![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze względu na sierpniowe upały propunujemy ligę w cytadeli w stylu "Tropik" - liga rozpisek ostrych, przegiętych i kilerskich.
Zasady są proste, dozwolone jest wszystko. Zabronione nie jest nic.
Liga startuje 24.sierpnia.2009 i potrwa przez cztery kolejne tygodnie. Gramy systemem szwajcarskim. Jedna bitwa w tygodniu.
Koszt: 10zł
Miejsce: Sklep przy al. KEN 98 w Warszawie
Format: 2666pts. Open
Bitwy trwają sześć tur.
Scenariusze:
1. "Banana Club!"
Dlaczego nikt nie chce kupować moich przepyszna banana?! Na środku stołu stoi rozsierdzony egipski sprzedawca bananów, któremu przegnił cały towar bo nikt nie chciał kupować jego bananów. Ze złości ciska bananami w każdego kto odważy się zbliżyć. Każdy oddział, który znajduje się, lub wchodzi w strefę do 12' od handlarza dostaje D6 S2 poison hits. Handlarz porusza jak fanatyk w compulsory movement phase każdego z graczy, jeżeli w wyniku ruchu wychodzi, że Ahmir szarżuje to zatrzymuje się 1' przed oddziałem i obrzuca go podwójną dawką bananów (2D6 S2 poison), nie może się powiesić ani wybiec za stół.
Ahmir ibn Ahmad
M special WS 2 BS2 S 2 T4 W3 A 2D6 poison
ASF, Zgniłe banany, Bananowa zbroja, Unbreakable
Zgniłe banany-wszystkie ataki Ahmir podlegają zasadzie poison
Bananowa zbroja- Heavy armour. Immune to poison atacks, nie przeszkadza w rzucaniu czarów.
Bananową zbroję można zdobyć tylko i wyłącznie zabijając Ahmira w walce wręcz. W dalszych bitwach ligi gracz posiadający bananową zbroję będzie mógł używać jej na jednym ze swoich bohaterów. Ponadto, jeśli w dlszych bitwach jego przeciwnik zabije posiadacza zbroji w walce wręcz lub złamie go w walce wręcz to przejmuje zbroję z bananów.
Dla każdego gracza, który na koniec ligi będzie posiadał choć jedną zbroje z bananów czekać będzie dodatkowa nagroda niespodzianka.
2. "Nie czyń drugiemu co tobie nie miłe"
Gracze, przed bitwą zamieniają się armiami.
3. "Wakacje na Teneryfie"
Twój przeciwnik przekupił jednego z Twoich herosów(wybranego losowo) kuszącą opcją last minute na Teneryfe! Rzuć D6 by sprawdzić jak wpłynie na niego bliska perspektywa wyjazdu na urlop:
1. Bohater jest zdekocentrowny i wciąż sprawdza czy ma bilety na wycięczkę. On i oddział do który jest dołączony podlega zasadzie stupidity (nawet jeżeli jest on odporyny na psychologię)
2. Bohater tak bardzo spieszy się na samolot, że chce zakończyć swój udział w bitwie jak najszybciej. Zaczyna on grę z jedną mniej raną w profilu.
3. Zaraz po bitwie bohater biegnie na lotnisko dlatego bagaże musiał spakować już przed walką. Bohater wkracza na pole bitwy jak jednostka krasnoludzkich górników, ale tylko z krawędzi swojego deployment zone.
4. Nasz bohater przekroczył limit wagi bagażu i musiałby dopłacić żeby zabrać wszystkie magiczne przdmioty. A że z oczywistych względów musi zabrać ze sobą płetwy, rurkę i kąpielówki musi zostawić w domu jeden ze swoich magicznych przedmiotów. Bohater nie może używać jednego, losowo wybranego przedmiotu.
5. Bohater panicznie boi się latać dlatego przed lotem nałykał się leków psychotropowych osłabiającyh jego zdolności. Magowie tracą 1 lv magii zaś bohaterowie walczący mają -1 do WS i A.
6. Bohater boi się, że nie zdąży na samolot, który odlatuje prawie równo z końcem bitwy. Co ture hero musi zdawać LD albo ucieka(nawet gdy znajduje się w regimencie jednakże wycofuje się tylko on, a nie cały regiment. Zasada dział również na bohaterów odpornych na psychologię.
4. "Fatamorgana"
Na środku stołu gracze oprócz zwykłych terenów rostawiają jeziorko - oazę.
Na początku bitwy, po rostawieniu, każdy gracz nominuje D3 jednostki przeciwnika, które ruszają się ze swoim normalnym ruchem w kierunku środka stołu (Oazy). Na końcu bitwy gracz kontrolujący Oazę dostaje 200vp.
Pozdrawiam
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lista zgłoszonych:
Mateusz Dziewanowski
Michał Żywczyk
Przekmek Kowalski
Piotroslav