założeniem jest strzelanie, robienie użytku z BSB w różnych oddziałach i próbowanie szczypać magią armii mniej czarujących...
rozpiska przygotowana na Śląskie magiczne pogaństwo więc 2 magów HE i 2 scrolle winny być w sam raz
Prince @ 310 Pts
General; Lance; Dragon Armour
Bow of the Seafarer
Enchanted Shield
Guardian Phoenix
Great Eagle
Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner
Elf Steed: Barded
Mage @ 197 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
Silver Wand
Amulet of Fire
Elf Steed
Mage @ 170 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk
Dispel Scroll
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
10 Archers @ 110 Pts
Longbow
6 Dragon Princes @ 250 Pts
Standard -> Banner of Ellyrion
Drakemaster -> Amulet of Light
6 Ellyrian Reavers @ 121 Pts
Bow (swap); Musician
6 Phoenix Guard @ 152 Pts
Standard -> Banner of Sorcery
7 White Lions @ 148 Pts
Musician
Guardian -> Skeinsliver
7 Swordmasters @ 111 Pts
Musician
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
Casting Pool: 7 (+D3)
Dispel Pool: 4
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2247
HE 2250
Jak na mój gust masz za słabą antymagie... Ponadto Lord na orle to bardzo... hmmm... ryzykowna sprawa.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
siłę przebicia zapewnia mi latający bolec - jest co prawda trochę zawodny ale grałem na kilku turniejach z takim zestawieniem i parę ładnych akcji zaliczyłkeen pisze:Lord bez smoka to w obecnych czasach anomalia, wywal coś i wrzuć lorda na gryfie chociaż wtedy postraszy coś i będzie miał jakąś silę przebicia.. :p
a na figurkę gryfa aktualnie poluję...
Jeżeli masz typa na orle, rozumiem, ze po to aby mieć mobilny łuk, to zrezygnowałbym z bsb i dał trzeciego czarownika głownie dlatego, ze szczególnie w elfach antymagia to podstawa. W obecnej koniguracji, w grze z armiami magującymi orzełek jak i lord mogą spaść już w 2 urze z magic missli.
Dodatkowo spora liczba piechoty też wymaga dobrej magicznej ochrony.
3 magow i 3 ds to już jakoś wygląda, dodatkowo maxujesz dzięki temu magię do 12pd.
I koniecznie na jednego maga ward 2+ na magię
Dodatkowo spora liczba piechoty też wymaga dobrej magicznej ochrony.
3 magow i 3 ds to już jakoś wygląda, dodatkowo maxujesz dzięki temu magię do 12pd.
I koniecznie na jednego maga ward 2+ na magię
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Chciałbym zauważyć że właściwie nie ma gdzie schować tego następnego maga. A wydatek na ten przedmiot dający te 2+ warda na magie kosztuje 40 punktów ale też jest na oddział w którym siedzi .