A to niby czemu?Kosa pisze:BSB z radiantem nie moze używać drain magic
Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rozpiski elfów
bo nie może wziąć HM
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Czemu?Kosa pisze:bo nie może wziąć HM
bo może wziąć 8 tylko lorów z RB, ale nie HM.
Nie mam podręcznika przy sobie, dlatego jak coś niech ktoś zacytuje, ewentualnie pomyliło mi się z tym co ma Eltharion. Kija go wie.
Nie mam podręcznika przy sobie, dlatego jak coś niech ktoś zacytuje, ewentualnie pomyliło mi się z tym co ma Eltharion. Kija go wie.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Radiant gem of hoeth
"the wearer count as a level 1 High Elf Mage.(...)"
A eltharion chyba nie może mieć HM. było nawet chyba w erracie
"the wearer count as a level 1 High Elf Mage.(...)"
A eltharion chyba nie może mieć HM. było nawet chyba w erracie
najwidoczniej mi się z eltharionem pomyliło.
I tak wolałbym brać light, bądz metal.
I tak wolałbym brać light, bądz metal.
1800 Anty VC Squad
Mage lvl 2 (General) (The Seerstaff of Saphery, Dispel Scroll) -185
Mage lvl 2 (Ring of Fury, Silver Wand) -185
Noble (BSB) (Battle Banner, DA, Halberd, shield, Barded Elven Steed) -218
10x Archers -110
10x Archers -110
7x Sword Masters of Hoeth (SB, M, Banner of Sorcery) -173
7x Sword Masters of Hoeth (FCG, Lion Standard, The Amulet of Light) -175
14x White Lion (FCG, Standard of Balance, Amulet of Fire) -305
9x Silver Helms (FCG) -239
Great Eagle -50
Great Eagle -50
Mage lvl 2 (General) (The Seerstaff of Saphery, Dispel Scroll) -185
Mage lvl 2 (Ring of Fury, Silver Wand) -185
Noble (BSB) (Battle Banner, DA, Halberd, shield, Barded Elven Steed) -218
10x Archers -110
10x Archers -110
7x Sword Masters of Hoeth (SB, M, Banner of Sorcery) -173
7x Sword Masters of Hoeth (FCG, Lion Standard, The Amulet of Light) -175
14x White Lion (FCG, Standard of Balance, Amulet of Fire) -305
9x Silver Helms (FCG) -239
Great Eagle -50
Great Eagle -50
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Dla mnie git tylko czemu heros ma halabarde anie lance? rozumiem silę 5 w drugiej turze ale BSB ma głównie przeżyć z tym BB, a halabarda jest dwuręczna więc bez shielda
Hmm, zawsze jakoś wolę tą siłę 5 w kolejnych turach niż raz z siłą 6, często to właśnie on nabija punkciki do CR jak nie przepchnę z uderzenia. Fakt, że +1 do AS jest z lancą, ale u mnie BSB zawsze stoi na zewnątrz więc ograniczona liczba modeli może po nim bić. Zresztą po ASF-ie zawsze mniej ich oddaje a często już nikt nie może po BSB. "Czelendży" nim nie przyjmuję, chyba że jest w wersji bez BB a z HoF i 5+ Wardem.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Cały czas zastanawiam się, czy nie dałoby się złożyć sensownej rozpiski z wykorzystaniem Dragon Mage. To co przyszło mi do głowy to w miarę szybka, ofensywna armia na 1999P:
Mage lvl 2 - General (Loremaster's Cloak, Silver Wand) 435
Mage lvl 2 (The Seerstaf of Saphery, Dispel Scroll) 185
10x Archers 110
10x Archers 110
7x Sword Masters of Hoeth (SB, M, Banner of Sorcery) 173
7x Sword Masters of Hoeth (FCG, Lion Standard) 160
15x White Lion (FCG, Standard of Balance, Amulet of Fire) 320
5x Dragon Princes (BS, Banner of Ellyrion) 185
6x Dragon Princes (BS, War Banner) 220
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Czarami nie ma jak ściągnąć maga i smoka. Drugim magiem wybieram Lore of Heaven i rzucam na niego Warda na 4+ (więc ochrona na strzelanie jakaś też jest) oprócz tego Piorun Uranona, jako kolejny straszak na przeciwnika. Raczej będzie starał się rozpraszać bojówki. Jednym ze słabych punktów jest Remain in play na Wardzie . Może macie jakiś lepszy pomysł jak chronić DM??
Mage lvl 2 - General (Loremaster's Cloak, Silver Wand) 435
Mage lvl 2 (The Seerstaf of Saphery, Dispel Scroll) 185
10x Archers 110
10x Archers 110
7x Sword Masters of Hoeth (SB, M, Banner of Sorcery) 173
7x Sword Masters of Hoeth (FCG, Lion Standard) 160
15x White Lion (FCG, Standard of Balance, Amulet of Fire) 320
5x Dragon Princes (BS, Banner of Ellyrion) 185
6x Dragon Princes (BS, War Banner) 220
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Czarami nie ma jak ściągnąć maga i smoka. Drugim magiem wybieram Lore of Heaven i rzucam na niego Warda na 4+ (więc ochrona na strzelanie jakaś też jest) oprócz tego Piorun Uranona, jako kolejny straszak na przeciwnika. Raczej będzie starał się rozpraszać bojówki. Jednym ze słabych punktów jest Remain in play na Wardzie . Może macie jakiś lepszy pomysł jak chronić DM??
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
zostawić go na półceUkalez pisze:Może macie jakiś lepszy pomysł jak chronić DM??
Asassello pisze:zostawić go na półceUkalez pisze:Może macie jakiś lepszy pomysł jak chronić DM??
Tak proste rozwiązania są dla mięczaków
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Dragon mage jest swietny, ale nie jest uniwersalny, dlatego tez nie widuje sie go czesto na stolach.
Loremaster cloak jest jedynym dobrym wyjsciem jesli chodzi o ochrone. A strzelania trzeba po prostu unikac.
Najwiekszy bol ze taka 5 harpi moze zwarzywić takiego bohatera. Góre zabijają z latwością a pozniej test na ld 7:Q
imo odradzam ;]
Loremaster cloak jest jedynym dobrym wyjsciem jesli chodzi o ochrone. A strzelania trzeba po prostu unikac.
Najwiekszy bol ze taka 5 harpi moze zwarzywić takiego bohatera. Góre zabijają z latwością a pozniej test na ld 7:Q
imo odradzam ;]
Na większości, ale nie na kieleckich u nas nawet special characters są dopuszczeni a 3 sloty do 2000 mamIce-T pisze:pozatym na większosci turniejów jest ograniczenie HEro slotów a smok zabiera HEro
Dlatego IMO nieodzowny jest Sword of Rhuin i jak najczęstsze "czelendże".Aldean pisze:Najwiekszy bol ze taka 5 harpi moze zwarzywić takiego bohatera. Góre zabijają z latwością a pozniej test na ld 7:Q
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
nie gralem duzo na DP (zawsze tylko na 1 oddziale 6 z EB), wiec pojawia sie pytanie, czy oplaca sie wystawiac gole 5 lub 6 DP ??
i czy do trzymania BoS nie spisywaliby sie bardziej 5 SM niz PG ?? nie obawiamy sie wtedy ew. szarzy jakiegos fasta, a przed ostrzalem mozna sie schowac np. za gorka lub w lesie
ostatnio gralem na lizakami na slanie i coraz bardziej sie przekonuje do magii. WIem, ze ie ma co porownywac, slana z magami HE, ale HE tez moga walic pociskami z heavena + drain magic ofc
Postanowilem wiec do rozpy ze smokiem wstawic 2 magow (seer/ds, ds/ds) zamiast standardowego caddiego+BSB, do tego:
2x luki
2x 5 DP
2x 7 SM
5 SM z BoS
4x RBT
ew. chcialem jeszcze z 2x 7 SM zrobic 2x 5 SM, a za pkt dodac po 1 DP.
Z przyjemnoscia bym takze na DP wrzucil WB i EB, ale niema zbytnio z czego zrezygnowac myslalem takze o TC, jednak nie gralem nimi ani razu i nie wiem jakie maja mozliwosci, dlatego jakos bardziej przekonanany do SM
Taktyka prosta - stac, strzelac, czarowac, DP jako kontra, SM do obrony bolcow przed smieciami , a smok jak to smok ^^ szachuje GD/inne smoki, wlatuje w kawalerie i w nadgryzione klocki piechoty (coby sie nie odbic od CRa )
i czy do trzymania BoS nie spisywaliby sie bardziej 5 SM niz PG ?? nie obawiamy sie wtedy ew. szarzy jakiegos fasta, a przed ostrzalem mozna sie schowac np. za gorka lub w lesie
ostatnio gralem na lizakami na slanie i coraz bardziej sie przekonuje do magii. WIem, ze ie ma co porownywac, slana z magami HE, ale HE tez moga walic pociskami z heavena + drain magic ofc
Postanowilem wiec do rozpy ze smokiem wstawic 2 magow (seer/ds, ds/ds) zamiast standardowego caddiego+BSB, do tego:
2x luki
2x 5 DP
2x 7 SM
5 SM z BoS
4x RBT
ew. chcialem jeszcze z 2x 7 SM zrobic 2x 5 SM, a za pkt dodac po 1 DP.
Z przyjemnoscia bym takze na DP wrzucil WB i EB, ale niema zbytnio z czego zrezygnowac myslalem takze o TC, jednak nie gralem nimi ani razu i nie wiem jakie maja mozliwosci, dlatego jakos bardziej przekonanany do SM
Taktyka prosta - stac, strzelac, czarowac, DP jako kontra, SM do obrony bolcow przed smieciami , a smok jak to smok ^^ szachuje GD/inne smoki, wlatuje w kawalerie i w nadgryzione klocki piechoty (coby sie nie odbic od CRa )
SM konta Lizaki? Po pierwsze zmień ich wszystkich na WL, wtedy będzie mieć to jakiś sens(choć i tak niewielki) No chyba że nie wystawia skinków2x luki
2x 5 DP
2x 7 SM
5 SM z BoS
4x RBT
Strasznie cie mało, nie masz nic, czym mógłbyś przyjąć coś ciężkiego. Taka 20 saurusów albo 6 jazdy łamie każdy twój unit na dzień dobry.