zachciało mi sie grac warriorami i oto co rozkminiłem na 1200 (jak w temacie: gram z bretka)
Exalted hero 169pts
flail, shield, Tzeentch, disc, roar
Exalted hero 194pts
halabarda, shield, Warrior Famm., Helm of Many Eyes (asf+stupid)
FoTG
Chaos Sorcerer 2lvl 156pts
MoN, steed
5 Horseman 80pts
Slaanesh, spears
5 Horseman 80pts
Slaanesh, spears
5 Hounds 30
5 Hounds 30
5 Knights 230
Khorne
5 Knights 230
Khorne
Total: 1199 pts
co o tym sądzicie?
WoCh vs bret 1200
Dobrze by było jakbyś wpisał temu drugiemu Exaltowi mounta, bo na pierwszy rzut oka wygląda jakby czekał na jakąś piechotę, której w twojej rozpisce nima.
Ogólnie rozpiska fajna, jak dobrze tym zagrasz (odginanie szarż, przeszkadzanie w maszerowaniu) to możesz naprawdę dużo ugrać. Nie wiem tylko czy sorcerer będzie miał duże pole do popisu, ale może i wyjmie bohatera.
Ogólnie rozpiska fajna, jak dobrze tym zagrasz (odginanie szarż, przeszkadzanie w maszerowaniu) to możesz naprawdę dużo ugrać. Nie wiem tylko czy sorcerer będzie miał duże pole do popisu, ale może i wyjmie bohatera.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wywal helm of many eye's albo warrior familiara....Pigwa pisze:no tak, dam mu steeda, jak mi punkty znajdziesz..
co do reszty jak na takie małe punkty to 2 odziały knightów z fernzy to małe samobujstwo, walnij na nich muzyka & szmatke, z 5S i tak się przebijasz albo zamień na mark of nurgla bo napewno będzie miał 2 regimenty erantów co daje w rezultacie trafianie knightów na 5+, na marudersach bym sprubował thown axe albo flail zamiast spears
a, mark of slaanesh niebędzie zabardzo w tej rozgrywce potrzebny
herosi, no dyskowiec jest wporzo, ale jak chcesz zdejmować bsb czy chempionów to przynajmiej 2 magów nurgla, pamientaj że napewno weżmie panienke nimimum 1 scrollem, a jak oponent myśli to da bsb do redimentu z panienką, w tedy będzie miał MR1 i już po Twoim jakim kolwiek czarowaniu, generalnie fajnie jak byś miał 3 z murdla albo 2 o 6 niewspominającPigwa pisze: blok marszu robic bedzie Dyskowiec a mag moze wyjmowac BSB'ow badz championow
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
powodzenia i pozdrawiam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Exalted hero 169pts
flail, shield, Tzeentch, disc, roar
Chaos Sorcerer 2lvl 156pts
MoN, steed
Chaos Sorcerer 2lvl 156pts
MoN, steed
5 Horseman 75
flail
5 Horseman 75
flail
5 Hounds 30
5 Hounds 30
5 Knights 230
Nurgle
5 Knights 230
Nurgle
Total: 1151 pts
zostaje te 49 pts..
a) dam po bannerze na Knightach+ fotg na dysku
b)ksiazke na 1. magu, PD famm na 2.
c)z flaila zrobie Runesword/Aethersword badz dam mu Golden Eye+Warrior Fammiliara.
co lepsze?
flail, shield, Tzeentch, disc, roar
Chaos Sorcerer 2lvl 156pts
MoN, steed
Chaos Sorcerer 2lvl 156pts
MoN, steed
5 Horseman 75
flail
5 Horseman 75
flail
5 Hounds 30
5 Hounds 30
5 Knights 230
Nurgle
5 Knights 230
Nurgle
Total: 1151 pts
zostaje te 49 pts..
a) dam po bannerze na Knightach+ fotg na dysku
b)ksiazke na 1. magu, PD famm na 2.
c)z flaila zrobie Runesword/Aethersword badz dam mu Golden Eye+Warrior Fammiliara.
co lepsze?
![Obrazek](http://img.userbars.pl/10/1952.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/150/29844.jpg)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/11/2032.gif)
na dysku oko być musi, bretka ma tych śmiesznie tanich łuczników i statystycznie rzecz biorac jakiś Cie w końcu trafi a save maz malutkiego na dysku, lepiej nie ryzykowaćm jak już 2 magów na te punkty to jednemu bym dął ksiązke i masz te 50 pkt zajęte:),
co do reszty rozpiski zrezygnowałbym z nurgla i zainwestował w muzyków i szmate żeby na poczatku nie dać się zbrejkowac póki będą mieli te szeregi, chyba że się uda złapać bok po odgince psów, (a nóż przeciwnik bedzie miał errantry banner) warto też próbować flankowac marudami z siłą 5 w pierwszej turze potrafią namieszać
co do reszty rozpiski zrezygnowałbym z nurgla i zainwestował w muzyków i szmate żeby na poczatku nie dać się zbrejkowac póki będą mieli te szeregi, chyba że się uda złapać bok po odgince psów, (a nóż przeciwnik bedzie miał errantry banner) warto też próbować flankowac marudami z siłą 5 w pierwszej turze potrafią namieszać