WE 2250 BP+R - na DMP - zaskakujące:)
WE 2250 BP+R - na DMP - zaskakujące:)
Alter Highborn
Bow of Loren
Arcane Bodkins
Enchanted Shield
Glamourweave
GW,LA
Alter Noble
Hail of the Doom Arrow
Helm of the Hunt
GW, LA, Sh
2x Caddy
3x10 GG z muzykiem
13 GG z muzykiem
8 Driad
5 Glade Riders
muzyk
8 Tancerzy z muzykiem
5 Wildów
War Banner
2x3 WR
Great Eagle
6 WW
zapomniałem wcześniej o glade ridersach
Bow of Loren
Arcane Bodkins
Enchanted Shield
Glamourweave
GW,LA
Alter Noble
Hail of the Doom Arrow
Helm of the Hunt
GW, LA, Sh
2x Caddy
3x10 GG z muzykiem
13 GG z muzykiem
8 Driad
5 Glade Riders
muzyk
8 Tancerzy z muzykiem
5 Wildów
War Banner
2x3 WR
Great Eagle
6 WW
zapomniałem wcześniej o glade ridersach
Ostatnio zmieniony 30 lip 2009, o 06:13 przez Laik, łącznie zmieniany 2 razy.
ten alter nobel to ma z bomby boowa ze go nie widac w opisie?bo jak nie ma to z haila sobie rzutki hyba zrobi
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
jedyne zastrzezenie miałbym do tych 3ójek wr i 5tki wildów z warbannerem, : ) przynajmniej nie do konca rozumiem zastposowanie tych 2gich ; ), ale tak to fajna rozpiska ; )
zrob gołych 6 wildów i bedzie spoko
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
oczywistości nie piszę w rozpisce - wiadomo że każdy bohater WE ma łuk.
co do Warhawków - mają hit and runować, obcinać marsz itp.
wildzi są świetni - ale nie z powodu swoich zasad ale static CR(najczęściej nie trafiam ani razu albo nie przebijam nimi - ale dają 2 do CR za sztandar,war banner, często +1 za atak z boku i kolejny za przewagę
co do Warhawków - mają hit and runować, obcinać marsz itp.
wildzi są świetni - ale nie z powodu swoich zasad ale static CR(najczęściej nie trafiam ani razu albo nie przebijam nimi - ale dają 2 do CR za sztandar,war banner, często +1 za atak z boku i kolejny za przewagę
Moim skromnym zdaniem powinieneś wrzucić chociaż 1 brokuła(treeman)
Ja mam dwóch do tego 3x8 dryjad 10 łuków 2x5 wildów(jedni mają warbanner)
2x7 WD altera - lorda taki jak ty ale że zamiast glamurway to stone of crysta mere 2xcaddy i bsb z regeneracją
Ja mam dwóch do tego 3x8 dryjad 10 łuków 2x5 wildów(jedni mają warbanner)
2x7 WD altera - lorda taki jak ty ale że zamiast glamurway to stone of crysta mere 2xcaddy i bsb z regeneracją
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
brokol to nazwa zastrzezona...
co do rozpiski fajnie ze cos innego jednak niestety nie masz czym przylozyc...
1 wildow i 1 tancerzy latwo wymagowac/wystrzelac tym bardziej ze masz tylko 1 unit driad do zaslonienia.
pomysl nad tym.
co do rozpiski fajnie ze cos innego jednak niestety nie masz czym przylozyc...
1 wildow i 1 tancerzy latwo wymagowac/wystrzelac tym bardziej ze masz tylko 1 unit driad do zaslonienia.
pomysl nad tym.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
driady - przez mnogość ataków magicznych, a przede wszystkim przez szarże taktyczny i ITP - mają u mnie minusa i dlatego wystawiam tylko 1 oddział.
wiem że wadą jest małe "przyłożenie":), nie miałem jeszcze okazji tym zagrać więc nie wiem czy nie za małe.
Masz rację również że łatwo ich wystrzelać, dlatego mam nadzieję że warhawki skupią/wyeliminują strzelania. Sam strzelam około 70 strzał na turę więc nie jest źle:)
mam 3 jednostki lataczy, wayów i 4 jednostki z M9 - powinienem wyeliminować strzelanie dość szybko - jest to podstawowy warunek dobrej gry.
na turniejach około 50% gier mam z demonami, 20% z DE, 10 z VC(tej armii nie lubię najbardziej:), 10% z resztą.
Na demony jest to bardzo dobra rozpa. Podobną najgorszy wynik to 9:11 - zwycięstw było znacznie więcej
wiem że wadą jest małe "przyłożenie":), nie miałem jeszcze okazji tym zagrać więc nie wiem czy nie za małe.
Masz rację również że łatwo ich wystrzelać, dlatego mam nadzieję że warhawki skupią/wyeliminują strzelania. Sam strzelam około 70 strzał na turę więc nie jest źle:)
mam 3 jednostki lataczy, wayów i 4 jednostki z M9 - powinienem wyeliminować strzelanie dość szybko - jest to podstawowy warunek dobrej gry.
na turniejach około 50% gier mam z demonami, 20% z DE, 10 z VC(tej armii nie lubię najbardziej:), 10% z resztą.
Na demony jest to bardzo dobra rozpa. Podobną najgorszy wynik to 9:11 - zwycięstw było znacznie więcej
hmmm...
nie chcialbym zby krytycznie podchodzic do tego co mowisz ale z jakimi demonami grales?
syrenka odpowiednio zagrana i tracisz 1 z dwuch unitow uderzeniowych, flamery tworza 18" strefe smierci w ktora prawie nic nie bedzie chcialo wejsc, 2 caddy sa fajne ale z demonami i ich 12 kostkami [ przewaznie wyciagaja maxa] to srednio oddzial na runde schodzi bez pierdniecia... oczywiscie nie wspomne o psach ktore w 2 rundzie sa przy Twoich lucznikach no i GD zaleznie kto czym lubi to albo maxa lata taki bloodzio, ciekawie czaruje wrona czy zapiernicza kiper... w sumie nie masz czym ich zatrzymac.
za malo unitow punktujacych a powiem szczerze ze z VC nie powinno byc za duzego problemu jak dobrze rozpiske zlozyc...
nie chcialbym zby krytycznie podchodzic do tego co mowisz ale z jakimi demonami grales?
syrenka odpowiednio zagrana i tracisz 1 z dwuch unitow uderzeniowych, flamery tworza 18" strefe smierci w ktora prawie nic nie bedzie chcialo wejsc, 2 caddy sa fajne ale z demonami i ich 12 kostkami [ przewaznie wyciagaja maxa] to srednio oddzial na runde schodzi bez pierdniecia... oczywiscie nie wspomne o psach ktore w 2 rundzie sa przy Twoich lucznikach no i GD zaleznie kto czym lubi to albo maxa lata taki bloodzio, ciekawie czaruje wrona czy zapiernicza kiper... w sumie nie masz czym ich zatrzymac.
za malo unitow punktujacych a powiem szczerze ze z VC nie powinno byc za duzego problemu jak dobrze rozpiske zlozyc...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Na dobrą sprawę to prawie niczym nie możesz solidnie przywalić przeciwnikowi, a z mojej perspektywy, jakbyś koncentował ostrzał na moim strzelaniu, to dojedzie do ciebie kilka nieporządanych oddziałów. Jestem też ciekaw co robisz jak trafisz na turnieju na Imperium czy inną dobrze opancerzoną armię , bo zbyt dużo nie zdążysz wystrzelać, a w walce nie masz zbyt łatwo. Pozdr
grałem około 10 bitew z demonami. Fakt nigdy nie były one maksymalnie na magii(maksymalnie 10 kostek).
demony są słabo opancerzone - naprawdę świetnie się do nich strzela.
co do syrenki - z łatwością zgarnie mi wildów, ewentualnie tancerzy, dlatego muszę wystawić ich (szczególnie wildów) daleko od demona, ewentualnie jak podejdzie blisko to ich obrócić tyłem/bokiem tak żeby nie musieli szarżować.
co do jednostek uderzeniowych to są jeszcze obaj alterzy. Piesków się nie boje - alter i warwahki(z boku) sobie bez problemu radzą z oddziałem - odpowiednio przygotowanym przez ostrzał.
Ciężko opancerzone armie mają to do siebie że są mało obrotowe więc jedyne do czego taka kawa dochodzi to łucznicy którzy daja flee a następnie coś w taką kawę wpada z boku. Bardzo ważne jest ustrzelenie wszystkich fastów/lataczy i później nie ma problemu. Oddziały przeciwnika mogą zjeść mi jedynie łuczników a i to nie wszystkich gdyż są oni osłaniani.
dzisiaj będę grał z imperium (na tanku, altarze, 3 działach, dużej ilości ciężkiej kawy - zobaczymy jak to będzie)
bardzo chętnie zagrałbym z tą armią przeciw jakimś bardzo dobrym graczom. Nie wiem czy na DMP są możliwe challenge, jeżeli tak to przekonam moją ekipę do gry z kimś z topki(o ile będzie wolny:)
demony są słabo opancerzone - naprawdę świetnie się do nich strzela.
co do syrenki - z łatwością zgarnie mi wildów, ewentualnie tancerzy, dlatego muszę wystawić ich (szczególnie wildów) daleko od demona, ewentualnie jak podejdzie blisko to ich obrócić tyłem/bokiem tak żeby nie musieli szarżować.
co do jednostek uderzeniowych to są jeszcze obaj alterzy. Piesków się nie boje - alter i warwahki(z boku) sobie bez problemu radzą z oddziałem - odpowiednio przygotowanym przez ostrzał.
Ciężko opancerzone armie mają to do siebie że są mało obrotowe więc jedyne do czego taka kawa dochodzi to łucznicy którzy daja flee a następnie coś w taką kawę wpada z boku. Bardzo ważne jest ustrzelenie wszystkich fastów/lataczy i później nie ma problemu. Oddziały przeciwnika mogą zjeść mi jedynie łuczników a i to nie wszystkich gdyż są oni osłaniani.
dzisiaj będę grał z imperium (na tanku, altarze, 3 działach, dużej ilości ciężkiej kawy - zobaczymy jak to będzie)
bardzo chętnie zagrałbym z tą armią przeciw jakimś bardzo dobrym graczom. Nie wiem czy na DMP są możliwe challenge, jeżeli tak to przekonam moją ekipę do gry z kimś z topki(o ile będzie wolny:)
Laik pisze: Piesków się nie boje - alter i warwahki(z boku) sobie bez problemu radzą z oddziałem - odpowiednio przygotowanym przez ostrzał.
Z tymi alterami nie jestem taki pewien ,otóż chyba lord alter będzie strzelał, a mały alter ma tylko save na 4+ (czyli dość łatwo schodzi od byle czraru ). No moaże ma 4 atk 6 s ale powiedzmy 3 trafiają 2 ranią i jedne zdaje ward i dwa pieski oddają jeden trafia i rani niez dajesz save i przeciwnik ma ok 80 pkt za niego.Ja zamiast niego daje BSB ,żeby drzewa miały przerzuty na stabburna.
Mogę oczywiśćie być w błedzie ale ten alter to wg nie najlepsze rozwiązanie
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
co by nie mówić ale WE mają z Danankami prze... ale to jak zwykle kwestia przeciwnika
a co do rozpy - nie sądzisz że strzały bez sejva nieco ssą - przydają się tylko na kawę z T3 - takie armie to raczej nie jest dla Ciebie dramat :mrgreen
pzdr,
Ż.
P.S. a tak przy okazji tworzenia tematu sugeruję poza punktami dodać nazwę armii, to pomaga potencjalnym czytelnikom
a co do rozpy - nie sądzisz że strzały bez sejva nieco ssą - przydają się tylko na kawę z T3 - takie armie to raczej nie jest dla Ciebie dramat :mrgreen
pzdr,
Ż.
P.S. a tak przy okazji tworzenia tematu sugeruję poza punktami dodać nazwę armii, to pomaga potencjalnym czytelnikom
dzięki HotH mam 5 ataków, więc potrafi przywalić równie dobrze jak lord, który zresztą nie tylko strzela.Pitul pisze: ...No moaże ma 4 atk 6 s
jak wpadną gdzieś razem, plus jakieś małe wsparcie(warhlaki na bok) to radzą sobie z prawie każdym oddziałem.
racjaŻaba pisze:a tak przy okazji tworzenia tematu sugeruję poza punktami dodać nazwę armii, to pomaga potencjalnym czytelnikom
ja demony bardzo lubię, bardzo dobrze mi się z nimi gra, nie wiem kto jest największym demonowym wymiataczem (proszę o podpowiedzi) ale na DMP ma ode mnie challenge:)Żaba pisze:co by nie mówić ale WE mają z Danankami prze... ale to jak zwykle kwestia przeciwnika
a co do rozpy - nie sądzisz że strzały bez sejva nieco ssą - przydają się tylko na kawę z T3 - takie armie to raczej nie jest dla Ciebie dramat :mrgreen
co do kawy z T3 - jest jej sporo - wczoraj grałem z imperium na 3 działach, 2 magach, altarze, tanku, boh. na pegazie, 3 kawach z savem na 1+, 40 kusznikami i 2 lekkimi kawami. Większość oddziałów nie do ruszenia... chyba że strzelam bez sava - to jest coś co robi różnice...
zabicie nawet 1 chaos knighta to dobry wynik(a zdaża się i po 2...) - to jest coś co robi różnicę
ogólnie mam bardzo dużo oddziałów, trochę odginania, dużo strzelania prawie 70 strzałów na turę.
na razie grałem tym jedną bitwę i było bardzo fajnie
no tak masz rację z atakami helm of hunt daje +1 ws i a podczas szarży. A ten łuk i strzły to fajny wybór(sam na tym gram) i się przydały w jednej tuże udało mi się sciągnąć 3 dragon princów -to był naprawde fart
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
rozpiska imho z dużym potencjałem aczkolwiek bardzo trudna w obsłudze grałem podobną w sensie że bez brokuła i na lordzie.
zamiast tego kolesia proponuje ci wystawić lorda tancerza z blades of loec netlingami oraz amber pendantem.
i jakiś mały oddział tancerzy 6 z championem żeby lord nie wchodził w chalange z jakimiś frajerami tylko z herosami ktorych może łatwo zabić kb z re rollem to wound
zamiast tego kolesia proponuje ci wystawić lorda tancerza z blades of loec netlingami oraz amber pendantem.
i jakiś mały oddział tancerzy 6 z championem żeby lord nie wchodził w chalange z jakimiś frajerami tylko z herosami ktorych może łatwo zabić kb z re rollem to wound
to nie fart - statystycznie ściągasz 2 - więc 3 to tylko trochę lepiej:)Pitul pisze:w jednej tuże udało mi się sciągnąć 3 dragon princów -to był naprawde fart
faktycznie trudna - bo miękka jak ch...runepriest pisze:rozpiska imho z dużym potencjałem aczkolwiek bardzo trudna w obsłudze grałem podobną w sensie że bez brokuła i na lordzie.
zamiast tego kolesia proponuje ci wystawić lorda tancerza z blades of loec netlingami oraz amber pendantem.
taki lord to najważniejsze ogniwo mojej armii. Dzięki dużej ilości wystawień(efekt bardzo tanich jednostek), małej wartości tego co wystawiam, dużej mobilności i temu że bohaterowi są wystawiani jak przeciwnik ma już wszystko/prawie wszystko na stole mogę się bardzo skoncentrować na strzelaniu w coś:
- generalnie zawsze gdzieś mam łuczników(przynajmniej 1 oddział)
- wayów wystawię gdzie chcę
- bohaterowie z bodkinsami i hodą są wystawiani późno i mają 9 ruchu
- warhawki mogą podlecieć i strzelić - w sumie 50 cali zasięgu
- podobnie GR
masz 10 wystawek, to nie jest jakos super dużo chociaz zazwyczaj wystarcza. Imo to taka normalna ilość, która nie daje zadnej gwarancji przewystawiania przeciwnika.
nie wiem czy sie pytalem ale co robisz z LT?
albo z lizakami?
nie mowiac juz o podanym przez Ciebie imperium z tankiem czy dwoma...
te warhawki na bok to strasznie na nie liczysz...
bardzo ryzykownie wg mnie...
jednak bym z checia zobaczyl jak to dziala... wlasciwie to z checia bym zagral z Toba moimi WE i zobaczyl efekt konfrontacji...
albo z lizakami?
nie mowiac juz o podanym przez Ciebie imperium z tankiem czy dwoma...
te warhawki na bok to strasznie na nie liczysz...
bardzo ryzykownie wg mnie...
jednak bym z checia zobaczyl jak to dziala... wlasciwie to z checia bym zagral z Toba moimi WE i zobaczyl efekt konfrontacji...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned