Pisałeś o tym w wersji hold&reform i się z Tobą zgodziłem. Natomiast wersja hold&turn do 90 stopni to już żadna super przeginka nie jest. W idei AL by BP elektor i kapitan mają boostować grę na klockach piechoty i taka zasada spełnia chyba swoje zadanie.Wywalcie commanding presence totalnie , kilka postów wyżej napisałem dlaczego
Flagasy , wy chyba nie macie wiele pojęcia o tej jednostce , jej koszt to jest coś koło 6 ptk , chyba że macie wersje z T 4 to wtedy trochę więcej , ale zostałbym przy wersji 7-edycyjnej czyli 3 tafa i 6 ptk , i macie dobrą grywalną jednostkę...
Tak, z T=4. Potestuj sobie ich z T=4 i 7edycyjnym poświęcaniem w kilku bitwach, to może zmienisz zdanie. Ja testowałem i naprawdę ten jeden punkcik tafa dużo zmienia...
Pamiętaj, że wciąż ma 3 szanse na misfire. Jeśli inni też uznają to za przegięcie, można tylko bez minusu za zasięg - też zmienia to sporo. Obecnie helblaster jest dla mnie mega słaby - w 7 edycji wystawiłem go na dwóch turniejach i z 2-3 grach domowych i praktycznie zawsze zawodził.Hellblaster nie może być bronią taką która anihiluje np. Skirmishe , bo to będzie bezsensu , mając outów i hellblastera + jednych kuszników żadne latacze praktycznie nie dolecą do maszyn (no i mając magie) , Hellblaster powinien zostać mniej więcej taki jak jest - może lekki buff...