np 'DMP'... koszt na 1 os by byl wtedy 35zl chyba
10 osob to juz troche sporo jesli chodzi o ogarniecie tego a tak kazdy by moglby zadbac tylko o swoja druzyne bez potrzeby szukania innych chetnych do znizki
myślę ze w kolejce do kasy na lajcie znajdziesz 9 battlowców
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Jedno pytanie: sala wspólna jest osobna dla battlowców i reszty tałatajstwa Polconowego, czy lateksowe elfy "mode: on"?
Raczej to drugie, ale się jeszcze popytam bo może jest kilka takowych.
A licky boom boom down!!!
aha ;p
czyli avatar ze względów finansowych nie przyjedzie?
czyli avatar ze względów finansowych nie przyjedzie?
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
NIe wiem jak Avatar, Snot przyjedzie w 3 składach
tak samo jak KohortaRzymek pisze:NIe wiem jak Avatar, Snot przyjedzie w 3 składach
Zobaczymy. Po negocjuję i obadam jak to wygląda. Jest szansa na zwiększenie limitu.
A licky boom boom down!!!
Istnieje dość duże prawdopodobieństwo że szczecin wystawi 6-7 składów .... a przy 40 miejscach to może być lipa z miejscem.
Postarajcie się chłopaki załatwić trochę więcej miejsc
Postarajcie się chłopaki załatwić trochę więcej miejsc
You never know how Strong you are ... until being Strong is the only choice you have ...