WE na DMP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

WE na DMP

Post autor: goboss »

Yo, dopiero zaczynam grać WE, ale na DMP pewnie pojadę. Złożyłem dwie rozpy, obie będą testowane. Co o nich sądzicie?

Rozpa 1

spellweaver - 305
general, 4 lvl, wand of the wych elm

spellsinger - 175
2lvl, staff, scroll

spellsinger - 175
2lvl, 2xscroll

bsb - 136
hoda, asyendi's bane, gw, la


2x10 gg - 240

3x8 dryad - 288


5 wildów - 130

6 wildów - 199
warbanner

7 wd - 147
muzyk, champion


drzewo - 285

7 waywatcher - 168

Total Army Cost: 2248


Rozpa 2

spellweaver - 295
general ,3lvl, wand of the wych elm, scroll

spellsinger - 175
2lvl, staff, scroll

spellsinger - 175
2lvl, 2xscroll

bsb - 136
hoda, asyendi's bane, gw, la


3x10gg - 360

2x8 dryad - 192


6 wild rider - 199

warbanner

7 wd - 147
muzyk, champion


2 drzewa - 570

Total Army Cost: 2249

Pozdro
Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, o 08:08 przez goboss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

to pierwsze na remisy tak?
jeżeli tak to wywal jednych łuczników i wstaw takie oddziały które będą nabijać punkty

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Można jeszcze jednych WD wsadzić. Styknie pkt na 6 z muzykiem.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

obie nielgalne...
chyba ze wand juz nie zabiera DD [ w prezentowanej wersji obcinajacej magie na DMP w BP]...

rozpy to zalezey jakie masz nastawienie i zadania na DMP...
z czym chcesz grac na DMP?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Staraj się robić bardziej czytelne rozpiski.
Wand zabiera 2dd na nowe ograniczenia magii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie robcie jeszcze rozp bo ograniczenia magii sie zmienia...

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

co jeszcze wymyślicie żeby pognębić te fstrętne Dark Elfy ?!?!?! :shock: :cry: :|

:wink:

Ż.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tylko kilka rzeczy :twisted:

ale jakbys chcial sprzedac armie to wiesz jak do mnie sie dodzwonic ;)

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

po moim trupie skonwertuje je na OGRY :twisted:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

to jest ta cienka linia o ktorej mowilem wczesniej ;)

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Pewnie moim głównym zadaniem będzie remisować.

Kiedy będzie wiadomo jak z magią?

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

już jest nowy BP;-)

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Wand of the wych elm kosztuje 1DD.
Wobec tego czy pierwsza rozpa jest legalna?
2 za dużego maga, 2x1 za małych, 1 za wanda, 2 armijne i łącznie 5DD za scrolle, w sumie 12.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Legalna.

Co prawda masz w niej za dużo driad. Odwróciłbym proporcję między nimi a łucznikami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

według mnie skoro ma mieć remisy to po co mu łucznicy którzy często giną.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

bo lucznik dziala od pierwszej tury a driada zwykle zobaczy 1 max 2x HtH?
sam tez musi czyms punkty zdobywac

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

ale łucznik łatwo ginie może spanikować i uciec. a jak chcesz remisować grając z demonami lepiej się chować po lasach i kombinować coś śmieciem. kołata czymś takim grał z tego co pamiętam i całkiem fajnie mu szło

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

ale driadami nie powstrzymasz strzelania przeciwnikow, nie zmiekczysz unitow przeciwnika, nie spowodujesz paniki od pierwszej tury...
driady sa przereklamowane... nie moga dac flee jakby co...
kazdy gra jak lubi.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

zgadzam się z powyższym, przy wszystkich swoich zaletach driady mają mnóstwo wad:
nie mogąc dać flee każdy bohater przeciwnika z magiczną bronią po nich jeździ do woli, co w połączeniu z szarżami taktycznymi czyni z nich dość często jednostki które przynoszą więcej szkody niż pożytku...

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Zagrałem dzisiaj na pierwszej rozpie. Sprawdziła się raczej słabo, może dlatego, że nie umiem grać WE jeszcze. Generalnie po dzisiejszej bitwie jestem przeciwny dawania wildom bannera. DR w szarży przepycha taką 6.
Zrezygnuje też z mocnej magi. Zamiast 3 magów , będzie 2 tj, caddy + duży na 3lvl.

Nowa rozpa prezentuje się w mniej więcej ten sposób.

1 Spellweaver - 295 Pts
General; Lore of Athel Loren; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll/ Calaingor's Stave [25]

1 Spellsinger - 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Alter Noble - 158 Pts
Alter; Longbow; Great Weapon; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Helm of the Hunt [20]

1 Alter Noble - 156
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Hail of Doom Arrow [30]
(zastanawiam się czy nie dać mu strzały bez save zamiast hody i do tego mieczyk -1 do save, żeby miał magiczne ataki)

10 Glade Guard - 120 Pts
10 Glade Guard - 120 Pts
10 Glade Guard - 120 Pts

8 Dryads - 96 Pts
8 Dryads - 96 Pts

5 Wild Riders - 130 Pts
5 Wild Riders - 130 Pts

7 Wardancers - 147 Pts
Bladesinger; Musician
7 Wardancers - 133 Pts
Musician

1 Treeman - 285 Pts

5 Waywatcher - 120 Pts

Total Army Cost: 2246

ODPOWIEDZ