Pytania co do Vc

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Re: Pytania co do Vc

Post autor: Madimiel »

Tak normalnie mozesz mu kupic hellsteeda

Tak wrog w 8" spowalnia wraty

Tak nie moga maszerowac poza zasiegiem generala/wampira

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

Madimiel pisze:Tak normalnie mozesz mu kupic hellsteeda
nie możesz.
Obrazek

Persil
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Persil »

To się dowiedziałem;d

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

zaglądaj do errarty GW, uściśleń sędziowskich i pacza.
rozwieje to wiele twoich wątpliwości o których istnieniu nawet nie wiedziałeś.
Obrazek

Persil
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Persil »

Czy wampiry mogą brać jakieś inne lory poza wampirzym bez brania bloodlina?

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Nie. Tylko forbidden lore pozwala na to, oczywiście poza lore of life.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Witam. Mam kilka pytań i prosiłbym o odpowiedzi :

1. Jaką siłę jednostki ma baza duchów ( Spirit Host ) ?
2. Pytanie wiąże się z sytuacją kiedy moje black knights były w walce z herosem z armii chaosu który posiadał zbroję, zmuszającą przeciwnika do przerzucenia zadanych ran. Czy jeśli przy rzucie na zranienie wejdzie na 6 killing blow,to muszę to przerzucać, czy killing blow jest ponad zasadę zbroi ?
3. Przy armii do 1500 pkt co lepiej wystawić :
a.) dwa oddziały po 10 ghuli + bohater z przywołaniem ghuli
b.) jeden oddział szkieletów x10 + jeden oddział ghuli x10 + bohater z przywołaniami ghuli i szkieli
c.) zdjąć punkty ze speciali i dać 20 szkieli i 20 ghuli.
Ostatnio zmieniony 2 sie 2009, o 16:32 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

kiling blowa przerzucasz.
3.a
Obrazek

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

US bazy duchów - 3

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

A zbroja wymusza przerzuty trafień, nie ran.

Awatar użytkownika
PiotrekN
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Siema, sorry za głupie pytanie, ale kumpel, który gra vc przysłał mi rozpiskę na DMP i w armybuilderze wyskakuje mi że jest nielegalna bo kołcz jest niby 0-1. Jako że nie mam armybooka i nie gram tą armią nie mam jak to sprawdzić, więc mam prośbę do kogoś kto gra tą armią czy faktycznie tak jest, czy to błąd armybuildera :)

Awatar użytkownika
Zielony
Kretozord
Posty: 1714
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Zielony »

Blad w AB
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Mam kilka pytań przed walką z kumplem który gra chaosem. Ponieważ stawia on na Khorna i nie ma magów - co powoduje, że ma 2 kostki rozproszenia chciałbym mocno postawić na magię która praktycznie nie będzie blokowana.

1. Czy w armii do 1500 pkt opłaca się wystawiać Mannfreda Akolitę ( minusy - brak pancerza, ewentualnie konik z kropierzem daje mu 5+, plusy - 2 poziom magii, wszystkie czary z domeny ), a jeśli tak lepiej go dać na koniku ( oszczędność punktów ) czy na bestii ?

2. Czy opłaca się dawać klockowi grave guardów wielką broń czy nastawić się na tarczę ( co daje od frontu save na 2+ ),

3. Czy opłaca się ścierwowóz z piekielnym magnetytem ? +1 model po inwokacji neheka to niby nie jest dużo, ale za to w promieniu 6" daje zasadę always strikies first, co w przypadku klocka GG z wielką bronią bardzo się przydaje

4. Czy warto stawiać na upiornego króla z mieczem królów ( killing blow na 5+ ) jako hero-killera czy to raczej strata punktów i lepiej dołożyć trochę więcej i zrobić kolejnego wampira-maga ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Madimiel
Mudżahedin
Posty: 260
Lokalizacja: Opole

Post autor: Madimiel »

Manfred sie oplaca bo moze brac item dla lordow bedac herosem

Oplaca sie im dac dworaki jesli sie nastawidsz na dawanie im ASF po przez np nekromante znajacym vanhela z book of arkhan ktory jezdzi na smierciowozie

Ja osobiscie nigdy nie gralem na ulepszeniach do smierciowozu jakos za drogie mi sie wydaja

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

1. Jeśli gracie na specjalach to może być. Manfred jest magiem wiec mu raczej nie potrzebne bestia czy konik. Lepiej na piechote - taniej, może wejść do domku (fajne przeciwko chaosowi, ktory ma dużo kawy).
2. Save 3+ jak już :wink:. Tu ciężko mi doradzić bo zawsze grałem nimi na tarczach.
3. Zależy od reszty armii. Jeśli nie będzie miał pomocy w magii to sie nie przebijesz z tym boundem.
4. Bardzo często gości w mojej armii, fajnie sprząta herosów jak sie ma troszke farta :wink: .
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

MichaLZgierz pisze:1. Jeśli gracie na specjalach to może być. Manfred jest magiem wiec mu raczej nie potrzebne bestia czy konik. Lepiej na piechote - taniej, może wejść do domku (fajne przeciwko chaosowi, ktory ma dużo kawy).
2. Save 3+ jak już :wink:. Tu ciężko mi doradzić bo zawsze grałem nimi na tarczach.
3. Zależy od reszty armii. Jeśli nie będzie miał pomocy w magii to sie nie przebijesz z tym boundem.
4. Bardzo często gości w mojej armii, fajnie sprząta herosów jak sie ma troszke farta :wink: .
1. Sorki za być może głupie pytanie ale co to jest "domek" ?:)

I jeszcze jedna sprawa. Jeśli rzeczywiście wezmę maga to warto inwestować w domenę śmierci ? Bo ma dobra ofensywne czary a przy praktycznie dwóch kostkach dispela przeciwnika trochę można nimi namieszać w jego szeregach.

Dzięki za zrozumienie mojego posta =D>
Ostatnio zmieniony 16 sie 2009, o 20:46 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

W slangu battlowym domek oznacza budynek na polu walki, do którego może wejść piechota. W ang rulbooku strona 97 :lol2: .
Obrazek

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

domek to po prostu zwykły dom- budynek, kolega wyżej miał na myśli ze do budynków mogą wchodzić tylko modele piesze wiec taki mag mógłby namieszać porządnie w szeregach wroga ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

teraz ja mam garść pytań :)

ścierwowóz jet traktowany jako potwór wiec jeśli jedzie na nim nekromanta mogę go wsadzić do jakiegoś oddziału, więc...

1. Jeżeli wsadziłem go do regimentu 10 ghuli, to czy w wypadku takiego rozstawienia modeli w oddziale podczas podliczania wyniku walki mogę doliczyć sobie 2 pkt. za dodatkowe szeregi?
Obrazek

2. Ta sama sytuacja... jeżeli ścierwowóz jest w oddziale a jadący na nim nekromanta zginie, to czy muszę przeprowadzac test reakcji potwora? Jeśli tak i będzie on zdany to czy dalej może on walczyć w oddziale czy musi odłączyć się z racji tego ze już nie dosiada go nikt?

3. Ale jeśli test nie będzie zdany i musze rzucać na jego reakcje to czy przy wyniku 1 i 2 lub 5 i 6 moze on zostac w oddziale a w wypadku tego drugiego wyniku czy jeśli musi szarzowac na najblizszego wroga w okolicy to czy reszta oddziału tez podlega tej zasadzie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielony
Kretozord
Posty: 1714
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Zielony »

1. Liczysz nekrusa na carcie jakos 6 modeli o podstawce 20 na 20 (ma 40 mm szerokosci i 60 dlugosci) wiec dodajesz sobie szeregi prawie tak jak na twoim rysunku. Prawie bo ten twoj cart jest ciutke za duzy.
2.Po zdieciu nekrusa cart jest odlaczany od unitu. Sam monster bez jezdzca nie moze stac w oddziale. Nie wiem tylko gdzie ten scierwowoz sie stawia w stosunku do regimentu??
3. patrz punkt 2
Obrazek

Zablokowany